Aura noviteti & nagradna igra

/
50 Comments

Aura je brend koji jako brzo napreduje i često uvodi novitete. Do kraja godine imaćemo mnogo novih proizvoda, a u ovom postu pogledajte kraći pregled proizvoda koji su upravo stigli u prodavnice i prijavite se za nagradnu igru u kojoj možete osvojiti neke od njih :)


Prvi novitet su tečni iluminatori - Illuminate Me! Kad se nisam srušila kad sam ih videla! Na tržištu je, generalno gledano, jako malo tečnih iluminatora/hajlajtera, ima ih svega nekoliko brendova i malo koji povoljan. Ona najređa kategorija su tečni iluminatori koji su sasvim diskretni, koji nisu samo za davanje sjaja jagodicama i ostalim naglašenim delovima lica već za pružanje ili vraćanje svežine kompletnoj koži lica (sa izuzetkom T zone kojoj skoro nikad ne treba dodatni sjaj). Ovi Aurini su upravo takvi - diskretni, suptilni, elegantni, prosto je neverovatno da nešto šta na licu ovako izgleda košta tako malo. Cena im je 500 i nešto dinara, dobije se 10ml što je jedna sasvim fina količina iako računajte da je ovo iluminator koji se stavlja u mnogo većoj količini recimo od Inglotovih. Uskoro će dobiti detaljnu recenziju, za sada mogu da kažem da obe nijanse imaju moju preporuku, s tim što bih ženama sa tamnijim tenom preporučila Sunkiss.


Drugi novitet je baza za senku Prime Me! Ako stavljam senku stavljam i bazu, sa masnim i spuštenim kapcima drugu opciju ni nemam tako da mi je uvek drago kada na tržište dođe nova baza. Za baze sam vrlo kritična i zahtevna, a ovu nisam koristila dovoljno puta i u dovoljno kombinacija da donesem konačni sud tako da će recenzija biti nešto kasnije u odnosu na druge novitete.


Da me je neko pitao koji je Aurin najbolji proizvod rekla bih da su to Absolute Matte ruževi. Sada, doduše, ne bih mogla to tako odlučno da tvrdim pošto su me, u međuvremenu, ilimunatori potpuno očarali. Ranije je postojalo 13 nijansi koje sam detaljno predstavila u sledećim recenzijama: Aura Absolute Matte prvi deo i Aura Absolute Matte drugi deo. Aura je, očito, saslušala svoje kupce i ubacila još 13 nijansi ovih ruževa i to taman onih koje su falile. U fazi sam isprobavanja prve grupe novih nijansi i možete očekivati detaljni prikaz čim završim sa formiranjem utisaka.


Novitet su i lakovi za nokte. Povlače se sve stare linje lakova osim She Bunny, a zameniće ih 26 nijansi novih Amazingly Resistant lakova. Lakovi sa fotografije iznad nagrada su u nagradnoj igri koju organizujem u ovom postu. Pravila su standardna:
Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u četvrtak, 3.9. Srećno!


You may also like

50 коментара :

  1. Slinim nad tim ruževima, sliiiinim :( Bila bih sretna i samo s jednim ljubičastim, haha. Joj, nadam se da je istina da Aura dolazi u Hrvatsku. Baš sam pogledala u jednom od postova da im je cijena 485 dinara i preračunala u kune, to stvarno nije puno!

    I prijavila se i ja u darivanje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste istina, potvrdili su mi iz Aure :) Ljubičaste su mnooogo dobre, mislim na 615, 616 i 617!
      Neka si se prijavila :)

      Избриши
  2. Jedva čekam da uslikaš i predstaviš iluminatore, mada mi se i par ruževa jako dopalo.
    Čekam predstavljanje i detaljnije recenzije :))

    ОдговориИзбриши
  3. Ruževi su apsolutno fantastični. Imam jedan iz prethodne kolekcije, a od novih mi se najviše sviđa Break The Rules. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, oni su im proizvod broj jedan. Ja sma u fazi isprobavanja prve polovine novih nijansi i jako mi se sviđa kako mi stoje ljubičaste nijanse i 614 za svaki dan :)

      Избриши
  4. Ocekujem recenziju Prime Me baze za senku, inace tecni ruzevi su prelepi, nijanse su divne. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To neće baš skoro, baze testiram sa bar 5 vrsta senki, u raznim kombinacijama i različitim debljinama sloja, ali biće recenzije ostalih proizvoda :)

      Избриши
  5. Ja opet ne znam jesam li se prijavila tj.Jel sve ok sa tim?? 😞

    ОдговориИзбриши
  6. ruzevi su fantasticni imam ih u nekoliko nijansi ali volela bih sve da ih imam :-) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu, odlični su, od ovih ruževa sam najviše nijansi zadržala za sebe :)

      Избриши
  7. Jedva čekam recenziju iluminatoraaaaaa :))

    ОдговориИзбриши
  8. Ruževi su božanstveni. Merkam ih od kada su se pojavili i jos uvek nisam sebi nijedan nabavila, jer ne mogu da se odlučim, Mislim da je vreme da se odlučim makar za jedan. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vredni su kupovine, zaista. Uzmi neku od ovih svakodnevnih nijansi za početak, od ovih je 614 takva da malo kome ne bi stajala :)

      Избриши
  9. Iluminatori su predivni, ali meni treba preporuka neke baze za senke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što se tiče ove baze, neću sigurno skoro pisati o njoj, baze stvarno detaljno testiram, treba mi vremena. Što se tiče baza drugih firmi, do koliko para bi dala i kakve kapke imaš?

      Избриши
  10. Ne mogu docekati detaljnu recenziju iluminatora, mada i ruzevi deluju primamljivo, posebno ove koralno-narandzaste nijanse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapamtila sam da ti voliš baš one koje meni ne stoje :)) Iluminatori su me oduševili kao malo koji proizvod u poslednje vreme!

      Избриши
  11. Jedva čekam recenziju baze za senku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće, samo ne u skorije vreme jer, kao što napisah iznad, baze testiram sa bar 5 vrsta senki, u raznim kombinacijama i različitim debljinama sloja, znači stvarno mi treba vremena :)

      Избриши
  12. Aura razbija novim proizvodima, ruževi su neprevaziđeni!

    ОдговориИзбриши
  13. Fantasticni ruzevi i odlican post!👏👍

    ОдговориИзбриши
  14. lijepe fotke :)
    jako me privlače ovi Matte ruževi, nadam se da ću ih imati priliku isprobati :D

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман27.8.15. 15:43

    Uvek sam koristila njihove proizvode rado, evo skoro vec 15 godina :-)
    Poslednji koji me je odusevio je bela olovka za oci br. 87 <3
    Volela sam ih i dok su bili kompletna socijala, a i sad kad su bas lepo napredovali da ne pricam... Kupicu oba iluminatora, to se ne propusta. Ove mat cu poceti da skupljam ko pokemone, a zanima me kompletan utisak za bazu za senke da li ce nam se poklopiti :-)
    Ako i novi lakovi budu dobri, onda cu sa GR da predjem na njih ;-)
    Sve u svemu, bas mi je drago da su tako dobri, a nasi :-)
    Jedva cekam recenzije, Alekta***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, ista priča :) Za iluminatore se nećeš pokajati, oba su super mada mi je Sunkiss za nijansu draži, valjda što sam još tamna. Za bazu javljam kad proverim :)

      Избриши
  16. Ne zna se šta je bolje!Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши
  17. I ja čekam da dođu. Stalno čitam kod vas o proizvodima, a nikako da ih sama probam. Uskoro! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Doći će sigurno, potvrdili su mi iz Aure i onda obavezno pogledaj neki od ovih ruževa i iluminatore, to su im, po meni, najbolji proizvodi :)

      Избриши
  18. Ja sam na teškim mukama sa ruževima, samo 2 mi se ne dopadaju kako mi stoje hahaha :)
    Odlični noviteti, baš sam prijatno iznenađena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sve oklevam da kažem da ne ureknem, ali za sada mi od 5 ruževa 4 stoje što je za mene nadrealno skroz :D

      Избриши
  19. Ruževi su predivni, a interesuju me i novi lakovi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na blogu Cajkine kandže biće ovih dana predstavljene sve nijanse lakova, a Vedrana je majstor za recenzije lakova pa pogledaj :)

      Избриши
  20. Jedino što sam koristila od Aure su lakovi i veoma sam zadovoljna pogotovo inches br.314.
    I hvala na ovako lepom darivanju, srećno svima :)
    Pozdrav iz Beograda

    ОдговориИзбриши
  21. Prelepa nagrada za svaku zenu <3 veliki pozdrav iz Lazarevca <3
    ^_^ srecno svima

    ОдговориИзбриши
  22. Kratko i jasno: Želim sve :D Jadan moj novčanik :( :D

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...