Proizvodi koje sam potrošila 16

/
16 Comments
002
Vreme je za prvi ovogodišnji post o proizvodima koje sam potrošila u prethodnom periodu. Ovo je čak šesnaesti post tog tipa, baš leti vreme, kao juče da sam krenula sa njima...
003
Podelila sam proizvode po vrstama pa idemo redom, sa gordnje slike tu su:
Weleda ulje za telo od pasjeg trna, teoretski je namenjeno suvoj koži tela, ali prija i nama sa normalnom. Miris mi se baš sviđa, oseti se citrus na početku, ali onda postane topliji i egzotičniji. Generalno nisam sklona uljima za telo jer im uglavnom treba više vremena da se upiju, ali ovo ulje se upija podjednako brzo kao bilo koje mleko za telo i ne ostavlja mastan film na koži. Maže se nakon tuširanja na još vlažnu kožu. Dešavalo mi se da narednog dana pređem preko kože i iznenadim se koliko je mekana tako da ovo, definitivno, nije ulje koje omekša kožu samo tada kada se namaže već ima dejstvo koje traje. Mislim da bih kao sledeće probala lavandu. Cena mu je 2200 dinara.
Derma Plus Intimo Derma Plus antibakterijska kupka za intimnu higijenu tokom menstrualnog ciklusa i trudnoće i kupka za svakodnevnu intimnu higijenu bili su već spominjani u postu ovog tipa br. 12. Kupila sam ih ponovo jer mi se sviđa što su blagi, ne pene mnogo, imaju vrlo diskretan miris i ne iritiraju me uopšte. Takođe, sviđa mi se koncept različite nege u normalnim danima i kada je ciklus u toku. Sada koristim Eucerinovu kupku, ali mislim da ću se, kada je potrošim, ipak vratiti ovim dvema. Cena varira, ali budu oko 600 dinara obe.
Marrakesh Nourish Argan & Hemp Oil Therapy Daily Cleansing šampon i Insight masku za suvu kosu detaljno proanalizirah u postu Moja nega kose u poslednja tri meseca. Planiram još jedan post ovog tipa po isteku nova tri meseca. U međuvremenu sam šampon zamenila Insight-ovim i rekla bih da mojoj kosi Marrakesh više prija pa ću mu se verovatno vratiti dok potrošim Insight šampon za suvu kosu. Insight maska za suvu kosu mi je bila odlična tako da sam je kupila ponovo.
012
Vichy Liftactiv Supreme je krema koja je već dobila zasebnu recenziju. Da ne bih ponavljala priču samo ću reći da mi je ovo verovatno i najbolja krema koju sam koristila u 2014., jednostavno je univerzalna, lepo me služi kao podloga za šminku, a istovremeno i dovoljno hidrira odnosno matira. Uveliko trošim novo pakovanje.
Čuvenu Dr. Hauschka Cleaning Cream opisala sam u ovom postu. Iako nije baš tip proizvoda kakvima sam sklona, više zbog specifičnosti nanošenja nego zbog nečeg drugog mogu da kažem da mi je bila najbolji izbor u periodu kada mi je lice dobilo dehidracijske pečate od vrućeg vazduha iz klime. Cena joj je oko 1500 dinara, a trenutno je u Liliju 2+1 akcija na Dr. Hauschka proizvode.
Rexaline Hydra-Volume 5x, ultra hidratantni serum sa hijaluronskom kiselinom je, po pitanju hidratacije, jedan od boljih seruma koje sam probala. Mana mu je pakovanje, generalno nisam luda za flašicama sa pipetom iako lepo izgledaju, ali ova moja je, izgleda, bila falična pošto je bila blago iskrivljena i vrlo brzo nisam uspevala da izvučem dovoljno seruma. Na kraju sam ga izvlačila plastičnim štapićem i, kao što vidite na slici, iskoristila sam ga maksimalno. Serum miriše poput kozmetike za bebe, bele je boje i srednje gustine. Kada se namaže bude pomalo lepljiv tako da nije neka podloga za šminku te sam ga češće stavljala noću nego danju. Savršeno je blag, nije peckao čak ni na mestima gde je koža oštećena, a ujutro je celo lice izgledalo zaglađenije i mekše, promena je bila vidljiva bukvalno već nakon jedne upotrebe. Nije povoljan, ali jeste odličan serum. Mislim da mu je cena oko 6000 dinara.
047
Na slici iznad su druga dva Rexaline seruma koja se nalaze i na grupnoj fotografiji. Rexaline Anti-Aging Restructuring Serum je serum namenjen poboljšanju teksture kože i održavanju kože hidriranom i elastičnom. Zanimljivo je da sadrži sitne svetlucave čestice (na slici ispod) tako da ima i efekat blagog posvetljivača. Žućkaste je boje, srednje gustine, vrlo jakog, parfemskog mirisa koji je lep, ali ne volim toliko jake mirise u proizvodima za lice. Serum lepo osveži lice, verujem da bi najviše odgovarao onima koje imaju problem sa beživotnim i sivim tenom, a dobar je i kao podloga za šminku pošto zagladi kožu i brzo se upije. Ipak, od seruma očekujem bolju hidrataciju, pogotovo ako je skup koliko je ovaj tako da ga ne bih ponovo koristila. Podseća malo na Vichy Idealia serum.
Rexaline Anti-Aging Expert Eye Care je serum za negu i regeneraciju kože oko očiju. Miriše poput prethodnog seruma, ali je bele boje i izrazito gust, potrebna je baš mrvica seruma za područja oko oba oka. Zanimljiv je proizvod, svoj maksimum je pokazivao u dnevnoj nezi, ispod slojeva korektora i pudera kada bi se ponašao poput prajmera i pomagao u sprečavanju urezivanja slojeva šminke u borice. Nemam često naduvene podočnjake, ali se podesilo da sam ih imala u jednom periodu kada sam koristila ovaj serum i prilično je doprineo njihovom smanjivanju. Kombinovala sam ga sa drugim, masnijim kremama koje sam koristila noću i, sve u svemu, pokazao se fino, čak i za svoju visoku cenu od oko 6000 dinara.
Pogledajte teksturu ova dva seruma:
061
017
Potrefilo se da sam potrošila ili makar rešila da eliminišem i nekoliko komada šminke.
Deborah korektor u nijansi 01 je proizvod koji imam baš dugo, a ne koristim ga uopšte i sada sam prelomila da ga bacim iako je daleko od potrošenog. Korektor je kremast, ali ne dovoljno da bih ga mogla koristiti na podočnjacima, a nije dovoljno jak za pokrivanje fleka i bubuljica, neuporedivo su bolji od njega i Aura i Artdeco korektori. Na sve to još je i najsvetlija nijansa tamnija nego što mi treba i pomalo vuče na roze tako da ne znam ni sama zašto ga i ranije nisam eliminisala.
Tahiti Touch je jedan bazlam za usne poljskog proizvođača za koga nikad nisam čula, a sam balzam ne bih ni konstatovala da ga nisam dobila od drugarice kojoj se super pokazao. Imam gomilu balzama za usne kao i većina žena i mnogo balzama koje imam mnogo duže od njega nisam čestito ni načela, a ovaj sam već potrošila zato što je šokantno dobar i to za smešnu cenu od oko 150 dinara. Ne ostavlja lepu boju na usnama, beličast je pa izgledam grozno sa njim, ali sve mu opraštam zbog odlične nege. Ako negde naletite na ove balzame dajte im šansu.
Too Faced Pink Swan je sjaj za usne koji sam dobila u okviru jednog limitiranog seta pa nema smisla da mu posvećujem veću pažnju. Reći ću samo da sam ga bacila iako ga nisam potrošila, užas jedan koliko je bio lepljiv i težak na usnama! Neverovatno d ai jedan izvrstan brend kao što je Too Faced s vremena na vreme ipak ima i ovakav promašaj.
Sephora Rouge Shine No. 12 prikazala sam u ovom postu. Bio je to divan ruž vrlo originalne nijanse i planiram da uskoro potražim sličnu.
O Sephora CC Care kremi pisala sam u ovom postu još iz 2013. godine. Iako je nešto tamnija nego što bih volela odgovarala mi je u hladnijem periodu jer se fino ponašala i na masnim i na suvim delovima lica i predstavljala finu barijeru između moje kože i hladnog vazduha.
Artdeco olovka za obrve u nijansi 6, prikazana ovde, jedna je od naidealnijih nijansi za moje obrve koje sam pronašla tokom godina. Trenutno imam dosta drugih proizvoda pa je neću ponovo kupiti, ali jednog dana ću joj se, svakako, vratiti.
Benefit Coralista sjaj u manjem pakovanju bio je deo seta GoTropicoral koji mi je, i dalje, jedan od najdražih komada šminke. Mogu slobodno da kažem da je promenio moje mišljenje o sjajevima. Generalno sjajeve doživljavam kao proizvode koji su makar malo lepljivi i makar malo neugodni na usnama, dok sa ovim to ni najmanje nije slučaj. Tekstura mu je doslovce plišana, savršeno klizi po usnama i izuzeno je ugodno nositi ga, rekla bih da je čak i - ukusan :D Štedela sam ga, ali sada su ipak i poslednje mrvice isceđene.
To bi bilo sve za ovaj post, novi ovog tipa ne verujem da će biti pre jeseni :)



You may also like

16 коментара :

  1. Zainteresovala si me ovim Weleda uljem. Imam bas suvu kozu i mislim da bi mi bas prijalo, a jos ako mirise tako divno i citrusno, fenomenalno ;) Bas cu baciti pogled ;)
    I ja obozavam Dr.Hauschka C.C., i ni sama ne znam koliko puta sam je kupovala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista lepo neguje, istina da ja ne tražim mnogo od proizvoda za telo, ali verujem da bi se svidelo i kritičnijima od mene :)

      Избриши
  2. Анониман1.4.15. 23:56

    Ijao pa izgleda da ce i moj Deborah korektor (identican kao tvoj) doziveti istu sudbinu :/
    Nesto mi se bas bas lose pokazao sto se tice svega, pri tome mi se cini kao i da mi isusuje predeo oko podocnjaka, u linije se uvuce u roku od odmah i nekako mi neprijatan osecaj kad ga stavim. Teram sebe da ga potrosim, ali videcu koliko budem imala zivaca... Lepo lepo, bila si vredna bas a ove intimo kupke probam prvom prilikom. Za sada mi je Sebamed the best :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, stvarno nije neki, Aurini su neuporedivo bolji i pritom jeftiniji, da ne spominjem Artdeco :/

      Избриши
  3. Odlican empties, vidi se da je bilo ciscenje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo, bilo, posle fotkanja bacila sam ogromnu kesetinu :D

      Избриши
  4. Šteta što Sephore nema u RH :(
    Baš si me zaintregirala za njom :P

    ОдговориИзбриши
  5. Preparativa me interesuje.
    Kad sam videla petu sliku pomislila sam da su to neki divni svetlucavi gelovi i rekoh da moraju biti moji. :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, nisu, ali i ja odmah padnem na svetlucavi gel :D

      Избриши
  6. Ne mogu prežaliti što više nemamo Sephoru jer na temelju tvojih recenzija bih toliko toga probala. Lijepo si se istrošila, sad u šoping :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je baš žao što nema i kod vas :( Ima i novih proizvoda, bez brige :)

      Избриши
  7. Koliko mackalica na jednom mestu da su nove ovo bi bio raj za nas blogere! Salu na stranu, razocarala sam se kada sam videla ovaj Too faced sjaj i tvoje misljenje. Ni boja sama po sebi nije najsrecnija i ja od Too faced-a nisam probala jedino proizvode za usne a inace sam odusevljena svim ostalim proizvodima (Better than sex je moja omiljena maskara i Everything nice set je hands down najbolja stvar koju posedujem)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Goooomila :) TF ima mnogo divnih proizvoda, ali kao i svaki brend, mora da ima i poneki promašaj, ovaj je makar bio limitirani. Better than sex je i meni omiljena maskara, a Everything nice je čista prekrasnoća :)

      Избриши
  8. Bila si vredna, pohvaljujem :D
    Weleda ulje me sad interesuje, krenula sam u intenzivnije mackanje,
    pa istražujem ulja za negu tela :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam, jesam, a super je bio i momenat kad sam kesetinu bacila u kontejner, najednom prazna ladica :D
      Weleda ulje bi ti se vrlo verovatno svidelo.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...