Nagradna igra povodom rođendana bloga

/
105 Comments
Dana 13.4. moj blog slavi rođendan pa povodom toga organizujem nagradnu igru. O uslovima učešća i, naravno, samom poklonu, pročitajte u nastavku.

Kao što vidite, poklon je ovaj lepi FrontCover set - Colours Of The Catwalk. Čine ga četiri senke neutralnih nijansi, dvostrana četkica za senke, crna olovka za oči, maskara, bronzer i četkica za bronzer i dva ruža.
Pravila su standardna - da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u ponedeljak, 13.4.2015., na dan rođendana bloga kada ću se i malo osvrnuti na godine koje su za mnom. Srećno svima!
a Rafflecopter giveaway



You may also like

105 коментара :

  1. Mmm šminka je ljubav zaista, zato se i prijavljujem hehe :) Pratim te odavno putem Evenflow Make Up fejsbuk stranice.

    ОдговориИзбриши
  2. Jel treci bese ili sam se ja zabrojala? :)
    Poklon je savrsen!

    ОдговориИзбриши
  3. Divna nagrada :) Pratim i preko FB i preko svega i svačega :*

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман4.4.15. 19:38

    Poklon je extraaaa wow (Ivana Milojkovic)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман4.4.15. 19:51

    Fenomenalan poklon!
    Jelena Lena Videnovic

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican poklon 😃
    Da proslavis jos puno blogorodjendana 😍

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan blogorodjendan, da ih bude još puno! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман4.4.15. 22:29

    Ljiljana Gligorević Srećan rođendan

    ОдговориИзбриши
  9. Srecan blogorodjendan! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Srećan rođendan i sve najlepše!

    ОдговориИзбриши
  11. Pa mislim da bih umrla od sreće da ovo osvojim i šminkala se za po kući :D Ovo treće i četvrto sjenilo-> O M G!

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман5.4.15. 01:33

    nagrada je prelepa.Srecan blogorodjendan!!! visnja vukosavljevic

    ОдговориИзбриши
  13. Zar je već toliko prošlo?! Pa sve najlepše i da ih bude još puno, puno, puno :)

    ОдговориИзбриши
  14. Nagrada je fantasticna....Srecan blogorodjos :)

    ОдговориИзбриши
  15. Ja ne znam da li sam se lepo prijavila?

    ОдговориИзбриши
  16. Poklončić je odličan, volela bih da budem ta srećnica :) Srećan rodjendančić <3

    ОдговориИзбриши
  17. Srecan rodjendan mom omiljenom blogu, da te jos dugo, duugo citamo. :- )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, puno, uvek mi znači tvoja podrška :)

      Избриши
  18. Srecan blogorodjendan :) Diiivno darivanje :D

    ОдговориИзбриши
  19. Sretan rođendan krasnom blogu! <3

    ОдговориИзбриши
  20. ohooo FC, rekoh ti vec da sam veoma zadovoljna kvalitetom njihivih senki, imam onu Rainbow paletu
    kako ti nije zao da se odvojis od ove lepote
    =)
    Srecan rodjus!
    Kontam da je bas fino kad imas 2 rodjendana godisnje - party on!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Da znaš da jeste super, a imam utisak da se blogorođendanu radujem i više nego svom :D
      I ja sam zadovoljna onim drugim FC setom, a nije mi žao jer mi je u stvari najgore kad ne koristim nešto od šminke, a ovo su klasične boje kakvih imam mnogo i teško da bi došao na red.

      Избриши
  21. :-D Nadam se da ću imati sreće, ovaj poklon je predivan! Srećan blogorođendan :-)

    ОдговориИзбриши
  22. Bila bih presrecna kada bi mene izvukli,mada mislim da se to meni ne moze desiti. uzgred,sreecan blooogorodjenda,da ih docekate jos punoooo :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad se ne zna, verovatno svi to misle :) Srećno, hvala!

      Избриши
  23. Divnooo...:D Srecan rodjendan i da ih jos dugo zajedno slavimo :D

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...