Aura Illuminate Me!

/
52 Comments

U ranijem postu ukratko sam predstavila Aurine novitete i najavila recenzije, a izbor za prvu recenziju pao je na iluminatore i to zato što je to proizvod koji je prosečnoj ženi u našim krajevima slabo poznat. U ovom postu pisaću o vrstama iluminatora i načinima njihove upotrebe i podeliti utiske o Aurina dva tečna iluminatora pod nazivom Illuminate Me!
O iluminatorima i hajlajterima uopšteno pisala sam u jednom od mojih prvih postova na blogu - Illuminator ili highlighter ili posvetljivač + Inglot AMC Face and Body Illuminatori. Davno je to bilo tako da ću ovde ukratko da rezimiram da, iako u teoriji postoji razlika između ta dva termina, u praksi su se sveli na isto, pre svega zbog konfuzije koju su stvorili sami proizvođači dajući manje prikladne nazive svojim proizvodima. Iluminator/hajlajter je proizvod koji služi za naglašavanje određenih delova lica, po pravilu onih istaknutih/visokih tačaka, ali i za pružanje blistavosti celom tenu. Ne može se svaki iluminator/hajlajter koristiti na isti način, nikako nije svejedno da li je reč o tečnom ili praškastom proizvodu, o proizvodu sa šljokicama ili bez njih, o proizvodu rozikaste, beličaste, zlataste ili neke druge boje.
Tečni iluminatori su malobrojni na tržištu (ne samo našem!), a oni drogerijskog ranga su na nivou statističke greške. Od brendova koji se mogu kupiti u našim Lilijima ili DM-ovima samo L'Oreal ima tečni iluminator, ali sasvim drugačiji u odnosu na ove Aurine. Da treba da biram između iluminatora u kamenu/prahu i tečnog izabrala bih tečni bez razmišljanja i to zbog lakšeg stapanja sa kožom (oni praškasti nekad neće da najbolje legnu na kožu ako nije fino pripremljena) kao i zbog mogućnosti (potencijalnog) mešanja sa puderom ili kremom u cilju postizanja blistavosti kože. 
Aura Illuminate Me - Sunlight
Ovde dolazimo do razloga mog oduševljenja Aurinim iluminatorima. Naime, skoro svi tečni iluminatori dostupni kod nas spadaju u istu kategoriju kao Inglotovi, dakle to su lepi proizvodi pogodni za naglašavanje određenih delova, ali veoma, veoma jaki pa ih nije lako dozirati, a dodati u puder najčešće daju preteran sjaj, neprikladan delovima lica koji nisu jagodice. Daleko od toga da ih ne volim, ali njihova upotreba je ograničena. Postoji i druga vrsta tečnih iluminatora, a to su oni čiji je sjaj maksimalno suptilan tako da u kombinaciji sa kremom ili puderom ili čak samostalno daju kožu blistavost i svežinu koja joj je potrebna. Ne nanose se, dakle striktno na jagodice već duž celog lica osim masnih delova i delova sa proširenim porama. Najpoznatiji iluminator ovog tipa dostupan i kod nas je čuveni MAC Strobe koji sam nosila i na svom venčanju i koji mi je otkrio čitavu jednu novu dimenziju u šminkanju. Oba Aurina iluminatora spadaju u tu kategoriju i bukvalno sam se oduševila kad sam shvatila da postoji dostupan proizvod povoljne cene sa takvim efektom. 
Realno, ženama preko četrdesete najviše je potreban proizvod koji će dati svežinu njihovoj koži i dođe mi vrlo tužno kad pomislim će najveći procenat tih žena proći pored Aurinih iluminatora u Liliju i ne znajući šta su oni i za šta se koriste. Nadam se da će Aurine promoterke dobro obaviti deo sa edukacijom mušterija pošto je u slučaju iluminatora ona itekako potrebna. Prosečna žena će kupiti senku, ruž ili puder dok će je iluminator ostaviti ravnodušnom iako je upravo on jedan od onih proizvoda koji spada u "male tajne velikih majstora". Lice bez iluminatora i lice sa iluminatorom su dva različita pojma ma koliko dobar bio ostatak šminke.
Aura Illuminate Me - GlamGlow
Idemo sad detaljnije o samim Aurinim iluminatorima. Dolaze u već prepoznatljivom elegantnom crnom pakovanju, a sam proizvod je u staklenoj flašici sa pumpicom. Pumpica je generalno dobra ideja za tečne iluminatore, ali u slučaju moja dva iluminatora trebalo joj je više od deset prskanja da se zaista razradi, a i sada mi je previše čvrsta pa ume da izleti više nego što želim. Unutra je samo 10ml proizvoda, ali iluminatori su proizvod koji se sporo troši, a i to je više nego korektno za cenu od 700 i nešto dinara (729 trenutno u Liliju). Srednje su gustine, lako se razmazuju i vrlo su postojani. Ni jedna ni druga nijansa nemaju nikakve šljokice u sebi, srećom, tako da im je upotreba zaista široka.
Nijanse su dve, Sunlight je topla i zlatasta, GlamGlow je hladna i rozikasta, ali uopšte ne bih preporučila biranje nijanse striktno prema podeli na žene sa hladnim i sa toplim podtonom. Generalno će GlamGlow bolje stajati ženama svetlijeg tena, a Sunlight tamnijeg, ali kad je reč o iluminatorima pravilo za biranje glasi - isprobajte ih. Na prvi pogled se može učiniti da su slični, ali na licu je razlika velika, sasvim su drugačiji i efekat i utisak. Nanosila sam ih na vrhove jagodica, dakle na najčešći način na koji se koristi ovakav proizvod i daju lep, diskretan sjaj i praktično se ne može preterati čak ni ako se stavi veća količina. Međutim, mnogo mi se više sviđa kad pomešam iluminator i puder i nanesem na celo lice sa izuzetkom T zona. To je onaj efekat my skin but better, ljudi ne mogu da primete iluminator, ali primećuju da koža izgleda zdravo, sveže, odmorno, blistavo.
Pogledajte kako izgleda Sunlight, možete kliknuti na fotografiju kako biste je povećali:


Sunlight je divna nijansa koji daje topli, zlaćani sjaj koži i jako lepo ističe preplanulost. Strašno je teško uhvatiti na fotografiji sjaj koji je ovako suptilan, ali evo najboljeg pokušaja da, makar donekle, steknete utisak:



GlamGlow:

GlamGlow je hladna, rozikasta nijansa koja mi na prvo nošenje nikako nije stajala na preplanuli ten, izgledala je previše veštački, a onda sam je bolje dozirala tako da ga je ipak istakla, uz odgovarajući ostatak šminke. Svakako bih je pre preporučila ženama svetlog tena, bez obzira na podton.
Sve u svemu, ovi Aurini iluminatori su zaista vredni pažnje i više nego vredni para. Nadam se da će Aura u budućnosti ubaciti još koju nijansu, možda kajsijasta, možda braonkasta za baš preplanuli ten, možda bela sa ljubičastim odsjajem.
Koristite li iluminatore/hajlajtere i u kakvom obliku ih preferirate? Kako vam se čine ovi Aurini?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

52 коментара :

  1. Recenzije ti je odlična! Divno si ih predstavila. Meni bi bolje odgovarao ovaj svjetliji jer ovako tamna kao ti sam - nikad :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ja ne pamtim kad sam poslednji put bila ovoliko tamna, a ovog leta držim boju evo već dva meseca, na svakih nekoliko dana sam negde na kupanju :)

      Избриши
  2. Meni fenomenalno izgledaju ;) Svidja mi se kako ti stoji i bas ima onaj efekat kakav ja volim. Nemam tecni iluminator, ali ovo mi zvuci kao nesto sto bi mi se svidelo, tako da mislim da cu ga probati Sunkiss ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, neće ti biti žao, jako su lepi, a tebi bi Sunlight verovatno bio bolji :)

      Избриши
  3. Baš sam se pitala šta da uzmem kada budem potrošila Essence svetlucavu podlogu za puder koju koristim kao hajlajter kad eto meni odgovora. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzmi, meni su oni toliko divni da mi je totalno nepojmljivo da bi nekom mogli da ne budu :D

      Избриши
  4. Stvarno deluju obecavajuce. :) Odlicno ti pristaje, mada bih zelela da vidim kako izgleda i ovaj bez. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slikala sam ga jutros pa ću videti kad dođem kući da li ga fotografija iole dočarava, ako je solidna ubacujem je u post :)

      Избриши
    2. Prvi je za tebe savrsen, a drugi za mene :-D

      Избриши
  5. Odlicno si ih predstavila, bas mi se svidjela recenzija. Nadam se da cu imati prilike da ih isprobam, nikako da mi dodju negdje blizu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Nadam se i ja da hoćeš, tek su stigli, biće oni dugo u prodaji, naći će se neka prilika ;)

      Избриши
  6. Ola laaaa, kakva recenzija, tako se to radi !!!
    Odusevljena sam iluminatorima i juce sam uzela zlaćani :D Pored toga što je tako divno suptilan, svidja i se što je baš postojan, on bre setuje i ne mrda :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Tašo :))
      Drago mi je što se i tebi sviđa, meni je zlaćani isto za nijansu draži, možda što sam još tamna i da, stvarno su postojani.

      Избриши
  7. Nisam imala predstavu da ovoliko znaš o iluminatorima :D i hvala na toploj preporuci za ove Aurine. Bila, probala, sve je tako kao što kažeš. Izgledaju mnogo skuplje nego što jesu, i pri dodiru sa kožom stvarno se čine jako kvalitetnim. Ovo ima da im bude definitivno najprodavaniji proizvod trenutno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, nema na čemu, hvala tebi :) O da, ovo će se jako dobro prodavati, pod uslovom da žene shvate šta je tačno ovaj proizvod i koliko može da bude važan.

      Избриши
  8. Danas sam kupila zlatni. Odusevljena sam! :)) Ali i razocarana neznanjem ''Lilijevke'', koja mi je rekla- Da, vidis, ovaj iluminator je fenomenalan zato sto kad se osusi na kozi ostaje mat O.o

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A joj, pa zar je stvarno to rekla??? Da, zaista ženama kod nas fali informisanost o kozmetici, a posebno je nezgodno kad one koje savetuju nisu upućene. Drago mi je da ti se zlaćani sviđa :)

      Избриши
  9. Ne znam da li da uzmem ovaj zlacani s obzirom da koristim 219 hajlajter mada imam i onaj rozikasti 218 valjda a on mi i ne stoji baš nešto pa zbog toga možda bolje ovaj zuckasti da kupim!??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rozikasti ne podseća uopšte ni na 218 ni na 219, ali ako bolje stoji 219 onda je veća šansa da će ti bolje stajati zlaćani Sunlight :)

      Избриши
  10. Odlican post! :) Moram da uzmem Aurin Illuminate Me - GlamGlow :)

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan tekst!!! :) Mnogo mi se dopadaju, sigurno cu ih probati. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман4.9.15. 17:53

    Post ti je odlican, kupila sam danas iluminator i odusevljena sam :) Zanima me samo ako znas, posto sam pocetnik u sminkanju, da li moze preko iluminatora da se stavi aurin shine killer?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      Što se tiče Shine Killer-a i sličnih, u principu može, samo u minimalnoj količini i obavezno velikom, rastresitom četkom koja ne kupi mnogo proizvoda pošto su to puderi sa mat efektom, a ne želimo da nešto ubije divni sjaj iluminatora :) Ja obično stavim puder tog tipa samo na T zonu na kojoj ni nema iluminatora, a onda tom istom četkom, bez ponovnog umakanja u puder pređem i preko ostatka lica, tako fiksiram šminku, a ne ubijem sjaj jer je količina pudera minimalna.

      Избриши
  13. Анониман4.9.15. 19:50

    OMG!!!!! (kako mrzim taj internetski akronim :/ , ali moram da upotrebim! )
    Kakvo iskusenje.... JOOOOJJJJJJ ne znam samo KADA cu uzeti, ali oba MORAM IMATI!!!! O_________________________________O
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaaaaao :)))))) Ma nije taj akronim tek tako nastao, neke situacije ga baš traže :D
      Kreni od Sunlight, on je bolji za leto :)

      Избриши
  14. Divno si ih predstavila i Sunlight ti odlično stoji :) Mnogo mi se dopada kako obe nijanse izgledaju, nemaju one velike sjajne čestice, nego ostavljaju suptilan, satenski sjaj, e to je iluminator! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaaa! Baš to je i moja poenta, nema šljokica već samo suptilan sjaj i to za male pare, gde ćeš bolje :) Hvala ti!

      Избриши
  15. Анониман4.9.15. 23:45

    Morala sam jos jednom da procitam post hahahahahaha :-DDD
    Cek sad da prokomentarisem normalno :-DDD
    Jesu vala zbunili sa tom nomenklaturom sve, ali ovo je prava stvar, mnogo mi je drago da je ovo dostupno i nama smrtnicima :-D
    Ovaj zlatni cu sigurno odmah uzeti a ovaj pinkasti ce biti super za zimu hihi, joooj predivno je ovo <333
    A sjajno si napisala, bas bas dobar tekst, Alekta :-DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš me nasmeja :)))
      Da, to je razlog mog ovolikog oduševljenja - proizvod koji po osobinama spada u klasu skupih zapravo je vrlo dostupan. Uzmi sad zlaćani,a kasnije i roze, on stvarno više nekako ide uz hladno vreme. Hvala ti :)

      Избриши
  16. Predivno, pretpostavljaš da se ja palim na ovakve stvari. Ako Aura ne dođe ubrzo u Hrvatsku morat ću se domoći sama samo još moram vidjeti da li svjetliji ili tamniji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oba su svetla, jedan je topliji, drugi je hladniji, u tome je razlika. Tebi bi verovatno Sunlight bio bolji :)

      Избриши
  17. Анониман5.9.15. 22:08

    Prodato! Bas ovih dana razmišljam kako mi je inglotov prenapadan i kako mi treba promena. Ko na naruceno, hvala ti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) I meni su Inglotovi nekad prenapadni.

      Избриши
  18. Hvala ti na ovako iscrpnom postu! Ja se odlučih za GlamGlow, jedva čekam da ga uzmem! :)

    ОдговориИзбриши
  19. U zaostatku sam s iščitavanjem postova na sve strane pa sada nadoknađujem i mogu ti reći da sam pročitala post u jednom dahu i s guštom! Odlično si objasnila ulogu iluminatora a i upozorila na to da često nisu pogodni za korištenje preko cijelog lica jer obično izgledamo kao disko kugla -.- naučih na teži način. :D
    Ja sam sretna što su najavili dolazak Aure kod nas i zato bukmarkam ovaj tvoj post i definitivno kupujem Glam Glow kada stignu! ;))
    Odličan post draga! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Mell, drago mi je da ti se svideo post :)
      Nećeš se pokajati ako kupiš neki od ova dva iluminatora, zaista su sjajan proizvod za malo novca :)

      Избриши
  20. Aura će me sa ovim novitetima dovesti do bankrota. Divan post :-)

    ОдговориИзбриши
  21. ŽELIM IH!!!! SAD MORAM PREKO GRANICE PO NJIH.... OBA ŽELIM!!! :DDDDD


    NEODOLJIVI SU!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jesu :) A doći će valjda i kod tebe negde blizu.

      Избриши
  22. Анониман19.9.15. 19:45

    Ne kazete da smrdi ko vrag! I vide se zlatne tackice, cirkus... Pumpica je tek posebno iznenadjenje, kao kineska.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris nije najlepši, ali meni niti je neprijatan niti ga naročito osećam. Što se tiče zlatnih tačkica verovatno samo treba da dobro promućkate pre upotrebe, stavila sam iluminator sigurno više od 20 puta i nijednom nije bilo takvog efekta. Pumpica zaista jeste loša, kao što i rekoh u postu.

      Избриши
  23. Kakav tekst,majko milo :) posle ovakve divne recenzije,ništa mi ne preostaje,osim da ga uskoro nabavim :)

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман4.7.16. 20:58

    Da li je bolji tecni hajlajter ili u kamenu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je individualno, meni su draži ovi Aurini tečni jer su krajnje diskretni i nije lako naći takve, pogotovo ne za te pare, a kameni su upadljiviji i efektniji.

      Избриши
  25. Анониман5.2.17. 15:45

    Kako da ga nanesem samo na jagodice? Prvo tecni puder na celo lice i onda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istisnes malu količinu na ruku i prstom utapkas na jagodice, a možeš i da pomesas sa malom količinom pudera i standardno naneseš na željeni deo

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...