Nouveau Cologne No. 4711

/
8 Comments

Prošlog meseca pisala sam o kolonjskoj vodi po kojoj je taj proizvod dobio naziv koji danas koristimo, Eau de Cologne No. 4711 i najavila sam i post o njenoj novoj, modernijoj verziji. Ovo je taj post :)


Što se mene tiče, miris originalne kolonjske vode je bezvremena klasika, a posebno me oduševljava što je miris toliko osvežavajući, a istovremeno nimalo dosadan ni bezličan. Ipak, mogu da razumem da ga određeni deo mlađe populacije povezuje sa starijim vremenima, a onda automatski i starijim ljudima tako da je lansiranje modernijih verzija čuvenog mirisa bilo logičan korak. Kuća Maurer & Wirtz danas ima Acqua Colonia liniju u nekoliko jako zanimljivih kombinacija mirisa - Pink Pepper & Grapefruit, Lemon & Ginger, Mandarine & Cardamom (ovu baš želim da probam), Lime & Nutmeg, Lavender & Thyme, Hazel & Tonka, Blood Orange & Basil, Juniper Berry & Marjoram, Melissa & Verbena (sve sa vrbenom će kad tad biti moje :D), Plum & Honey, Rhubard & Clary Sage. Pored te linije tu je i nova verzija čuvenog mirisa - Nouveau Cologne No. 4711.
Ova kolonjska voda pojavila se 2011. godine, a postoji u pakovanjima od 50, 100 i 150ml. U njoj je čitava lista egzotičnog voća i cveća - evodia, liči, juzu, crna ribizla, tonka, beli mošus, sandalovina, a tu su i geranijum, heliotrop i božur. Cena je slična ceni originalne verzije, moja je kupljena u hrvatskom Mulleru i mislim da je bila oko 2000 dinara kad se konvertuju valute.


Ova kolonjska voda spada u uniseks mirise i zaista u njoj nema ničega šta bi je striktno vezivalo za jedan pol pošto su osećaji svežeg i čistog primamljivi i muškarcima i ženama. Inače baš nisam sklona uniseks mirisima, ali ova kolonjska voda je izuzetak. Originalnoj verziji slična je po tome što su oba mirisa vrlo osvežavajuća i lagana, ali sličnost se tu negde i završava. Originalna verzija ima određene retro note koje je odmah izdvoje u moru citrusnih mirisa i koje me teraju da je iznova i iznova njuškam. Nova kolonjska voda je znatno jednostavniji miris, proizvođač je reklamira rečima clean, fresh & pure i to je zaista najbolji opis. Realno je da mnoge neće oduševiti, ali mi je teško zamislilo da bi iko ovaj miris mogao nazvati odbojnim, ovo je miris koji asocira na svežinu planinskih potočića, zelenilo i proleće i budi čula. Da treba da poklonim neki parfem nepoznatoj osobi verovatno bih išla na ovako neki upravo zbog njegove univerzalnosti. Kada se tek prsne miriše blago citrusno, ali dominantno sveže, da voda ima miris mirisala bi tako nekako :) Posle nekog vremena razvije i slatkoću pa postane jasno da je ovo ipak voćni miris. Nije naročito postojan, bar ne na meni, ali ovo, uostalom, i jeste kolonjska, a ne parfemska voda pa bi dugo zadržavanje na koži bilo nerealno očekivati. Najviše je koristim u letnjim danima, onda kada se svaki drugi miris čini preteškim i potencijalno otužnim.
Kako vam zvuči ova kolonjska voda? Koji biste miris kuće Maurer & Wirtz najradije probali?


You may also like

8 коментара :

  1. zvuči mi dobro, volim voćne mirise.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj je pre svega osvežavajući, ali ima i voćkica :)

      Избриши
  2. Probala bih je, iskljucivo zato sto kazes da ima tu neku slatkocu, a ja obozavam slatkaste mirise :)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim slatke i voćne mirise tako da definitivno zvuči po mom ukusu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovu, lakšu, verziju nisam probala, ali sada moram! :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...