Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipsticks

/
36 Comments
Too Faced Melted

Too Faced Melted tečni ruževi izazvali su pravu pomamu prošle godine, a kako su u međuvremenu lansirane nove nijanse i Melted Metal linija nastavljaju da privlače mnogo pažnje. U ovom postu predstaviću vam tri nijanse: Melted FigMelted SugarMelted Candy.

Too Faced Melted

Too Faced Melted

Proizvođač kaže da je ovo proizvod koji pruža blistavost sjaja, trajnost stain-a (prihvatam sugestije za naš prevod koji neće zvučati smešno) i pigmentovanost tečnog ruža. Dugotrajna boja lako se nanosi na usne zahvaljujući preciznom aplikatoru uz koga četkica i olovka za usne nisu potrebni. Ruževi vremenom ne gube svoj pigment ni sjaj, a istovremeno su ugodni za nošenje. Formula ne sadrži parabene, sulfate ni ftalate i pogodna je i za vegane.

Lista sastojaka:
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicalcium Phosphate Stearalkonium Bentonite, Silica Silylate, Propylene Carbonate, Synthetic Fluorphlogopite, Disteardimonium Hectorite, Aroma/Flavor, Tocopheryl Acetate, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate. May Contain/Peut Contenir (+/-): Red 28 Lake (CI 45410), Red 7 Lake (CI 15850), Red 6 (CI 15850), Yellow 6 Lake (CI 15985), Blue 1 Lake (CI 42090), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).

Too Faced Melted

Too Faced Melted

Danas postoji čak 18 nijansi Too Faced Melted ruževa plus još 10 nijansi Melted Metal ruževa. Ruževi se mogu kupiti u našim Sephorama, a 12 ml ruža košta 2800 dinara. 
Nanošenje: kao što vidite na slikama, oni dolaze u tubicama sa sunđerastim aplikatorom na kome je nekoliko rupica kroz koje izlazi ruž. Ruževi su srednje gustine pa se lako istisnu, ne verujem da će biti problema u tom smislu čak ni na samom kraju. Međutim, ne bih se složila da olovka i četkica nisu uopšte potrebne, ovo ipak zavisi od same nijanse pošto, kako to već obično biva, postoje razlike među nijansama u pogledu kvaliteta i ponašanja. Ruž se, svakako, lako dozira i dovoljna je sasvim mala količina pošto su sve nijanse jako pigmentovane. Dva-tri puta mi se desilo da prvo izađe vodenasti deo ruža, pretpostavljam da je uzrok tome velika vrućina tako da ruževe treba uvek promućkati pre upotrebe. Jedna od najboljih osobina ovih ruževa je njihova izuzetna pigmentovanost.
Ponašanje: vrlo su kremasti i definitivno ne isušuju usne niti zahtevaju posebno pripremljene usne, dve tamnije nijanse čak spadaju u one koje prikrivaju ispucalost usana. Meni su ugodni za nošenje, osećaj je kao da sam tek namazali neki nelepljivi sjaj, ali mogli bi biti neobični ženama koje su navikle na mat ruževe. Što se tiče postojanosti, ako se ništa ne jede i ne pije mogu trajati....skoro pa večno. Imala sam situaciju kada sam imala dosta posla pa nisam stigla ništa ni da popijem i ruž je ostao nepromenjen satima. Ako se pije otisak ruža ostaje na čaši, ali nekim čudom dovoljno ruža ipak ostane i na usnama. O kompletnom obroku nema govora, ruž će se skinuti, ali će ostati jedan ravnomeran sloj boje, prosto kao da oboji samu kožu usana na neko vreme. Rekla bih da ako želite ruž koji možete da stavite i zaboravite na njega ovo ipak nije idealan izbor za vas, a Melted će vas oduševiti ako volite ultra pigmentovane ruževe koji ostavljaju intenzivnu boju bez ikakve muke i koji će i nakon dužeg vremena i dalje izgledati glamurozno zahvaljujući sjaju koji dugo zadržavaju.
Pogledajte swatcheve na ruci, prva fotografija slikana je na suncu, a druga u hladu:
Too Faced Melted
Melted Fig - Melted Candy - Melted Sugar
Idemo na nijanse pojedinačno:
Too Faced Melted
Melted Fig
Zanimljivo je da Melted Fig nije nijansa koju bih ikada sama odabrala, a ispalo je da mi ona najlepše stoji. Ovo je intenzivna, prava ljubičasta nijansa koja je uživo nešto tamnija nego na slikama. Iako deluje klasično ipak to nije pošto ljubičaste nijanse zapravo retko i ostanu ljubičaste na usnama kako deluju u ambalaži. U svakom pogledu mi je najbolja od ove tri i na nju je zaista primenjivo da se može nanositi bez olovke za usne i četkice, formula joj je takva da se brzo stavi i samo uz pomoć aplikatora. Divno je kremasta i ima sjaj koji najduže opstaje na usnama.

Too Faced Melted
Too Faced Melted
Melted Candy
Melted Candy je upadljiva (da ne kažem drečava) ružičasta nijansa koja meni, nažalost ne stoji, ali koja bi odlično pristajala posebno tamnokosim ženama svetlog i srednje tamnog tena koje mogu da iznesu upadljive nijanse. Topla je i od ove tri nijanse ima najjači i najvidljiviji sjaj. Nije da je nemoguće naneti je bez olovke, ali ipak je bolje ako se stavi. Tekstura i pigmentacija su, kao i kod Melted Fig, izvrsni.

Too Faced Melted
Too Faced Melted
Melted Sugar
Ironija je da je Melted Sugar jedina nijansa koju sam sama izabrala i ujedno je nijansa koja mi najlošije stoji. Ne vredi, volim ja nude nijanse, ali one ne vole mene, ogromna većina na meni izgleda previše krečasto, ali ima žena koje upravo ovakav efekat vole, kao i onih na čijem bi tenu delovao prirodnije, pre svega mislim na svetlopute plavuše. Sa ovom nijansom imam i drugih problema. Naime, ona je drastično svetlija od prirodne boje mojih usana tako da je jako teško da je stavim kako treba pošto je neophodno da pokrijem svaki milimetar usana. Olovka mi je neophodna, a bogme i četkica jer je iz nekog razloga jedino ova nijansa sklona ostavljanju štrafti. Za zarliku od prethodne dve koje će svojim sjajem prikriti eventualna ispucala mesta, ova nijansa će sve naglasiti. Usne su mi ovih dana zaista u odličnom stanju zahvaljujući EOS balzamčićima, a ipak sa ovim ružem ne izgledaju tako. Nije da je mat, ali nema ni sjaj koji imaju prethodne dve nijanse, njena završnica je kremasta, s tim što je sama nijansa dodatno umrtvi.

Too Faced Melted

Kako vam se sviđaju ove tri nijanse? Da li ste podlegli Melted maniji? Koja nijansa iz ponude vam se najviše sviđa? 

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

36 коментара :

  1. Lepo si pocrnela :) Poslednja nijansa mi se bas svidja na tebi ovako kad ti vidim samo usta. I prva mi je super. Bas lepo izgledaju. Ne bih bas dala tolike pare za njih al ko zna mozda jednog dana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, zaista jesam, ne pamtim kad sam neko leto bila ovoliko dugo tamna :) Poslednja je lepa samo ako mi se ne vidi ostatak lica, prva je lepa na meni i inače :)

      Избриши
  2. Fig i Candy *.* prelijepe. Nisam ih nikad zeljela ni gledala dok nisam procitala tvoju recenziju, cine mi se kao nesto sto bi mi se svidjelo. (kome ne bi)
    Ne bih trenutno izdvojila toliko para za njih, mozda nekad.

    ОдговориИзбриши
  3. Melted Fig ti stoji savrseno, ali je meni ova upadljiva pink privlacna <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi Candy tebi i stajala, tačno i jeste za žene sa tenom i kosom poput tvoje :)

      Избриши
  4. Iiizuzetno mi je drago što si uradila swatcheve na usnama. Melted Sugar jeste divna nijansa, ali ti samostalno ne stoji baš najbolje :( Melted Fig ti stoji divno, sigurna sam da ga ćeš ga potošiti za tili čas. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne stoji najbolje je najblaži način da se to kaže :D :D Melted Fig je divan, ali neću ga baš brzo potrošiti s obzirom da ga malo treba i d aje nijansa takva da ne ide baš uz sve i plus što imam mali milion drugih divnih proizvoda...ah :)

      Избриши
  5. Nijedna nijansa nije moja, ali Fig ti odlicno stoji. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne budi ubeđena, nisam ni ja mislila da ima šanse da mi Fig stoji kad gle iznenađenja :D

      Избриши
  6. Jao, jao, jao! <3 Neopisivo mi se sviđa Melted Fig, obooožavam ljubičaste nijanse za usne. Zašto mi nemamo Sephoru, zašto :( :( uglavnom, predivno, stvarno, zaljubila sam se!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prave, fine ljubičaste kao što je ova su retkost, po pravilu na usnama povuku na nešto sasvim deseto. Stvarno je lepa :)

      Избриши
  7. Fig ti odlicno stoji, a medi se dopada i nude, mislim da se uklapa sa tvojim tenom sada. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, ali veruj mi da mi Sugar uživo uopšte ne stoji :)

      Избриши
  8. Melted Fig ti zaista odlicno stoji :) ni mene ne vole nude nijanse tako da se tesimo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Lepo je čuti da nas ima još :D Ja baš ne odustajem i redovno kupujem nude, a ispadne da mi jedna od 20 stoji :/

      Избриши
  9. Melted Fig ti stvarno jako lepo ide uz ten. :) Kako ne volim nešto specijalno sjaj, i ja bih verovatno izabrala sugar. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja volim nude nijanse, preciznije volim kada mi usne nisu naglašene, ali nije lako naći odgovarajuću.

      Избриши
  10. Melted Fig zvuči odlično, a i mnogo lepo ti stoji :) Melted Sugar bi možda mogla da se meša sa nekom drugom nijansom, samo da izgubi taj kreč efekat ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Da, Sugar bi se, bez dileme, mogla unaprediti samo sam ja tip osobe koji hoće instant rešenje i to u roku od odmah tako da nisam sklona mešanju :D

      Избриши
  11. Od kada su izašli ti Melted ruževi, vrlo uspješno im odolijevam... Velikim dijelom i zato što mi više nemamo Sephoru (šmrc :(.....). Ali....sad si me ti opet zagrijala ;) Super su!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, sad ima baš dosta boja, pogotovo su im tamnije dobre :)

      Избриши
  12. Анониман15.8.15. 17:10

    Prva ti stoji ekstra, svidjaju mi se zasebni kadrovi i druga dva kako ti stoje, iako tebi nisu po ukusu :-)
    Ja bih se pre odlucila za ta dva :-D
    Mozda malo vise ovaj krec, posto ja volim te JLo usne uz istaknute oci :-)
    E muke moje, i pored svih ruzeva koje imam, i ovo bih uzela :-/
    A najvise me nervira kad mi neko kaze, "pa sta ce ti jos jedan ruz, kad ces da potrosis i ovo sto imas, pokvarice se". Mislim se zaobidjite me sa tim racionalnim i meni nepotrebnim komentarima :-DDD
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja baš ne volim JLo usne, ne sviđa mi se stil kao takav, a ovo čak nije ni to, previše je svetlo jednostavno. Ni ja niti razumem niti pokušavam da razumem kada mi neko govori da imam previše ruževa ili bilo koje druge šminke. Ako ja kažem da nemam onda NEMAM :D

      Избриши
  13. Melted Fig je prelepa na tebi :)) Odlično si uslikala svočeve a i opisala preostale nijanse. Fig bi iz ove ponude bio i moj izbor :)

    ОдговориИзбриши
  14. Melted Candy mi se posebno sviđa, mada cu uvek pre odabrati neki MAC ruž jer su mi oni sinonim za sve ono sto trazim od te vrste proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlični su MAC ružebi mada moram priznati da nemam omiljeni brend za ruževe, kupujem prema nijansama :)

      Избриши
  15. Imam Melted Berry i obožavam ga (vratit ću ga u rotaciju sad kad jesen počne), a rado bih i sve tri tvoje nijanse, sve mi se sviđaju! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Prekrasni su mi sva tri a uz ovako preplanuli ten se savršno ističu. Moram ti priznati da mi nedostaju ruževi, od vručina nisam ništa koristila :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Uh, i meni nedostaje klasično šminkanje, jesam se šminkala i po vrućinama, ali ne na način na koji to inače radim niti sam se igrala šminkom, nedostaje mi to.

      Избриши
  17. Iako se ne vidi celo lice, vidi se da ti prva nijansa savršeno stoji :) Meni su sve tri predivne, volim i tamne, i drečave, i nude... karmine u svim bojama i oblicima! :) Definitivno je vreme da kupim jedan Melted :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si zaista žena koja može i treba da nosi upadljive i vesele nijanse :) Kamo sreće da i meni tako stoje...eh...šmrc

      Избриши
  18. Melted Fig ti predivno stoji, Melted Sugar mislim da bi retko kome stajao (nezahvalna je malo nijansa), a Melted Candy definitivno ide na listu za kupovinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Sugar je za one koje vole taj efekat, a ima ih, nije da nema :D

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...