Caudalie Polyphenol C15 - Overnight Detox Oil & Anti-Wrinkle Defense Serum & Anti-Wrinkle Fluid

/
18 Comments
O najnovijoj liniji Caudalie porodice pisala sam detaljnije u okviru ovog posta kada sam i recenzirala kremu iz ove linije namenjenu nezi područja oko očiju. Kremicu i dalje koristim i smatram je izvrsnom, a u ovom postu predstaviću još tri proizvoda iz Polyphenol C15 linije - lagani dnevni fluid sa SPF 20, noćno suvo ulje za detoksikaciju i serum protiv bora. Požurila sam sa recenzijom iako je bila planirana za sledeću nedelju pošto je još sutra u Liliju akcija 2+1 na Caudalie proizvode :)


Iz Polyphenol C15 linije najveću pažnju, svakako, privlače ulje i serum, ali ispostavilo se da sa uživanjem koristim i druga dva proizvoda, okoloočnu kremu i dnevni fluid sa SPF 20.


Broad Spectrum SPF20 Anti-Wrinkle Protect Fluid lagani je dnevni fluid sa bogatom kombinacijom oksidanasa, stabilizovanih polifenola iz semenki grožđa i vitamina C koji štite kožu od negativnih uticaja iz spoljne sredine. Obogaćen je i fotozaštitom širokog spektra i poseduje SPF 20. Nakon nanošenja koža je hidrirana i glatka, a bore vidljivo smanjene. Nanosi se ujutru, na lice i vrat, po potrebi nakon seruma, uz izbegavanje zone oko očiju. Cena za 40ml je 3690 dinara.
Ovo je jedini proizvod iz ove linije za koji se sa sigurnošću može reći da lepo miriše. Miriše na pomorandžu (ona jeste jedan od sastojaka) i ima stvarno ugodan miris koji bi svima odgovarao. Bele je boje, ređe teksture, ali ne toliko retke da bi curio tako da je tubica odgovarajuća ambalaža, a fluid se lako nanosi. Ovo je proizvod koji sam najviše koristila ovog leta tokom dana pošto proizvodi namenjeni prvenstveno zaštiti kože lica od sunca, po pravilu, nisu ujedno i dobra podloga za šminku tako da sam ih ostavljala za prilike bez šminkanja, a za svaki dan koristila sam ovaj fluid. Kad se stavi lice ne bude matirano, ali ni masno, deluje prirodno sveže. Fluid ne sadrži ulje što verovatno doprinosi tome da se ne oseća na koži. Realno je da mi neće biti dovoljan kao jedina dnevna nega kada krene hladno vreme i veći problemi sa dehidracijom, ali u ovom periodu, a naročito kada je toplo, odlična je podloga za šminku, posebno kad se ima u vidu da je malo proizvoda sa višim SPF zaista pogodno za to. Odgovarao bi svim tipovima kože, s tim što bi suvoj i/ili dehidriranoj u hladnijem periodu svakako bila potrebna dopuna u vidu seruma.

Caudalie Polyphenol C15 Overnight Detox Oil je suvo ulje koje pomaže koži da se obnovi tokom noći i da se oporavi od efekata stresa, zagađenja, UV zraka i drugih izvora oksidativnih slobodnih radikala. Tokom noći stimuliše obnavljanje ćelija i eliminaciju toksina koji su se nakupili tokom dana tako da je ujutru koža sveža i blistava. Cena je 3506 dinara za 30ml ulja što je količina koja će dugo trajati s obzirom da se nanosi samo 6 kapi ulja po jednoj aplikaciji (procenjujem da može da traje i više od 6 meseci).
Ulje dolazi u staklenoj flašici sa pipetom koja odlično funkcioniše pošto je ulje prilično retko (ređe od jestivog ulja, recimo) i lako ga je zahvatiti. Nije baš da ima najlepši miris, mene podseća na miris svežeg peršuna, ali nije ni da mi je naročito odbojan, pogotovo što se ne zadržava dugo. Sadrži ulje semenki grožđa, bademovo ulje, ulja lavande i sandalovine, šargarepe, suncokreta, cveta pomorandže i ploda divlje ruže.
Ima li žene sa masnom kožom koja nije oklevala da upotrebi ulje za lice? Verovatno ne. Ideja ulja povezana je sa masnoćom od koje bežimo godinama, a plus je tu i strah da će ulje izazvati (dodatne) bubuljice i probleme sa kožom. Ipak, zaista nije tačno da su ulja namenjena samo suvoj koži i većina žena sa masnom i mešovitom kožom koja je probala ulja otkrila je da ne samo da ne povećavaju količinu sebuma već je, u nekim slučajevima, čak i smanjuju. Ovo Caudalie Overnight Detox ulje jedno je od takvih. U principu ga mogu koristiti svi tipovi kože, ali posebno bih ga preporučila masnoj i mešovitoj i to zbog njegovog brzog upijanja i lagane formule koja mu omogućava da ne sedi na koži tako da nema onog osećaja koji masnokošci ne podnose. Nije da će se ovo ulje u potpunosti upiti, ovo je zaista proizvod koji treba koristiti noću, a ne danju kada preko ide i šminka, ali lice nije masno na način na koji se obično zamišlja kad se pomisli na ulje. Može se kombinovati i sa kremom tako što se doda kapljica-dve ulja u nju. Ujutro je koža lica mekana i nežna, a u mom slučaju najveću je razliku pravilo  kod uklanjanja/ublažavanja suvih ljuspica oko nosa. Nije da su te ljuspice prestale da se pojavljuju, problem dehidracije često je složene prirode i uzrok mu je unutrašnji, a ne spoljašnji, ali ulje mi je pomagalo da bolje pripremim kožu za puder koji se tokom dana manje skupljao na dehidriranim delovima. Teško je tvrditi sa sigurnošću, ali rekla bih i da mi se uz ovo ulje nos i čelo manje maste. Mogla bih da kažem da ulje radi ono šta proizvođač obećava, dakle da koža ujutru deluje odmorije i svežije.


Caudalie Polyphenol C 15 Anti-Wrinkle Defense Serum je proizvod sa najvećom koncentracijom aktivnih sastojaka u ovoj liniji. Deluje dubinski i intenzivno koriguje bore, a istovremeno obnavlja prirodni odbrambeni sistem kože. Formula sadrži moćnu kombinaciju antioksidanasa, stabilizovanih polifeniola iz semenki grožđa i vitamina C kao i hijaluronske kiseline koja hidrira i vraća jedrost koži i skvalena iz masline koji koži daju baršunast izgled. Smanjuje postojeće i deluje kao prevencija novih bora, čineći kožu glatkom, svilenkastom i osveženom. Sadrži vitamin C u obliku ascorbyl tetraisopalmitate što je njegov najstabilniji oblik tako da ovaj serum duže zadržava kvalitet sastojaka na najvišem nivou, a ujedno je i pogodniji za osetljivu kožu. Cena je 4059 dinara za 30ml seruma. Nanosi se na lice i vrat, ujutru i uveče tokom cele godine ili kao intenzivni tretman u određenom periodu. Proizvod je hipoalergen, nekomedogen i nije fotoosetljiv.
Baš kao i noćno ulje, dolazi u tamnoj, staklenoj flašici koja štiti sastav i sprešava propadanje sastojaka. Sadrži pipetu, a ja sam bila te sreće da dobijem iskrivljenu tako da izvlačenje seruma nije lako, pogotovo što je prilično gust. Serum je bele boje, a miris mu je pomalo cvetni, ne naročito prijatan, ali se svakako može podneti. Kada se nanese potrebno je prilično vremena da ga (moja) koža upije, a koža je na dodir lepljiva tako da se nikako ne može koristiti samostalno, bar ne kao podloga za šminku, ali lepljivost nestaje ako se preko nanese fluid ili neka druga krema. Dovoljna je zaista mala količina za celo lice. Ako bi trebalo da opišem efekat uz upotrebu jedne reči bila bi to reč svežina. Nije da koža deluje toliko hidrirano koliko baš osveženo, kao da se koža obradovala serumu i zablistala :) U principu to i jeste uobičajeni efekat vitamina C. Primetila sam i da pomaže i bržem nestajanju svežih flekica od bubuljica i sl. U toplijem periodu bio mi je dovoljan za hidriranje kože, ali u hladnijem nije. Ne mogu da kažem da je lagan pa bih ga pre poreporučila ženama sa suvom i normalnom kožom kojima manje smeta što osećaju proizvod na koži.


Sve u svemu, Polyphenol C15 linija mi odgovara što je i bilo za očekivati pošto po godinama i tipu kože i spadam u njenu ciljnu grupu. Okoloočnu kremu bih mogla da preporučim svima, nema ništa u njoj šta bi sprečavalo i mlade devojke da je koriste, a nešto starije će uživati u intenzivnoj hidrataciji koju pruža kao i efektu posvetljivanja. Dakle, ciljna grupa za nju bile bi žene od 20-45 godina. Za suvu i osetljivu kožu najviše bih preporučila serum, on je zaista nežan i prijatan i pruža licu svežinu koja ovakvoj koži obično nedostaje. Ženama sa masnom i mešovitom kožom preporučila bih noćno ulje i to bez obzira na godine, a dovoljno je lagano da mogu da ga prihvate i žene kojima smeta osećaj ulja na koži. Dnevni fluid je maksimalno univerzalan i kao nega sa odgovarajućom zaštitom od sunca u toplijem periodu odgovarao bi praktično svima.
Da li ste isprobali nešto iz Polyphenol C15 linije? Koji vam proizvod deluje najprivlačnije?


You may also like

18 коментара :

  1. Najvise me je zainteresovalo suvo ulje, s obzirom da su mi se, sasvim odjednom, javili problemi dehidracije, dok mi se T-zona sve slabije masti. Cak mi je koza bila manje masna preko leta, nego prethodne zime, recimo. Bas se pitam sta je moglo da izazove tako neocekivanu promenu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može mnogo toga, nekad dođe jednostavno sa godinama, a nekad je uzrok i zdravstveni, u mom slučaju štitna žlezda ima uticaja :(

      Избриши
  2. Ja bih odmah došla i sve ovo ti ukrala :D Ja trenutno koristim serum a detox ulje sam probala preko testera i sviđa mi se jako. Inače, tražim neku kremu s nižim spf-om i već neko vrijeme razmišljam da kupim ovaj fluid a sada si me u to i uvjerila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krema je fina mada verovatno najmanje interesantna od ovih proizvoda, ne što je loša nego što su serum i ulje baš pun pogodak :)

      Избриши
  3. Na žalost nisam probala niti jedan proizvod! Jako ti zavidim na njima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična im je ova linija, meni svakako najbolja Caudalie!

      Избриши
  4. Defense serum je vremenom dospeo na no1 poziciju seruma za nabaviti. Ovo mi je toliko privlačan proizvod i odavno sam u potrazi za onim bogatim vit.C, a da je stabilan, jer mi je ranije tokom kozmetičkih tremana neverovatno prijao (sve ostalo nije :D). Ono što mi kod Caudalie brenda na našem tržištu smeta je neverovatna nedostupnost nekih proizvoda, to što se ne može nikako doći do distributera, nemaju FB page, ali zato su blogovi očito jedini izvor informacija o brendu i novitetima. U potrazi sam za beauty elixirom već više od mesec dana (onim od 100ml) i dobila sam info da on postoji u pristojnim količinama za snabdevanje prodavnica i apoteka, ali postoji neki problem oko šifara za porudžbinu. ZAtim je problem što ga svi u prodaji nazivaju serumom za sužavanje pora i uglavnom ne znaju o čemu pričam kada upitam za njega. Odlepila sam pre puta, jer sam želela da ga imam sa sobom i nije bilo ni pakovanja od 30ml. Ovo je masivna digresija, ali zaista imam problem sa ovim brendom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina za nedostupnost, uglavnom na prodajnim mestima bude jako malo proizvoda, zaprepastila sam se na promociji kada sam shvatila koliko se zapravo proizvoda uvozi kod nas. Maske za lice, recimo, nikad nisam videla, a zainteresovale su me zbog recenzija nekih hrvatskih blogerki. Uvoznik se promenio, možda im treba više vremena da se uhodaju...

      Избриши
  5. Sećam se one prve polovine recenzije i uvodne priče o Polyphenol liniji. Tad sam na listu uvrstila okoloočnu kremu. Sad mi se po tvojoj priči dopada i serum ali i ulje, i ne znam šta bih pre uzela :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi bi se verovatno najviše svidelo ulje, mada su zaista dobri i serum i okoloočna krema, prosto im je ova linija dobra.

      Избриши
  6. Cela Polyphenol linija mi izgleda kao nešto što bi prijalo mojoj koži ( 40+,mešovita ),a naročito serum i ulje.Jedini problem mi je (ne)dostupnost, u Lilly-u u mom gradu ih nema,a kada malo bolje razmislim,više bi mi odgovarala i neka akcija tipa 2+2 ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, ovo je linija za 30+, ali svakako može i 40+. Svima bi legla takva akcija :)

      Избриши
  7. Probala sam kremu za područje oko očiju, serum i ulje. Zajednički nazivnik= LJUBAV! Odlični proizvodi! Moja je koža mješovita prema masnoj, a bili su mi odlični.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa super! I meni se ta tri proizvoda sviđaju, svaki na svoj način :)

      Избриши
  8. Moram da priznam da mi je Polyphenol linija najzanimljivija od svih koje su dostupne kod nas. Možda zato što uvek padam na blistav i ujednačen ten :D Okoloočnu ću verovatno probati, a i ulje i serum zvuče kao nešto što bi mi se svidelo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je ona najbolja od ovih koje sam dosad probala mada imam nekoliko proizvoda na listi želja koji nisu iz ove linije, pre svega enzimska maska koju nikako da nađem. Okoloočna je maksimalno univerzalna, lepo ne vidim šta bi tu nekome moglo da se ne svidi :)

      Избриши
  9. Jao srce mi podrhtava na ove Caudalie zanimacije :D
    Mnogo volim njihove kremice. A najradije bih probala suvo ulje i okoloočnu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moji favoriti su definitivno serum i okoloočna, trebalo mi je vremena da prelomim, ali to je to sada :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...