Sephora Face Konjac Cleansing Sponge

/
24 Comments

Jedan od jesenjih Sephorinih noviteta koji su najviše privukli pažnju svakako je ovaj neobičan sunđer. Pročitajte nešto više o njemu u nastavku posta:

Kao prvo, zašto je ovaj sunđerčić uopšte neobičan? Odgovor leži u materijalu od koga je napravljen. Naime, reč je o korenu biljke konjak koja raste u Aziji. Bukvalno jedina dva sastojka ovog suđera su vlaknasti koren te biljke i voda. Koren je, inače, jestiv i koristi se u nekoliko azijskih kuhinja, a poznat je kao odlično sredstvo za detoksikaciju. Sunđer je, dakle, prirodnog, organskog porekla i koristi se za čišćenje svih tipova kože pa čak i osetljive kože beba!
O konjac sunđerima čitala sam dosta na slovenačkim blogovima i vezivala sam ih za jedan određeni brend, tek sam zahvaljujući ovom Sephorinom naučila da je konjac naziv same biljke, a ne brendirani naziv proizvoda.
Proizvođač kaže da sunđer služi za efikasno čišćenje i eksfolijaciju kože bez isušivanja i stvaranja osećaja neprijatnosti. Takođe, uklanja šminku i višak sebuma. Redovnom upotrebom mikrocirkulacija je podstaknuta, a koža postaje čista, nežnija, mekša i blistavija. Može se koristiti i na području oko očiju.
Cena ovog Sephorinog sunđera je 890 dinara.


Sunđer je jako, jako neobičan, nikad se nisam srela sa ovakvom teksturom. Kada je suv potpuno je tvrd i grub, ako ste nekad dodirnuli bilo koji kamen za pete smatrajte da tačno znate kakav je osećaj kad se dodirne i ovaj sunđer u suvom izdanju. Da bi se upotrebio sunđer se dobro nakvasi mlakom vodom, a onda je prosto neverovatno koliko se transformiše. Postaje savršeno mekan, toliko da mi je sasvim zamislivo da se koristi i na bebi, a na dodir postane nekako gelast, kao da je namazan nekim sredstvom iako to, naravno, nije slučaj, takva je sama konjac biljka. Stvarno je prijatno čistiti lice ovim sunđerom i jedna stvar je potpuno izvesna - nema šanse da će kod bilo koga izazvati neku lošu reakciju kože, potpuno je nežan i blag.
Što se tiče skidanja šminke, samostalno se ne može koristiti u te svrhe, ne uklanja šminku dovoljno dobro, čak ni blažu. U kombinaciji sa nekim gelom ili penom jako lepo ukloni šminku, bolje nego što bi to ti gel ili pena učinili samostalno. Najkorisniji mi se pokazao za jutarnju upotrebu pošto nakon noći imam potrebu da uklonim eventualne ostatke noćne kreme, a nemam želju da umivam lice gelom pošto čak i onaj najblaži na duže staze isušuje moje lice izuzetno sklono dehidraciji. Sunđerčić tu dođe kompromisno rešenje pošto lepo očisti lice bez ikakvog isušivanja. Priznajem da sam ga prvih nekoliko dana uzorno koristila ujutro i uveče čisto zbog testiranja tj. ove recenzije, ali sam se prilično brzo navukla i navikla na njega tako da je postao korak koji ne preskačem. Koristim ga mesec i po dana i ne mogu da kažem da primećujem neku drastičnu promenu, ali koža mi u ovom periodu lepo izgleda što pored još nekoliko proizvoda pripisujem delimično i ovom sunđeru.


Važno je napomenuti da je ovo proizvod koji ima kratak rok trajanja, svega dva meseca. Na stranu koliko je pametno rizikovati sa jednim prirodnim proizvodom kome je prošao rok, računajte da ga nakon tog perioda ne možete više koristiti ni zato što se sunđer promeni; smanji se i kao da se istroši.
Kako vam se čini ovaj sunđer? Koristite li slične proizvode u nezi lica?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

24 коментара :

  1. Koristila sam ga baš prošle godine, samo što je moj bio crne boje. U početku stvarno mi je bilo čudno da perem lice sa sundjerom, ali sam se vremenom navikla. I baš kad sam se navikla on se drastično smanjio i morala sam da se pozdravim sa njim. Što se tiče efekta, iskreno nisam primetila da mi je lice bolje ili gore. Jedina promena je bila ta da mi se lice manje mastilo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Manje mašćenje je bogme jedna fina promena :) A sunđer se stvarno smanji nakon nekog vremena, baš je čudan.

      Избриши
  2. Meni deluje zanimljivo i sve kao planiram da ga probam iz znatizelje, ali moram priznati da i ne ocekujem neke revolucionarne rezultate. A vidim da ni ti nisi nesto sokirana efektima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On ej meni zapravo bolji nego što sam mislila da će biti, očekivala sam sunđer kao i bilo koji drugi,a on je znatno nežniji i finiji za čišćenje tako da jesam zadovoljna :) Volela bih jedino da efikasnije skida šminku bez ičega dodatnog, ali avaj, i bilo je nerealno očekivati....

      Избриши
  3. Анониман1.10.15. 21:02

    Konyak, ne konjak, samo mala sugestija...
    Pozdrav, Jelena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na sugestiji, svakako, ali ja napisah onako kako je na ambalaži (vidi se i na prvoj fotografiji), a vidim da je i na Wikipedii isto konjac mada prema izgovoru konyak ima više smisla :/

      Избриши
  4. Imala sam sličnu spužvu prije nekoliko godina al šta ja znam, nije me posebno oduševila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po meni je greška što ga promovišu kao nešto čime se može skidati šminka, za to stvarno nije osim u kombinaciji sa nekim gelom, ali divan je za svakodnevno, obično čišćenje lica i to zato što je savršeno nežan.

      Избриши
  5. Zanimljiv proizvod, iako planiram da ulozim u nesto elektricno :-D , neki dobar "cistac" :-) !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, i ja se već godinama premišljam oko neke električne četke, s jedne strane želim, a sa druge mi žao da dam toliko para kada sam tip osobe koja se brzo zasiti novih igračaka :/

      Избриши
  6. Анониман2.10.15. 11:37

    Vidjam ovo često po blogovima i jedino zbog čega čitam je da vidim cenu. Ja sam moj platila manje od 1 eur, preko Alija, potpuno isti,istog kvaliteta, upakovan propisno, sa sve instrukcijama i načinom održavanja. Totalno ludilo platiti ovog mališu 6-7 puta više,ne razumem.
    Inače, biljka jeste Konjac i mi ćemo ga pročitati Konjak, dok će za englesko govorno područje biti Kondžak.
    Isto važi i za one sundjere za šminku, tj.nanošenje pudera, sa zaoštrenim vrhom i okruglastim krajem- moj je bio oko 1 eur, a vidim isto neke lude cene po blogovima.
    Eto,možda sam nekome uštedela koji dinar ovim komentarom. Ionako plaćate samo (bezobrazan) brend ,sve dolazi sa istog izvora!
    Maja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće da je ovaj sunđerčić isti ko god da ga je proizveo pošto je u sastavu samo ta biljka pa je zamislivo da se svede na isto, a da se veća cena plaća čisto zbog brenda, nije da to nije čest slučaj uostalom :)
      Što se tiče sunđera u obliku jajeta ne mogu da se složim pošto sam probala sunđerče Sephorinog brenda, Ebeline iz DM-a i originalni Beauty Blender i ogromna je razlika, Sephorin se ponaša kao običan sunđer, Ebeline je neuporedivo bolji i sasvim fin s obzirom na cenu, a BB je ipak najbolji, manje proizvoda kupi, lakše se blenda.

      Избриши
    2. Анониман3.10.15. 15:53

      Možda sam ja imala onda sreću da mi Kinezi pošalju stvarno odličan. Uostalom, za plaćenu cenu bi i mnogo lošiji bio dobar :-)
      Uglavnom,neka se zna da sve ovo košta mnoooooogo manje

      Избриши
    3. Ne sumnjam da je tvoj bio super, samo htedoh da kažem da razlike među sunđerima-jajima ipak postoje :)

      Избриши
  7. Baš zanimljivo..Voljela bih probati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne treba očekivati čudo, ali jeste maksimalno nežan i pomaže u čišćenju .)

      Избриши
  8. Meni se ovo čini super! Da još imamo Sephoru...ponovila bih se! ;) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dosta brendova ima ovako nešto, možeš da naručiš neki da vidiš kakav će ti biti :)

      Избриши
  9. Sviđa mi se ovaj sunđerčić,a mene zanima da li bi mogao da se nakvasi dvofaznim sredstvom ili micrlarnom ?

    ОдговориИзбриши
  10. Narucila sam ecotools verziju istog i cekam da mi dodje!!! :D

    I moje lice je kao i tvoje, tako da se nadam da ce djelovati isto i da mi cesto pranje nece uzrokovati dehidraciju... ahhahahahah!!! :DDDD Ma jedva cekam da ga pipnem... HOT IN KOREA! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema šanse za dehidraciju, on je jako nežan, a i ne koristi se previše često, ujutro i uveče, a toliko se puta i inače svakako umijemo :)

      Избриши
  11. Deluje mi zanimljivo, možda ga nekad isprobam ali me odbija zbog kratkog roka trajanja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, rok je kratak stvarno, ali sunđerče se taman za toliko vremena i potroši.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...