Aura Absolute Matte Long Lasting Lip Cream - nove nijanse, II deo

/
35 Comments

Nakon prvog posta o novim nijansama Aura Absolute Matte dugotrajnih tečnih ruževa ide i prikaz preostalih šest, ovog puta reč je o crvenkastim i braonkastim nijansama.
Pogledajte najpre swatch na ruci svih nijansi, namerno sam nanosila samo po jedan sloj da biste stekli uvid u pigmentaciju:

Idemo na pojedinačno predstavljanje:


621 - Tangerine je prava narandžasta nijansa. Iako je narandžasta jedna od standardnih boja narandžastih ruževa nema mnogo, a jedan od razloga za to je, kako su mi odali iz Aure, činjenica da je najteže napraviti upravo narandžaste nijanse. Ovaj ruž ima odličnu pigmentaciju, dovoljan je jedan sloj za punu boju, lako se nanosi i ne ističe ispucala mesta. Sama nijansa je izuzetno upadljiva i pre bi išla uz tamniji ten.


622- That's Amore je divna, topla crvena i moje najprijatnije iznenađenje iz ove linije. Naime, ovo je druga crvena na koju sam u životu naletela (verujte da sam naletala na impresivan broj crvenih nijansi :D), a da mi zaista stoji, mogu da je nosim uvek, bez premišljanja i nesigurnosti. Znam da vas ima mnogo koje ne možete da nađete svoju idealnu crvenu pa ako ste topli tipovi kojima generalno ne stoje jače boje razmotrite ovaj ruž, možda se iznenadite kao što sam ja. Ruž je divno pigmentovan, jedan sloj je dovoljan, nanosi se bez ikakve muke i ne ističe suve delove. 


623 - Take The Crown ima prikladan naziv, stvarno deluje skupo :) U flašici i na ruci ima ima svetliju boju višnje, dok je na usnama nešto crvenija, ali i nešto toplija. Nije previše tamna tako da vizuelno ne smanjuje usne i daje dozu elegancije svakoj kombinaciji. Slabije je pigmentovana od prethodne dve nijanse, potrebna su dva sloja da bi se dobio pun intenzitet boje, ali se lako nanosi i ne ističe suva mesta.


624 - Last Goodbye je moja savršena nude nijansa, bukvalno kao da su mene pitali kakvu bih nijansu želela. U flašici izgleda kao braonkasta nijansa, ali na usnama vuče i na roze i pre bi stajala toplijim tipovima. Fino je pigmentovana, mada ne kao 621 ili 622, ali se razlika u praksi ni ne primećuje pošto je nijansa nežna i neutralna. Oduševljena sam ovom nijansom, konačno nude nijansa koja nije krečasta, koja nije presvetla, već prava nude nijansa kakve obično imaju skupi brendovi. 


625 - Break The Rules jedna je od dve najtamnije nijanse ove linije. Slabo je pigmentovana (objašnjeno mi je da je to zbog toga što bi u protivnom ruž nužno bio previše suv i manje ugodan za nošenje) i da bi se dobila nijansa baš kao u flašici potrebna su tri sloja, a preporučujem da sačekate bar desetak sekundi između slojeva jer su tako manje šanse da se primećuju štrafte. Treba malo više truda da se nanese, ali ruževi iz ove linije su zaista maksimalno dugotrajni tako da se isplati potruditi se u startu. Ruž jako ističe suva mesta pa je pametno nositi ga sa bazom. Sama nijansa je vrlo tamna i vrlo hladna, u flašici izgleda više braon nego na usnama gde dobije tamno ljubičastu boju, nešto poput plavog patlidžana. Kad sam ga stavila prvo sam pomislila kako je šteta što ovakvih nijansi nije bilo u vreme kada sam išla u srednju školu, ne bi tolike devojke sklone alternativnom stilu morale da mažu usne crnim olovkama da bi dobile ovakav efekat :) Nijansa maksimalno privlači pažnju i odlična je za određenu vrstu večernjih lookova, ali imajte u vidu da ovakve nijanse čine osobu starijom.


626 - Mistress je druga tamna nijansa za koju kod nanošenja važi sve šta i za 625, s tim što bih dodala da je ova nijansa još teža za ravnomerno nanošenje i da istakne svaku nepravilnost usana do maksimuma. Računajte da vam je stvarno potrebna i olovka za usne u sličnoj nijansi, ja je nisam imala pošto ovakve nijanse inače ne nosim tako da sam fotografisala ruž u čak 4 navrata i daleko sam od zadovoljne. Ovakve nijanse su nezgodne za nas koje nemamo pune, napućene usne zato što čine da nam usne izgledaju još manje. Ovo je elegantna, tamna boja vina, u flašici deluje slično 625, ali na usnama uopšte nije, 625 je zatvorenija, hladnija i mračnija.
Sve u svemu, mislim da je Aura ovim nijansama zaokružila priču i pokrila ukus praktično svih žena. Meni nove nijanse odgovaraju više od starih, od njih 13 stoji mi čak 7, što je svojevrstan rekord. Pogledajte još jednom sve nove nijanse na okupu:


Od ovih šest nijansi preporučila bih da obratite pažnju na 624 koja je divna, neutralna, svakodnevna boja, zatim na 622 ako ste ljubiteljka toplih crvenih nijansi kao i na 623 jer je to vrlo elegantna boja višnje. Svakako da će i narandžasta 621 naći svoje poklonike upravo zbog malobrojnosti takvih nijansi, baš kao i 625 i 626 koje su vrlo moderne ove godine, samo što nisu za svakoga.
Koje se vama nijanse najviše sviđaju od ovih šest?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

35 коментара :

  1. Odlican post, kao i prvi. Meni je 624 ipak previse svijetla, a iznenadila sam se kako na usnama povuce na ruzicastu, iako je prava topla nude u bocici. 625 i na meni povuce na plavicasto, nije smedja kako sam ocekivala, a s njom sam se opet vise mucila nego sa 626. Isto tako slikala barem 5 puta i jedva probrala sliku gdje izgleda ok :D u svakom slucaju, ravnomjernije i ljepse izgledaju uzivo nego na slikama, zoom ne prasta nista. Nisam je nanosila u tri sloja jer mi se podje skupljati, moram pokusati opet, i dobro osusiti dva prethodna :/ mozda su mi zato ove dvije posljednje djelovale jako slicno na usnama, bas sam ih tanko mazala.
    Nijanse su po meni odlicne, moze svatko sebi nesto da probere po ukusu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, uzvraćam istom merom :)
      Meni je 624 doslovce savršena, a 614 me je iznenadila što povuče na hladniju roze na usnama. Vidiš, mene je 626 više namučila, ubila me je, uživo iole izgleda pristojno, a kad prebacim fotografije na kompjuter nađem sto mana. Iznenadilo me kako su 625 i 626 slične kod tebe, kod mene su sve načisto različite boje, i na slikama i uživo, biće da onda jeste stvar u slojevima koji se stave.

      Избриши
  2. 622 ti stvarno leži uz ten. :) 624 imam i jako mi se dopada. 625 razmišljam da kupim, boja mi se jako dopada, a i volim rako neobične nijanse. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, oduševila me je 622 :) 625 je stvarno neobična, vredi se pomučiti oko nanošenja ako ti stoji takva nijansa.

      Избриши
  3. 621 i 625 ću sigurno kupiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nabavi odgovarajuću olovku u nijansi 625 ako već nemaš :)

      Избриши
    2. Postoji Aurina olovka za tu nijansu?

      Избриши
  4. Sve nijanse su predivne, ali 625 mi se posebno sviđa! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ne mogu prezaliti sto aure nema kod nas. Mislim da ne bih mogla odlučiti koju nijansu bih prije, tako da je to možda barem jedna dobra stvar. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće i kod vas uskoro, potvrdili su mi iz Aure, samo ne znam tačno kada :) Ovi ruževi (stare i nove nijanse) su im jedan od dva najbolja proizvoda, odmah uz tečne iluminatore.

      Избриши
  6. Анониман4.10.15. 19:38

    Sandrice :-DDD
    Vau kako ti dobro SVE stoji, i ovo drecece i ovo tamnece <3 :-D
    Ne znam kad cu poceti da prikupljam sve koje zelim, ali zelim ih podosta :-D
    Koliko vidim jedino je Mistress zakazala po slikama, malo mi je mrljava, ali moze to uz olovke da se fino nadogradi, ja probala, i stoji isto bas dugo. Ovaj Last Goodbye je brate mili takav zesci perverzitis od nijanse, mozda bas prvo nju uzmem. I super su im imena, lepo je to Aura odradila :-)
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ovaj... ne baš :D Stoji kad ne vidiš ostatak lica, da vidiš znala bi da sa 621 izgledam kao klovn, a sa 625 i 626 kao tužna darkerski nastrojena bakica :D Preostale tri mi super stoje.
      Last Goodbye je prelepa nijansa, nema šanse da je ne bi koristila.

      Избриши
  7. Nijanse prelepo izgledaju, 624 je divna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, nju jako volim i sigurna sam da ću je jednog lepog dana čak i potrošiti :)

      Избриши
  8. Ova nude 624 je jednostavno divna i savrseno ti stoji :) Bas me zanima kakva bi na meni bila.
    A 625 mi se mnogo svidja i bas trazim ruz takve neke boje, ali steta sto je ovaj slabije pigmentovan...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) Prilično sam sigurna da bi i tebi lepo stajala, a 625 ćeš svakako probati, jeste slabije pigmentovan, ali može da se nadogradi.

      Избриши
  9. Анониман4.10.15. 22:46

    Take The Crown je kod mene odneo pobedu :D ! Lep je i Mistress ali Crown mi je ubedljivo najlepsi. Hvala ti za korisne i detaljne informacije. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Take the crown je tako elegantan, prelepa nijansa! Nema na čemu, hvala na čitanju :)

      Избриши
  10. Tri sloja za 625? Ain't nobody got time fo that. :D Makar ja nemam strpljenja.
    Šteta, jer je zaista dobra nijansa. Imala sam davnijeh dana Golden Rose tečni karmin slične boje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Treba strpljenja, to je sigurno, ali ruževi jesu dugotrajni tako da se možda i isplati, nije da se mora popravljati na svakih sat vremena :)

      Избриши
  11. Prelepe nijanse:) i slike :) Moracu ih probati :)

    ОдговориИзбриши
  12. Sve boje su fantasticne i ruzevi su sjajni! Obozavam ih i ne bih ih menjala ni za jedan drugi :)

    ОдговориИзбриши
  13. Sve su mi nijanse fenomenalne, pogotovo nude i ove zadnje koje bacaju malo na ljubicastu :) like

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zadnje su nezgodne za nanošenje, ali jako zanimljive kao nijanse :)

      Избриши
  14. Nijanse su baš lepe, ja bih se verovatno odlučila za 624, uvek sam u potrazi za savršenom nude nijansom :) I oduševljena sam kako ti 622 stoji, divna crvena boja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad dosta nude nijansi :) Hvala za 622, stvarno je mnogo dobra boja i retka, crvene obično nisu ovoliko tople!

      Избриши
  15. 624 ti predivno stoji, zaista :) Inače se obradujem kada swatchuješ karmine :D Moj izbor je 625, blago sam se iznenadila zbog pigmentacije ali vredi se malo pomučiti, toliko je posebna nijansa! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, hvala, moram priznati da se ja nimalo ne radujem slikanju karmina, pogotovo kad mi se čini da su slike ok, a onda se šokiram kad prebacim na kompjuter.

      Избриши
  16. Predivni su mi apsolutno svi osim onih nude i ovih na bordo baš što idu, lepo ti stoje crvenkaste nijanse :)

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post, a nijanse naravno predivne. Moji omiljeni karmini svakako :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...