Caudalie Polyphenol C15 - predstavljanje linije & krema za zonu oko očiju i usana

/
12 Comments
U maju sam imala zadovoljstvo da prisustvujem predstavljanju najnovije linije iz Caudalie porodice, u pitanju je Polyphenol C15, antioksidativni tretman i anti-age nega. Protekla dva meseca koristila sam četiri proizvoda sa naslovne fotografije, a u ovom postu predstavljam vam liniju i inovaciju koju donosi i pišem o svojim utiscima o okoloočnoj kremici dok će preostala tri proizvoda biti deo jednog od narednih postova.
O Caudalie brendu i njegovim linijama proizvoda pisala sam detaljnije još pre dve godine u okviru posta o Vinosource SOS serumu i fluidu za matiranje. Ostale moje recenzije Caudalie proizvoda možete pročitati u postovima sa oznakom Caudalie.


Polyphenol C15 najnovija je linija Caudalie brenda. Ovo je linija koja sadrži moćne antioksidanse i predstavlja preventivnu, anti-age negu, a cljna grupa su joj žene koje imaju više od 30 godina i čija je koža usled preopterećenog života i brojnih obaveza izložena stvaranju slobodnih radikala i potrebno joj je više vremena i nege da se oporavi. Caudalie je još 1995. godine patentirao polifenole iz semenki grožđa koji imaju 10.000 puta efikasnije antioksidativno desjstvo od vitamina E koji važi za najpoznatiji sa takvim efektom. Ovi polifenoli sposobni su da neutrališu oksidaciju koju izazivaju slobodni radikali iz različitih izvora (UV zračenje, zagađenje, stres itd.) i da istovremeno čuvaju kvalitet i količinu važnih supstanci u koži (hijaluronska kiselina, elastin, kolagen i dr.). Drugi glavni adut Polyphenol C15 linije je, kako i naziv ukazuje, vitamin C. Ovaj vitamin važi za najkorisniji vitamin u borbi protiv oksidacije i bora, ali je ujedno i najnestabilniji. U Polyphenol C15 liniji stabilizovan je po patentiranoj Caudalie metodi i sposoban je da stimuliše sintezu kolagena i doprinosu blistavom i ujednačenom tenu.
Svi proizvodi iz Polyphenol C15 linije imaju ogromnu antioksidativnu moć zahvaljujući tri ekspertska tretmana koji kontinuirano snabdevaju kako površinske tako i dubinske slojeve kože kako bi stimulisali njenu mladolikost. Stabilizovani polifenoli iz semenki grožđa udruženi su sa vitaminom C i hijaluronskom kiselinom što čini da ova formula daje trenutnu jedrost koži. Koža postaje glatka i savršeno blistava. Dan za danom, bore se smanjuju, a nastanak novih bora maksimalno je sprečen.
Liniju čini sledećih pet proizvoda proizvoda: serum protiv bora koji ima najveću koncentraciju aktivnih sastojaka u Polyphenol C15 liniji, lagani dnevni fluid sa SPF 20, dnevna krema sa SPF20, noćno suvo ulje za detoksikaciju koje je 100% biljnog porekla i krema protiv bora za zonu oko očiju i usana.


O serumu, noćnom ulju i dnevnom fluidu pisaću u u drugom postu, a sada idemo na Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream:

Caudalie Polyphenol C15

Šta kaže proizvođač:

Ovo je krema koja se bori protiv oksidacije, bora, tamnih i natečenih podočnjaka. Pored izrazito antioksidativne kombinacije stabilizovanih polifenola iz semenki grožđa i vitamina C formula je obogaćena ekstraktom paprati koji zateže kožu, matriksilom 3000 (kombinacija peptida) koji stimuliše sintezu kolagena, ekstraktom divljeg kestena koji daje gladak tren i ekstraktom sladića koji smanjuje natečenost podočnjaka. Na kraju, tu su i umirujući neven i hamamelis za baršunast ten. Zona oko oka je posvetljena, a dan za danom postaje zategnutija. Nije fotoosetljiva i ima hipoalergenu formulu. Bez mirisa.

Lista sastojaka:
Aqua (water), glycerin, butylene glycol, isononyl isononanoate, caprylic/capric trigliceride, cetearyl alcohol, hydrogenated vegetable oil, peg-20 stearate, cetyl alcohol, tocopheryl acetate, palmitoyl grape seed extract, carbomer, cyathea cumingii leaf extract, caprylyl glycol, tocopherol, escin, ammonium glycyrrhizate, potassium sorbate, hamamelis virginiana (witch hazel) leaf extract, calendula officinalis flower extract, xanthan gum, sodium hydroxide, ascorbyl tetraisopalmitate, sodium phytate, polysorbate 20, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, glyceryl caprylate, cinnamic acid, levulinic acid, sodium levulinate, palmitoyl oligopeptide, palmitoyl tetrapeptide-7. (141/020)

Caudalie Polyphenol C15

Krema dolazi u pakovanju od standardnih 15ml, a cena joj je 2952 dinara. Vrh tubice je sasvim uzak tako da se količina može lako dozirati. Krema je žućkasto-bele boje, srednje gustine (poput nekog fluida) i praktično bez mirisa (za razliku od ostalih proizvoda iz ove linije). Lako se razmazuje, toliko lako da sam morala da proverim da li zaista nema silikone. Nema ih, uspeli su da uz pomoć prirodni(ji)h sastojaka postignu efekat glatkoće koji se najčešće postiže silikonima. Krema je nežna i ne pecka i ne iritira na bilo koji način. Često se ne držim preporuke da se krema namaže na centimetar od oka, umem da je stavim i bliže i nikad me nije zapekla. Ovo je tip kremice koji podjednako dobro može da služi i kao dnevna i kao noćna krema. Nije vodenasta, a nije ni klasično masna već se nakon nekoliko minuta pretvori u gelasti sloj koji opstaje dugo i funkcioniše donekle i kao prajmer, s obzirom da smanjuje uvlačenje korektora u borice oko očiju. Odmah po mazanju posvetli podočnjake i to tako što i nakon nekog vremena i dalje deluje vlažno pa čini da ta regija deluje odmornije i svežije. Ne znam kako bi se pokazala kod nadutih podočnjaka pošto imam sreću da ih praktično nikad nemam. Vrlo sam kritična za okoloočne kremice, neuporedivo više nego za one namenjene nezi kože lica, ali kod ove kremice mi se baš sve sviđa, a najviše to što efekat hidrirane kože traje dugo i koža oko očiju mi tokom dana ne izgleda napaćeno. Moguće je da bi ženama godina 40+ bila preslaba, eventualno i onim mlađim ako im je koža u lošem stanju, ali za prosečnu ženu od 25-40 godina ova krema je najverovatnije dovoljna kao nega.

Caudalie Polyphenol C15

U skorijoj budućnosti očekujte utiske i o preostala tri proizvoda iz Polyphenol C15 linije.
Kako vam se čini nova Caudalie linija proizvoda? Koristite li Caudalie kozmetiku?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

12 коментара :

  1. Анониман14.7.15. 19:34

    Odlicna recenzija!
    Da li mi mozes reci gde se moze nabaviti ova krema?
    Hvala unapred na odgovoru.
    Pozdrav, Sanja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Caudalie sigurno ima u Benu apotekama u Delti i Ušću, pretpostavljam i u ostalim apotekama iz tog lanca, ima i u DM-u samo nisam sigurna da ima baš ove linije.

      Избриши
  2. Divne su slike :) Rado bih probala nesto iz ove linije, posebno me privlace serum i suvo ulje. A ta okoloocna deluje fino. Ja sam mnogo izbirljiva kod okoloocnih i retko koja mi se svidi... Toj bih dala sansu kad potrosim ove koje imam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ta dva proizvoda bi ti se najverovatnije i svidela :) Za okoloočnu ne mogu da garantujem čisto zato što znam da ti tražiš nešto šta sigurno deluje i na podočnjake, a ja ih nemam i ne mogu da proverim kakva je po tom pitanju. Hvala za slike :)

      Избриши
  3. Nisam nikada koristila Caudalie proizvode, promenicu to, sigurno, posle ove recenzije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neopravdano su zanemareni kod nas, verovatno zblog slabe reklame, a svakako su među najboljim u svom cenovnom rangu :)

      Избриши
  4. Divni su i drugi iz ove linije, barem serum i ulje.
    Cela im je linija odlična.

    ОдговориИзбриши
  5. Moram prvo da pohvalim fotografije :) Odlične su! I drago mi je da si prvo pisala o okoloočnoj kremici :) Imam utisak da bi mi se dopala. Ide na spisak pa kad utrošim bar jednu od ovih za zonu oko očiju koje imam, možda uzmem i Caudalie.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa hvala! :) Podelila sam recenziju na dva dela da ne bude previše informacija, a za okoloočnu su mi najjasniji utisci, nema ništa šta mi se kod nje ne sviđa.

      Избриши
  6. Koristila sam puno stvari od Cudalie: ulje, krema sorbet, okoloočna Vinexpert, serum, elixir, termalna..ko bi se svega sjetio i neke stvari su mi super neke bez veze. Definitivno ću gledati da se domognem testera i ove linije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, kao i kod svakog brenda, mora nešto i da ne bude dobro :) Meni je micelarna bila njihov najlošiji proizvod, a ova Polyphenol linija mi je najbolja.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...