MAC Mineralize Skinfinish Soft & Gentle

/
32 Comments

Stvarno nemam dobar odgovor na pitanje zašto retko pišem o MAC-ovim proizvodima iako ih imam mnogo. Ranije sam slabo pisala jer brenda nije bilo kod nas pa nisam bila sigurna koliko će vam biti interesantno, a posle kada je došao nekako nisam podlegla opštoj euforiji uglavnom zato što sam tokom godina već kupila skoro sve šta sam želela da imam mada, naravno, uvek ima mesto za još ponešto :) U svakom slučaju, ovaj hajlajter stvarno često koristim, naročito u toplijem periodu godine i zaista je zaslužio svoju recenziju.



MAC Mineralize Skinfinish su pečeni, kameni hajlajteri. Sadrže kompleks 77 minerala i vitamin E. Dermatološki i oftalmološki su testirani i ne izazivaju akne. Postoji pet nijansi u redovnom asortimanu, Soft & Gentle je najpoznatija, a pored nje vrlo je popularna i Lightscapade. Jedno vreme sam baš želela Lightscapade, ali onda sam otkrila da je uživo sjajnija i upadljivija nego što bi se reklo na osnovu fotografija kao i da se efekat na koži ne razlikuje značajno od onog koji se dobije sa Mary-Lou nanesenom u maloj količini. Dobije se 10 grama proizvoda što je doslovce nepotrošiva količina, svoj primerak imam tri godine i stavila sam ga sigurnih sto puta, a vidite da na fotografijama (napravljenim prošle sedmice) izgleda jedva načeto. Kod nas mu je cena 3900 dinara. Dolazi u okrugloj kutijici standardnoj za MAC, meni se pre koji mesec polomio providni, plastični poklopac, ali realno je ovaj hajlajter svašta proživeo kod mene i fino proputovao tako da nije ni čudo. Pogledajte kako izgleda izbliza:


Zvanična je preporuka da se ovaj proizvod može koristiti na delovima lica koje želimo da naglasimo ili u tankom sloju preko celog lica za blistavu završnicu. Ne bih rekla da je ovaj drugi način smislen za nijansu Soft & Gentle, previše je sjajna i upadljiva pa sam je uvek koristila isključivo za isticanje tzv. visokih tačaka na licu, a naročito vrhova jagodica. Neverovatno je koliko jedan tako mali detalj izmeni celokupan izgled šminke i lica. Uz jedan do dva lagana prelaza četkom preko jagodica celo lice dobije svežiji i nekako sofisticiraniji izgled. Jedna od glavnih stvari koje bih promenila vezano za svoje šminkanje u mladim/početničkim danima bila bi upotreba hajlajtera, nekada mi oni uopšte nisu bili interesantni što je baš bila greška. Danas obožavam hajlajtere i uvek sam u potrazi za nekim novim. 
Soft & Gentle je izrazito pigmentovan proizvod, potrebna je minimalna količina za onaj pravi efekat. Nanosila sam ga raznim četkama, desilo se nekoliko puta da sam ga u brzini stavila čak i prstom, ali idealne su šire, rastresite četke koje ne kupe mnogo proizvoda i koje na licu ne ostave svu količinu u prvom zamahu. Trusi se minimalno, praktično zanemarljivo, a na dodir nije naročito mekan, ali je svilenkast i nežan. Nanosim ga isključivo na delove lica na kojima mi je koža normalna, u poslednje vreme mogu slobodno da kažem da ide i ka suvoj i maksimalno je postojan, ostane na licu skoro nepromenjen sve dok ne poželim da ga skinem.
Što se tiče same nijanse, MAC je opisuje kao gilded peach bronze, a završnicu kao metalik. Ja bih je opisala kao breskvasto-šampanj nijansu iako na prvu loptu deluje zlatasto, međutim, kada se stavi pored zaista zlatnog hajlajtera tipa Mary-Lou vidi se koliko Soft & Gentle ima mirniji, bežikasti ton. U principu je topla, ali ne na takav način da bi hladni tipovi trebalo da je otpišu. Stajala bi ogromnoj većini žena, verujem da su isključene jedino žene jako svetlog tena na kojima svaki jači hajlajter začas postane previše drečav. Nijansa se, po potrebi, može i nadograditi i može ići od prilično diskretne do vrlo upadljive.
Pogledajte swatch na ruci, uporedila sam Soft & Gentle (u sredini) sa Aura Golden Spice (levo) i The Balm Mary-Lou (desno):
Aura Golden Spice - MAC Soft & Gentle - The Balm Mary-Lou
Vidite koliko je Mary-Lou upadljivo više zlatna u odnosu na Soft & Gentle? Aurin Golden Spice je tamniji, intenzivniji i ima krupnije čestice u odnosu na Soft & Gentle i više ide uz srednje taman i taman ten. Nisam naletela na proizvod koji bi bio 100% dupe za Soft & Gentle, ali ako tražite najpribližniji moguć samo u jeftinoj verziji pogledajte drugi Aurin hajlajter - Nude Shimmer, uporedila sam ga u ovom postu iz 2013.
Za kraj pogledajte i kako izgleda na mom licu, na fotografijama nemam puder ispod, nanela sam Soft & Gentle direktno na kožu (kremu ne računam):



Kako vam se sviđa MAC-ov Soft & Gentle? Koje hajlajtere vi volite? 


You may also like

32 коментара :

  1. Prelep! Divno ti stoji! :) Već par godina mi je na listi želja, ali se uvek plašim da bi mi bio pretaman. Imam superb, i on je više kao ovaj aurin, pa ga praktično ni ne koristim kao highlighter. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Mislim da ti ne bi bio pretaman, osim ako nisi ultra super svetla, može se on prilično fino prilagoditi i dozirati.

      Избриши
  2. Predivan je! Imam jedan u nijansi Refined i obožavam ga, svaki dan ga koristim i nepotrošiv je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste :) Ne mogu ni da zamislim da neko uspe da ga potroši, a da nije šminker sa mnogo mušterija.

      Избриши
  3. kao ekstremni masnokozac nema sile da bih namenski stavila nesto sto ce mi dati jos sjaja, i efekat cvarka =) jos jedan razlog sto patim za normalnijom kozom. MIslim, lepo to izgleda 5 min nakon nanosenja, a onda je pakao

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa zar i na jagodicama? :( Meni je koža na tim delovima uvek bila normalna, čak i u fazama kada mi je nos bio ekstremno mastan. Jesi li probala neki od baš diskretnih koji su sasvim, sasvim sitni mleveni, možda oni ne bi davali "čvarak efekat"? Mislim na hajlajtere tipa ovog Diorovog: http://sminkajeljubav.blogspot.com/2015/02/dior-vibrant-colour-powder-blush-421.html

      Избриши
  4. kako je lijeeeeeeeeep *.*
    bila sam jedno vrijeme odustala od ideje da mi treba, ali sad kad ga vidim kod tebe..zeliiim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A treba ti, stvarno ti treba, ovo je ipak klasika i divno bi ti stajao :)

      Избриши
  5. Mnogo lepo ti stoji i slažem se da hajlajter ume da da ''ono nešto'' licu :)) Meni, verovala ili ne, nije na wish listi :D nekako nisam nikad padala toliko na hajlajtere, a još manje na MAC ekipu istih :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa pa pa pa...pa kaaaako??? Hm, da nije Lenu oteo neki vanzemaljac i ubacio se u njeno telo? :D

      Избриши
  6. Ja sam neko ko voli mat efekat, i nikako da se pomjerim od toga. Tako ja citam forum, gledam slike, pa ono hocu necu, i za vikend kupim Lightscapade. Jer sam jako svjetla i hladna :)
    Nisam ga jos stavljala, osim u radnji i stvarno fino izgleda, jedva cekam da se igram sa njim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim i ja mat, ali samo na nosu i čelu :)
      Lightscapade jeste jako lep, samo nije ono šta sam zamislila gledajući fotografije i recenzije, mislila sam da će biti još suptilniji. Uživaj u igranju :)

      Избриши
  7. Divan je, ne znam zašto ga još nemam :)
    Imam Lightscapade i Mary Lou i ja vidim razliku među njima :D a Soft&Gentle je potpuno drugačiji i stvarno se mora naći u mojoj kolekciji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sumnjam da ima razlike nego sam ja zamislila na osnovu recenzija da je Lightscapade krajnje suptilan, toliko da se može naneti i preko celog lica, a zapravo ima sitne šljokice i zlatastiji je nego na slikama, barem na mojoj koži. S&G je sasvim drugačiji i s razlogom popularan i da, treba ti :)

      Избриши
  8. Moj omiljeni hajlajter ikad! <3 Jedino što mu zameram je što se trusi dosta, ali je ogroman tako da je zanemarljivo. Koristim ga pri SVAKOM šminkanju, čak i kad samo toniranu stavim, da licu poseban šmek :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A vidiš, moj se stvarno minimalno trusi, toliko malo da mogu da kažem da se ne trusi! Biće da je do serije, ne može sve biti baš 100% isto. Svaka čast za upotrebu pri svakom šminkanju :)

      Избриши
  9. Najbolja stvar ikad! Stoji ti diiiivno, stapa se nekako kao #grčkaboginja :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh uh uh :) Hvala ti :) Jeste odličan, sviđa mi se između ostalog i zato što se lako izblenda i stopi sa kožom, zbog toga mi je malčice draži od Mary-Lou.

      Избриши
  10. Evo ja sam ga potrosila i kupila opet :) tako da je moguce potrositi ga ali mi je trebalo nekoliko godina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ovo me je stvarno iznenadilo! :) Ti si valjda poslednja za koju bih pomislila da bi ga potrošila, s obzirom da znam da imaš još desetine i desetine drugih hajlajtera! Svaka čast, očito ti je onda baš baš drag :)

      Избриши
    2. Bas zato ti i kazem s obzirom da imam gomilu drugih HL zamisli koliko sam ga puno koristila da sam uspela da ga potrosim. Obozavam ga. I ide mi kao savrsena kombinacija uz mali milion rumenila i bronzera, sa svim sto je toplo ide savrseno.

      Избриши
    3. Zamišljam, bilo je tu sigurnih 500 stavljanja! Ja sam ga stavljala svaki dan u prvih šest meseci, a onda sam se vratila i ostalima iako ga i dalje jako volim.

      Избриши
  11. Uh, kako je divan i kako ti fino pristaje.. :) Ja bih pre kupila Lightscapade, on me iz nekog razloga vise privlaci. Poslednje sto sam u MAC-u kupila jeste pigment Vanila, i prosto sam odusevljena multipraktičnosču istogm :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jeste i Lightscapade divan, bez sumnje, lepše je dizajniran ako ništa drugo :) Vanilu sam i ja dugo planirala da kupim i na kraju nisam, stvarno je lepa i praktična nijansa, ali nekako nisam sklona pigmentima kao takvim.

      Избриши
  12. Na WL mi je par godina i kao kupit ću ga kad nešto potrošim :D A znaš i sama kako se hajlajteri sporo troše. Fantastično ti stoji uz tvoj ten!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, znam, nisam sigurna da sam ikada potrošila hajlajter, samo sam nekoliko bacila jer sam ih imala jedno deset godina :D Hvala ti, verujem da bi i tebi lepo stajao :)

      Избриши
  13. Moram priznati da sam do ovog posta vise bila tim Lightscapade, ali fotke i opisi S&G mi se toliko dopadaju da bih sada njega kupila :) Tebi stoji diiiivno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Lightscapade je, bez sumnje, lepši ovako na izgled, lepše je dizajniran, ali ovaj bi uvek bio moj prvi izbor, naročito nakon što sam probala Lighscapade.

      Избриши
  14. Iako sam već "zagazila" u četrdesete,moja T-zona je još uvek prilično "sjajna",tako da hajlajtere izbegavam iako ih jako volim :).Teši me činjenica da masna koža sporije stari pa mi bude lakše što ovakve lepote ne mogu da koristim malo češće.Nemam ništa (još uvek) od MAC-ovih proizvoda,ovaj hajlajter je visoko na listi,uz neki dobar puder za matiranje :).
    Htela bih da pohvalim tvoje recenzije dekorativne kozmetike,savršene su !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Mislim da je kod mene u recenzijama očito koliko više volim dekorativu nego preparativu :D A što se tiče T zone i moja je i dalje masna, naročito nos (druga stvar što se sad borim sa dehidracijom kako ranije nisam morala), ali nema veze, hajlajter ionako ide na jagodice tako da stavim neki baš svaki dan :)

      Избриши
  15. Predobar proizvod i super ti stoji :) <3 vredi svaki dinar :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...