Sephora Fall 2015 & nagradna igra

/
64 Comments
Došlo je vreme za pregled jesenjih noviteta koji se mogu pronaći u našim Sephorama. Ako treba da upotrebim jednu reč da opišem kolekciju bila bi to nude pošto dominiraju proizvodi u neutralnim bojama, kao i proizvodi namenjeni tenu. 
Iako se sve više priča o strobingu i drugim zanimljivim tehnikama trend konturisanja i dalje dominira pa mnogo brendova lansira odgovarajuće proizvode. Sephora sada ima Contouring 101 Face Palette, paletu za konturisanje koja ima tri tamne i dve svetle nijanse. Dobiće svoju zasebnu recenziju, a kako znam da mnogo žena merka ovakve proizvode odmah ću reći da je pogodnija za tamniji ten pošto se svetle na svetlijem ne vide dovoljno. Cena je 2550 dinara za ogromnih 26,3 grama.


Kako je akcenat na tenu, Sephora podseća na svoj puder Teint Infusion Ethereal Natural Finish o kome možete detaljnije čitati u ovom postu:



Sephora Summer 2015 kolekcija donela je 8 maski za regiju oko očiju, a sada je svaka od njih dobila odgovarajuću verziju noćne maske za lice - Pearl (pruža blistavost i ujednačava ten), Lotus (opušta i hidrira), Rose (pruža blistavost i svežinu), Green Tea (osvežava i zaglađuje bore), Ginseng (revitalizuje), Honey (smiruje i neguje), Lingzhi (anti-age) i Pomegranate (uklanja znakove umora). Cena maske je 510 dinara.


Brow Tickener je vrlo neobičan i zanimljiv proizvod, nisam se dosad srela sa ovakvim. Reč je o puderu/prahu za obrve koji im daje potrebnu gustinu, s tim što mu je tekstura zaista posebna, na prvu loptu je praškast, ali odmah potom gelast. Dolazi u tri nijanse i jako lepo popuni obrve i dugo ostaje na njima, čak i bez dodatnog fiksiranja. Cena mu je 1110 dinara.


Novitet su i mini olovke za oči - Eye Pencils To Go u 10 nijansi po ceni od 630 dinara:
Sephorinu kolekciju obogatile su još tri nove četke: PRO Brow Brush no.20 (za uređivanje obrva, 2020 dinara), Multitasker Shadow Brosh, no.63 (višenamenska četka za senke, 1400 dinara) i moj favorit - PRO Ultra-liquid Foundation Brush no. 83 (cena 2330 dinara):


Sephora je obogatila svoju liniju mono senki sa čak 18 senki neutralnih nijansi tako da zaista svako može da pronađe odgovarajuću nijansu za sebe. Cena jedne senke je 1520 dinara. Tu je i nova verzija It Palette - Delicate Nude i mogu reći da je ovo najlepša It paleta, bacite pogled na nju uživo, interesantnije su nijanse nego što bi se reklo na osnovu fotografija. Cena joj je 4190 dinara.

Jedan od najinteresantnijih proizvoda svakako je Sephora Konjak Cleansing Sponge. Konjak je biljka koja raste u Aziji, a od njenog korena napravljen je ovaj sunđer koji služi za čišćenje lica i odgovara svim tipovima kože, čak i osetljivoj. Kada je suv potpuno je tvrd, podsetio me je na kamen za pete, a kada se pokvasi postane neverovatno mekan i nežan, skoro gelast. Koristim ga oko mesec dana i uskoro će i on dobiti svoju recenziju. Cena sunđera je 890 dinara.


The Original Beauty Blender je onaj roze, jajoliki sunđer koji je promenio način nanošenja pudera miliona žena. Do njega su prsti ili četka bili najpopularnije oruđe, a danas nemali procenat žena preferira ovo sunđerče jer se puder nanosi brže i lakše, a jednostavnije je za održavanje. Gomila brendova napravila je svoje verzije Beauty Blender-a, retko koja može da mu zaista parira, a sada je u naše Sephore došla i mini verzija ovog proizvoda. Reč je o dva majušna, zelena jajeta, namenjena nanošenju pudera i korektora kao i konturisanju. Dobiće svoju recenziju, a do tada pogledajte kod Jasmine odličnu recenziju ovog proizvoda. Cena je 2230 dinara.


Među Benefitovim zanimljivim proizvoda izdvaja se maskara Roller Lash koja je trenutno jedna od onih o kojima se najviše priča. Obećava maksimalno postojano uvijanje poput onog koje se inače postiže uz pomoć uvijača i, naravno, drastično povećanje dužine trepavica. Upravo je testiram pa će dobiti zasebnu recenziju u narednom periodu.

They're Real je Benefitova najprodavanija maskara tako da nije ni čudno što su sada lansirane i njena braon i plava verzija. Pojačanje je dobio i Push-Up Liner koji se sada, pored standardne crne, može kupiti i u braon, zelenoj, ljubičastoj i plavoj boji.


Make Up For Ever HD Invisible Cover Foundation jedan je od najpoznatijih pudera na tržištu i ujedno puder koji je uveo revoluciju tako da je nakon njega gomila brendova počela da dodaje reč HD (High Definition) svojim puderima. To su puderi koji se odlično slažu sa kamerom i u situacijama kada drugi izgledaju preteško i neprirodno. MUFE je ove godine lansirao novu, unapređenu verziju svog najpoznatijeg pudera, Ultra HD, a kako imam i staru verziju očekujte uporednu recenziju ova dva pudera. Cena mu je 5890 dinara.

Tu je i nova Make Up For Ever paleta senki - Artist Palette:
Iz Too Faced-a nam stiže baš mnogo noviteta ove jeseni. Druga verzija čokoladne palete, Semi-Sweet Chocolate Bar stigla je još pre dva meseca (recenzija), a sada nam je tu i puder Born This Way koji pruža srednje pokrivanje uz maksimalno prirodan izgled:
Da ljubitelji senki u neneutralnim bojama ne bi bili zapostavljeni tu je i Love Palette:
Posebno su mi divna nova Too Faced rumenila Love Flush od kojih će Baby Love dobiti zasebnu recenziju. Jako se lepo nanose, nisu preterano pigmentovana i maksimalno se dobro stope sa kožom na kojoj opstaju sve do uklanjanja nekim skidačem.



Manija konturisanja nije zaobišla ni Too Faced koji ima veoma popularnu paletu Cocoa Contour:
Tu je i jedan parfemski novitet koji se može kupiti samo u Sephorama - Marc Jacobs Mod Noir. Najnoviji MJ parfem na početku je cvetni, a potom vodi u tropske predele zahvaljujući tahićanskoj gardeniji. Ako volite Monoï ulje volećete i ovaj parfem. Cena je 11120 dinara.
Za kraj, tu je i nagradna igra :) Nagrada je neseser iz nove Sephorine kolekcije koji se može personalizovati uz pomoć lepljivih nalepnica koje se nalaze u njemu, dve senke iz najnovije linije neutralnih nijansi i Nails Inc. lak za nokte sa efektom gela:


Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u utorak, 15.9. Srećno!
Kako vam se čine novi proizvodi? Šta vas je najviše zainteresovalo?
a Rafflecopter giveaway



You may also like

64 коментара :

  1. Анониман8.9.15. 13:22

    Sve je divno,najvise mi se svidjaju senke.Bas bih volela da ih probam.Puno pozdrava! :))) Bojana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima zaista lep izbor neutralnih nijansi :) Pozdrav!

      Избриши
  2. Svaka čast za recenziju, uživala sam čitajući! Najviše me interesuje linija mono senki neutralnih nijansi i puder Teint Infusion Ethereal Natural Finish, voljela bi ih imati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da je bilo interesantno :) Tečni puder je vrlo zanimljiv, spada u vrstu koja je sad jako popularna među skupim brendovima.

      Избриши
  3. Pregršt noviteta i gomila zanimljivih stvari koja mi je privukla pažnju :) ona seforina it paletica izgleda prelepo! konjak sunđer mi deluje skroz čudno :D živo me interesuje kako ti se pokazao. TF semi sweet paleta je bombonica(da ne kažem čokoladica), mali beauty blender sunđerčići su mi preslatki, dok se veoma radujem uporednoj recenziji starog i novog MUFE pudera :) znam da imaš gomilu stvari u kolekciji i koliko voliš i hvališ njihov kameni puder.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. It je uživo lepša nego na fotografijama, uopšte nisu dosadne nijanse! Konjak jeste čudan, mislim čudna je već sama ideja da je to u stvari koren neke biljke :D Čokolada nije poluslatka već preslatka :) a zaista imam dosta MUFE proizvoda, mada svakako ne bih rekla da imam sveeeee :D :D

      Избриши
  4. Divni noviteti. Citala sam recenzije mnogih proizvoda koji su ovde navedeni, probala bih MUFE Ultra HD, kazu da je ova formulacija mnogo bolja od prethodne. Takodje, dopadaju mi se i maske brenda Sephora, deluju mi jako interesantno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se čini da je bolja od prethodne mada moram još da je proverim po hladnijem vremenu, nosila sam jedan dan staru pa sledeći novu verziju više puta, ali su bile vrućine, treba testirati u običnim danima. Fine su maskice, baš za svakog poneka :)

      Избриши
  5. svaki put poludim od ovakvim postova =)))) i taman se odusevim jednim, kad skrol do sledeceg uz reakciju jaoooo - vidi ovo =)
    dakle, radujem se recenzijaca uvijaca, HD pudera i sundjera najvise.
    Koliko je maskara, trazim finu plavu ali mi se nista ne svidja, sve su previse teget

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem osećaj, tako i meni bude kad otkrivam kolekciju :)) oOa nije tako velika, ali ima nekih dobrih primeraka. Maskara je 3100 ako se ne varam, a po slikama sa neta rekla bih da je ova baš upadljivo plava, ona electric blue nijansa.

      Избриши
  6. Zanimaju me ta mala BB jajasca, a moram da priznam da sam jako zagrejana da probam taj sundjer za umivanje, nesto me tako vuce da ga kupim. Jedva cekam recenziju ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super su malecki, ovako čovek ne bi rekao da su baš potrebni, a kamoli neophodni, ali kad ih ima uvidi koliko su zgodni i praktični :) Sunđer je vrlo poseban, biće recenzija uskoro.

      Избриши
  7. To sredstvo za obrve mi deluje zanimljivo. Hoćeš li ga predstavljati na blogu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da neću, previše je proizvoda, verovatno neću stići da predstavim sve do dolaska nove kolekcije. Ovo za obrve je najviše za one koje imaju rupe na nekim delovima obrva jer ih ovaj prah popuni bolje tj. prirodnije nego olovka. Na dodir je praškasto, ali na koži odmah izgleda kao gel i ako ga stavim na ruku treba mnogo trljanja da se skine, tako da je postojan i na obrvama. Ova moja je srednja nijansa i prilično je tamna.

      Избриши
  8. Brow tickener, cetke i it paleta su mi vrloooo primamljive! Nadam se recenzijama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neće biti, nemam četke i paletu, a brow tickener ne verujem da ću uspeti da ubacim u narednom periodu :(

      Избриши
  9. Mnogo zanimljivih proizvoda, BB Micro Mini mi je odmah privukao pažnju, kao i Sephora četke :) Jedva čekam uporednu recenziju MUFE pudera, baš me zanimaju tvoji utisci :D I mene Marc Jacobs parfem podseća na tropske predele i koktele od egzotičnog voća ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da joj neko oseća isto šta i ja u MJ parfemu, obično ga opišu baš kao cvetni :) Meni se mnogo svidela četka sa ovim belim u sredini, generalno su sve četke iz PRO linije odlične. BB mališani su zgodni, ovako ne deluju baš potrebno, ali se čovek lako navikne na njih.

      Избриши
  10. Zaljubljena sam u kompetu kolekciju. Moju listu želja čine Makeup forever Ultra HD, Artist palet zatim Too faces semi-sweet i kontur paleta. Vrhunski su svi proizvodi kao i poklon !

    https://spersonally.wordpress.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. TF Semi-Sweet je ubedljivo najbolji izbor ako bih morala da izdvojim samo jedan od nabrojanih proizvoda :)

      Избриши
  11. Sve je jako lepo. It paleta me je prilicno zainteresovala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je jako lepa, a nijanse su uživo zanimljivije nego na slikama :)

      Избриши
  12. Ja sam fan make up forever-a i too faced-a. Hd puder je nešto najbolje što možete kupiti za lice, dok njihov aqua rouge je nešto najbolje jer taj sjaj ili ruz može da stoji na usnama po 15 sati... sto se too faceda tiče on ima savrsena rumenila, maskaru i sjajeve...o naravno ambalažu. ..moje preporuke za ta dva brenda...ako su ozbiljni! !!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja jako volim sve proizvode iz MUFE Aqua linije, pogotovo one za oči, a volim i TF, naravno :)

      Избриши
  13. Bas mi je krivo sto prva paleta za konturisanje nije namenjena svetlim zenama, bas mi je potreban neki takav proizvod.. Koja je cena Love paleta i TF palete za konturisanje?:)
    Jedva cekam uporednu recenziju MUFE pudera, zagrejana sam za njega oodavno. :)
    Moram reci da mi je ovakav tip postova jedan od najomiljenijih, svaka cast na kvalitetnim slikama i adekvatnim opisima! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno nije, gledala sam na netu kako je koriste neke crnkinje i stvarno im sjajno stoji, bolje nego nama. Nisam sigurna za cene za ova dva proizvoda, nešto mi se vrti 4500 za Love, ali nisam sigurna.
      Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa, ovo je ujedno i tip posta koji mi oduzme najviše vremena, samo za biranje i sređivanje fotografija ode mnogo sati :)

      Избриши
  14. Predivni noviteti, posebno Marc Jacobs parfem i paleta senki. :)

    ОдговориИзбриши
  15. Post je sjajan, sve je tako neodoljivo.Sephora Konjak Cleansing Sponge je mene najvise zainteresovao, i cena mu je sasvim korektna kao i puder

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo je zanimljivo to sunđerče, ni nalik nijednom koji sam probala, a cena jeste pristupačna samo imaj u vidu da mu je rok trajanja samo dva meseca.

      Избриши
  16. Анониман9.9.15. 11:03

    Joj odakle početi ... sve je toliko lepo, nadasve korisno za nas dame ... palete senki, neodoljivi parfemi, olovkice, maskare i ajlajneri ... pa prelepo i kao i svaka ljubav divana. veliki pozdrav od INE

    ОдговориИзбриши
  17. Sve je divno, najvise mi se svidja It paleta i Love flush rumenila, jedno cu sigurno odabrati za sebe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Love Flush su jako, jako lepa rumenila, mnogo lepša nego što bi se reklo na prvi pogled!

      Избриши
  18. Predivni proizvodi....najviše mi se sviđaju sjenila

    ОдговориИзбриши
  19. Uh kakav post, SVE informacije na jednom mestu :D
    Prelepa je It paleta, jedva cekam da je vidim uzivo i volela bih da probam konjak sundjer :) A da, svidjaju mi se i okoloočne maske, koliko pakovanje ima grama??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. SVEEE, nego šta :D
      Konjak je super, bila sam poprilično skeptična, ali jako lepo čisti lice i nije mi se pojavila nijedna jedina bubuljica otkako ga koristim, još je rano da to pripišem njemu, ali pratim stanje :) Maske su od 15ml, u principu su za jednu upotrebu, ali mogu komotno i dve.

      Избриши
  20. rumenila su mi primamljiva,ali ne bih ja tu nista izdvajala...ti sve tako lepo opises da ja samo balavim dok citam.,,Sreca,, pa zivim u provinciji,daleo od Sephore :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sreća u nesreći :) Rumenila su izuzetno dobra, mnogo bolja čak nego što bi se pomislilo, već sam napravila rupu u ovome mome koliko ga koristim.

      Избриши
  21. Анониман9.9.15. 19:52

    Obozavam Sephoru <3
    Sentimentalno sam vezana za nju :-)
    Ova kontur paleta je bas lepa, mada me taj trend vec pomalo iritira jer se svi mazu na istu foru i cesto vise izgleda prljavo nego konturisano :-/
    A ova srcumenila su mi kjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttt <33333333333333333
    Ma sve mi je lepo, bas me zanima recenzija maskare, posto su joj neke inostrane blogerke dale prilicno visoku ocenu. Ja sam skontala da mnogo volim jeftine maskare, njih se drzim i obozavam da ih istrazujem :-D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Priznajem da je trend i meni pošteno dosadio i da jedva čekam da prođe.
      Srcumenila :))) Super su, na ovom mom sam skoro napravila rupu što nije lako, imam dosta rumenila pa ako se ovoliko zalepim za jedno znači da je baš posebno. Za maskaru kažu da je žene ili obožavaju ili ne podnose, ja ipak ne spadam ni u jednu grupu, dobra mi je, nema šta, ali nije me onoliko oduševila koliko Too Faced Better Than Sex

      Избриши
  22. I opet sam se smrknula :(
    Ne mogu vjerovati da mi više nemamo Sephoru!

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман9.9.15. 23:19

    Roller Lash fakat zasluzuje da se nadje u svacijem neseseru sa sminkom. Predobra je. <3_<3

    (Usput, kako sam nova u blogerskim vodama, dobro bi mi dosla mala podrska, klikom na http://pcrecepti.blogspot.ba/ . )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, mada meni nije dobra koliko voljena Too Faced Better Than sex, samo sa njom mi trepavice udaraju o obrve :)

      Избриши
  24. Blog je odlican.Uh, meni se sve dopada i cetke i senke i sundjercic i parfem..

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман10.9.15. 23:16

    Super je sve, nacitala sam se :) Paznju mi je najvise privukao ovaj konjak sundjer i Roller Lash maskara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Konjak ne liči ni na jedan drugi sunđer, skroz je čudan, ali mi se sviđa, a maskara zaista uvija kao što i obećava :)

      Избриши
  26. Sve je prelepo,najvise mi se svidjaju nova Too Faced rumenila,prelepa suuu :) :*

    ОдговориИзбриши
  27. Željno iščekujem uporednu recenziju pudera,MUFE HD su mi tiha patnja,nadam se ne zadugo...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće, samo ne baš skoro, verovatno za jedno tri nedelje, imam nekoliko drugih proizvoda koje moram pre da ubacim, a i treba mi još malo vremena za testiranje po hladnijem vremenu :)

      Избриши
  28. Анониман14.9.15. 13:14

    Odlicno!Maskara benefit i sephora konjak! Sanda Okulic

    ОдговориИзбриши
  29. Sto je lepa It paleta <3 I TF kontur paleta je odlicna.. Bas ima finih noviteta :)

    ОдговориИзбриши
  30. Slucajno sam pritisnula enter a nisam unela pored imena i prezimena e mail adresu, zato ako ovako moze da se dopuni prijeava ; Jelena Nikolic a adresa j.nikolic91@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. Sve je divno, ali senke su najdivnije.. :-)

    ОдговориИзбриши
  32. Ovde bas ima za svaciji ukus da prosto ne znam sta bih prvo odabrala.Ono sto mi se najvise svidelo jesu senke, odlicne su :)

    ОдговориИзбриши
  33. Sve je tako primamljivo 😃 Born this way puder bas uzasno zelim,cula sam da je fantastican 😍😃 Odlican post.

    ОдговориИзбриши
  34. Prijavila sam se pre neki dan, a dal sam komentar ostavila to se ne sećam, pa ga zato sada ostavljam :-)
    Jedino što sam koristila Sephora jeste olovka za usne koja je meni bila fenomenalna i postojna. Volim ovako pročitati komentare i drugih, ali se ne vodim time da na osnovu komentara kupujem neki proizvod jer smo sve drugačije. A ono što mi se svidelo su ovi puderi koji su za moj dzep preskupi.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...