MAC Sheertone Shimmer Brush - Peachykeen

/
27 Comments

Ovo je jedno od dva rumenila koje mi je stavila šminkerka koja me je šminkala za venčanje i naravno da sam ga odmah poželela, a kuma mi je kroz nekoliko dana ispunila želju. Spada u jedno od najpopularnijih MAC-ovih rumenila, a popularni proizvodi ipak su uglavnom popularni sa razlogom :)


MAC ima stvarno širok dijapazon svih proizvoda, a ni rumenila nisu izuzetak, postoji čak 45 nijansi u redovnoj kolekciji. Dolaze upakovana u standardnu, čvrstu, crnu, plastičnu, okruglu kutijicu koja se u slučaju ovog rumenila junački držala čak i pri padu. Ako se ne varam, trebalo bi da ih je cena kod nas 2500 (ipak) 3300 dinara, a dobije se 6g što je u slučaju rumenila stvarno fina količina, posebno ako se radi o ovakvoj nijansi koja se maksimalno sporo troši.


Peachykeen je jedna od najprodavanijih nijansi, a na sajtu je opisana kao very baby peach što ne samo da ne bi pojasnilo kakva je to nijansa već bi odvelo na sasvim pogrešan trag. Podrazumeva se da intenzitet zavisi od doziranja, ali ovo je u svakom slučaju upadljivija nijansa nego što biste pomislili na osnovu reči very baby, a peach takođe nije idealan opis pošto je na mnogim ženama pa i meni ova nijansa baš roze. U ambalaži je drastičnije roze nego što bude na obrazima, ali je to ipak roze, a ne breskvasto-kajsijasta nijansa mada ovo, svakako, jako zavisi od samog tena osobe koja ga nosi. Nijansa se može nadograđivati tako da ide od nežnijeg roze sjaja preko roze koja vuče na prljavo roze do vrlo upadljive roze sa kojoj se itekako može i preterati, barem na svetlom tenu. Teoretski bi stajalo svim podtonovima, ali je u praksi ovo ipak rumenilo za koje se hvataju topli tipovi.
Generalno rumenila koja sadrži shimmer ističu proširene pore i ne izgledaju lepo na masnoj koži, ali u slučaju konkretnog rumenila to stvarno nije problem, shimmer postoji, ali nije upadljiv na takav način da bi drastično istakao pore. Shimmer na licu nije vidljiv kao takav već samo daje sjaj i svežinu obrazima pošto je ovo jedna od onih nijansi koje čine lice mladalačkim i svežim.


Pigmentacija mu je pristojna, nije naročito pigmentovano, ali je sasvim dovoljno i u principu je za svakodnevnu brzu upotrebu i lakše raditi sa ovakvim rumenilima. Nanosim baš malu količinu i rumenilo se troši jako sporo što možete zaključiti i po fotografijama koje su napravljene prošle sedmice, a rumenilo imam i relativno često koristim već dve godine. Vrlo se lepo nanosi, nikad ne otpadne veća količina, ni iz ambalaže ni sa četke. Za njega koristim šire četke pošto mi se dešava da preteram sa količinom, a širom četkom ga lakše izblendam na celoj potrebnoj površini. Nikad nisam imala potrebu da ga popravim tokom dana tako da mu je postojanost dobra, čak i po vrućinama i verujem da bi bilo postojano na svim tipovima kože. Nažalost, dešavalo mi se da mi se nakupi na suvim delovima kada su oni bili u lošim fazama, ali, pošteno rečeno, to je slučaj sa dobrih 80% rumenila jer ako koža nije hidrirana ne može se očekivati da šminka napravi čudo.


Pogledajte swatcheve na ruci, prvi je slikan unutra, a drugi napolju po sunčanom danu, s desne strane fotografije rumenilo je naneto u debljem sloju, dakle intenzivnije nego što bi se ikad nanelo na obraze, a sa leve je izblendano:


Fotografisanje rumenila je generalno teško, čak najteže od svih dekorativnih proizvoda, a na licu ih je posebno teško uhvatiti. U slučaju konkretnog rumenila neverovatno je koliko različito stoji različitim ženama, kao da nije ista nijansa. Nisam uspela da postignem pristojne fotografije na licu tako da uvid možete steći donekle na osnovu swatcheva na ruci, a tu su i fotografije sa probe šminke za venčanje.
Volite li MAC-ova rumenila? Koje vam je omiljeno? Kako vam se sviđa Peachykeen?


You may also like

27 коментара :

  1. Boze, kako je samo predivno! Stvarno su MAC rumenila jedna od kvalitetnijih, ja imam nijansu Modern Mandarin, prelepu koralno-narandzastu, mislim da bi ti se mogla dopasti :) Potpisujem sve sto si napisala, medjutim, cini mi se da sam ja moje platila oko 3300, i to cini mi se pre godinu i par meseci.. Nisam skoro gledala cene rumenila, da li je moguce da su toliko poskupela? Takodje, ono koje moram imati je Dollymix, Blushbaby i naravno, Fleur Power, za kojim odaavno patim :)
    Volela bih da cesce pises o MAC proizvodima, mislim da ih svi vole i da nema one koja nema favorita medju nekima od njih.
    Tvoja recenzija, naravno, savrsena, kao po defaultu! :- )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23.10.15. 23:49

      Ona rece da su sad 2500 a ti rece da si pre godinu platila 3300, znaci da su pojeftinila?

      Избриши
    2. Moja greška, sad sam proveravala, jeste 3300, ispravicu u postu kad budem sela za kompjuter, izvinjavam se. Znam da je u Atini tada bilo 21 evro, a nešto mi bilo ostalo u glavi da je 2500 i kao to je to onda.
      Lara, Fleur Power je i na mojoj listi, mnogo je lepo, a pogledaću jednom i tu mandarinu :)

      Избриши
  2. Oj prekrasno je, za njega čuvam mjesto u MAC paleti, samo čekam da se potroši Nars Orgasm koje je slično, ne isto ali ipak dovoljno slično :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo je jači sjaj kod Orgasma, mnogo, ako bih neko od dostupnijih morala da izdvojim kao slično njemu to bi bilo The Balm Hot Mama, ovo je ipak dovoljno različito da ga kupiš :)

      Избриши
  3. Nisam ga probala, ali na fotkicama izgleda divno stvarno, boja je prelepa. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Bas je lijepo i niti malo peach :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nimalo! Verujem da na nekim ženama ipak vuče na breskvu, ali na većini je roze.

      Избриши
  5. Slažem se sa tobom da su rumenila (pre)teška xa slikanje. Veoma zanimljiva nijansa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Noćna mora, a na obrazima ga uhvatim jedino ako stavim toliko rumenila da izgledam kao klovn. Ne znam kako to drugim ženama polazi za rukom, ali ja ne umem da slikam rumenila na licu i gotovo :(

      Избриши
  6. Prelepa boja i svidja mi se to sto je roze :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jeste lepo rumenilo, nije bez razloga toliko popularno :) I na licu lepo stoji, sjaj je tako fin, suptilan, ma milina jedna <3

    ОдговориИзбриши
  8. Sad sam u fazi rumenila bez šimera ali ovo jako lepo deluje, kao što kažeš, nije bez razloga slavno :)

    ОдговориИзбриши
  9. Stvarno je cudno ovo rumenilo, nisam do sada videla dva ista swatch-a, pravi kameleon :) Dvoumim se izmedju njega i Springsheen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz tačno, ma ni na mojim slikama nije nigde dvaput isto, a kamoli u različitim okruženjima, na različitim podlogama itd. Oba su lepa :)

      Избриши
  10. Definitivno je sa razlogom popularno, prelepa nijansa! Malo simera nije na odmet :D

    ОдговориИзбриши
  11. MAC rumenila su jedna od rijetkih s kojima se ne može pogriješiti što se tiče kvalitete. Ova boja je baš must have i ne čudi me da je tako popularno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, rumenila su s razlogom popularna, dobra su u svakom smislu.

      Избриши
  12. Moram priznati da meni puno bolje izgleda na swatchu nego u pakiranju!

    ОдговориИзбриши
  13. Nijansa je divna a ako se ne varam, mislim da mi je šminkerka za venčanje mešala ovo i još jedno drugo. Prelepa nijansa zaista :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...