Aura Shine Excess ruževi - II deo

/
22 Comments

Aura Shine Excess ruževi prisutni su na našem tržištu poslednja tri meseca, a u aprilu sam vam prikazala prvih deset nijansi. Negde u to vreme upala sam u period kada sam imala previše posla, a kako je za fotografisanje i pisanje utisaka o deset ruževa potrebno užasno mnogo vremena okasnila sam sa drugim delom posta i preostale nijanse prikazujem vam tek sada. Podelila sam ih u dve grupe po pet ruževa te možete pogledati kako izgledaju na swatchu na ruci, a kako na usnama.


U prvom posto napisala sam detaljnije utiske o ovoj liniji ruževa, a u ovom ću samo ponoviti da ukoliko tražite trajnost i postojanost radije pogledate neke od čak 26 nijansi mat ruževa: Aura Final Matte - I deo, Aura Final Matte - II deo kao i Aura Absolute Matte Lip Creams - I deoAura Absolute Matte Lip Creams - II deo. Kod senki je kao neko nepisano pravilo da će mat senke biti manje postojane od onih sa sjajnim završnicama dok kod ruževa, očito nije tako. Tečni mat ruževi najnormalnije izdržavaju piće i nemasno jelo, mat ruževi u stiku mogu da izdrže piće, a ovako stoje satima dok je Shine linija znatno manje postojana, ali i kremastija i ugodnija za nošenje tako da je fin izbor ako vam ne smeta češće popravljanje i, naravno, ako nađete nijansu kakva vam stoji. Nisu ni svi ruževi iz ove linije istog kvaliteta, uz fotografije ide i detaljniji opis svakog od njih.

Nijanse 760-764
Sleva prema desno: 760, 761, 762, 763, 764


760 Gothic Violet - ovo je nijansa koja je zapala za oko mnogim ženama i jedna je od nainteresantnijih i najneobičnijih, tamno ljubičasti ruževi nisu baš brojni na našem tržištu. Na usnama je znatno svetlija nego što se to čini u ambalaži, a moram reći da je za nju potrebno imati baš savršene usne, kako po obliku tako i po stanju, naglasiće i i ono za šta niste ni bili svesni da imate kao problem. Meni jako loše stoji, kao i sve tamne nijanse, ali ljubiteljkama tamnih ruževa mogla bi biti interesantna.


761 - Ruin My Lipstick - ova ciklama nijansa jedna je od najlepših iz ove linije i to zato što je dokaz da upadljiva, jarka nijansa ne mora nužno biti i drečava. Hladna je, ima blagi plavičasti odsjaj, ali nikako nije od onih koje stoje samo hladnim tipovima. Mnogo se lepše maže od 760 i jedna je od najboljih po teksturi.


762 - Let Him Know - topla koralna nijansa, prava nijansa za toplo vreme. U tanjem sloju više vuče na narandžastu, u debljem je više roze. On ima baš klasičnu kremastu završnicu, ni traga sedefastom kao kod većine drugih ruževa iz ove linije. Srednje je pigmentovan, ne ističe previše suvlja mesta i ugodan je za nošenje.


763 - Pink Cadillac - Barbie roze nijansa, neutralna ka hladnoj i svakako bi bila lepša na svetlijem nego na tamnijem tenu. Nešto je suvlja od prethodne dve i jedna od onih koje će istaći svaku nesavršenost na usnama.


764 - Precious Nude - ova nijansa je najtamnija od nude nijansi ruževa iz Shine linije i ujedno deluje najprirodnije. Spada u toplije, kajsijaste nude nijanse, fino je pigmentovana, ali baš kao i Pink Cadillac ističe suvoću usana.
Nijanse 765-769
Sleva prema desno: 765, 766, 767, 768, 769


765 - Why Not? - izuzetno drečava i upadljiva nijansa, slika, nažalost, ni blizu ne dočarava njenu jačinu, kad je namažem ostatak lica kao da nestane, može se gledati jedino u usne. Koralna je, ali vidno vuče na narandžasto, veoma pigmentovana, ali i ističe nesavršenosti, ne toliko zbog teksture koliko zbog neverovatno upadljive boje.


766 - Red Wisdom - ovo je najslabije pigmentovana i ujedno najneobičnija nijansa ove linije. Teško ju je opisati, to je bleda crvenkasto-rozikasta koja tek u debljem sloju pokrije nijansu usana, a kod žena sa prirodno tamnim usnama pitanje je da li bi uopšte uspela da ih potpuno pokrije. Kako sam ljubiteljka diskretnih nijansi upravo je ovo nijansa koja meni (uživo) najbolje stoji iako po kvalitetu zaostaje za ostalim iz linije.


767 - He's All Mine - ovo je vrlo intenzivna topla crveno-narandžasta nijansa. Da treba da objasnim šta znači fraza statement lipstick verovatno bih se poslužila ovim karminom, uz njega sve drugo pada u drugi plan. Sve crvene nijanse iz ove linije, pa i ova, odlično su pigmentovane, kremaste i ugodne za nošenje i ne ističu nesavršenosti kako bi se moglo očekivati od ovako jakih nijansi.


768 - Splash Of Red - kada je crveno zaista crveno :) Izuzetno lepa crvena, neutralna, ali ka hladnoj, jedna od onih koje će stajati maksimalnom broju žena samo se mnoge neće usuditi da je nose zbog njene moći privlačenja pogleda. Divno se maže, savršeno je kremasta i ugodna i svakako među tri najbolje po teksturi i kvalitetu.


769 - Lips Signature - takođe divna crvena nijansa, s tim što ova malo vuče na boju maline. Završnica je sjajna i izgleda izuzetno efektno na usnama. Lako se nanosi, jedna je od postojanijih i kvalitetnijih nijansi.

To bi bilo svih deset preostalih nijansi. Koja je vaš favorit?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

22 коментара :

  1. Više volim mat karmine, mada su i ovi lepi. Uz tvoj ten predivno idu ove crvene nijanse. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim sve završnice, samo neka mi nijansa lepo stoji :) Hvala ti, volela bih da je i uživo tako, ali avaj, nisam ja za crveno...

      Избриши
  2. Let him know mi se najvise dopada na tvojim usnama a mozda bi ga i sama nosila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni uživo ne stoji, avaj, a stvarno je lepa koralna :( Nisam za jake nijanse i gotovo, od svih ovih najlepše mi stoji 766.

      Избриши
  3. uvek imam utisak da donju usnu ne nasminkas do kraja, mislim da bi mnogo bolje izgledalo ako 'pustis' ruku malo nize

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.7.15. 17:49

    Lips Signature, taj bih volela da imam. Svidja mi se ova gotika na tebi, taj dark mood negde i dalje cuci u meni, zato sam i uzela novi GR 29. Mislim da i pored ovih preko 50 karmina koje imam opet upadam u fazu da bih jos, i plus olovke za usne. Sta cu, najjeftinija terapija radosti za mene. I super ti je putopis, prelep...nisam stigla da prokomentarisem.
    I jos da ti napisem da mi se mnogo svidjaju slike, izuzetno su realne. A u moru nerealnih slika danas, tesko je poverovati u to sto je na njima.
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lips Signature je zaista jako lepa crvena, deluje skupo :) Gotika ti se uživo ne bi svidela nikako, strašno kako mi loše stoje tamnije nijanse.
      Hvala ti, stvarno sam se trudila oko fotografija, nisam od onih najnadarenijih, ali trud jeste uložen :)

      Избриши
  5. Imam Boy oh boy iz mat linije, imam jedan kremasti crveno-narandzasti, ne mogu se setiti, mislim da je bas He's all mine.. :) Kupila sam ga trazeci neki pravi narandzasti ruz, na vestackom svetlu mi se ucini kao idealan, ali posle vidim da je to crveno-narandzasti ruz, i lepo mi stoji, nekim cudom.
    Odavde mi se najvise svidjaju 763, 764 i 765! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boy oh boy mi je jedna od najdražih nijansi od tih ruževa, skroz originalna :)
      A pravi narandžati iz ove linije je 756 Only Butterflies iz prvog dela: http://sminkajeljubav.blogspot.com/2015/04/aura-shine-excess-ruzevi.html

      Избриши
  6. Анониман18.7.15. 17:11

    Dala sam crvenim ruzevima sansu mnogo puta ali dzaba. ne idu uz mene i to ti je, ama nikako :). Mislim da bi mi 761 fino stajao. Nemam nijedan jos uvek, ni iz mat, ni iz ove linije, ali bice, bice...:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem, o kako razumem! :D Tvrdim da sam sigurnih 50 crvenih ruževa imala u životu, a koliko njih sam nosila van kuće više od jednom? Samo jedan - GR Velvet Matte 25. To je valjda ono ili jesi ili nisi, a ja, avaj - nisam :(
      761 je fin, jak, a nije kičast :)

      Избриши
  7. Aura je ponovo napravila dobar posao i izbacila odlične stvari barem koliko vidim u ovom postu. Moram primjetiti kako ti žarke boje savršeno pristaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, nekoliko nijansi je zaista originalno, uopšte nisam sretala slične :) Nažalost, žarke boje mi stoje samo na slikama, a uživo se držim dosadne klasike u vidu boje mesa :)

      Избриши
  8. Одговори
    1. O da, to je baš moćna crvena, jedna od onih koje deluju skupo :)

      Избриши
  9. Meni se mnogo dopada kako ti stoji gothic violet, sa tamnim kovrdžama izgledaš kao veštica (u pozitivnom smislu, nekako je baš kul) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, samo uživo sa njim zaista izgledam kao veštica i to ne u pozitivnom smislu :)))

      Избриши
  10. Majstor si za ove postove!!!
    Opet prilicno jarke nijanse, ne znam sto to forsiraju ?? :/
    Najvise mi se dopada 766, bas je fina boja, svidja mi se sto deluje lagano i mnogo ti lepo stoji :)
    A sledeci put zelim da te vidim sa 763 ili 765, prosto bi se izdvajala na ulici :D :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hau jes nou :D Da bi me gledali ljudi na ulici - bogme bi :D
      I meni je 766 ubedljivo najbolja od svih ovih i mislim da bi trebalo ubacivati više nijansi boje mesa, žene generalno jako vole takve.
      E da, hvala :)

      Избриши
  11. Jajoj predivne su mi ove pinkaste nijanse i crvene poneke, volim kad sija :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima stvarno lepih, samo što sam ja pre tip za neutralnije braonkaste i nijanse u boji mesa :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...