Moj pokušaj oporavka kose: trenutna situacija & promene

/
39 Comments

Nedavno sam se u razgovoru sa jednom divnom devojkom složila oko sledećeg: ženama je kosa jako važna, ako smo zadovoljne kosom u nekom danu automatski smo sebi lepe, a ako nismo ni lepa odeća i šminka ne uspeju da do kraja poprave stvar. Imam jako loš kvalitet kose, ali i sreću da njene mane u potpunosti primećujem samo ja dok većina vidi samo gomilu veselih lokni. Prošlog oktobra rešila sam da se ozbiljnije pozabavim negom i oporavkom kose, a sada je došlo vreme da rezimiram postignuto.
O nezi kose ima mali milion teorija, vrlo često potpuno oprečnih, a svako se kune u ono šta je njemu pomoglo. Na primer, neke žene kuju u zvezde ulogu ulja u oporavku kose dok ih se neke skroz užasavaju jer smatraju da dugoročno isušuju kosu. Priznajem, nijedna me teorija nije baš do kraja ubedila, pre svega zato što nijedna nije dala željeni rezultat na mojoj kosi i ne znam više ni sama u šta verujem. Ipak, došla sam do zaključka kako bi trebalo da se opredelim za jedan princip nege i da ga se držim u nešto dužem periodu, dakle da mu zaista dam šansu.
Svoju kosu i muke sa njom detaljno sam opisala još davnih dana u ovom postu. Ukratko, reč je o izuzetno suvoj, kovrdžavoj kosi, tanke dlake i retkoj, maksimalno sklonoj pucanju i krzanju krajeva kao i jezivom upetljavanju. Poslednje dve godine se ne farbam. Poslednjih nekoliko godina kosa pređe dužinu ramena, tu počne da se upetljava toliko da mi mrak padne na oči pri pomisli na pranje kose, a pritom i opada, tanji se i lomi, onda je stepenasto ošišam tu negde do vrata i budem nesrećna i nezadovoljna frizurom sve dok ne poraste do dužine ramena i počne da se...shvatili ste već :) Po jednoj teoriji za ovakvu kosu najveće su zlo agresivni šamponi koji sadrže SLS i pa sam rešila da dam šansu blagim šamponima. Na Sajmu kozmetike prošlog oktobra kupila sam Marrakesh šampon i Insight masku za suvu i balzam za oštećenu kosu (recenzija). Kada sam ih potrošila zamenila sam Marrakesh šampon Insightovim za suvu kosu, Insight balzam za oštećenu balzamom sa suvu kosu, a masku sam nastavila da koristim (recenzija).


Dakle, svaki put sam prala kosu blagim šamponom bez sulfata i silikona i svaki put sam potom držala na glavi masku 15 minuta do pola sata i potom stavljala balzam na krajeve, držala nekoliko minuta, raščešljavala i ispirala. Tu i tamo koristila sam poneko sredstvo za oblikovanje lokni ili za ispucale vrhove, ali najčešće nisam stavljala ništa dodatno. Jako sam se trudila da kosu čupam što manje u čemu mi je mnogo pomogla Tangle Teezer četka (da, apsolutno je vredna para) kao i da je maksimalno zaštitim na sve načine. Sušila sam je prirodno kad god sam mogla, a kada sam je sušila fenom bilo je to sa udaljenosti od bar 20 cm. Pronašla sam i dobrog frizera što stvarno nije lako (hvala, D.!) i uzorno skraćivala kosu mada sam, pošteno rečeno, mogla da budem i redovnija sa odlascima. Došlo je vreme da rezimiram situaciju i kažem da li mi je kosa u boljem stanju nego što je bila pre godinu dana. Odgovor je, nažalost, ne! Ne mogu da kažem da su mi proizvodi koje sam koristila bili loši, obavljali su posao i polazilo mi je za rukom da stvorim iluziju da mi je kosa u pristojnom stanju, ali ne vidim razlog da nastavim da ih koristim s obzirom da nisam dobila baš nikakvo poboljšanje kvaliteta i izgleda kose. Rekla bih da sam im dala dovoljno vremena da se pokažu i da je vreme da pređem na nešto drugačije.
Kerastase je jedan od najvoljenijih brendova za kosu i poznajem mnogo žena koje tvrde da im samo on spašava kosu i da se isplati uložiti u njihove proizvode. Već dugo razmatram Kerastase, ali odbijalo me je što su kod nas proizvodi znatno skuplji nego kad se naručuje, a naručivanje je, uz našu carinu i poštu, čista kocka. Ipak, potrefilo se da sam u razmaku od nekoliko dana posredstvom jedne divne devojke (hvala, M.!) dobila priliku da isprobam jedan šampon i masku kao i da sam pročitala ovaj post hrvatske blogerke The Brush Stash, a ako pogledate slike njene kose pre i posle Kerastase nege biće vam jasno da ova žena može rutinski da nam proda proizvode :D Uopšte nije lako izabrati odgovarajući proizvod za sebe, imaju mnogo linija i u principu bi zaista trebalo posavetovati se sa nekim stručnim. Probala sam Kerastase Nutritive  Bain Satin 1 šampon za negu suve, osetljive kose, a naručila sam njegovu jaču verziju, namenjenu baš suvoj kosi, Kerastase Nutritive Bain Satin 2. Dopunila sam jednim od njihovih najprodavanijih proizvoda - Nutritive Masquintense Thick za suvu i izuzetno osetljivu kosu. Moja kosa nije gusta, ni sama dlaka ni ukupno gledano, ali ipak sam se opredelila za ovu masku zato što sam je probala i jako mi se svidela, a i zato što sam čitala da nema velike razlike između nje i verzije za tanku dlaku. Efekat koji ova dva proizvoda imaju na moju kosu je divan, tako je nežna i svilenkasta čak i četvrtog dana od pranja, a i raščešljavanje je drastično lakše pa držim palčeve da bude i dobrih rezultata na duže staze.


U međuvremenu sam isprobala Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor, balzam za dubinski oporavak kose koji je mnogo hvaljen pa sam bila jako radoznala, ali nije ostavio neki poseban utisak na mene, nije ni prineti efektu koji dobijem sa Kerastase maskom. U Grčkoj sam kupila i Citylife Curling System šampon za kovrdžavu kosu bez sulfata, vrlo je prijatan i nežan tako da ću ga koristiti povremeno i dalje, kada poželim da malo odmorim kosu. Nije nega, ali ubacujem i Toni&Guy Spray Gel For Curls zato što mi se sviđa kako oblikuje lokne bez otežavanja i slepljivanja. U spreju je, izgleda kao mleko, naprska se naruku, a onda izgužva mokra kosa.


Sve u svemu, Kerastase je brend kome sledećem dajem šansu, razmisliću koje ću još proizvode da isprobam, a vi mi držite palčeve da se ispostavi da je ovo konačno odgovarajuća nega za moju kosu.
Koje Kerastase proizvode vi preporučujete? Kojih ste teorija za negu kose pristalica?


You may also like

39 коментара :

  1. Držim fige da je u potpunosti oporaviš! Baš sam se zainteresovala za Kerastase maske, nisam je probala.
    U principu dobra maska i dobro ulje na mojoj kosi daju najbolji efekat. Kao i redovno šišanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Toliko sam pohvala čitala za Kerastase da sam stvarno morala i ja da probam.

      Избриши
  2. Joooj, drzimo fige, naravno :)
    Ali tvoje loknice su taaako slatke :)) Znam, nerviram te, necu vise :D Ali cakaneee suuu :D

    Kerastasu, bolje bi ti bilo da opravdas cenu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe :D Hvala ti, a što se tiče loknica svesna sam koliko imam sreće što deluju cakano iako to zapravo nisu :D Što se tiče opravdavanja cene, ou jea!

      Избриши
  3. Uzdam se u tebe i navijam, kerastase proizvodi su me zainteresovali od onog trenutka kad su se pojavili na tvom blogu. Ni sama nisam zadovoljna kvalitetom svoje duge, ravne kose, ispucalih krajeva..Medjutim, moram ti reci, meni su izuzetno drage tvoje lokne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala, i ja se baš nadam :) Hvala i na komplimentu za lokne.

      Избриши
  4. Eh, kosa, moj najlepši ukras i najbolnija tačka :D Sve si rekla u uvodu :D
    Od svih Kerastase proizvoda, mislim da mi je ova maska najdraža i držim palčeve i ja da bude oporavka onog pravog, dugoročnog :)
    I šteta za Aussie 3 minute, kupih ga ovog leta i nisam ga još otvorila, baš sam polagala nade u njega :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumemo se :)
      Mislim da je ova maska generalno njihov najprodavaniji proizvod pa kud svi Turci... :D
      Možda će se tebi Aussie i svideti, ipak nemamo baš isti tip kose.

      Избриши
  5. Hahaha, isti problem imamo sa češljanjem. Bukvalno se češljam 40 minuta, užas jedan! Nadam se da ces je oporaviti :*

    ОдговориИзбриши
  6. Interesantno je da ni ja nisam bila oduševljena Aussie 3 min Miracle maskom.
    Ne znam za Kerastase (želela sam da kupim njihove preparate, ali iskreno toliko su skuplji od svega ostalog da se uvek predomislim), ali ja sam baš danas išla na tretman novom Profiber L'Oreal Professinal profesionalnom kozmetikom. U pitanju je nešto novo i onako, inovativno - interesantno a što mi po svemu što sam pročitala i čula zvuči čak i moguće :). Pisaću uskoro o samom tretmanu, a kako se nega nastavlja kod kuće pa se dodatno vide rezultati, posebno ću kroz par nedelja izvestiti o tome kakvi su zaista i vredi li cela priča ili ne. Ako budem oduševljena, vratiću se da ti preporučim tretman i liniju, jer je baš za oštećenu kosu, lošijeg kvaliteta :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene Aussie baš nimalo ne opravdava famu, čak mi je i ispod drogerijskog proseka.
      Kerastase jeste skup, nisam nikad toliko para davala za preparate za kosu, ali realno, rutinski sam davala i mnogo veće pare za jubilarni osamnaesti tečni puder, a žao mi da dam za kosu kojoj stvarno treba sva moguća pomoć. Glupu logiku imam povremeno...
      Videla sam da si išla na taj tretman, vrlo sam zainteresovana da čujem kako se pokazao, posebno na duže staze, u krajnjoj liniji i to je ista kuća kao Kerastase :)

      Избриши
  7. Kerastase mi je velika želja, ali evo do sada nikako da sebi opravdam kupovinu, pa sam rekla čim negde otputujem, uzimam nešto njihovo. Mišljenja nam se slažu za Aussie, ja sam naručila drugarici dva različita, jedva sam dočekala da mi ih donese, očekivala sam da mi kosa bude mekana, a ono ništa, kao i svaka druga maska koju kupim u Liliju, tako da mi sa te strane nije preterano žao što ih kod nas nema. A što se teorija tiče, pristalica sam toga da natrpam sve na kosu, samo da malo splasne. Balzam, maska, prskalica, krema, ulje, nema kod mene mere. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što rekoh Jeleni iznad, blesave smo mi žene nekad, damo tek tako velike sume za šminku koja nam nije neophodna, a oklevamo da damo za kosu gde nam jeste potrebno nešto bolje :)
      Isti doživljaj Aussie maske, totalno prosečan proizvod, ni najmanje nije opravdao famu. Blago tebi kad ti treba nešto da kosa splasne :)

      Избриши
  8. I meni je Kerastas skup i nekako izvucem kosu raznim pakovanjima i uljima i prskalima i sa sto stvari 😂 , ali svakako jedva cekam tvoje utiske o njemu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A vala koliko sam dosad uložila u razne proizvode za kosu koji mi nisu pomogli neću ni trepnuti da uvek kupujem Kerastase samo ako se ispostavi da mi pomaže! Tvoja kosa je svakako divna :)

      Избриши
  9. Keraste nisam koristila ali sam od pre nekih mesec dana pocela da koristim Davines Hair Building Packn. Imam tanku dugu kosu ( i jos je farbam u plavo) i za sada sam zadovoljna ( koristim jednom nedeljno; tj. jedno pranje tu masku a sledece neku hidratantnu). Videcu za 2-3 meseca kako ce biti...

    ОдговориИзбриши
  10. Sad naleteh na stari post gde si pisala o njemu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, pisala sam o njemu :) Ja sam valjda jedina kojoj ta maska uopšte nije pomogla. Žene kažu da ne smeju da je drže duže od 5-10 minuta, da im se kosa odmah ukruti, a ja je jednom držala skoro sat vremena, zanela sam se i zaboravila na masku i ništa, mekana kosa, a šanse nema da joj ne fale proteini, fali joj verovatno sve šta može faliti :/

      Избриши
  11. Ja inače nemam nekih prevelikih problema s kosom, ali volim isprobavati nove proizvode za njegu. U potpunosti se slažem s time da je kosa ženama jedna od najbitnijih stvari na tijelu. Nadam se da ćeš uspjeti i da ćeš oporaviti kosu. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Svi smo uz tebe :* i ja mucim muku sa oporavkom kose :( mnogo je opala i isusila se od farbanja i blansa, tako da neka nam je Bog u pomoci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, želim i ja tebi da ti se kosa oporavi i da nađeš odgovarajuću negu za nju :)

      Избриши
  13. Nisam probala Kerastase, iako žarko želim, ali ne mogu da pređem preko cene. Možda zato što je moja kosa u suštini ok. Da, mrsi se, suvkasta je i teška k'o crna zemlja, ali i dalje radije ulažem u preparate za negu, šminku, itd. Možda bih stvarno uložila u neki preparat koji pruža ekstremni volumen pri samom korenu, jer mi se kosa zbog težine bukvalno slepi s glavom.
    Što se tiče rutine nege, pristalica sam ulja i iskreno nisam iskusila bilo kakvo isušivanje kose pri korišćenju istih.

    Želim ti svu sreću sa negom i da, napokon, nešto upali na duge staze! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Nada umire poslednja :D
      Razumem za Kerastase i cenu, da mogu da kažem da mi je kosa makar blizu ok ne bih ni ja toliko dala, ovako sam spremna na sve :D Ne znam šta da mislim o uljima, i ja sam ih koristila, mnoge žene ih koriste, ne ide mi u glavu da su loša, ali opet, dosta žena koje zvuče kao da znaju o čemu pričaju ih maksimalno kritikuju...

      Избриши
  14. Je l možeš da mi objasniš sve oko bloga? Trebala mi bi pomoć kako da se reklamiram i slični www.makeupandmore24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Je l možeš da mi objasniš sve oko bloga? Kako da se reklamiram i slično www.makeupcorner24.blogspot.rs (nisam dobro napisala prošli put)

    ОдговориИзбриши
  16. Odabir fotke s početka... Brutalan!!! :D :D :D

    ОдговориИзбриши
  17. Problem kovrčave i suhe kose mi nije stran. Prije par godina sam stvarno muku mučila, ali onda sam počela na svakodnevnoj bazi, pogotovo ljeti, koristiti zaštitne i hidratantne sprejeve i situacija je danas puuuno bolja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se pronašla odgovarajuću negu za svoju kosu :) nije da nisam pokušala i to, ali nije mi se poboljšalo stanje.

      Избриши
  18. Ja s Kerastase nisam bila do sada skroz zadovoljna a tebi držim palčeve da bude kako treba. Inače za ovaj Insight sam čula podjeljena mišljenja, nekim je fenomenalno a neki su jako nezadovoljni a baš bih voljela probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, nadam se da hoću, daću šansu u nešto dužem periodu pa ćemo videti. Za Insight ne mogu da kažem da ima loš efekat, kosa lepo izgleda, ali na duže staze nisam videla nikakav napredak tako da nema smisla da nastavljam.

      Избриши
  19. Анониман5.10.15. 21:37

    Tebi treba ovo :) Ima tester kesica, pa obavezno potrazi, tuba je oko 3000din. Ali vredi svaku paru. Mozes na mokru, suvu kosu, pre/posle proizvoda za oblikovanje... Najbolje od svega-da stavis punu saku kreme nece ti zdrveniti niti slepiti kosu. Ja se u ovo cudo kunem i kosu mi je preporodilo.

    http://harpersbazaar.my/wp-content/uploads/2015/07/primer-486x1024.jpg

    I probaj Biodermin sampon u zelenoj flasi, Bioderma Node,, izuzetno je blag. Meni je Insight bio ocaj zivi.

    Andrea 86 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci :)
      Ovo prvo je samo za oblikovanje ili ima i negujuća svojstva?
      Ne bih sad ubacivala nove šampone, red je da dam Kerastase poštenu šansu kad sam već ušla u to, verovatno ću nakon ovog šampona kupiti još jedan njihov tako da bar 6 meseci koristim samo njihove proizvode.

      Избриши
  20. Анониман8.10.15. 00:26

    Mislim da Ima negujuca svojstva, ne kao pakovanje svakako, ali je primetno da je kosa manje suva. Krajevi manje pucaju. Definisace i smirice kosu ali nema "hold", nece drzati frizuru.Moze da se kombinuje sa drugim proizvodima koji imaju faktor ucvrscivanja.

    Nadam se da ce Kerastase pomoci,za sad zvuci super :)

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман2.3.16. 22:48

    Ako zelis da uzivas u svojoj kosi iskreno ti preporucujem Lisap! Svoju kosu pre svega obozavam, negujem i strasno sam srljala u potrazi za savrsenim preparatima. Komercijalni proizvodi su ziva katastrofa sto se da primetiti tek na duge staze. Sto se Lisapa tice mililitraze su im velike a cene vrlo pristupacne s'obzirom da se radi o profesionalnim preparatima. Ja ih porucujem preko sajta SalonInfo a ono sto obavezno moram imati je njihov P3 dvofazni sprej. Mislim da ces se spasiti! To ti je zaista moja najiskrenija preporuka. Svi profesionalni frizeri za moju kosu kazu da je apsolutno savrsenstvo i da nikad nesto lepse i negovanije u zivotu nisu videli.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...