Too Faced The Little Black Book Of Bronzers

/
43 Comments
Sephora summer 099
Kako to već ide u životu, u periodu kad imam najviše posla imam i najviše divnih proizvoda za predstavljanje. Uprkos želji, vremena za pisanje jednostavno ne nalazim, ali ovog lepotana ipak moram da predstavim pošto je limitirano izdanje i neće ga biti dugo u prodaji. U pitanju je Too Faced The Little Black Book of Bronzers, ultimativni set bronzera posle koga će i najveći hrčak kad je reč o gomilanju šminke morati da kaže: "E sad, vala, imam dovoljno bronzera" :D
Bronzer Wardrobe
Bronzer Wardrobe
Kao što vidite na fotografijama, reč je o setu bronzera upakovanih u obliku knjige sa tvrdim koricama. Kada se knjiga otvori zapahne vas miris čokolade i to onaj pravi, divan i intenzivan. Ne mirišu svi Too Faced bronzeri na čokoladu, ali mirišu sve tri nijanse koje imaju reč chocolate u nazivu pa je tako to dominantni miris ovog seta. Svaki bronzer, inače, ima po 2,5 grama što je jedna pristojna količina. Cena mu je 6500 dinara, stiže u naše Sephore u maju i limitirano je izdanje za koje ni najmanje ne sumnjam da će se brzo prodati. Kada se knjiga bronzera otvori, sa leve strane su sugestije za upotrebu bronzera po danima i prilikama, a ideja je da postoji odgovarajući bronzer za svaku odevnu kombinaciju, raspoloženje i situaciju tako da biramo bronzer kao što biramo i stil koji nosimo. Pogledajte još jednom celu ekipu na okupu:
Sephora summer 101
Sephora summer 103
Znate da svaki brend ima kompletan asortiman proizvoda, ali ipak se zna šta je čija specijalnost, dakle koji proizvodi su najbolji, a koje je ipak bolje potražiti kod nekog drugog brenda. Jedna od vrsta proizvoda po kojima je Too Faced poznat upravo je bronzer. Imam tri njihova bronzera - Sun Bunny već četiri godine, a Milk Chocolate i Chocolate od prošle i svi su taman kako treba da budu. Dovoljno su pigmentovani, ali ne previše pa da bude muka kod nanošenja, mekani su na dodir, lako se nanose i blendaju i postojani su na licu. Ovaj set je za ovakve kao što sam ja čisto savršenstvo pošto spadam u one koje bi radije imale veliki izbor nego se skoncentrisale na jedan pažljivo odabrani proizvod. Za one druge, ovakav set je odlična prolika da se prouči kompletan asortiman Too Faced bronzera i lakše odabere onaj koji bi najviše odgovarao potrebama. O bronzerima sam pisala upravo iz te perspektive, dakle pokušala sam da vam olakšam izbor opisujući ciljnu grupu za svaki. Pogledajte fotografije svih bronzera iz velike blizine pa idemo na swatcheve i pojedinačno predstavljanje (možete kliknuti na fotografije radi boljeg prikaza):
Too Faced
Too Faced
Too Faced
Too Faced
Zar nisu divni? :)
Too Faced ima tri potpuno mat bronzera: Milk Chocolate, Chocolate i Dark Chocolate. Mirišu na, pogađate, čokoladu i najmekši su Too Faced bronzeri. Da me neko primora da svoju kolekciju bronzera svedem samo na jedan, a da to ne sme da bude nijedan set dvoumila bih se između Milk Chocolate i Chocolate, eto toliko su mi dobri. Osnovna prednost im je što me podjednako dobro služe i kod konturisanja i kod klasičnog nanošenja za sun kissed look, a to je teško naći. Odgovarajući proizvod za konturisanje generalno je teško pronaći, jednom ću napisati zaseban post o tome, ali sada ću samo reći da se često dešava da preporučene klasične hladne nijanse topli podton učine beživotnim i povuku na sivo. Too Faced čokoladice imaju taman onaj ton koji meni treba da blaže ili jače konturisanje deluje neupadljivo i prirodno. Milk Chocolate je najsvetlija nijansa koja je stvarno svetla i odgovara ženama i svetlijeg tena od moga, a ja je koristim u prilikama kada želim da bronzer deluje potpuno neprimetno. Srednja nijansa, Chocolate, je baš idealno tamna za mene (NC 20-25/HM52), verovatno je najuniverzalniji bronzer koji imam, a Dark Chocolate je nijansa namenjena tamnijem tenu, pretamna da bih je koristila. Za nekog ko hoće da igra na sigurno neka od ove tri nijanse bila bi najbolji izbor. Pogledajte swatch:
Chocolates
Snow Bunny mi je bio čist šok, nisam ga ovako zamislila kada sam ga gledala u ambalaži. Realno je ovo pre hajlajter nego bronzer. Na swatchu sam prikazala nijanse pojedinačno, ali u praksi je to nemoguće izvesti sa ovom malom verzijom bronzera, pretpostavljam da je drugačije kada kupite standardno pakovanje. Kada se pokupi četkom daje baš zlaćani sjaj kakav posebno lepo stoji na preplanuloj koži. Vrlo je lep, nije mnogo pigmentovan pa može biti prilično diskretan, ali teško da bi na bilo koje prošao kao klasični brnzer, on jednostavno daje lep sjaj koži.
SnowBunny
Sun Bunny je bronzer koji imam godinama. On je odličan izbor za osobe svetlijeg i srednjeg tena pa čak i tamnijeg ako su naklonjene diskretnijoj šminki. Nije mat, ovo je klasični bronzer za osunčani izgled lica, ali nema ni šljokica, može se nositi u bilo kojoj prilici. Nije mekan kao čokoladice, ali se podjednako lako blenda. Prednost su mu dve nijanse koje se po potrebi mogu kombinovati, svetla je u rangu Milk Chocolate, a tamnija nešto između Chocolate i Dark Chocolate samo znatno toplije, naravno. Na swatchu je baš debeo sloj nijansi, nanesene na lice zaista mogu biti sasvim diskretne, vidljive jedino kao bronzani sjaj.
SunBunny
Endless Summer mi je najprijatnije iznenađenje ove palete. Nisam se bila srela sa njim, a nijansa mu je od onih koje se ne nalaze lako. Ovo je bronzer za koji proizvođač kaže da može da opstane na licu i 16 sati, nisam ga držala toliko, ali jesam od jutra do večeri i zaista je postojan, rekla bih i po vrućinama. Najviše me je iznenadila sama nijansa. Naime, on ima sasvim sitne, zlatne šljokice i ima i sjaj kakav imaju tzv. all over bronzeri, ali je pritom vidno hladniji od drugih. Ovakvi bronzeri su skoro uvek narandžasti, manje ili više, ali on definitivno nije te bi kao takav mogao da bude idealan bronzer ženama koje bronzer za osunčani izgled ne nalaze lako - onima zasigurno hladnog podtona, svetlog ili srednjeg tena.
Pink Leopard je, sa druge strane, najveće (ok, jedino) razočaranje ove palete. Iako najlepši po izgledu u praksi mi se pokazao skroz nefukcionalan, jednostavno ne vidim kako bih ga mogla upotrebiti. Nijanse nije moguće zahvatiti pojedinačno, ne znam da li je to možda moguće u većem pakovanju. Kada se četkom pređe po njemu dobije se nijansa koje nije ni za rumenilo ni za bronzer. Na mom licu deluje prljavo, ali moguće je da bi stajao ženama tamnog tena. Njegov lepi dezen načisto se uništi prilikom upotrebe što je još jedna mana, a inače je vrlo postojan, mrvicu se nije pomerio tokom celog dana.
Too Faced
Za kraj tu je još i Beach Bunny, bronzer za preplanuli ten u četiri nijanse. Kod swatcha sam dala sve od sebe da prikažem svaku pojedinačno, ali ako imate ovo malo pakovanje koristićete, zapravo, onu petu nijansu sa swatcha, dakle onu koja se dobije kada se pomešaju sve četiri. Ovo je najnarandžastiji i najtopliji bronzer u paleti i bolje bi pristajao srednjem i posebno tamnom tenu. Nije da je nemoguće naneti ga u maloj količini, ali ovo je pre bronzer za one koji nemaju problem s tim da se bronzer primećuje, a naziv mu zaista pristaje pošto je idealan za letnje dane i naročito noći.
BeachBunny
Kako vam se čini set? Koji bi vam bronzer najviše odgovarao? Spadate li u one koje polude za gomilom proizvoda u jednom setu ili ipak više volite jedan, ali vredan?

*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

43 коментара :

  1. Sjajan post i odlicne fotke! Pa ova lepota je da padnes u nesvest O_O
    Endless Summer me je privukao najviše, posle mlečne čokoladice naravno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, mnogo je lepo dizajniran set :) Endless Summer je i moj favorit, čokolade su divne, ali na njih sam već bila navikla.

      Избриши
  2. Cisto savrsenstvo <3
    Imam i obozavam Slow Bunny, Sun Bunny i Pink Leopard, takodje u obliku palete ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako nekome može da lepo stoji Pink Leopard onda si to ti :)

      Избриши
  3. ma idi, bre.... I kako da nekome ovo ne treba u zivotu? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Chocolate mi se cini hladnijim od Milk Chocolate, mada verujem da bi mlekce bilo moj izbor, posto je bronzer nesto sto tek treba da otkrijem. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, hladnija je, ali je Milk najdiskretniji bronzer u ponudi tako da je dobar izbor za one sa manje iskustva :)

      Избриши
  5. O Bože!
    Prelepo izgledaju :) odlične su ti fotke, btw :-*
    Najviše mi se dopada Milk Chocolate :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti, baš me nije htelo slikanje, tri dana sam slikala paletu i nisam nijednom bila zaista zadovoljna.
      Milk Chocolate i Endless Summer su za tebe :)

      Избриши
  6. Koja lepota covece... :) Samo mi je prevelika cena a i nisam jos dosla u taj stadijum da gomilam bronzere...
    Imam predlog za tebe, mogla bi da nam pises o tome sta poneti na letovanje, predlogu ruzeva, senki, svetlucavih mleka za telo itd... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem, ja sam nakon ovog rekla da u naredne tri godine definitivno nema kupovine bronzera, stvarno nemam izgovor. Drugo su rumenila, tu uvek ima neka nova nijansa, ali od bronzera imam vala sve šta postoji.
      Hvala ti na predlogu, imaću ga u vidu nego je ovo period kad za blog imam samo minimum vremena, a toliko imam ideja za postove i toliko je toga na čekanju. Želim i da redizajniram blog, ali sve će to morati da sačeka leto kada bi trebalo da ponovo imam dovoljno vremena :)

      Избриши
  7. Nisma sigurna da li mi je ovo potrebno u zivotu, ali bih ga svakako kupila da mi stoji kao ukras koliko je lepo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ti potrebno što ne znači da ne treba da kupiš, to je ta logika :D

      Избриши
  8. Odličan post. Kako je sjajno ovo pakovanje, pa samo zbog pakovanja bih ga kupila. Savršenstvo!

    ОдговориИзбриши
  9. Divnoće :D
    I dalje su mi milk chocolate i chocolate najljepsi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su, baš su savršeni bronzeri, ali i Endless Summer ne zaostaje :)

      Избриши
  10. wow! odlično izgleda! već patim na njihovu čokoladnu paletu, a sad bi i ovo htjela :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh da, ova paleta, pa Chocolate Bar pa Semi-Chocolate bar pa Natural Matte...gomila :)

      Избриши
  11. Perverzija nad perverzijama!!! <3 :D

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман30.4.15. 15:40

    Odlicna recenzija, veoma detaljno, fotke su super.

    ОдговориИзбриши
  13. Pakovanje je predivno, odlicno izgleda, prepreprelepo. :D

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман1.5.15. 00:41

    Chokodisk! Izgleda shashavo, ali mene ledja vise ne bolU :-D
    Ni ledja, ni noge, ni urinarni trakt, ni nista! :-D
    Definitivno mi se baaas djasvi ova Dark chokoladica jer kazu da je zdrava tamna cokolada, pa zato :-D
    Imam W7 Africu, slicna je kao ovaj pink leopard, meni se mnogo dopada efekat, vise vuce na pink nego na bronzu, jerbo je ta shara po sred srede pa ne mosh da je omashish i kad se nanese na lice ne izgleda prljavo, ali moze da bude ako se upotrebi visak proizvoda, pa se ja drzim one "sve je u zglobu" - sto je sigurno sigurno je i nema brige :-D
    Laku noc, dobro jutro - dobar dan - Alekta* :-DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako nekako :) Ovaj leopard više vuče na bronzu ipak i na meni izgleda prljavo ma koliko stavila, pretpostavljam da je potreban taman ten da bi izgledao kako treba.

      Избриши
  15. Svaki put kad vidim recenzije za bilo šta od tog brenda meni krene voda na usta kao je to sve lepo, a sudeći po postovima i kvalitetno pa se iskreno nadam da ću nekad nešto uspeti da probam pa da napišem i ja svoj sud :D

    ОдговориИзбриши
  16. Kako je lepo :) Jedan od onih proizvoda koje cim vidim odmah mi treba a nemam pojma stvarno sta ce mi sve to :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina :) Doduše, shvatam i zašto mi je bio potreban - sad stvarno mogu da kažem da mi ne treba nijedan novi bronzer.

      Избриши
  17. U potpunosti se slažem s tobom... Diiivno izgleda!

    ОдговориИзбриши
  18. Kao okorjela luđakinja za bronzerima moram priznati da bih ti ovo najradije ukrala. Ajme zašto nema kod nas, divota <3 <3

    ОдговориИзбриши
  19. Kako mi je promakao ovaj post? :D Jao mnogo dobro izgledaju ovako skupno :) Imam ih dosta, u različitim paletama i pojedinačno jer obožavam njihove bronzere. Nemam više pink leopard jer sam ga prodala, nije mi odgovarao i nemam dark chocolade koji mi se čini dosta topao, pa se bojim da mi ne bi odgovarao. Ovaj endless summer mi isto izgleda pretoplo za moj ten...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni Pink Leopard ne odgovara, baš je jasno da je za taman ten, ne odgovara mi ni Beach Bunny, ostali da, u skladu sa prilikom i periodom godine. Endless Summer niiiiiiiiiije pretopao, nikako! Možda je čak i najhladniji od ovih bronzera, mnogo ga volim :)

      Избриши
  20. Анониман6.5.15. 14:15

    ladytolady.wordpress.com Drage dame, obradujte sebe :)

    ОдговориИзбриши
  21. Ovo bi mi se sigurno jako svidjelo jer i inače volim multifunkcionalne proizvode. Već vidim da bi neke nijanse super funkcionirale i kao highlighter na vrhu jagodicne kosti, ali i kao sjenila kad nista drugo nije pri ruci. Odličan proizvod, ali baš baš! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno jeste, meni je čak čudno i što su napravili ovako nešto pošto nakon njega ne vidim potrebu za daljom kupovinom bronzera, a to se proizvođačima ne isplati :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...