Aura Absolute Matte Long Lasting Lip Cream - nove nijanse, I deo

/
34 Comments

Da me pitate koji mi je omiljeni Aurin proizvod odgovorila bih da je mrtva trka između iluminatora i Absolute Matte ruževa. Prava je retkost pronaći dugotrajni ruž koji je pristupačne cene i pritom ugodan za nošenje i maksimalno postojan, a kada krene da nestaje ne otpada u komadima već samo postepeno bledi. Absolute Matte tečni ruževi upravo su takvi, a jedina mana im je bila nedostatak nijansi kakve su mnoge žene priželjkivale. Aura zaista osluškuje želje svojih kupaca tako da sada smo dobili 13 novih nijansi kako bi se upotpunio asortiman od kojih vam u ovom postu prikazujem prvih sedam.


Kvalitet varira od nijanse do nijanse, ali se opšti utisci, svakako, poklapaju sa onima koje sam imala za prvih 13 nijansi koje možete pogledati u ova dva posta: Aura Absolutte Matte - I deo i Aura Absolutte Matte - II deo.
Pogledatjte swatch na ruci prvih sedam nijansi, s tim što imajte u vidu da sam namerno svaku nijansu nanela samo u jednom tankom sloju kako biste jasno videli koliko je koja pigmentovana kao i koliko se pojedine nijanse mogu nadograditi na usnama:
 

Idemo na pojedinačno predstavljanje nijansi redom, prema broju nijanse:

614 Emergency Call

614 - Emergency Call je najuniverzalnija i najnosivija nijansa među ovih sedam. To je jedna nežna roze koja u flašici, na ruci pa čak i na usnama deluje potpuno toplo, ali zanimljivo je kako nakon nekih pola sata dobije hladniji ton. U oba slučaja je lepa, samo imajte ovo na umu ako je kombinujete sa vidno toplim look-ovima. Divno je pigmentovana i ugodna za nošenje, lako se nanosi čak i bez ogledala. Ako tražite nijansu sa kojom imate najmanju šansu da pogrešite to je upravo ova.

615 Stay Foolish

615 - Stay Foolish je najsvetlija od tri ljubičaste nijanse. Ovo je klasična ljubičasta, bez primesa drugih nijansi, svakako hladna, ali preporučujem i toplim tipovima da joj daju šansu, ja sam ostala ugodno iznenađena koliko mi dobro stoji, posebno uz jače naglašene oči. Nije prejako pigmentovana, ali taman koliko treba za jednu svetliju nijansu, lako se nanosi i spada među one koje fino prikriju eventualne nedostatke.

616 Out of Box

616 - Out of Box je tamnija ljubičasta, hladna, ali ipak toplija od 615. Kao i većina tamnih nijansi slabije je pigmentovana, objasnili su mi da je to zato što bi u suprotnom izgubila na ugodnosti i postala suvlja tako da je sa ovakvim nijansama trik da nanesete jedan sloj, sačekate malo da se osuši pa dodate drugi kako biste dobili pun intenzitet boje, kao sa lakovima za nokte. Pozitivno je što ne ostavlja štrafte i moguće ju je naneti ravnomerno prilično lako. Mene je prijatno iznenadila, ne bih pomislila da će mi stajati, ali mi ipak stoji, posebno sada kada mi je spala letnja boja.

617 Stop Staring

617 - Stop Staring je najtamnija ljubičasta nijansa, upravo onakva kakvu mnoge žene traže, a nije je lako pronaći. Ona zaista jeste onakva kakva je u flašici, ali morate naneti dva sloja i to sa desetak-petnaest sekundi pauze između. Kako su ovi ruževi vrlo postojani i ostanu na usnama satima vredi se malo potruditi oko nanošenja ovih tamnih nijansi. Ne ističe preterano suve usne i ne ostavlja štrafte.

618 Dream Team

618 - Dream Team je kec iz rukava ove linije. Ako je nešto teško onda je to svakako postizanje originalne nijanse u vreme kada svaka izgleda već viđeno. Ovo je tamnija, zagasita roze, koja uživo malo vuče i na boju maline. Deluje toplo, ali zapravo je neutralna i stajala bi većini žena. Malo je slabije pigmentovana i treba se potruditi oko nje, ali vredi, obratite pažnju na nju, nije nijansa kakvih već imate gomilu.

619 Let's Get Started

619 - Let's Get Started je svetlija koralna nijansa, za moj ten potpuni promašaj, ali ima dosta žena kojima bi stajala, naravno. Za nju bih rekla da je najslabijeg kvaliteta jer mi nijedna nijansa kao ova nije tako istakla svaku i najmanju nesavršenost usana. Ruževe sam fotografisala u istom danu, dakle usne koje uz ovaj ruž deluju ispucalo uz druge ruževe deluju hidrirano što, u principu, i jesu bile. Nezgodna je i što ostavlja štrafte, treba dosta truda da se postigne ravnomerna boja.

620 Seven Sins

620 -  Seven Sins je vrlo upadljiva nijansa koju je teško opisati pošto je mešavina nekoliko nijansi, ali recimo da je srednja koralna koja ipak malo vuče i na boju maline. Iako je vrlo intenzivna spada među najbolje pigmentovane i dovoljan je jedan sloj za punu boju. Ne ističe već čak i prikriva ispucale usne.
To bi bilo prvih sedam nijansi, već za nekoliko dana možete očekivati drugi deo posta gde ću predstaviti preostalih šest nijansi. S obzirom da spadam među žene kojima većina nijansi ne stoji dobro lepo sam ostala šokirana koliko mi nijansi ovih ruževa odgovara. Ljubičaste nijanse su mi pravo otkriće, stoje mi sve tri i tako divno idu uz jesenju odeću i jesen uopšte. Nežna 614 je nijansa koju najčešće nosim pošto se uklapa uz većinu look-ova, a draga mi je i 618 pošto ne liči ni na jednu koju imam. Od sedam nijansi stoji mi, dakle, čak pet što je svojevrsni rekord. 
Koje se vama nijanse najviše sviđaju od ovih sedam?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

34 коментара :

  1. 615 mi je najnovija, i moram priznati da mi se jako dopada. Razmišljala sam da uzmem i 619 jer je skroz luda nijansa, ali eto, dobro je da nisam. :) Jako mi se dopada i najtamnija od ovih novih boja, tamno braon, ona mi je sledeća na spisku. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 615 je tako dobra u svakom pogledu dok je 619 nekako najslabija, nevezano za samu nijansu. Ima prelepih nijansi i u ostatku linije, o da :)

      Избриши
  2. 614 ne skidam sa usana otkako su mi stigli :) ne stignem ostale ni isprobati koliko uživam u toj nijansi, super si je opisala, must have po meni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, ona je klasična must have, najnosivija nijansa linije mada su meni ljubičaste otkriće pa ih sad sva srećna mažem :)

      Избриши
  3. 615 Stay Foolish mi je najbolja :) Mada Seven Sins mi se dopada sad kad gledam sliku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 615 je prilično originalna, jedno od pozitivnih iznenađenja, a za Seven Sins računaj da je još drečavija uživo :)

      Избриши
  4. 615, 618, 619 su definitivno moje boje i sigurno ce se naci u mom neseseru :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uz mene ne idu koralne, ali ove dve i ja baš volim :)

      Избриши
  5. 614 Emergency Call je definition moj siguran izbor! :) Tebi divno pristaju Seven Sins i Dream team :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je svačiji siguran izbor, zaista must have nijansa :) Uživo mi od te dve stoji samo Dream Team :)

      Избриши
  6. Seven Sins i Stop Staring su mi sledeci na listi ;) Mada, gledajuci ove fotke privlaci me i Stay Foolish jako ;)
    Nedavno sam kupila 613 i potpuno se odusevila kvalitetom i postojanoscu, tako da planiram da napravim malu kolekciju ;)
    Tebi super stoji Seven Sins i definitivno je tvoja nijansa ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, probaj 616 i 617, sigurna sam da bi iz tebe išle ove tamne ljubičaste nijanse :) Divni su ovi ruževi, jedan od dva Aurina najbolja proizvoda!

      Избриши
  7. Emergency Call nosim 24/7 zaljubila sam se u njega... ostalih 12 nijansi sjede, pate i cekaju me!!! XDDD


    ZNAČI ZALJUBLJENA SAM U U OVU LINIJU KARMINA! :D Nanosim u 3 sloja i luda sam za njima... uzbudjena sam previse.... svaki mi se kod tebe svidja!!! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, ova linija je zaista odlična, svakako najbolja među ruževima :) Emergency Call praktično nema kome ne stoji.

      Избриши
  8. Анониман28.9.15. 00:47

    Pokusavam da se setim na koga mi licis na slikama ovako parcijalno, pa Sandra Bulok! :-D
    Ova foolish lila ti mnogo dobro stoji!
    Danas bas razmisljam kako imam previse ruzeva, ali opet, nisam zadovoljna sto nemam sve zeljene nijanse iz ove linije. Treba da uzmem time for selfie, matte mess, mozda ovaj stay foolish ali polaaaako, sve se to da nadograditi i preraspodeliti, sigurno je da nista nije sigurno :-D
    Post jedva docekah moram priznati :-DDD
    I sad opet jedva cekam drugi deo, a prvi tek izas'o :-DDDDDD
    Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A možeš misliti :P :D
      Hvala! Lilaste su mi pravo otkriće, hrabro nosim čak i ovu najtamniju!
      Kako to misliš imaš previše ruževa? To je praktično nemoguće, šta ti je :D

      Избриши
  9. Juče sam kupila Stay Foolish. Prelepa boja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja je baš voli, iznenađujuće je nosiva za jednu u stvari nestandardnu nijansu :)

      Избриши
  10. Mmm, Stop Staring mi odjednom deluje veoma zanimljivo. Da li mi se čini ili je on malo prigušen, zasivljen?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije lako naći ovako tamnu ljubičastu nijansu, verujem da će mnoge privući. Nisam sigurna da sam te razumela, misliš da li je prigušen na mojoj fotografiji ili uživo? Fotografija na usnama je skoro sasvim realna, možda je malo tamniji uživo, ali tome doprinosi i pogled na ostatak lica. Ovde su tri sloja ovog ruža, kad se stave dva bude nešto svetliji.

      Избриши
  11. Super boje, skoro mo se sve svidjaju, ima ih u apoteci kod moje zgrade i bice tesko odluciti se za jedan :-) !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kreni od 614 kao nijanse sa kojom nema greške, a onda rizikuj sa jednom neobičnom :)

      Избриши
  12. Imam Emergency call ali želim sveeee ostalo, najnevjerovatniji mat tečni ruž koji sam probala, moram imati barem još 2-3 nijanse i to te ljubičanstvene! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On je klasika, fali ti sad neka zabavna nijansa, a ljubičanstvene su odličan izbor :)

      Избриши
  13. Out of Box mi je od starta favorit, ali sada me je privukao Stay Foolish, izgleda savršeno.

    ОдговориИзбриши
  14. Ja sam kupila Emergency call cim su se pojavili. Na tebi mi deluje dosta svetlije i neutralnije nego na meni. :O Jos uvek sam dosta crna pa mozda zbog toga. Odusevljena sam koliko je postojan i definitivno cu kupiti jos neki. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno zbog toga mada i na meni posvetli vremenom, ovo je ipak slikano nekoliko minuta nakon stavljanja. Odlični su ruževi! :)

      Избриши
  15. Svi su tako prekrasni i svi ih hvale, jedva čekam da stignu i kod nas :D :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jesu, ruževi su među dva najbolja Aurina proizvoda :)

      Избриши
  16. Uzela sam Stay foolish, potpuno nosiva nijansa, a ipak pomalo neobicna.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...