Sephora Contouring 101 Face Palette

/
18 Comments

Poslednje dve godine konturisanje je postalo neverovatno popularno tako da ne čudi da je praktično svaki brend lansirao makar jedan odgovarajući proizvod. Ni Sephora nije izuzetak, a u ovom postu predstavljam vam njenu novu paletu za konturisanje.
Svoje stavove o konturisanju pojasnila sam detaljno u ovom postu, a ukratko mogu da kažem da jesam za konturisanje, ali ne u svakoj prilici, ne preterano i ne nekritično, nismo i ne treba da budemo svi isti. Imam okruglo lice i verujem da bih bila lepša sa nešto užim tako da konturišem obraze ne bih li kreirala liniju jagodica koja je inače nepostojeća, ali to je u principu sve šta radim, ostatak lica ostavljam onakvim kakav jeste osim u situacijama kada baš poželim da se igram ili kada testiram proizvode kao što je ova Sephorina paleta.


Sephora Contouring 101 Face Palette je limitirano izdanje, a cena joj je 2550 dinara za kojih se dobije ogromnih 26,3 grama. S obzirom da je za konturisanje dovoljno malo proizvoda ova paleta deluje skoro nepotrošivo. Proizvođač kaže da je ovo paleta koja sadrži pet pažljivo izabranih nijansi uz pomoću kojih se lice može oblikovati i sužavati. Dve svetle nijanse koriste se za naglašavanje i posvetljivanje (na sredini nosa, području ispod očiju i dr.), a tri tamnije za prikrivanje tj. vizuelno sužavanje i uvlačenje (ispod jagodica, duž linije, duž spoljašnjeg dela čela i sl.). Uz paletu se dobije vrlo zgodna knjižica sa tutorijalima za konturisanje koju sam, nažalost, uspela da zagubim tako da ostajete uskraćeni za fotografije knjižice :(


Paleta je zaista ogromna, jedva stane u šaku kao što možete da vidite na fotografiji u nastavku. Pakovanje je čvrsto, plastično i lako se otvara i zatvara. Dizajn samih nijansi je lep, ali i nepraktičan pošto se konturisanje obično radi sa većim četkama kojima je teško zahvatiti baš određenu nijansu. Posebno je nezgodno kada se koristi najtamnija nijansa, za nju se jednostavno mora upotrebiti mala četka, a nije mnogo lakše ni sa žutom nijansom za posvetljivanje. Nije problem koji se ne može prevazići, ali bilo bi lakše da su nijanse drugačije poređane. Nijanse su sledeće:
- Pale Pink je svetla nijansa roze podtona, jedina za koju mogu da kažem da je pomalo suva, sve druge na koži deluju kremasto. Za moj ten je previše svetla, praktično se ne primećuje na koži, pre bi odgovarala ženama tamnog tena (pogledajte ovde kako izgleda na ženi koja je MAC NC45).
- Banana je svetla nijansa žutog podtona, najmekša i najlakša za upotrebu, divno svilenkasta pod prstima. Takođe je previše slična nijansi mog tena tako da ne mogu da postignem željeni efekat.
- Cool Brown (nijansa na levoj strani) je nasvetlija od braon nijansi, ovo je srednja, hladna braon, najlakša za blendanje od nijansi za konturisanje i nijansa koja odgovara mom tenu.
- Warm Brown (nijansa na levoj strani) je srednja braon, ne bih je baš nazvala toplom, ali je svakako znatno toplija od prethodne nijanse. Teška je za blendanje, uopšte nije svejedno na kakvu se podlogu nanosi, ako je ispod tečni puder koji spada u lepljivije skoro da ju je nemoguće lepo izblendati.
- Deep Brown (donja nijansa) je najtamnija braon, za moj ten previše tamna i takođe jako teška za blendanje. Ona je najbolje pigmentovana nijansa, potrebna je minimalna količina, ali četka kojom se blenda mora biti jača i tvrđa da ne bi na licu ostala u vidu fleke.
Pogledajte nijanse izbliza na fotografiji u nastavku, a možete steći utisak i o veličini same palete:


Sve u svemu, ovo je definitivno paleta koju bi bolje iskoristile žene tamnog tena, što tamnijeg to bolje. Svetle nijanse su lake za upotrebu kao i najsvetlija braon dok su dve tamnije braon nezgodne za blendanje. Pokazalo se da najbolje funkcionišu nanete preko kamenog ili pudera u prahu, takva nelepljiva i glatka podloga olakša blendanje i stapanje sa kožom tako da preporučujem da ga ne nanosite na čisto lice/kremu ili odmah nakon tečnog pudera već isključivo kao završni korak u šminkanju. Postojanost im je (na mom licu) dobra, ostaju onoliko koliko je potrebno.
Pogledajte swatcheve nijansi:
Uz upotrebu blica
Slikano napolju, na dnevnom svetlu
Kako vam se čini? Jeste li uopšte podlegli trendu konturisanja i šta koristite u te svrhe ukoliko jeste?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

18 коментара :

  1. strasno mi se svidjaju boje ... medjutim: nisam nikako ljubitelj takvih proizvoda - kada je vise boja, jedna pored druge ... mislim da im je "handling" prilicno tezak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, nezgodni su za zahvatanje, a neke nijanse i za blendanje. Šteta jer su tamne nijanse baš dobro izabrane.

      Избриши
  2. Nekako sam oduvek bila skepticna prema proizvodima za konturisanje lica u kamenu.. Vise sam a kremaste proizvode, recimo, meni MAC korektor odlicno slui i a prosvetljvianje podocnjaka, i za ostalih delova lica, kada zelim da ga tako iskoristim :) Mislim da cu kupiti i tamniju nijansu istog, cisto da se nadje : - )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sam ja više sklona ovim praškastim, ali MAC korektori su svakako odličan izbor :)

      Избриши
  3. ja bih ovu paletu koristila kao senke =)) cak me i malo podsecaju na naked basic paletu .
    Inace , ne znam jesam li podlegla , ali imam too faces chocolate , the balm bronzer , catrice duo , lancome-ov set za konturisanje (bronzer , highlighter , rumenilo) , nyx taupe i mislim da je to to ....haha izgleda da jesam podlegla trendu ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako ja uopšte ne razmišljam u tom pravcu, nije mi bilo ni na kraj pameti da ih isprobam kao senke, a realno je da bi bile lepe!
      Aha, zvuči kao da si podlegla trendu :D Moram priznati da je TF čokoladica jedino šta redovno koristim u ove svrhe.

      Избриши
  4. Zaljubila sam se u ovu paletu odmah kad sam je videla,jedva čekam da ima u Slovačkoj Sephora da bi kupila :) Super post!
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Teška je za blendanje, ali tamne boje su dobro pogođene :)

      Избриши
  5. Imaju te konture i sencenja svoj smisao, ali preterivanje mi se ne dopada . Ako je bolji za zene tamnijeg tena onda ovaj proizvod za mene, belu kao sir, nije :)))) !

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam da vidim ovako lepo presovanu paletu ali svest o muljanju boja me uvek odbije. Ja sam totalno mono tip :D

    ОдговориИзбриши
  7. Meni bi ovo super doslo s obzirom da sam bas crna, pogotovo u letnjem peridou. Bas mi se dopada! :)

    ОдговориИзбриши
  8. A nisam ni ja luda za tako izmiješanim nijansama, ali fotke.... <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  9. Ne dopada mi se raspored, vizuelno divno izgleda ali za korišćenje i ne baš. Swatchovala sam je u Sephori i odustala od kupovine..

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...