Insight Dry Hair šampon, maska & balzam

/
21 Comments
Insight Dry Hair
Pozdrav, dragi čitatelji, vratila sam se sa letovanja, puna divnih utisaka, ali i mrtva umorna i prehlađena, no tako to valjda obično i ide... Trebalo bi da u narednom periodu imam manje poslovnih obaveza (huh, valjda sad nisam izbaksuzirala :D) tako da se nadam da ću moći da nadoknadim zaostatke u blogovanju. Među novim postovima biće i putopisa, ali krećem sa recenzijom tri vrlo popularna proizvoda iz Insight linije namenjene suvoj kosi.
Pre recenzije samih proizvoda treba da napravim odgovarajući uvod za manje upućene. Imam kovrdžavu kosu (tip krupnijih lokni, ne one sitne poput crnačkih niti spiralne), tamnu, nefarbanu (ne farbam je poslednje dve godine, a i tada sam samo uradila pramenove nakon duge pauze), izuzetno suvu (baš nikad mi se nije desilo da mi kosa izgleda masno), retku i tanku (iako to, zahvaljujući loknama, ne izgleda tako, imam vrlo malu količinu kose) i nenormalno sklonu pucanju, kidanju, cvetanju. Ceo život sanjam o dugoj kosi, odavno sam se pomirila sa činjenicom da će to ostati samo san, ali poslednjih nekoliko godina ne uspevam da održim ni onu srednju dužinu koju sam ranije uspevala. Ovako je to funkcionisalo: frizerka me ošiša, ja budem užasno nezadovoljna, kosa nakon neka tri meseca poraste toliko da mi bude relativno podnošljivog oblika i dužine, ali je u međuvremenu toliko ispucala i propala da je svako pranje noćna mora, to su pravi čvorovi i grumenovi upetljane kose, budem prisiljena da odem na šišanje i krug kreće ponovo... Treba da napomenem da se već mnogo godina trudim da primenjujem savete za smanjenje oštećivanja dlake, dakle: ne koristim pegle, prese ni uvijače; kada sušim kosu fenom temperatura nije visoka i fen mi je na bar 20 cm od glave; ne češljam mokru kosu (samo ako je balzam na njoj) i dr. Rekla bih i da unosim dovoljno namirnica koje se preporučuju za bolji kvalitet kose. Ipak, nikako nisam zadovoljna rezultatima.
U oktobru sam bila rešila da uložim dodatni trud u oporavak kose. Prešla sam na šampone bez sulfata pošto sam čitala da su oni fatalni po inače slabu kosu, a nakon svakog pranja šamponom stavim masku koja stoji bar pola sata, a nakon nje i balzam koji mi pomogne da raspetljam kosu. Rešila sam da ne eksperimentišem sa uljima u ovom periodu pošto prema teorijama nekih ona na duže staze samo isušuju kosu. Iskreno, nisam sigurna da li verujem u to, ali svakako mislim da, kao i kod svakog lečenja, treba odabrati jedan pristup i verno ga sprovoditi neko vreme kako bi se moglo utvrditi daje li željene rezultate. Drugarica mi je, u međuvremenu, preporučila frizera čiji mi se rad svideo, prvi put nakon nekoliko godina nisam bila nesrećna po izlasku iz salona i uskoro idem ponovo.
Utiske o korišćenih proizvodima i prvim rezultatima novog koncepta nege napisala sam u ovom postu, krajem januara. Marrakesh šampon u međuvremenu sam zamenila Insight šamponom za suvu kosu, Insight balzam za oštećenu Insight balzamom za suvu kosu, jedino sam ponovo kupila Insight masku za suvu kosu pošto mi se baš svidela, a i na blogovima i na forumu čitala sam da ona jeste najbolja Insight maska pa nisam videla smisla u daljem eksperimentisanju.
Idemo na utiske o šamponu:
Insight Dry Hair
Insight Dry Hair
Zanimljivo je koliko su postali popularni proizvodi na čijoj je ambalaži duži spisak onoga šta NE sadrže od onoga šta sadrže. Ovaj šampon ne sadrži agresivnije sulfate, parabene, silikone, mineralna ulja, veštačke boje ni mirise. Bezbojan je, redak, prijatnog slatkastog mirisa, mene podseća na karamel i vanilu, sumnjam da bi nekome bio baš odbojan. Zanimljivo je koliko se razlikuje od Marrakesh šampona iako pripadaju istom tipu šampona. Za razliku od Marrakesh-ovog, ovaj Insight šampon pravi obilnu penu, ne baš kao bilo koji drogerijski šampon, ali definitivno ima pene koju sa Marrakesh-om nije bilo moguće dobiti. Nakon pranja Marrakesh šamponom kosa mi je bila škriputavo čista i izgledala je jezivo tj. izgledala je upravo onako kako moja kosa izgleda kad se uklone svi tragovi silikona i drugih omekšivača. Iako to nije bilo naznačeno, verujem da je Marrakesh, zapravo, radio dubinsko pranje kose. Sa Insight-om to nije slučaj, kosa nakon njega deluuje relativno mekano, ne kao nakon balzama, ali ovaj šampon mora imati u sastavu nešto šta omekšava kosu. Teško je proceniti efekat jednog proizvoda kada se pri svakom pranju koristi više proizvoda, ali mislim da ipak mogu da kažem da ovo nije šampon koji slepljuje kosu. Ipak, mislim da ga neću ponovo kupiti kada ga potrošim, ne zbog konkretne loše osobine koju sam zapazila već prosto zato što me previše podseća na klasične drogerijske šampone.
Insight Dry Hair
Maska za suvu kosu mi je, definitivno, najbolji proizvod ove linije i mislim da ću kupiti i treće pakovanje, mada ne baš neposredno nakon ovog drugog. Utisci su mi isti kao i ranije, možete ih pročitati u ovom postu, a ponoviću da je nakon svakog pranja držim najmanje pola sata na glavi i to tako što stavim masku pa kesu pa peškir. Veseo prizor, znam :D
Insight Dry Hair
Insight Dry Hair
Insight balzam za suvu kosu kupila sam nakon što sam potrošila balzam za oštećenu kosu i ovaj prvi mi se, bez dileme, znatno više sviđa. Miriše poput šampona, dakle slatkasto-karamelasto, bele je boje i malo je ređi od prosečne gustine jednog balzama, a svideo mi se zato što je bolji pomagač pri raspetljavanju kose nego što je balzam za oštećenu kosu. Verovatno druge žene imaju drugačije kriterijume prilikom ocenjivanja balzama, ali kod mene je pomoć pri raspetljavanju čvorova najvažnija osobina jednog balzama jer što više on otpusti čvorove to manje kidam kosu, a bogme i živce. Sviđa mi se i što nije od onih koji se moraju predugo ispirati, a i što ne slepljuje kosu i dozvoli loknama da se normalno formiraju. Ako budem ponovo kupovala neki Insigzht balzam biće to baš ovaj.
Prošlo je već osam meseci otkako se pojačano trudim oko kose. Ni slučajno mi nije lako da baš pri svakom pranju nađem vremena da držim masku po pola sata pa isperem pa stavljam balzam pa ponovo, ali se trudim jer želim da poboljšam stanje i izgled kose. Ipak, kad sumiram situaciju ne mogu da kažem da primećujem neki očiti napredak. Svesna sam da prilikom prethodnog šišanja nisam uklonila sve šta je bilo potrebno i planiram skoro šišanje u kome ću to ispraviti i svakako ću dati ovom režimu još šanse do oktobra, dakle dok se ne navrši puna godina, ali ipak ne mogu da se ne zapitam da li je možda ipak već bilo vreme da primetim poboljšanje. Ukoliko ste sprovodile ovakav ili neki drugačiji duži režim oporavka kose volela bih da čujem koliko je vremena bilo potrebno da prođe da vidite prvi napredak, a jako bih volela da čujem i neke savete ili predloge :)


You may also like

21 коментар :

  1. Maska je sjajna! :D Od sampona sam probla sam onaj protiv opadanja kose i bio mi je grozan, kosa je bila skriputava, zamrsena...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, za nju sam u stvari jedino i sigurna da mi se sviđa :)

      Избриши
  2. Jako sam srecna sto si se napokon vratila! :)
    Iskreno, ne posvecujem dovoljno nege mojoj kosi koja ima suve i ispucale krajeve... Nekako uvek vise paznje obracam na dekorativnu kozmetiku generalno.. Moracu to da promenim.. :)
    Koristim popularnu Macadamia masku i ulje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :)
      I ja više ulažem u šminku i neuporedivo mi je lakše da za to izdvojim veće pare nego za kosu iako bi, realno, bilo pametnije da radim obrnuto :)

      Избриши
  3. zvuče dobro ovi proizvodi...nemam suhu kosu, dosta je ne zahtjevna, pa mi jednostavan Afroditin šampon sasvim dovoljan.
    Meni se čini da bi osam mjeseci trebalo biti dovoljno dugo da se vide rezultati, ako se već osam mjeseci trudiš, koristiš maske i balzame, a nema nekog poboljšanja, možda da se posavjetovaš s nekim stručnjakom/frizerom? Nemam neki savjet za podijeliti, ali u zadnje vrijeme se dosta priča o tim nekim tretmanima obnavljanja kose, pa ne znam možda nešto od toga i nije loše. Općenito kažu da je kosu najvažnije zdravlje tjemena, a te neke nove masaže i tretmani za tjeme su navodno za to odlični. Kažem navodno jer stvarno nemam nekog iskustva s tim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi :) Probala sam i jeftine i skupe varijante i sve mi se nekako svede na isto - nisam zadovoljna.
      Ne znam ni sama koliko je vremena normalno biti uporan u jednom pristupu, svugde čitam da je proces oporavka kose spor i dug pa sam rešila da sačekam i celu godinu. Nemam koga više da pitam za savet, pitala sam koga sam mogla i nisam ništa posebno novo saznala, nekako se sve svede na to da je kosa takva kakva je, a ja još uvek želim da verujem da ima nade da se stanje popravi.

      Избриши
  4. Анониман28.6.15. 00:17

    Probala sam insight anti-frizz i nemam lepa iskustva.U toku pranja i nakon pranja imala sam jak svrab i kad sam prešla na drugi sampon nisam imala taj problem.Očigledno da mi nesto od sastojaka nije odgovaralo,i moja sestra je imala taj problem.Jedva čekam postove sa putovanja.Veliki pozdrav...:))) Bojana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuuuh, gadno, baš mi je žao :( Momentalno bacam šampone koji izazivaju svrab ma koliko neki tvrdili da je to normalno i da treba izdržati neko vreme. Hvala lepo, mnogo me toga u životu muči, ne mora još i šampon :D Obično hvale antioksidant liniju, ali ne znam želim li uopšte da nastavim eksperimentisanje sa njihovim šamponima.
      Biće postova i to množina :D
      Veliki pozdrav i tebi!

      Избриши
  5. Probala sam antioxidant sampon i bio mi je uzasan, kosa sva zapetljana i isusena kao slama, prosledila sam ga sestri a ona drugarici i svima je bio los iako sve tri imamo razlicite tipove kose. Taj period je i vise nego dovoljan da se vide rezultati. Meni je najbolje rezultate pokazao sampon Phytojoba u kombinaciji sa Weleda regeneratorom :) Stvarno je kosa bila drugacija i na izgled i na dodir, na zalost u poslednje vreme se bas tesko nalaze kod nas Phyto proizvodi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? :O A njega baš najviše hvale, malo je falilo da ga kupim umesto ovog za suvu kosu! Uh, mislim da onda neću rizikovati, moja kosa je i ovako kao slama i ultra zapetljana, samo mi fali nešto da još pogorša stanje, hvala ti na utiscima! Nisam ništa Phytojoba koristila, slabo sam uopšte i upoznata, obratiću pažnju :)

      Избриши
  6. Dobro mi je poznat taj "začarani krug". Ja koristim Insight šampon i balzam za oštećenu kosu(ljubičasta nalepnica). Primetila sam da mi kosa mnogo brže raste i da je kosa na dodir hidrirana. Koristim ih od februara, ni pola nisam potrošila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi :) divno je kad čovek pronađe prave proizvode. Šampon iz te linije nisam probala, ali balzam jesam, neposredno pre ovog za suvu kosu i manje mi je dobar od ovog, slabiji mi je kod raspetljavanja.

      Избриши
  7. Dobrodošla! Nadam se da si se odmorila a što se tiče ovog brenda čula sam puno oprečnih mišljenja no kako ga još nema kod nas, ne mogu isprobati na vlastitoj kosi :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvaaaala :) Nisam se odmorila, a nije ni trebalo, ako se odmorim na letovanju to znači da je bilo mnogo dosadno :D
      Što se tiče Insight-a, mislim da generalno jeste ok brend, fini sastojci za male pare, maska mi se najviše sviđa, ostalo mislim da je zamenljivo.

      Избриши
  8. Ja sam ih zavolela već pri prvom korišćenju. Mislim na insight proizvode generalno. Takođe, smatram da im je sastav veoma dobar. E sad, od šampona meni nekako najviše prija dry, mada ne smem ni baš dugo koristiti samo jedan jer imam utisak da mi se kosa zasiti. Regenerator dry nisam probala ali eto, kupujem to prvom prilikom jer mi treba. Dry maska je bila ok, ali čini mi se da mi je najlepši efekat bio sa damage maskom koju iznova kupujem. Dobro si pitanje postavila na kraju. Recimo da mi je kosa sad čistija ali nekako prirodno neobuzdana pa mi bilo kakav leave in neverovatno pomaže, pogotovo ako je na bazi silikona. Ne može ipak moja kosa bez njih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja mislim da su Insight proizvodi generalno ok, samo treba potrefiti pravi, a i neki su svakako lošiji od drugih, ne može nikad sve biti sjajno. Ti si prva od koje čujem da joj je damaged maska bolja od dry, obično se svi slažu da im je ova druga najbolja. Samo sam dry probala, ali mogla bih onda da kupim damaged sledeću, ipak sam imala već dva velika pakovanja ove, što je mnogo mnogo je :)

      Избриши
    2. Da, da, meni damage mnogo više hrani kosu, čin je neuporedivo lakšom za feniranje, imam onaj lepi pad kad je sušim i moja kosa je mnogo lepše prihvata od dry. Dobra je dry, daleko od toga da nije, ali na moj tip, gustinu kose, šta li već, mnogo je lepši efekat sa damage :)

      Избриши
  9. Imam prirodno gustu, dugu, talasastu i izuzetno suvu kosu sklonu mršenju. Nije oštećena, osim krajeva koje skraćujem svakih šest meseci po cm-dva jer mi je žao :D Koristim kokosovo ulje, koje stavljam uveče, zatim ujutru isperem kosilijem i stavim L'oreal masku koja se dobija uz preference farbe (maminu, nikad se nisam farbala) i ostavim je što duže mogu, možda sat vremena, najbolje uz zagrevanje fenom (bez kese). Onda isperem, prosušim peškirom, očetkam, vežem je visoko i ispletem konopac kikice (podelim kosu na četiri dela, od čega napravim ,,spiralice" i onda od po dve spiralice napravim dva ,,konopca", valjda razumeš?). Kada mi se tako prirodno osuši, stavim alfaparf leave-in tečne kristale (silikonske kapi) i do sledećeg pranja mogu da je četkam bez problema, a izgleda negovano i ima veoma uredne talase.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumela sam, hvala što si podelila svoj ritual :) Toliko čujem suprotstavljenih mišljenja o kokosu, nekima je spas za kosu, a neki tvrde da na duže staze dodatno isušuje, ne zna čovek u šta bi verovao...Tu Loreal masku baš mnogi hvale, imam utisak da neki kupuju farbe samo zbog maski :) Ja ne bih mogla da tako delim i ispletem kosu pošto bi mi to uništilo lokne i ne bi ni na šta ličila, moram da je pustim slobodnu kada je mokra da se lokne prirodno formiraju.

      Избриши
  10. Gde se mogu kupiti ovi proizvodi? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvoznik je Alexandar Cosmetics pa možeš pogledati lokacije na njihovom sajtu, a ja sam prve Insight proizvode kupila na Sajmu kozmetike (sledeći je polovinom oktobra), a druge u radnjici na Zelenom vencu, čim se izađe iz autobusa 53, 52, 56.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...