Clinique Even Better Makeup SPF 15

/
20 Comments

Ovaj tečni puder imam već duže vreme i ne znam ni sama zašto sam ovoliko čekala da ga recenziram. Među svim puderima koje imam ovaj ima najtamniju nijansu tako da ga i nosim isključivo tokom letnjeg perioda, dakle nakon što pocrnim, a detaljnije utiske pročitajte u nastavku.



Ovo je puder koji odgovara tipovima kože 2 i 3 prema Clinique-ovoj podeli. Dvojka je dry combination, dakle koža koja zateže na obrazima, a normalna je ka masnijoj u T zoni, a trojka je combination oily, dakle normalna koža obraza i masna koža T zone. Nekada je moja koža bila tip 3, a kako godine prolaze sve je više tip 2 tokom većeg dela godine i tip 3 tokom leta.
Clinique kaže kako je ovo puder koji ujednačava ten, uklanja znakove starenja, sprečava pojavu novih hiperpigmentacija i doprinosi izgledu čiste kože. Ne sadrži ulje ni mirise, a poseduje zaštitni faktor 15.
Moja nijansa je 05 Neutral, spada u srednje tamne nijanse i živi je dokaz pravila da pudere ne treba kupovati na letovanju odnosno kada nam je koža najtamnija. Gde sam gledala kad sam ga kupovala i dalje mi nije jasno, nijansa je takva da mi odgovara jedno tri sedmice u godini, a ostatak vremena može samo da tužno stoji u ladici pošto je dobre dve nijanse tamniji nego što mi je potrebno tokom najvećeg dela godine. Kupila sam ga u Grčkoj na sniženju (da, biće da je to uticalo na moju moć prosuđivanja) i platila samo 28 evra, a kod nas mu je cena nešto oko 4-4500.
Puder dolazi u plastičnoj flašici zapremine standardnih 30ml, a na vrhu je uski otvor koji omogućava lako doziranje. Nije mi se nikad desilo da iscuri više pudera nego što želim, ovo je puder srednje gustine i otvor je odgovarajući za njega. Stvarno je zahvalan za nanošenje, lepo izgleda praktično čime god ga stavim. Ako žurim stavim ga prstima, a najčešće ga stavim sunđerčićem tipa Beauty Blender-a dok kad želim da posebno lepo izgleda uložim vreme u nanošenje MAC-ovom četkom 187 i ubockam ga u proširene pore oko nosa čime ih donekle zakamufliram. Dok se nanosi deluje pomalo lepljivo, ali takav osećaj kasnije nestane, a verujem da mu ta početna lepljivost pomaže da ostane postojan i po vrućini i ne sklizne sa lica nakon nekoliko sati. Suši se nešto duže od proseka za tečne pudere tako da ostane dovoljno vremena za blendanje po želji.


Ovo definitivno nije puder za žene koje vole da puder uopšte ne osećaju na koži. Lagan nije, ali meni to ne smeta pošto mi je postojanost neuporedivo važnija, a ovaj puder jeste postojan kao malo koji. Lakši je, recimo, od onih najčuvenijih teških kao što su MAC Studio Fix Fluid ili Revlon Color Stay, a podjednako je postojan, jedino što prosijavanje sa njim kreće nešto brže. Ako ga stavim ujutro mogu da računam da uopšte neće skliznuti ni krenuti da nestaje sa lica tokom celog dana, čak ni po vrućini. Rekla bih da bi odgovarao normalnoj, mešovitoj i masnoj koži dok suvoj najverovatnije ne bi, prejak je za suvu kožu i mogao bi da istakne dehidriranost. 
Završnica mu je interesantna, na najvećem delu lica je normalna ka polumat dok na nosu, dakle najsjajnijem delu lica, ipak ostane određeni sjaj već u startu. Još je interesantnije da taj sjaj ostaje u istoj količini najmanje naredna 3-4 sata. Dakle, žene koje vole da koža izgleda matirano i bez ikakvog sjaja moraće da matiraju masne delove puderom u prahu ili kamenu već u startu, a one kojima malo sjaja ne smeta moći će da prođu bez dodatnog pudera i bez bilo kakvih popravki narednih nekoliko sati.
Bez sumnje, adut broj jedan ovog pudera je njegova moć pokrivanja. Ujednačava ten i zaista savršeno pokriva praktično sve, i mitesere i flekice i bubuljice pa čak i mladeže! Mislim da ogromnoj većini žena uz njega korektor uopšte ne bi bio potreban.
Nijansa 05 na mojoj, trenutno neuobičajeno tamnoj koži izgleda ovako:


Pogledajte koliko je visoka njegova moć pokrivanja, na gornjoj fotografiji nemam ništa, a na donjoj samo Clinique Even Better Makeup:


Prekrio je bukvalno sve, zapazite koliko su neupadljivi čak i mladeži.
Sve u svemu, ovo je puder jake pokrivne moći i odlične postojanosti, završnice uglavnom prirodne, ali je nekad potrebno i dodatno matiranje, odgovarao bi normalnoj, mešovitoj i masnoj koži.
Da li ste koristili neki Clinique puder? Koji je vaš favorit?


You may also like

20 коментара :

  1. Super recenzija, u dahu sam je procitala :) Vooolim da citam o tecnim puderima a ovaj si odlicno opisala, i kako dobro prekriva covece :D Ja ne volim jace teksture, ali ova bi bila dobra za spešl prilike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I ja mnogo volim i tečne pudere i njihove recenzije, nikad ne propustim da pročitam recenziju :D Prekriva baš baš dobro, ne znam što nije poznatiji, jedino mi je objašnjenje da žene kod jakih pudera ipak više vole mat završnice.

      Избриши
  2. Imala dosta puta i u potpunosti se slažem s recenzijom mada na ovim paklenim vrućinama kod mene ne postoji nikakav puder, sve scuri u potocima s lica :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina, nije lako naterati se da staviš bilo kakav puder, ali ako je prilika takva da moram ovaj jeste dobar izbor :)

      Избриши
  3. Obožavam tekuće pudere i nekada sam koristila Clinique tekući puder ali više se ne sjećam koji točno. Uglavnom, bila sam jako zadovoljna s njim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam stvarno zadovoljna ovim, jedino mi je krivo što je nijansa takva da je mogu nositi tako kratko, ali za to sam sama kriva :/

      Избриши
  4. Proteklih dana se bavam u potragu nekog novog tečnog pudera i ovaj mi se sviđa, prerkiva bas dosta i sviđa mi se to za hladniji period. Ja sam daaavno koristila Clinique kompaktni puder u zelenom pakovanju, nije mi bio baš neki favorit ali ovaj tvoj možda bude. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se taj u zelenom na početku jako sviđao, a onda kasnije više ne, počeo je da mi ističe suva mesta. Ovaj baš baš jako prekriva, a nije ipak onoliko težak kao oni čuveni :) Probaj tester svakako.

      Избриши
  5. Koristila sam neki Clinique puder (ne sećam se tačnog naziva, ali je imao matirajući efekat, onako u izduženoj pljsnatoj tubici). Fino je prekrivao ali je bio malo previše mat za moj ukus i nisam bila zainteresovana da ga ponovo kupim.

    Generalno, u ovom periodu retko koristim tečni puder (najčešće sam na letovanju pa me šminka najmanje interesuje :D). Zvuči interesantno za zimski period. Još jednom sam oduševljena što imamo vrlo sličan tip kože.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja slabije koristim tečne u ovom periodu, a Shiseido Sun linija je bez premca, ali dobar mi je i ovaj, pre svega zato što me svaki put iznova oduševi svojim pokrivnom moći.
      Divno za sličan tip, mislim nije to divan tip kože, ali je dobro kad može čovek da razmeni iskustva :)

      Избриши
  6. Stvarno prekriva! Lice ti izgleda besprijekorno...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, neverovatno šta sve pokrije u jednom jedinom sloju, lice naprasno postane skoro pa savršeno!

      Избриши
  7. Wow, zaista ima odlicnu moc prekrivanja!
    Nisam nikada probala njihove pudere jer ne konstantno odbija njihova cena kod nas..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, istina, i mene cene odbijaju, ne što su visoke već što su više nego u drugim zemljama :/

      Избриши
  8. Moć prekrivanja mu je odlična zaista!!! Besprekorno izgleda na licu!
    Molim te, češće piši o tečnim puderima, ali i puderima generalno. Znam da ti je kolekcija bogata :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To mu je glavni adut :)
      Stvarno bi trebalo da više pišem o puderima, em ih, očito, skupljam kao hrčak, em volim da pišem o njima :D

      Избриши
  9. Анониман14.1.16. 18:48

    Ali zar ne moze da se pomesa sa nekim drugim svetlim puderom pa da se dobije odgovarajuca nijansa? :) Greota da stoji u ladici i mozda da mu tako istekne rok trajanja..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može, naravno, nego nije mi se baš toliko sviđao da bih kupila još jedan :) Ipak sam uspela da ga potrošim, bila sam dugo tamna ovog leta pa sam ga mazala pošteno, ali realno je da mu je rok već bio prošao.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...