Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar

/
28 Comments

Već mesec dana u našim Sephorama se prodaje nova čokoladna Too Faced paleta, a ja je koristim češće nego bilo koju drugu koju imam i zaista je zaslužila svoju recenziju.




Paleta dolazi upakovana kao čokolada, u metalnoj kutiji sa aplikacijom kockica čokolade. Lako se otvara, a zatvara se uz pomoć magneta tako da nema bojazni od slučajnog otvaranja. Miriše na...kakvo iznenađenje - čokoladu :) Miris je baš intenzivan, osetim ga svaki put kad otvorim paletu, a oseti se i onako u prolazu. Isti miris ima i Too Faced Chocolate bronzer samo je kod palete još intenzivniji zbog njene veličine. Neki kažu da je miris previše veštački za čokoladu, ali meni se jako sviđa, ne može čokolada da miriše loše :D Unutra se nalaze ogledalo i 16 senki od kojih su dve svetle veće od drugih. Proizvođač kaže da je reč o visoko pigmentovanim senkama bogatim antioksidansima. Semi-Sweet Chocolate Bar je zvanično toplija verzija palete Chocolate Bar. U principu i jedna i druga paleta imaju i hladne i tople nijanse tako da ih ne bih podelila na paletu za hladne i paletu za tople tipove. Semi-Sweet je za mene bolji izbor zato što je jedina neneutralna senka u plavoj, a kod Chocolate u ljubičastoj boji (ovde možete pročitati zašto ne nosim ljubičasto), a i zato što Chocolate ima dve braon senke sa crvenkastim tonom koji uvek učini da mi oči izgledaju kao da sam plakala (ovakve nijanse lepo idu uz hladne tipove). Cena palete je 6200 dinara, 14 senki ima po 0,95 grama, a dve 2,2 grama.
Idemo sada detaljnije na same nijanse, fotografija ispod napravljena je kad sam već bila počela da koristim paletu tako da senke nisu netaknute, ali ima ubedljivo najrealnije boje tako da sam rešila da je ipak ubacim u post:


Senke su, generalno, proizvod koji jako volim i mnogo kupujem, a prilično sam sklona paletama, više nego mono senkama, padam na količinu i izbor. Od svih neutralnih paleta koje imam ili sam imala ova mi je najdraža. Uvek je nezgodno jako hvaliti proizvod koji je ustupljen na recenziju, ali ovo je paleta koja me očarava od prvog šminkanja i reći bilo šta manje od toga ne bi bilo fer prema njoj. Da (ne daj Bože) moram da se na brzinu spakujem i napustim sve šta imam ovu bih paletu ubacila u taj minimum šminke. Senke imaju odličnu pigmentaciju (sve sem jedne), maksimalno se lako nanose i blendaju, ali same nijanse su ono šta je glavni adut ove plate i razlog zbog koga joj dajem prednost čak i u odnosu na Urban Decay Naked 1 koju sam do ove najviše volela. Ne mora se imati mnogo iskustva, smisla ili talenta da bi se napravila dobra kombinacija sa ovim nijansama, kako god se iskombinuju to na očima izgleda dobro, Too Faced je uspeo da osmisli nijanse koje se međusobno sjajno uklapaju. Paleta ima i dobar odnos mat i sjajnih senki i zaista se uz pomoć nje može kreirati look za svaku priliku - od opuštene šetnje do venčanja.
Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar na Suncu
Razmatrala sam razne varijante kako da vam predstavim nijanse i zaključila da je najpreglednije da idem redom, prvo nijanse sa leve pa potom sa desne strane palete. Leva strana:


Prve četiri nijanse su Licorice, Coconut Creme, Cocoa Chili i Pink Sugar:


Licorice je potpuno mat, crna senka. Dosta žena traži crnu senku koja će na očima ostati crna i neće povući na sivo, a ova je upravo takva. Uopšte se ne trusi što je prava retkost za tamnu senku, nema potrebe za čišćenjem trunčica sa lica nakon nanošenja. Može se nadograđivati od svetlije crne do baš crne kao u paleti.
Coconut Creme je jedna od dve senke koje su više nego duplo veće od ostalih. Zamišljena je kao bazna senka za većinu lookova, otuda ova veličina. Senka je krem/bež boje, takođe potpuno mat, vrlo nežna i puterasta na dodir. Posebno dobro ide uz hladne braon nijanse, a zgodna je i za posvetljivanje područja ispod obrva, posebno za nas sa spuštenim kapcima pošto je dovoljno svetla, a ne sadrži nikakve šljokice ni sjaj.
Cocoa Chili je tamnije braon nijansa sa sasvim sitnim, zlatastim šljokicama. Ona je u osnovu mat samo su joj dodate šljokice koje na očima nisu naročito upadljive, ja bih volela da su jače, pogotovo što je ovo jedina braon nijansa u paleti koja sadrži šljokice. Topla je, svakako, ali ne na takav način da se ne bi mogla kombinovati i sa hladnijim bojama. Odlično je pigmentovana, ali nešto tvrđa u odnosu na Coconut Creme što joj dođe prednost, s obzirom da nije bazna senka te da ju je lakše dozirati.
Pink Sugar je jedina nijansa u paleti za koju mogu da kažem da nije dobra. Ovo je sasvim svetla roze sa dvobojnim, roze i zlatnim šljokicama, ali je slabo pigmentovana. U principu ovo jeste nijansa koja je namenjena, pre svega, za ugao oka i manja područja koja želimo da naglasimo, ali ipak bih volela da je bolje pigmentovana kako bi se mogla nositi i kao bazna senka. Na kapcima ostavlja šljokice, ali ne i samu boju.
Idemo na preostale četiri nijanse leve strane palete - Pudinn', Rum Raisin, Mousse i Caramel:

Pudinn' je nijansa koja treba baš svakoj ženi, bez obzira na ten, podton ili kosu. Ovo je srednja, hladna braon, potpuno mat, idealna za konturisanje i senčenje kapka. Upravo je ovakva nijansa potrebna nama sa spuštenim kapcima kako bismo kreirali iluziju pregiba (tutorijal za kreiranje pregiba kod spuštenih kapaka). Odlično se kombinuje sa praktično svim nijansama.
Rum Raisin je jedna od meni najdražih nijansi iz ove palete. Ona je isto srednja, hladna braon čak i taupe, ali sa sjajnom, čak blago sedefastom završnicom, dovoljno sjajna da razbije monotoniju mat senki, dovoljno diskretna da se može nositi i kao glavna senka. Prosto ne mogu da zamislim da nekoj ženi ne bi stajala.
Mousse je svetla mat braon, po kvalitetu i teksturi podseća na Pudinn' i, kao i ona, može se koristiti za senčenje kapka. Koristim je kao glavnu senku kada hoću krajnje diskretan, dnevni look, jako lepo istakne oči, a pritom deluje maksimalno prirodno.
Caramel je senka sjajne završnice, izrazito tople, bakarno-zlataste boje. Ovo je ona nijansa koja idealno ide uz upadljivo plave oči ili oči boje lešnika. Kao i ostale senke ove završnice nešto je tvrđa u odnosu na neverovatno mekane mat senke.
Idemo na desnu polovinu palete:
 

Prve četiri su Nougat, Truffled, Hot Fudge i Blueberry Swirl:


Nougat je jedna od originalnijih nijansi ove palete. To je divna, mat prljavo roze koja se može kombinovati sa većinom nijansi i to i kao glavna senka i kao senka koja ide u pregib za dnevne look-ove. Savršeno je mekana i maksimalno se lako blenda.
Truffled je treća braon, mat senka u paleti, ovog puta reč je o nijansi koja dođe topli pandan nijansi Pudinn'. Odlično se uklapa sa svim bakarnim i toplim braon nijansama ove palete. Ne trusi se, baš kao ni druge mat senke što je hvale vredna retkost.
Hot Fudge je najtamnija od braon nijansi, zapravo je nešto između hladne braon i tamno sive. Vrlo je neobična, završnica joj je frost, ali na kapcima može da prođe i kao mat. Nešto je tvrđa i teža za blendanje u odnosu na sve druge senke.
Blueberry Swirl je prava jagodica na vrhu torte, gledano iz perspektive žene sa tamnim očima :) Ovo je prelepa plava nijansa, jedna od onih koje nikada ne mogu izgledati kičasto i prosto. Na kapcima je znatno svetlija nego što je u paleti, poluprozirna je i slabije pigmentovana od proseka ove palete pa treba naneti više slojeva ako je potreban jači efekat. Nekada je stavim kao glavnu senku, ali najviše je volim u neutralnim look-ovima po principu nude with a twist, dakle samo na donjem kapku ili umesto ajlajnera ili samo u spoljnjem uglu oka.
Idemo na poslednje četiri nijanse -  Peanut Butter, Frosting, Bon Bon i Butter Pecan:


Peanut Butter je četvrta mat braon senka, ovo je topla boja karamela. Zaista su lepo osmislili mat nijanse, tu su svetlo bež, hladna svetlo braon, topla svetlo braon, hladna srednje braon i hladna toplo braon, dakle sve šta je potrebno plus mat crna. Nežna je i svilenkasta pod prstima, a na kapcima je manje narandžasta nego što deluje u paleti.
Frosting je bronzana braon, sa toplim podtonom i frost završnicom. Jedna je od najbolje pigmentovanih, možda malo suvlja, ali je blendanje i dalje vrlo lako.
Bon Bon je baš klasična srednja bakarna nijansa, najupadljivije završnice od svih u paleti, jedina metallic. Na kapcima je svetlija nego u paleti i meni je potrebna uz nju nijansa tipa Truffled kako bih je smirila. Odlično je pigmentovana, možda i najbolje od svih.
Butter Pecan je druga velika senka. Za razliku od Coconut Creme ona je vidno topla, ali na očima drastično svetlija i upadljivija nego u paleti, završnica joj je frost, ali ka metallic, nikako ne mogu da je nosim kao baznu senku od trepavica do obrva kao što je to slučaj sa Coconut Creme. Na kapcima povuče na zlatno i lepo izgleda kao hajlajter.
Sve u svemu, paleta je odlično zamišljena. Sedam senki je mat, pritom su pokrivene sve vrste neutralnih nijansi, plava senka je tu da začini paletu i look-ove, dve imaju šljokice, a šest ima upadljivije završnice koje idu od diskretnog sjaj preko frost do metallic. Krajnje se lako kombinuju i nanose i, uz bazu, izdrže koliko je god potrebno. Sledeće nedlje prikazaću vam nekoliko look-ova napravljenih uz pomoć ove palete.
Kako vam se sviđa Semi-Sweet Chocolate Bar? Da li vam je lepša od Chocolate Bar? Koju biste paletu vi spasili da morate izabrati samo jednu?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

28 коментара :

  1. Ova paleta mi je tiha patnja. :D Razumem te u potpunosti zašto je voliš. :) Jako mi se dopada što ima crnu mat senku, pa se sa njom osim lagane šminke može postići i večernja. Da nemam paleta koliko imam, verovatno bih je kupila i samo nju koristila. Samo neutralne senke koristim, a ima i taj momenat plave, ako dosadi klasika. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima zaista sve šta je potrebno, mnogo su dobro osmislili nijanse. Da sam je ja smišljala izbacila bih možda ove dve bakarne i ubacila neke neutralnije braon, ali super je i ovako :)

      Избриши
  2. Konacno! :) Stvarno ima zavidan kvalitet, isplati se uloziti svaki dinar u nju!
    A od tebe, kao i uvek, detaljna i besprekorno odradjena recenzija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, stvarno se isplati, maksimalno je nosiva!
      Hvala ti puno :)

      Избриши
  3. Do skoro nisam uopste primecivala ovakve palete i moram da priznam da mi se ipak dopadaju. Zaista su multifunkcionalne. Odlicno si je predstavila i prvom prilikom cu je pogledati kad budem u Sephori. :) Jedva cekam da vidim look-ove. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je definicija multifunkcionalnog, otkako je imam slabo sam i otvarala druge palete!
      Lookovi neće biti ništa spektakularno, prikazaću one koje TF preporučuje, ali biće valjda interesantno :)

      Избриши
  4. Ne znam sto ali meni su ove palete nekako dosadnjikave. I raspored tih senki me nekako odbija. Kad pogledam ko nisu lose, ali opet mi tu nesto fali. Nije mi jasno zasto, ali tako je. Nekako me ne privlace da ih imam. A lepe su.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma gde dosadnjikave! :D Ima sve šta je potrebno za lookove kakvi se standardno nose u 90% prilika, nema one upadljive boje, ali ne može sve u jednom :)

      Избриши
  5. predivno prestavljena paleta i sad je jos vise zelim.. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sonja, svaka cast za ovako detaljnu recenziju, ali ne olaksavas mi :) Taman sam zaboravila na ovu lepoticu ;) I Chocolate bar i Semi Sweet Cb mi se dopadaju i jedva cekam da vidim ovu paletu u akciji, mozda ce mi to olaksati izbor :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ovu lepoticu ne treba zaboraviti, ne, ne :D Stvarno je vanredno praktična i nosiva, gledaću da je što skorije prikažem i u akciji.

      Избриши
  7. Анониман23.8.15. 13:10

    Stvarno je prelepa! I ja se na kraju pored svih boja senki koje imam uvek hvatam za ovakve kombinacije, ali zaista mi je preskupa... Vidi se da vredi svaki dinar, zaista, ali ipak mi je nedostizna zbog cene (narocito na ovu kolicinu sminke koju imam uredno trosim). Mada, u poslednje vreme sam se pocastila sa par nekih izuzetno jeftinih, a dobrih senki, pa opet pravim palete u onim metalnim kutijicama od ulozaka :-) Malo mi to fetis :-D
    Sjajna recenzija, ovo je apsolutno predivno <3
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste skupa, nema šta, ali makar vredi, ima mnogo paleta tog cenovnog ranga koje nisu ništa bolje od Avonovih paleta. Ne znam kad sam otvorila neku drugu paletu poslednji put, ili nju koristim ili pravim neku kombinaciju sa olovkama za oči.
      Hvala :*

      Избриши
  8. Kod mene je mrtva trka između Pudinn' i Rum raisin, volim ih podjednako. Meni se Licorice trusi kada je nanosim tankom četkicom, kao ajlajner, al lako se čisti sve to :)
    Sramota je koliko sam zapostavila sve druge palete od kad imam ovu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni teško da izdvojim favorite, ali možda su isto te dve plus Blueberry.
      Isti slučaj za zapostavljanje :)

      Избриши
  9. Too Faced i ja se javno volimo! Ova paleta je stvarno lijepa, jedino što sam razočarana kvalitetom Pink Sugar-a. Izgleda divno... :( :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pink Sugar je loša, ali je, srećom, jedina pa se može zanemariti, ne znam da li u Chocolate Bar isto ima neka falična senka. Sve skupa jeste divna :)

      Избриши
  10. Odlična recenzija!!! E ovo je pravi posao :D svaka ti čast. Osim što si me raspametila opisima, da ne zaboravim što sam došla reći. Divna je paleta. Zaista divna za igranje, i iz perspektive nekog ko ume onako da šminka oči, sigurna sam da ti je poseban užitak da je koristiš. Meni se malčice razlikuje utisak za par senkica, ali opet to je, verujem, i do pribora i načina na koji doživljavam određene boje, obzirom da sam osetljivija na eksperimentisanje pa neke nijansice ređe koristim. Jedva čekam da uradiš lookove sa ovom paleticom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Potrajalo je vala i slikanje i pisanje. Utisci su verovatno i do kože, a verovatno čak i boje očiju. Paletu obožavam i vrlo redovno nosim, evo i danas je imam :) Čekam tvoju recenziju da se vidi paleta i iz umetničkog ugla ;)

      Избриши
  11. Predobra je paleta,volim ove nude nijanse a bas mi se sviđa sto ima i nekih mat.Paleta je malo skuplja neg uobičajne ali ipak je to Sephora.Odlična recenzija,vidim da je pigmentacija poprilično dobra. :* xx

    Pratim te,pogledaj moj blog :
    http://zeberry.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман26.8.15. 15:56

    Izgledaju jako lepo. Mada ja nikada nisam sigurna oko izbora senki. Imam masne i spustene kapke, kao ti. Kakvo je tvoje iskustvo? Interesuje me tvoje misljenje oko postojanosti. Da li bi nama ''masnima'' vise odgovarale neke mat, ili u prahu, ili neka treca vrsta senki....? Izgubila sam se. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odgovaraju nam senke svih završnica, samo ako su same senke dobre i lepo nam stoje :) Što se mene tiče, ne postoji senka koja će bez baze moći da izdrži jedno radno vreme, recimo, a uz dobru bazu skoro svaka uspe da preživi toliko. Dakle, baza mi je mnogo važnija nego senka kada je reč o postojanosti. Bolje senke su mi one koje se lakše blendaju i nanose, po tome ih ocenjujem, a za postojnost računam na bazu. Generalno se sve mi sa ovakvim kapcima lepimo za mat senke, bar u nekoj fazi života, ali ne mislim da su one postojanije, naprotiv, mat senke se češće truse. Kad se šminkam za prilike gde znam da treba da šminka izdrži 12 i više sati obično imam neku komninaciju senki sjajne/frost/kremaste završnice preko kapka kao glavne i neke mat senke u pregibu i iznad njega radi kamufliranja spuštenih kapaka.

      Избриши
  13. Prelepa! I paleta i slike i recenzija :))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...