Sephora Outrageous Curl maskara

/
14 Comments

Došlo je vreme da recenziram još jednu maskaru, malopre sam izbrojala da je to čak četrnaesta maskara koju recenziram na blogu :) Ovog puta reč je o Sephorinoj Outrageous Curl maskari za dramatični volumen i uvijanje trepavica.



Proizvođač kaže da je ovo maskara koja pruža trepavicama izuzetan volumen i uvijenost. Zahvaljujući kratkoj i uskoj četkici uspeva da dođe i do najsitnijih trepavica u uglovima oka. Gumene iglice ove maskare postavljene su i dijagonalno kako bi se maksimalno povećao efekat uvijanja. Maskara ne sadrži sulfate i dermatološki je testirana. Košta nešto oko 1700 dinara.

Lista sastojaka:
Water, CI 77499 (Iron Oxides), Synthetic Beeswax,Paraffin, Stearic Acid, Acacia Senegal Gum, Triethanolamine,Glyceryl Stearate, Vp/Eicosene Copolymer, Butylene Glycol, Copernicia Cerifera Cera (Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax), Polybutene, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Potassium Sorbate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate.




Boja: izrazito crna, mogu slobodno da kažem da je ovo jedna od najcrnjih maskara sa kojima sam se u životu srela.
Nanošenje: četkica je skoro duplo kraća od prosečne četkice koja dođe uz maskare, a iglice su gumene i sasvim kratke tako da se maskara može lako zavući i do onih sitnih trepavica u spoljnjem uglu oka. Spada u izrazito vlažne maskare, bolja je nakon mesec dana upotrebe nego na samom početku, a danas, tri meseca nakon otvaranja i dalje je vlažnija nego prosečna maskara na dan otvaranja, verovatno se ne bi osušila ni narednih godinu dana. Na početku hoće da ostavi previše maskare na trepavicama, kasnije je to lakše kontrolisati.
Dužina, volumen, podizanje: iako je ovo maskara koja prvenstveno obećava uvijanje i volumen kod mene je efekat najupadljiviji po pitanju uvijanja i dužine, Jeste da to zavisi i od samih trepavica i da se kod mene većina maskara ponaša na ovaj način, ali ipak, u slučaju konkretne maskare, mislim da je stvar u njenoj velikoj vlažnosti zbog koje se trepavice ne razdvoje kao kod klasičnih maskara za volumen već glavni efekat ode u dužinu. Definitivno lepo uvije trepavice koje se potom tokom dana ne spuste brzo.
Postojanost i uklanjanje: došli smo do mane ove maskare. Nažalost, uopšte nije postojana, po ovakvom vremenu već nakon 3-4 sata završim kao panda, a po umerenijim temperaturama nakon 6-7 sati. Nije toliko da se kruni ispod očiju koliko jednostavno počne da se preslikava. Zanimljivo je da je druga Sephorina maskara iz ove linije, Outrageous Volume, sušta suprotnost po pitanju postojanosti, a slična po pitanju efekta, osim slabijeg uvijanja u odnosu na Outrageous Curl te bi ona bila ta koju bih preporučila. Vrlo je teška za skidanje, bez uljanog sredstva je nemoguće skinuti je, nema tog micelarnog rastvora koji može da pomogne i svaki put se iznenadim koliko crnila ostane na blazinici, zaista je izuzetno crna ova maskara.
Ovo je standardna fotografija mojih očiju bez ikakve šminke:

A pogledajte kakav efekat daje Sephora Outrageous Curl maskara:

Kako vam deluje? Da li biste bili spremni da žrtvujete postojanost u čast lepih trepavica?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

14 коментара :

  1. Izgleda savrsenoo, i mozda bi za zimu bila extra zbog trajnosti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, bojim se da bi se i onda skidala više nego što želim :/ Lepo izgleda, to je sigurno :)

      Избриши
  2. prelepo si izvukla trepavice... cime skidas sminku oko ociju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Trenutno skidam Garnier ljubičastim dvofaznim skidačem, sviđa mi se mada mi se čini da je nešto lošiji od onog bebi plavog koji su ranije imali.

      Избриши
  3. Kako mala četkica :D baš bezveze što kratko traje :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda i najmanja sa kojom sam se srela :) Šteta zaista :(

      Избриши
  4. Opa, 14 recenzija maskara stvarno je puno :D zanimljivo mi je pakiranje, ali ono, nemamo Sephoru :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, čak 14, bilo mi zanimljivo da prebrojim, to znači da godišnje upotrebim 4 maskare :)

      Избриши
  5. Baš sam nedavno čitala jednu ultra pozitivnu recenziju za nju. Mi, nažalost, nemamo više Sephoru... :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja, eto, nije ultra pozitivna, pre svega zbog nepostojanosti :(

      Избриши
  6. A odlično ti izvuče trepavice, baš mi se dopada rezultat. Šteta za postojanost, sa tim ne bih mogla da se nosim :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, šteta stvarno, to je u krajnjoj liniji i najvažnije :(

      Избриши
  7. Jako mi se dopada cetkica ove maskare, mada bi mi bio problem ako nije postojana..A i nekako maskara nije proizvod za koji bih izdvojila vecu sumu novca.
    Imam neku GR žutu i ona mi je super, fino izgleda i jako je postojana:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ova u onoj najskupljoj kategoriji i lepo izvuče trepavice, ali džaba sve kad je nepostojana, meni je to ipak najvažnije :( Za GR maskare su baš podeljena mišljenja, ima žena koje ih obožavaju, a ima i onih koje kažu da im je pola trepavica otpalo od njih.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...