Sephora Sun Disk Bronzer

/
24 Comments

Ogromni Sephora bronzer spomenula sam u okviru pregleda letnje kolekcije, a u ovom postu prikazaću vam ga detaljnije.


Sephora kaže da je ovo limitirani bronzer u kamenu koga čine tri nijanse koje se uzajamno savršeno dopunjuju i formiraju šaru u obliku zebre. Pruža potpuno prirodan izgled osunčane kože i odgovara svakom tenu zahvaljujući mogućnosti kombinovanja triju nijansi. Bež nijansa ujednačava, kajsijasta daje zdrav, prirodan izgled, a zlatasto-bronzana nijansa daje toplinu tenu. Svaka sadrži mikro-perlice koje se savršeno blendaju na koži, a rezultat je prirodan izgled.

Lista sastojaka:
Talc, Synthetic Fluorphlogopite, CI 77891 (Titanium Dioxide), Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Dimethicone, CI 73360 (Red 30 Lake), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 77491 (Iron Oxides), Phenoxyethanol, CI 77492 (Iron Oxides), CI 77007 (Ultramarines), Sodium Dehydroacetate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Cetyl Dimethicone, Zinc Stearate, Fragrance, Tocopheryl Acetate, Benzyl Benzoate, Limonene, Geraniol, Citronellol, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone.


Bronzer sadrži ogromnih i, što se mene tiče, nepotrošivih 30 grama. Na fotografiji iznad možete videti da mi jedva stane u šaku, a na onoj iznad nje stoji pored bronzera standardne veličine, čisto da vidite koliko je on jako veliki. Cena mu je 2360 dinara, limitirano je izdanje, što u praksi znači da je ovo Sephorin bronzer za ovo leto i biće u prodaji narednih nekoliko meseci ili dok se ne proda.
U uputstvu za upotrebu ovog bronzera stoje razne mogućnosti kombinovanja. Ideja je da se najtamnija od tri nijanse koristi samostalno za konturisanje, kajsijasta kao rumenilo, a najsvetlija kao iluminator. U praksi, međutim, ne vidim kako je to moguće. Zbog zebraste šare nijanse su izmešane i širokom četkom kakva se obično koristi za bronzer nije moguće zahvatati nijanse pojedinačno. Moguće je jedino manjim četkicama koje se inače koriste za senke, ali nije da su one zgodne za nanošenje samog bronzera. Ako gledate tester ovog bronzera obratite pažnju na srednju nijansu, dakle onu koja nastaje kombinovanjem ove tri jer je ona ta koju ćete dobiti na licu. U principu je moguće dati akcenat na neku od nijansi tako da se koriguje srednja boja bronzera, ali baš zasebna upotreba nije. 
Slikano na suncu
Najsvetlija nijansa ima sitne, zlataste šljokice, ali se one nalaze samo u gornjem sloju bronzera, dakle računajte da će nakon nekih desetak upotreba šljokice nestati, a bronzer će ostati potpuno mat. Ipak, zahvaljujući kajsijastoj nijansi bronzer nikad neće davati ni previše mat, umrtvljeni izgled. Dobro je pigmentovan, jače od proseka za bronzere tako da treba biti oprezan sa količinom. Nije najmekši koji posedujem, ali svakako nije tvrd, lako se zahvata četkom i ne trusi se i ne rasipa po licu. Potrebna je mala količina i ne mogu da zamislim da će neko ko nije šminker ikada uspeti da ga potroši te je, svakako, veoma isplativ. Srednja nijansa definitivno nije ona koja bi išla uz svetao ten, čak ni preko leta, ovo je nijansa za žene srednjeg i tamnog tena. Bronzer ima lep odnos tonova, nije previše narandžast, ali nema ni onu zemljanu nijansu koju mat bronzeri umeju da povuku na koži. Ne bih rekla da je pogodan za konturisanje osim eventualno kod tamnog tena, ali je svakako lep kao svakodnevni bronzer za celo lice.
Na fotografiji u nastavku pogledajte swatch bronzera na ruci, gornja fotografija slikana je u hladu, a donja baš na suncu:
Levo: akcenat na kajsijastoj nijansi, centar: akcenat na tamnijoj nijansi, desno: izblendano
Kako vam se čini ovaj bronzer? Mislite li da biste uspeli da potrošite svih 30 grama? :)


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

24 коментара :

  1. Jako je lep. Svake godine silno želim njihov bronzer, i redovno zaboravim da ga kupim. Volim što je tolike gramaže. Sa ovim malima sam u strahu sa ću ih potrošiti. :)) Mada, realno ni njih ne potrošim. Dopada mi se novi dizajn bloga! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ja sam svega dva bronzera potrošila u životu, svi drugi su nestali u akciji, polomili se ili sam ih bacila zbog davno isteklog roka.

      Избриши
  2. ja ne mogu ni male da potrosim,a taj je bas za duge staze... :)

    svejedno,zelim ga nabaviti

    ОдговориИзбриши
  3. Imam ovaj bronzer, samo je moj star bar godinu dana. Koliko vidim nijanse su prilično slične :).
    U celini se slažem sa tvojim zapažanjima. Nikada nisam uspela da ga koristim za klasično konturisanje, pto je prava šteta.Uglavnom ga koristim za neki "osunčan" look, a to nije tako često. Tekstura i pigmentacija su bajne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni se učinilo da se ovogodišnji dosta razlikuje od prošlogodišnjeg, ali biće da sam samo zaboravila kako je ovaj izgledao :) Drago mi je da nam se utisci poklapaju :)

      Избриши
  4. Mnogo je lep. Ja ove godine dosta koristim bronzer. Mnogo volim kako izgleda na moje vec pocrnelo lice. Nekako mu da neki lep sjaj pa izgledam jos bolje pocrnela. Ali svakako ne bih nikada uspela da potrosim ni upola manji bronzer. I definitivno te sare onemogucavaju koriscenje pojedinacnih nijansi. Ali dobro i dalje je prelep.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ove godine krenula da koristim bronzere više nego ranije, valjda što sam nataložila toliko njih pa me sramota da ne koristim :)) Šare na ovom bronzeru su lepe, ali realno bi bio praktičniji da ih nema tj. da ima samo tri štrafte u tri nijanse.

      Избриши
  5. Predivno izgleda, al nema šanse da bi to potrošila. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvi, ako nisi šminker nema šanse, pogotovo ako imaš još neki bronzer :)

      Избриши
  6. Ja sam ga kupila, ali mi se na drugom korišćenju slomilo staklo. Inače sam tamnije puti, ali bronzer je baš taman. Vidiš nije mi pala ideja da ga koristim za konturisanje, koja je uzgred odlicna. Mislim da ga nikad neću potrošiti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta za staklo :( Meni ne bi mogao za konturisanje, baš mi je taman, ali probaj, ako ti je taman ten možda bi i prošao, nema neprirodnu boju.

      Избриши
  7. A lep je ali je i hladno oružje u isto vreme zbog svoje veličine :D
    Ogroman bronzer, nepotrošive gramaže :)

    ОдговориИзбриши
  8. Nepotrošiv bronzer, ne mogu da verujem koliko je veliki :) Iako su zebraste šare lepe na oko, šteta što ne mogu da se koriste pojedinačno, bilo bi praktičnije. I pohvale za slike, ne znam da li je novi aparat u pitanju, ali u poslednjih par postova fotografije su lepe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A šteta što si se naknadno ispravila, baš sam htela da te zezam kako hoćeš da kažeš da su mi ranije bile ružne pa su sad malčice bolje :D :D
      Šalim se, hvala ti, nije novi aparat, istina je samo da se pojačano trudim, ali meni je u stvari važno jedino da slike budu jasne i da realno prikazuju predmet posta, nisam um(J)etnica wannabe, šta ćeš, mora neko i takav da bude :D

      Избриши
  9. Slike su divne <3
    Ah uvek padam na bronZER a taj mi je dobro poznat :D Secam se onomad one pice u Knezu i raznih bronzera, o daaaa :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, aha, i ja se sećam :) :)
      Hvala za slike, imala sam i boljih u prethodnim postovima, ali ne stižem da iskoristim najbolje svetlo u stanu, znaš već, poslovi, obaveze, ovo ono... :))

      Избриши
  10. Jako sam bleda cak i kada pocrnim, mozes zamisliti kakav je to ten.. :) Mada, u ovakav bronzer vredi uloziti, kolicinski je i vise nego dovoljno, a u skladu sa tim je i cena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po odnosu cene i količine/kvaliteta stvarno se isplati, ali nije za svetlopute, avaj... :(

      Избриши
  11. Divan, divan! I vjerojatno ga nikad ne bih potrošila, haha :D

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман1.8.15. 13:18

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1



    Ja i moja prijateljica pisemo blog . Molimo vas da malo procitate . Puno bi nam znacilo .
    Slobodno u komentare stavljajte linkove svojih blogova . Rado cemo pogledati <3

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...