The Balm Mary-Lou Manizer

/
43 Comments
TheBalm, Vichy, Aura 004
Iako je Mary-Lou jedan od novijih proizvoda u mojoj kolekciji dala sam mu prednost u recenziranju pošto je već toliko žena zainteresovano za njega. Nije da sam iznenađena, i sama sam cvilela za Mary godinama :)
TheBalm, Vichy, Aura 018
The Balm je brend nekog srednjeg cenovnog ranga koga nema kod nas, a najbliža radnja koja ga drži nalazi se u Temišvaru. Poznat je po retro ambalažama sa pin-up devojkama i šaljivim tekstom kao opisom proizvoda. Mary-Lou Manizer je, bez sumnje, njihov najpoznatiji i najpopularniji proizvod, a ja sam ga u Istanbulu platila 18 evra. Ima 8,5 grama što je praktično nepotrošiva količina za ovaj tip proizvoda. Proizvođač kaže da je ovo hajlajter i senka u jednom koji privlači svetlost i čini da koža izgleda svežije i mlađe, uz suptilni sjaj. Ne bih baš rekla da je sjaj suptilan, ali dobro, detaljnije u nastavku.
TheBalm, Vichy, Aura 019
TheBalm, Vichy, Aura 035
Kao što rekoh, cvilela sam dugo za Mary-Lou. Tražila sam je u Temišvaru, ali se rasprodala, nije bilo čak ni testera u to vreme tako da je moj prvi susret uživo sa njom bio ovaj u Istanbulu. Presrećno sam poletela, ali sam se malčice razočarala kada sam je isprobala u prodavnici, nekako je na osnovu slika sa interneta nisam zamislila toliko zlatnom. Znala sam da je intenzivna, ali imala sam utisak da malčice vuče na bež, a Mary-Lou je, u stvari, baš zlaćana. Probala sam odmah i Cindy-Lou (drugi najpopularniji hajlajter) i ona je više odgovarala onome šta sam mislila da će Mary biti - bila je više breskvasta, više sjaj u boji kože. Na kraju sam ipak kupila Mary-Lou i to iz tri razloga: 1) ona je ipak ta koju sam dugo želela, 2) Cindy podseća na blažu verziju MAC Soft & Gentle koji imam, 3) od Cindy je ostao samo tester. Nije mi žao, divna je Mary mada je zbog intenziteta, a i same nijanse neću nositi onoliko često koliko sam mislila da hoću. 
Mary-Lou Manizer je, pre svega, vrhunski pigmentovan proizvod. Dovoljna je baš mrvica, a lako se može preterati. Izbor četke je od ključnog značaja, jednom sam je u brzini stavila Ecotools četkom za rumenilo i dobila previše sjaja. Mora se nositi rastresitijim, lakšim četkama koje kupe manju količinu proizvoda. Uglavnom je nanosim na vrhove jagodica, navukla sam se na taj vid naglašavanja pa mi se sada jako retko desi da ne stavim neki hajlajter. Ponekad stavim malo i ispod obrva, ali tu je lako preterati, naročito za nas sa spuštenim kapcima. Nisam je probala kao senku, ali nema razloga da ne bude dobra ako vam stoje tako svetlucave završnice. Nijansa je u kutiji bežikasta, donekle je takva i kad se proizvod pokupi prstom, ali na licu je zlatasta i vrlo topla i treba biti oprezan sa količinom. Pretpostavljam da ima nešto i u tonu koji poprimi na mom licu pošto jedan efekat dobijem na ruci, a sasvim drugi na obrazu, a to ujedno i objašnjava toliko različite swatcheve po Internetu. Idealan je hajlajter za veče, za dan bi mogla biti prejaka onima koje nisu navikle na upadljiviju šminku. Na dodir nije naročito svilenkasta ni mekana, ali se blenda bez ikakvih problema, a postojanost joj je među glavnim vrlinama; jednom kad se nanese ostaje na licu sve do skidanja.
Pogledajte swatcheve:
TheBalm, Vichy, Aura 040
TheBalm, Vichy, Aura 043
Swatch na podlaktici, levo bez blendanja, desno blago izblendano
mary-lou 002
Trudila sam se da prikažem nijansu što vernije, ali računajte da je uživo duplo sjajnija i nešto upadljivije vuče na zlatno.
Sve u svemu, odgovor na pitanje da li bih je preporučila je DA. Kod nas nema (ili bar ja ne znam) proizvoda koji bi joj mogao biti dupe, daje zlatasti sjaj koji podigne svaku kombinaciju, a posebno one večernje, izuzetno je isplativa i trajaće praktično večno, a cena je razumna.
Kako vam se čini Mary-Lou? Imate li je? Želite li je?


You may also like

43 коментара :

  1. Odlican post i zaista se potpuno slazem sa tobom :)
    Za mene je on cak preintenzivan i uvek ga prvo nanesem na ruku da sklonim visak, pa tek onda na lice :)
    A posto sam ga porucila sa neta, prilicno sam se sokirala kad sam ga prvi put otvorila :D Nit' sam ocekivala da je toliko zlatan, niti da je toliko sjajan :D Ali jeste divan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Baš sam se tebe i setila kad sam pisala da bi za neke žene bio prejak za dnevnu varijantu. Jeste divan ipak :)

      Избриши
  2. Imam i volim, ovo mi je najdraži highlighter u kolekciji. Ne ''hajlajtiram'' se svaki dan, ali kad to poželim, ruka poleti za Mary :D Cindy Lou ne želim, liči mi na rumenilo više nego na highlighter, pa zato.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni Cindy nije delovala kao da bi se mogla nositi kao rumenilo, ali treba valjda probati na licu. Lepotica je Mary, nema šta :)

      Избриши
  3. Drago mi je da si je i ti napokon zbavila :D Meni uopste nije toliko zlatna na licu, bas mi je nekako bež, ne znam..neutralnija je...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeeeesam :) Biće da dosta zavisi od tena, vidim po tome što mi je jedna boja na ruci, a druga na licu.

      Избриши
  4. Aaahhh ja jos cvilim :D :D
    Jeste jaci, al je divan.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A to je baš pravi izraz, svaki put kad bih videla kod nekog bilo je: "Mary-Louuuuu, jaaaaaao" :D
      Jeste lep, stvarno.

      Избриши
  5. Naravno, kad čitam toliko pohvala po blogovima poželim da imam, ali kako si ga ti opisala nisam sigurna da bi mi odgovarao. Svakako jako lepo izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno bi, mislim da bi skoro svakome odgovarao samo ne u istoj količini. Naravno, neke žene jednostavno ne vole ovu vrstu sjaja. Pogledaj i Cindy ako budeš bila u prilici :)

      Избриши
  6. " 3) od Cindy je ostao samo tester " - težak izbor na kraju, nema šta :D Ako draga, samo ti uživaj u ispunjenoj želji i treba tako. Znaš da je zlato uvek u modi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, vidi se tu koliko sam bila odlučna :D Hvala ti, u pravu si skroz :)

      Избриши
  7. Već duže vreme mi se nalazi na listi želja i jedva čekam da odem negde "napolje" da ga uzmem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je bilo i kod mene i skroz neočekivano naleteh u Istanbulu, eh, trebalo je čuti koje je to bilo oduševljavanje :D

      Избриши
  8. Mislim da je ovo najbolja,najrealnija i najdetaljnija recenzija ovog proizvoda koju sam pročitala.Swatch na ruci me neodoljivo podseća na boju i pigmentaciju srednje nijanse u L'Oreal Glam Bronze Trio Eclat Soleil bronzeru za brinete,doduše nemam Mary-Lou da uporedim...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti :) Trudila sam se da baš detaljno opišem kako sam ga doživela upravo zbog malecke doze razočarenja koju sam osetila, a koje nisam mogla ni da pretpostavim pre nego što sam uživo videla Mary. Znam na koji bronzer misliš, ali nisam ga probala pa ne znam koliko su slični, baciću pogled ako ga još ima negde.

      Избриши
  9. Da, očekivala sam više bež šampanjac, a ono - zlatni šampanjac, tačnije - bež-zlatni šampanj. Prelepa nijansa. Mislim da, bez problema, svi tonovi mogu da ga nose. Ali da, pigmentacija je sjajna, te je potrebno baš malo proizvoda, ja ga utapkavam Mekovim tvorom, baš blago, ali svejedno rastresem uvek, malo kao dunem haha. U svakom slučaju, poenta je da je dobra pigmentacija dobra stvar, te samo treba uvežbati aplikaciju. Količini i srazmera potrošivosti ekvivalentne su nepotrošivom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa to, i ja sam očekivala neku šampanjac varijantu, ne znači to da nije lepa i ovako samo sam je drugačije doživela na osnovu slika i opisa koje sam videla. Slažem se i za ostatak, nepotrošiva je, a doziranje je ključan faktor. Probaću i ja jednom sa tvorom, nije mi dosad palo na pamet :)

      Избриши
  10. Анониман17.4.15. 23:37

    Ja sam mislila da je ovo blaze! :-O
    Kad ono tozla konza! Svidja mi se :-)
    Najvoljeniji mi je Golden Rose terakota 01, koji su nazalost izbacili i on mi je stvarno prelep. To je zapravo peceno rumenilo koje je fenomenalan hajlajter i senka, iako ima sljokice koje i nisu mnogo vidljive na licu - sitne su i fino dozirane da budu "primetne, a neprimetne" ako me kontas, a znam da da :-)
    Imam i onaj novi Esence kremasti u belobezh nijansi i on mi je bas dobar, tako da, to su ti moji favoriti :-)
    Volela bih da imam i od Aure onaj sto nije peach.
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam mislila da je blaže, upozorila me Tasha Blanc da je baš jaka, ali sam je doživela kao hajlajter koji vuče na bežikasto - šampanjac boju. Taj Essence još ima po radnjama, a? Da pazarim ako vredi :D
      Peach Aurin je pljunuti MAC Soft & Gentle, a Golden Spice je baš pravi letnji, intenzivan, upadljiv.

      Избриши
  11. Ma ti mene zeno izludjujes svim postovima gde je recenziran hajlajter, iluminator ili bilo sta sto ima veze sa sljokicama!! :D
    Bas mi se svidja ovaj, ide na wl, ali prednost pri kupovini cu dati MAC Strobe hajlajteru u koji sam zaljubljena od kako si ga ti recenzirala.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, razumem osećaj, i na mene recenzije tih proizvoda najjače deluju, možda što sam u fazi da me takvi proizvodi najviše privlače sad kad me je prošla manija tečnih pudera :D
      Strobe je potpuno drugačiji proizvod, nežan, suptilan, tu je, a nije tu varijanta, dok je Mary-Lou uvek vidljiva, ali i lepa :)

      Избриши
  12. Dugo gledam ovaj hajlajter, a nisam do sad naišla na ovakvu recenziju :D Baš brutalno iskreno i realno, ali mi se dopada. Tetka je trenutno u Istanbulu, upravo sam joj poslala poruku da se baci u potragu. Jel kupljen u Sephori?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudila sam se da opišem što realnije i detaljnije baš zato što je i meni uživo bio iznenađenje iako sam pogledala na desetine swatcheva i recenzija :) Nije u Sephori, kupljen je u lancu drogerija koji se zove Gratis, to je nešto kao naš Lilly, drže proizvode nižeg cenovnog ranga uglavnom, The Balm im dođe najskuplji brend. Kupila sam u onoj njihovoj glavnoj ulici, Istiklal i to imaju dva Gratisa u toj ulici.

      Избриши
  13. Kako se sija joooj, odlicna pigmentacija, sjajno mi deluje. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjajan i jeste, i to i u bukvalnom i u prenesenom smislu :D

      Избриши
  14. Ima skoro 2 godine kako imam ovog ljepotana i jedva da se vidi korištenje. Dakako, brutalno je pigmentiran i koristi se vrlo malo. Mislim da ću ga imati doživotno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne sumnjam, ovo je stvarno proizvod koji jednom kupiš i koristiš sve dok ti ne postane neprijatno koliko mu je davno prošao rok :D

      Избриши
  15. Prelepo izgleda na kozi. Zelim je vec duze vreme i cekam prvu priliku da kidnem i da je kupim :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ja obozavam sve sto se tice moje ljubimice. :D Predivno mi je pakovanje i ona sama.
    Iskrena da budem ja sam ocekivala da je jos intenzivnija zlatna nijansa. Koristila sam je i ispod obrva, u uglovima ociju i kao senku... Rado bih kupila jos neki the Balm proizvod ovog tipa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pakovanje je totalno cool :D Ja sam nekako očekivala manje zlatnu nijansu što ne znači da mi se Mary ne sviđa već prosto da sam je zamislila drugačije. Pogledaj Cindy, naravno, ali pogledaj i ovo rumenilo:
      http://sminkajeljubav.blogspot.com/2014/10/the-balm-hot-mama.html
      Totalno je posebno i istovremeno je i hajlajter i rumenilo.

      Избриши
  17. Redovno patim za ovim hajlajterom 1) jer ga youtuberke stalno koriste kao da je najbolji proizvod na svetu 2) zato sto je pakovanje neodoljivo. Mislim da su mi ovo i Hoola bronzer tip pakovanja nesto zbog cega bih kupila i najgori proizvod. Kao sto rece Desi Perkins u nekom videu - devojke su slabe na pakovanja! Don't judge me! :)
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istina skroz, kad se nešto ovako upakuje očas posla se proda taman da proizvod i nije neki, a Mary pritom jeste i lepa :)

      Избриши
  18. Анониман19.4.15. 13:45

    Divnoooooooo, you are the best :D

    ОдговориИзбриши
  19. Coxy, moracu da te pitam da li u nasim Sephorama mozemo naci NARS proizvode? Bila sam u zurbi i pitala devojku za Albatross, samo me je bledo gledala..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemamo :( Nećemo ni imati, NARS ima u samo nekoliko evropskih zemalja, nema ni u Grčkoj :(

      Избриши
    2. Ne mogu ti opisati moje razocarenje kad sam videla tvoj odgovor..... :( A bukvalno sam se zaljubila u Albatros.. Mozes li mi dati predlog nekog hajlajtera koji daje efekat slican pomenutom a da nije MAC-ov Strobe ili High Beam?? Mada je High Beam rozikast, ako se ne varam, i moze se naci kod nas... Mozda si upucena u Mac-ov Lightsapade, ali sam pročitala negde da je on bio LE?

      Избриши
    3. Draga, jos nesto me zanima. Raspolazemo li sa Hourglass proizvodima ?

      Избриши
    4. Hourglass nemamo, naravno :) Albatros ne znam, mislim ne dovoljno da bih se usudila da ga poredim sa nekim, avaj :( MAC Lightscapade nije LE, samo ga kod nas najčešće nema, brzo se prodaje i povremeno mu menjaju ambalažu.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...