30 days of things you freakin' love challenge

/
26 Comments
Evo jednog netipičnog, brzinskog posta. Naime, bila sam rešila da odgovorim na jedan zanimljiv tag, a zadatak je bio da tokom 30 dana svaki dan postavim po jednu sliku nečega šta jako volim uz kraće objašnjenje. To je 30 days of things you freakin' love challenge, svaki dan sam postavljala po jednu fotografiju na Facebook strani, danas sam postavila tridesetu, a kako znam da nemaju svi FB i ne prate me svi na taj način prenosim tag i na blog. Za one koji bi radije da provrte slike na Facebook-u, link do albuma je ovde.

Day 1: Make Up For Ever HD Pressed Powder - najbolji puder za setovanje šminke i brzinsko matiranje tokom dana koji sam ikada probala, a probala sam ih mnogo. Za klasu bolji od MAC Blota.
Day 2: MAC 217 - četka koju imam već četiri godine i koja i dalje izgleda skoro kao nova. Nema sedmice u kojoj je nisam upotrebila bar pri jednom šminkanju.
Day 3: Aura Deep Wine - što se mene tiče, možda i najbolja nijansa drogerijskih rumenila, praktično nema kome ne bi stajala. Nosiva u svakoj prilici, nenapadna, elegantna. 
Day 4: Chanel Allure EDP - mnogi parfemi su mi divni i mnoge jako volim, ali nijedan kao ovaj. Nije tu stvar u samom mirisu, stvar je u osećaju koji izaziva, a uz njega samopouzdanje skače u nebo :)
Day 5: Afričke ljubičice - jedini cvet čiji mi uzgoj baš ide, valjda zato što im odgovara što se retko setim da ih zalijem :D Svaka je dobila ime, upoznajte Ljubicu :D
Day 6: Diorblush in 421 Starlight - neplanirano sam ga kupila umesto tečnog hajlajtera i od tada ga stavim najmanje tri puta nedeljno. Obožavam njegov suptilni sjaj i što se uz njega zapaža blistavost kože, a ne samog hajlajtera. 
Day 7: Golden Rose Quick Dry Top Coat - ubrzava sušenje, ali glavni razlog što ga volim je produžavanje trajnosti lakova, uz njega mi čak i peskasti traju danima. D., hvala još jednom što si mi ga otkrila :)
Day 8: MAC Sheertone Shimmer Powder Blush in Peachykeen - jedno od najpoznatijih MAC-ovih rumenila. Možda sam posebno sentimentalno vezana pošto sam ovo bilo moje svadbeno rumenilo, ali uvek se iznova iznenadim koliko lepo osveži lice. 
Day 9: Lenovo tablet - obožavam svoj tablet jer u njemu stanuju stotine i stotine knjiga. Nisam od onih kojima su knjige od papira draže, uživam u dostupnosti građe obima manje biblioteke na samo nekoliko klikova. 
Day 10: Revlon ColorStay - najdraži puder u kategoriji onih sa baš jakim pokrivanjem. Volim što mogu da računam na njega, znam da će izgledati dobro i 12 sati po stavljanju. 
Day 11: Benefit High Beam - jedan od klasika u kategoriji hajlajtera, malo ko ne voli njegov biserno-rozikasti ledeni odsjaj, a ja tu nisam izuzetak :)
Day 12: Golden Rose Velvet Matte Lipstick in 25 - nije da mi je ova linija ruževa posebno dobra, stvar je baš u ovoj nijansi. Ovo je jedini crveni ruž za koji mogu da kažem da mi zaista stoji, a probala sam u životu sigurnih 50 nijansi i već bila ubeđena da ne postoji prava crvena za mene. 
Day 13: još jedan nekozmetički favorit :) Volim ovaj set jer je elegantan i diskretan i lepo se uklapa u skoro svaku odevnu kombinaciju. 
Day 14: Chanel Illusion D' Ombre in 83 Illusoire - među hiljadama senki koje postoje teško je naći neku zaista originalnu nijansu, a ova to jeste. Nisam nikad srela takvu kombinaciju ljubičaste, sive, srebrne crne, braon... Na svakoj slici ispadne drugačija i to zato što ovo jeste senka sa mnogo lica :)
Day 15: Too Faced Chocolate - bronzer idealne nijanse za praktično sve prilike i sve namene i zato ga uvek ga nosim na putovanja. 
Day 16: La Roche-Posay Effaclar Duo [+] - najbolja krema protiv mitesera koju sam ikada probala. Godinama sam oklevala da je koristim pošto sam je povezivala sa ozbiljnijim problemima sa kožom kakve, srećom, nemam, ali kod mene ona deluje i na mitesere, drastično ih je smanjila. 
Day 17: Sephora Colorful Eyeliner in 06 Pool Party - kad je plavo zaista plavo :) Obožavam ultra tanki, precizni vrh ovog ajlajnera i obožavam samu nijansu jer je sama ona dovoljna za efektan look uz minimalno uloženo vreme 
Day 18: Coconut Milk - my guilty pleasure :D Obožavam kokos, obožavam, a ovo mleko je zapravo krem nalik na slatku pavlaku sa divnim ukusom kokosa. Njaaaaamiiiii... 
Day 19: Illamasqua Powder Blusher Duo Katie & Ambition - oba rumenila su divna, svako na svoj način, a pritom su maksimalno postojana i pigmentovana i laka za nanošenje. 
Day 20: Givenchy Le Prisme Visage in 87 Pink Velvet - proizvod koji na mom licu radi ono šta sam se nadala da će Guerlain kuglice raditi - posvetljuje, osvežava, neutrališe žutilo, a kao bonus još i matira 
Day 21: Neutro Roberts Derma Zero - najbolji dezodorans bez aluminijuma koji sam probala. Sviđa mi se i varijanta u spreju, roll-on tek planiram da probam. 
Day 22: Make Up For Ever Aqua Eyes Waterproof Eyeliner in 12L - ako nešto volim onda su to zanimljive nijanse ajlajnera koje su same dovoljne za efektan i ultra brz look. Ovo je prelepa petrolej nijansa koja tako dobro ide uz tamne oči. 
Day 23: Shiseido Tanning Compact Powder - idealni puder za vrućine, ali podjednako su mi dobri i tečni i kameni, volim Shiseido liniju letnjih pudera 
Day 24: Kamagel - nije kozmetika, ali ga volEm :D Krema koju koristim već 20 godina, nezamenljiva kod ujeda komaraca i opekotina. 
Day 25: Artdeco Camouflage Cream - divan korektor za prikrivanje nepravilnosti na licu 
Day 26: MAC Strobe Liquid Lotion - mnogo ga volim i to manje kao klasični hajlajter koji se stavlja na istaknuta mesta, a više pomešanog sa puderom za divan, originalan sjaj lica
Day 27: Sephora Jumbo Liner in Permanent Taupe - verovatno jedina senkolovka koju rutinski potrošim, idealna za brzinsku letnju šminku, uklopiva i izdržljiva na vrućini
Day 28: La Roche-Posay Anthelios XL Ultra-light Fluid with SPF 50 - proizvod koji je prošlog leta savršeno zaštitio moje lice koje je ostalo netaknuto u danima kada mi je telo izgorelo. Družićemo se ponovo ove godine :) 
Day 29: MAC Lustre in Hug Me - ovo je moja savršena nude nijansa, više braonkasta nego klasična nude, ali takve meni stoje. Možda i jedini ruž koji štedljivo trošim :) 
Day 30: Too Faced Semi-Sweet Chocolate Bar - šećer za kraj :) Paleta sa najboljim odabirom neutralnih nijansi senki sa kojim sam se srela, a srela sam se vala sa mnogima :D
To je bilo mojih trideset :) Bilo bi je zabavno da postavljam jednu fotografiju svakog dana i šteta što izazov nije trajao duže. Ima li možda nekih proizvoda sa ovih slika koje biste i vi ubacili u vaših 30?


You may also like

26 коментара :

  1. Za klasu bolji od MAC Blota. Kako molicu????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :D A kad jeste! Osnovna razlika je u tome što Blot ipak dodaje jedan sloj, ma koliko tanak bio, a ovaj prosto kao da samo pokupi višak masnoće poput papirića za matiranje. Pored toga, duže mi izdrži bez prosijavanja. Interesantno da sam probala i MUFE u prahu i da je ok, ali ni blizu ovoga, ni blizu! Ponesi jednom svoju četku pa ga probaj u Sephori i vidi kako će se pokazati.

      Избриши
    2. da znas da hocu =) koliko odokativno kosta?

      Избриши
    3. Probaj, meni je stvarno najbolji ikad od pudera ovog tipa, ali uvek me je strah kad preporučujem nešto skupo, i kože i ukusi se razlikuju. Mislim da dođe oko 4000, ali jako dugo traje, zaista, mrvicu stavljam i traje mi oko godinu dana.

      Избриши
  2. Većinu slika sam vidjela na fb, ali neke su mi promakle :) odlicna ideja da ih stavis u post, da su na okupu.
    Paleta je prekrasna zaista *.*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zato sam i ubacila, nekako mi lepo da su svi tu, a i nemaju svi FB u krajnjoj liniji :)
      Paleta je čisto savršenstvo, znaš kad ne mogu ni da zamislim da nekom ne bi bila divna.

      Избриши
  3. Videla sam ovo na tvojoj FB stranici, sviđa mi se ideja (a i fotografije)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Započni i ti svoj tag, stvarno je zabavno birati proizvode i postavljati fotke, nedostajaće mi ovaj tag u narednim danima, navikla sam se :D

      Избриши
  4. Ništa bolje od mnogo lepe, kvalitetne kozmetike na jednom mestu :) Ako kažeš da je MUFE HD Pressed Powder bolji od mog voljenog Mac blota, to se mora proveriti :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja to uvek kažem :) Bolji je, baš napisah duže objašnjenje u odgovoru na prvi komentar. Probaj tester za početak, meni je nakon možda neke dve upotrebe postalo jasno da je sjajan.

      Избриши
  5. Golden Rose Top Cot je odlican!

    Nikoleta, xoxo.

    ОдговориИзбриши
  6. I ja sam radila ovaj TAG i baš mi se svidio!
    Tvoji proizvodi su mi odlični i jako kvalitetni....zavidim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam i tvoj, drago mi je da si ga radila :)
      Hvala!

      Избриши
  7. Odlican post, dala si mi mi taman neke ideje! Pozdrav :))

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična ideja! Me like (fulala sam FB, pa sada ovako ;) )

    ОдговориИзбриши
  9. Planirala sam da kupim Blot. Medjutim, opasno se premisljam sada jer jako cenim tvoje misljenje i smatram ga relevantnim sto se tice izbora mojih must have proizvoda. :) Koliko je njegova cena, bar priblizno?
    Kada se radi o tabletu, nekako mi je drazi elektronski rider, bar sto se tice knjiga, ako ne racunamo opipljive knjige.
    TF Chocolate obicna paleta mi je draza od ove, cini mi se da ima vise boja koje bi meni odgovarale.
    Takodje se premisljam izmedju Chocolate i Milk Chocolate bronzera, cula sam da je drugi za bas, bas bledolike.. Ja sam NW 15 pa se pitam koji bi bio pravi izbor..
    Imam pitanje, kada mozemo ocekivati recenziju za olovke za oci, primetih da pise da je u nekim od buducih postova. :) Da, imam i pohvalu koja je prosto neizostavna kada god posetim tvoj blog. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na poverenju, ali mene je uvek strah kad preporučujem neke skupe proizvode, i kože i ukusi se razlikuju tako da ga obavezno prvo isprobaj u parfimeriji, već sa jednom ili dve upotrebe znaćeš na čemu si sa njim, nije od onih koje treba ispitivati sto godina. Cena je valjda nešto oko 4000, možda koji dinar više.
      Tabler je meni E-reader, zapravo, samo ga u tu svrhu i koristim, ni Internet ne uključujem, samo čitam knjige :)
      Chocolate i Semi-sweet TF palete su tačno tako i pravljene da odgovaraju dvoma osnovnim tipovima :) Mislila sam da ih možda uporedim jednom prilikom ako bude bilo vremena.
      Ako ti treba diskretan bronzer za svaki dan pre bih Milk Chocolate za taj ten, malo koji i jeste tako svetao.
      Hvala na pohvali :) Olovke...hm...priznajem da uopšte nisam dosledna kad je taj plan u pitanju, ali potrudiću se oko olovaka, biće u julu, sad će opet manja pauza u blogovanju, ovog puta zbog letovanja.

      Избриши
  10. Želim ti da ga lepo provedeš. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Mnogo je simpatican tag. :D I interesantni su mi tvoji favoriti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Tag je zaista zanimljivo raditi, probaj :)

      Избриши
  12. Zanimljiv post, ispratila sam ga i na fb. Dopada mi se sto ima svega, i sminke (od jeftinije do HE) i sitnica u kojima uzivas. #1 mi je najinteresantniji, ali i #5 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ovako realno i jeste, jako volim i neku sasvim jeftinu i neku skupu kozmetiku, ljubav je ljubav :) Ljubica je u međuvremenu izgubila ove lepe cvetiće, ali procvetaće ona ponovo jednom...

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...