Sephora Spring /Summer 2015 + nagradna igra

/
90 Comments
Da, da, ovo je standardni ogromni post u kome vam predstavljam Sephorine novitete za ovu sezonu :)
Ovogodišnju Sephorinu liniju dizajnirali su Craig Redman i Karl Maier, umetnici čija su specijalnost duhovite ilustracije u živim bojama. Meni se jako sviđa dizajn, zanimljiv je miks modernog i retro stila, a boje su baš prikladne za toplo vreme, živahne, vesele i podsticajne. Idemo na predstavljanje najlepših komada:
Colorful Duo Eyeshadows Craig & Karl čini šest kombinacija senki u pravim prolećnim bojama. Iznenađujuće su mekane i svilenkaste na dodir, a cena im je 1210 dinara. Tu su i tri nijanse dugotrajnih mat ruževa u neodoljivoj ambalaži po ceni od 1520 dinara.
Posebno je zanimljiva paletica sa pet senki (1210 dinara):
Sephora summer 048
Hand wash (Peony, Monoi i Lagoon) tri su tečna sapuna u veseloj ambalaži, ali i vesele boje samih sapuna - Peony (cvetni miris) je roze, Monoi (divni miris koji asocira na tropske predele) žuti, a Lagoon (osvežavajući miris) tirkizni. Na slici ispod možete videti Lagoon. Tu su i tri hidratantne kreme za ruke sa istim mirisima Peony, Monoi i Lagoon. Cena i jednih i drugih je 630 dinara.
Divan proizvod za poklon je Craig&Karl set od 20 kapsula sa kremastim kupkama u 7 mirisa iz redovne kolekcije. Cena mu je 1900 dinara, a pogledajte koliko je samo lep dizajn ove kolekcije:
Sephora summer 024
024
Kolekcija sadrži i tri laka za nokte i dva nadlaka sa efektom konfeta, a tu je i šareni set turpija za nokte. Cena im je, takođe, 630 dinara.
Linija gelova za tuširanje je redizajnirana, a od mirisa tu su sada Blue Lilac, Chocolate, Peony, Monoi, Mango, Vanilla, Green Tea, Lagoon, Blueberry, Strawberry, Coconut i Cotton Flower. Moji najdraži mirisi su Monoi jer me uvek podseti na plažu, Chocolate jer zaista miriše kao čokolada i Coconut jer večito padam na miris kokosa. Cena gelova je 930 dinara.
Na našem tržištu nema mnogo maski za područje oko očiju iako su njemu maske možda i najpotrebnije pa je utoliko zanimljivija nova Sephorina linija maski za okoloočnu regiju. Postoji osam vrsta maski: Pearl (pruža blistavost i ujednačava ten), Lotus (opušta i hidrira), Rose (pruža blistavost i svežinu), Green Tea (osvežava i zaglađuje bore), Ginseng (revitalizuje), Honey (smiruje i neguje), Lingzhi (anti-age) i Pomegranate (uklanja znakove umora). Maske se drže 15 minuta, a potom uklanjaju bez ispiranja. Cena jedne maske je 510 dinara, a postoje i dva seta od po četiri maske. Isprobala sam Pomegranate masku, onu protiv umora i vrlo je zanimljiva. Maska je zaista - maska, dakle unutra se nalaze obloge prilagođene podočnjacima koje su natopljene tečnošću pa se lako "zalepe" za kožu. Iako je nisam držala u frižideru maska je imala izrazit efekat hlađenja i definitivno deluje i protiv nadutosti, ostavila je kožu svežijom i odmornijom.
Sephora summer 031
Novitet je i ova neobična, želatinasta maska u kapsulama - Jelly mask moisturizing and energizing. Unutra se nalazi 6 kapsula, a količina u svakoj je, u principu, dovoljna i za dve upotrebe. Najbolji efekat se dobije ako se kapsula stavi u frižider na pola sata. Kada se nanese prvo ugodno osvežava i hladi, prvi put me je malo i peckala, posle više ne, a interesantno je da nakon 10-15 minuta jednostavno nestane osećaj da je maska na licu. Maska se nakon 20 minuta može, ali i ne mora isprati i uvek sam se opredeljivala za tu drugu opciju pošto je maska vrlo prijatna, čak i u debljem sloju. Glavni efekat je u vidu smirivanja kože, ublažila mi je crvenilo i smirila dehidrirana mesta.
Sephora summer 028
Sephora summer 036
Iiiiiiii...Sephora je konačno uvela proizvod koji je stvarno bilo krajnje vreme da uvede - nova rumenila! Kod nas postoji 11 nijansi raznovrsnih završnica (ima nekoliko mat rumenila), a cena im je 1490 dinara.
Nesumnjivo jedan od najlepših komada ovogodišnje letnje kolekcije je ovaj odlično pigmentovan trio koji čine nijansa za konturisanje, nijansa za naglašavanje i rumenilo. Cena za Microsmooth - Baked Sculpting Trio je 1890 dinara i ovaj proizvod apsolutno vredi toliko. Pogledajte kako je lepa nijansa 02 Sassy - Medium:
Sephora summer 087
Kao i svakog leta, tu je i novi limitirani bronzer. Sephora Sun Disk je zaista ogroman, 30g za bronzer je količina koja može trajati godinama, a ovogodišnji ima leopard šaru uz dodatak kajsijaste crte za svežiji ten. Cena mu je 2360 dinara. Pogledajte kako izgleda, a pogledajte i njegovo poređenje sa drugim bronzerom kako biste stekli bolji uvid u njegove dimenzije:
Sephora summer 092
Sephora summer 089
Bronzeri su, očito, ove godine proizvod koji kozmetičke kuće maksimalno forsiraju pa ni Sephora nije izuzetak. Ovi bronzeri deo su redovne postave i vredni su pažnje, kako zbog nijansi, tako i zbog kvaliteta, ali i samog dizajna. Postoje klasični bronzeri - Bronzing Powder u tri nijanse, a postoje i tri svetlucava - Shimmering Bronzing Powder koji sa ovom šarom izgledaju nestvarno lepo:
Sephora summer 078
Cena klasičnih bronzera je 1690, a svetlucavih 1890 dinara.
Kao i uvek, tu je i nekoliko novih dezena nalepnica za nokte. Ove konkretne nisam probala, ali jesam ranije i stajale su mi na noktima neverovatnih 14 dana, istina da se nisam ubijala od sređivanja kuće tih dana, ali sam sve normalno obavljala i ipak su opstale sve dok ih nisam sama skinula. Cena im je 990 dinara, a jedan od dezena Nail Patch Art izgleda ovako:
Sephora summer 052
Na moje veliko oduševljenje, tu su redizajnirane debele senkolovke. O Sephora Jumbo Liner-ima pisala sam baš davno, negde na početku blogovanja (evo posta) i mišljenje mi se u međuvremenu nije promenilo - to su odlične, mekane, maksimalno postojane olovke za oči vredne svakog dinara. Da treba da preporučim samo jedan proizvod Sephorinog brenda to bi, bez sumnje, bile ove olovke. Retko se desi da prođe nedelju dana da ne stavim neku. Nove olovke su mekše od starih, po pigmentovanosti mi se čine iste, a postojanost nisam još uspela da ispitam pošto je olovka koju sam dobila u nijansi čije mi kombinovanje ne ide (40 Call Girl, drečavo roze). Svakako ću kupiti neku od divnih novih nijansi pa ću napisati zasebnu recenziju naknadno. Na Instagramu sam objavila swatch desetak nijansi, a ima ih čak 20!
Sephora summer 059
Noviteta kod proizvoda za usne isto ima baš mnogo! Tu su Lip Designer - proizvodi koji se nanose nakon ruža za posebne efekte (metalink zlatna, srebrna, svetlucava..., cena 1290 dinara), zatim čak 18 nijansi olovaka za usne (630 dinara) i 7 Lip Infusion, proizvoda koji najbolje odgovaraju opisu tečnih ruževa sa blagim efektom povećanja usana po ceni od 1650 dinara.
Sephora summer 054
Svakako najneobičniji proizvod ove kolekcije je Sephora Outrageous Lashes. Ovo je nešto poput tinte u olovci kojom se na vrhove trepavica nanose kuglice. Nije baš najjednostavnije naneti ove kuglice ravnomerno tako da vam ostajem dužna za fotografiju na trepavicama, ubaciću je naknadno čim me vreme posluži.
Sephora summer 066
I za kraj, tu je ono iz naslova - poklončić za nagradnu igru :) Paketić se sastoji od Nail Patch Art nalepnica za nokte, Sephora rumenila Sephora Craig & Karl palete sa pet senki i nesesera koji se može personalizovati uz pomoć slova koja se dobiju uz njega.
Sephora summer 069
Pravila su standardna - da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u nedelju, 17.5.2015. Srećno svima!
a Rafflecopter giveaway



You may also like

90 коментара :

  1. Jaoj zeno, uvek me iznova odusevis, majke mi! Svaka ti cast na ovom postu, mom zadovoljstvu nema kraja s obzirom koliko sam se obradovala ovim sarenilom! :)
    Najvise su me odusevili: Sephora rumenila, meni treba neko plavicasto pink, tipa Candy Yum Yum od MAC-a, sta mislis, je l' bi moglo ovo prvo Sephorino da prodje? Bronzeri obecavaju svakako mada sam videla na Sephorinom sajtu predivan bronzer od Hourglass dekorative, koliko se krecu cene njihovih proizvoda? A NARS rumenila koliko su, imaju jako lepa.. :)
    Jos jednom ti hvala na ovom postu, draga. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O baš mi je drago :D Pravo da ti kažem, ne sećam se kako su sve nijanse izgledale uživo, ne znam da li je bilo baš takvo :( Hourglass je i moja tiha patnja, doduše ne bronzer već puder i rumenila, ali ne znam cene pošto zasad samo prelećem preko recenzija i uspešno odolevam :D Narsu sam odolela nedavno u Turskoj, jesu lepa rumenila, ali ipak me nijedno nije ono baš neodoljivo gurnulo ka kupovini, a cena im je bila 32-33 evra (95 lira).
      Nema na čemu, hvala tebi na čitanju :)

      Избриши
    2. U medjuvremenu sam se zainteresovala za Sephora senkolovke :D
      Ne znam kakve su sto se tice postojanosti na waterline liniji a i bilo bi dobro kada bi imale precizno zasiljen vrh.

      Избриши
  2. Ups, greškom sam se 2x prijavila :((((((
    Inače, kolekcija je čarobna, onaj sun disk mora biti moj, ako ne još nešto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, ne brini :)
      Sun Disk je uvek super, pitam se da li ga je iko ikada uspeo potrošiti :D

      Избриши
  3. Pa kako je sve veselo i šareno!!! Prava prolećno-letnja kolekcija :)) Za oko mi je zapalo svašta,
    posebno one maske za oko očiju. Bronzeri su im vrh u ovoj kolekciji, vidi samo taj dizajn, a onaj od 3o grama mi
    deluje nepotrošivo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, aha :) Bronzeri su jako lepi, i dizajn i sami proizvodi, a za maske su se dobro dosetili, nema ih mnogo na tržištu.

      Избриши
  4. Preslatka je kolekcija :)
    Posebno mi se dopadaju pakovanja krema za ruke i gelova za tusiranje :)) Bronzeri su divotaaaaa :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve šta je ovako veselo i šareno automatski deluje privlačno :D

      Избриши
  5. super Sephora mene treba da ruz dugotrajanje i tusiranje kupka lilac i lak za nokte ♥ ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Uvijek ovaj post dočekam sa veseljem i dok dođem do kraja zaboravim ono s početka, pa se sada idem vratiti da sve ponovo pomno pregledam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, trudila sam se da skratim, ali šta da izbacim kad je jednostavno gomila proizvoda??? :D

      Избриши
  7. Jao, sve je prelepo! Pakovanja su prava letnja, šarena i predivna! Trio mi je prelep i moraću da ga uzmem, bronzer (kontur) je mat, zar ne? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Deluje mat, ali ima satensku završnicu, nema šljokice ili sedef, ali ne deluje ni klasično brašnjavo mat na koži. Hajlajter je zvezda svakog od ta četiri tria :)

      Избриши
  8. ja bih ovo sve drzala na nekoj posebnoj polici i bilo bi mi zao da to koristim,toliko je sve veselo i divno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam neke stvari poređala po kupatilu iz tog razloga :)

      Избриши
  9. Sareni deo kolekcije je luuuud :) preslatko, za sve generacije :D Senke su bas primamljive.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Senke su iznenađujuće mekane, a boje su im dosta neobične, vredi pogledati :)

      Избриши
  10. Divan i koristan post! Proizvodi su prelepi, da ti se vilica zalepi za pod :)

    ОдговориИзбриши
  11. Nalepnice za nokte izgledaju ludo i odlicno. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha :) Meni nisu pogodne zbog posla, pogotovo što stvarno dugo traju na noktima, ali jesu lepe.

      Избриши
  12. Svaka čast za blog, post a najviše mi je drago za to jer ne juriš ove likove što samo jure poklone, seruju a i ne čitaju post niti više ikad svrate kod tebe!
    Od svih stvari najviše mi se dopadaju olovke -senkice i trio rumenilo -hajlajter-bronzer!
    Puno uspeha ti želim
    Prijavila sam se i ja za nagradu nadam se da sam dobro!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Mislim da bi i meni to bili najlepši proizvodi, uz sam dizajn ove šarene kolekcije.
      Srećno!

      Избриши
  13. jaoooo, rumeniholicarske ce da umru od ove lepoteeeeeeeeeeeee
    ja cu ostati prizemna pa zabalaviti na kupke i olovke za oci
    videla sam na stranom blogu efekat ovog cudesa za trepavice i nekako bi izgleda kao da je maskara lose naneta pa su ostale grudvice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A šta misliš zašto nisam postavila sliku? :D Stavila sam tri puta, od toga mi je samo prvi put uspelo da nanesem tako da zaista izgleda kao kuglice, a ova dva naredna izgledalo je baš tako kako si opisala. U čemu je bila stvar prvi put pojma nemam, moraću još da eksperimentišem :/
      Rumenila su baš bila potrebvna, zadnje dve godine praktično nisu imali rumenila!

      Избриши
  14. Анониман8.5.15. 09:51

    Kako ja obozavam Sephoru <3
    Ovaj sarenis od ambalaze, priznajem, nije mi privlacan, sta znam, vise sam za neku klasiku, ali mi je zato ovo cudo za trepavice mnogo privlacno! Jedva cekam da uradis fotke. A bronzeri ijao... O_O da li verujes da mi ne treba bronzer narednih 5 godina minimum, a ovde sam videla bar tri koja bi da dodam u kolekciju :-D
    Sjajna recenzija kao i uvek, nego ja ne smem u soping, jer, znas vec... pa samo gledam, sta cu :(
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja baš padoh na šareniš, elegancija je lepa, ali malo i dosadila, ovo mi se sviđa jer je originalno :) Baš sam pisala u komentaru iznad, čudo za trepavice je zeznutije nego što izgleda, samo jednom sam uspela da ga stavim da izgleda kako je zamišljeno :/ Za bronzere razumem skroz, s tim što nakon TF palete meni ZAISTA ne treba novi bronzer.

      Избриши
  15. Joj, divote! Bas mi je krivo sto mi u Hrvatskoj vise nemamo Sephoru... :(

    ОдговориИзбриши
  16. Sve pohvale za blog I ovaj post posebno! Divno je sve opisano I fotke su odlične! Samo tako nastavite! 😊❤

    ОдговориИзбриши
  17. Dizajn je odličan a u kvalitet Sephore nikada nisam sumnjala, svi proizvodi mi se čine odličnim s tim da je moj favorit je SEPHORA SUN DISK

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sun Disk je zaliha bronzera za nekoliko godina, bez dileme :)

      Избриши
  18. Predivni noviteti, pakovanja proizvodi sve.

    ОдговориИзбриши
  19. Uh, koliko boja, lepih pakovanja i naravno kvalitetnih proizvoda…
    Omiljeno, pa sve.
    U prijavi za nagradnu igru greškom nisam upisala mail danijela_zdravkovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  20. Odavno nisam u nekom postu uživala kao u ovom! :D Nego, što mi sad dođe da plačem, sve mi se sviđa :))) Posebno senke i rumenila... i kreme za ruke :) Pakovanja su im hit, volim šarenilo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa baš mi je drago :D I ja volim šarenilo, elegantna crna pakovanja su fina, ali ponekad nam treba baš ovo :D

      Избриши
  21. GLEDAM I BRIŠEM BALE!!!!!!!!!!!!


    <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  22. Sve je divno al mene si skroz zainteresovala sa tim kuglicama za trepavice. :O Bas me zanima kako to izgleda. Leopard bronzer je mnogo lep i cekam da cujem tvoje utiske posto jos uvek nemam ni jedan. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kuglice su sjajna ideja, ali izvedba ide malo teže, čitav sam jedan put uspela da ih nanesem kako treba, u drugim slučajevima izgleda kao da maskara nije bila dobra pa se skupila na vrhovima. Rado ću ti ih proslediti, nisu vte komplikovane stvari za mene :D

      Избриши
  23. Noviteta stvarno ima ;)... Meni zanimaju ove maske za područje oko očiju, a i sve drugo mi je super zbog samog dizajna kolekcije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobre su maske, definitivno! Nisu baš malo para, s obzirom na jednokratnu upotrebu, ali za povremeni tretman ili posebnu priliku super.

      Избриши
  24. Zaista vrlo zanimljiv post, mnogo atraktivna i primamljiva Sephora linija za leto, bas je super! :)

    ОдговориИзбриши
  25. predivno....zaista su odlicni proizvodi...pozdrav za Vas

    ОдговориИзбриши
  26. Dopada mi se tvoj blog a dopadaju mi se i Sephora proizvodi, ova nova linija obiluje sarenilom boja sto ja jako volim. Naravno da je bitan prenstveno kvalitet proizvoda ali ja volim i kada pakovanja lepo izgledaju. Bronzeri sa sarom tako lepo deluju da je prosto zao coveku da pocne da ih koristi. Ova cudnovata olovka za tackice na trepavicama deluje skroz zanimljivo i na slici pakovanja zaista trepavice deluju mocno, ali ne bih se usudila da je kupim dosta sam nepazljiva i tesko da bih upela da dobijem taj efekat, samo bih uzalud potrosila novac. Ali sam se zato na prvi pogled zaljubila u ovu Craig & Karl paletu senki jos pre par dana kada sam je prvi put videla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su lepi, prija šarenilo za promenu :) Olovka za tačkice je komplikovana, baš nije lako naneti je kako treba, zato i nisam (još) postavila sliku.Mala paleta senki je mnogo slatka, prave prolećne boje :)

      Избриши
  27. Prelistala sam post nekoliko puta, ajme koliko zanimljivih,šarenih i veselih proizvoda. Pogodi šta se meni najviše sviđa-bronzeri :D
    Em mi je žao što nema Sephore kod nas, em što ne mogu sudjelovati u ovoj nagradnoj igri :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, mogla sam pogoditi :D Možeš učestvovati u nagradnoj igri, što ne bi mogla??

      Избриши
  28. Sve je lepooo,nisam nigde videla cenu olovka senki.Blago onom ko ih ima, ko ih maze,dok ja maštam noćima...šalim se. Čim odem u Bg pravac u kupovinu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olovke su 1190 dinara što je stvarno više nego dobra cena za takav proizvod :)

      Избриши
  29. Hocu sve ovo da imam ,msm svaka ti cast ja ti se divim koliko si posvecena i kako odgovaras svima na komentare i ja sam sad pocela blog ali ga niko ne cita pa da te pitam koliko je to vremenski dugo da blog barem njih 30 poseti po postu i da te pitam oko seforinih bronzera da li oni mat isusuju kozu posto znam da neki mat bronzeri isusuju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Teško je proceniti koliko je vremena potrebno da se pročuje za blog, to je u principu vrlo individualno, ali svakako se treba i aktivirati kroz komentarisanje na drugim blogovima i forumima. Otvorila sam tvoj blog i definitivno bih ti preporučila da promeniš font, nije lak za čitanje kao i da povećaš fotografije i proširiš srednji deo.
      Bronzeri ne isušuju kožu, bar ne ovi :)

      Избриши
  30. Veseo i saren post! lepo darivanje :-)
    Gelovi za tusiranje divnih mirisa.....ne znam sta bih pre!
    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  31. Sve je divno, najvise mi se svidjaju bronzeri, jumbo olovke i rumenila :)

    ОдговориИзбриши
  32. Sve je prelepo.predivno,sjajno,divno <3

    ОдговориИзбриши
  33. Meni su najlepsa rumenila, kao i bronzeri. I maska u kapsulama. Ovo drugo, bas i ne. :)) Iako lepo izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
  34. ovi proizvodi izgledaju PREKRASNO!!! želim ih sve!! nažalost, nemam ih gdje kupiti, da si priuštim makar jedan. :(

    ОдговориИзбриши
  35. di-vo-ta !
    https://www.facebook.com/mstojisavljevic/posts/10155749631550495?pnref=story

    ОдговориИзбриши
  36. Анониман15.5.15. 23:25

    Svi proizvodi su lepi i korisni nama zenama .Svaka cast na izboru

    ОдговориИзбриши
  37. Jako lep poklon! Hvala na prilici. :)

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  38. Jooooj!!!!! Sve je extra!!!! Umrla sam i otisla u Sephora raj!!!!
    Lepota <3<3<3

    ОдговориИзбриши
  39. Zanimljiv blog..Dosta sam se informisala o Sephora proizvodima..Hvala Vam

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve pohvala za blog..ne znam sta bih pre izabrala.

      Избриши
    2. Nema na čemu, hvala vama na čitanju :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...