Kreme za ruke - NUXE, Afrodita Cosmetics & L'Occitane

/
34 Comments
012
U prethodnih nekoliko meseci ruke sam negovala ovim trima kremama, dve sam i potrošila pa je vreme da podelim utiske o njima.
015
017
Krećem od Nuxe Reve de Miel kreme za ruke i nokte.
Proizvođač kaže da njena topiva, kremasta struktura sadrži ulje avokada i ulje slatkog badema koja štite ruke, dok med bagrema obnavlja kožnu barijeru. Derivat ulja suncokreta i dragocena biljna ulja podstiču prirodnu sintezu lipida, a ekstrakt ječma, araganovo ulje i karite maslac umiruju nadraženu kožu. Cena joj je 725 dinara, a dobije se pristojnih 75 ml.
Krema ima baš intenzivan miris, poput ostalih Nuxe proizvoda. ako volite miris čuvenog suvog ulja volećete i miris ove kreme i obrnuto. Žućkasto-bele je boje i srednje gustine, lako se razmazuje i prilično brzo upije. Kod nje mi se najviše svidelo kako deluje na nokte. Naime, ostavlja tanki film koji (nenalakirane) nokte čini sjajnim i urednim, znate onaj izgled negovanih, zdravih noktiju. Što se tiče nege, trenutno omekša kožu i učini je nežnom, ali efekat ne traje onoliko dugo koliko bih želela. Ukoliko je namažem u debljem sloju uveče ujutro mi se dešava da koža ipak bude primetno suva. Kao dnevna krema fino me je poslužila pošto nije previše masna i brzo se upija pa sam je mogla mazati često, skoro nakon svakog pranja ruku i time sprečavati dalje isušivanje, pogotovo u periodu kada je radila klima koja je fatalna po moju kožu. Sve u svemu, nije ovo loša krema, ali me nije oduševila ni blizu koliko je, recimo, njihova okoloočna kremica.
019
021
Sledeća krema je Afrodita Cosmetics zaštitna krema za ruke i nokte na bazi badema.
Proizvođač kaže da ona sa bogatstvom karite maslaca, bademovog ulja i glicerola izdašno štiti, hidrira i hrani isušenu kožu ruku i nokte i omekšava kožicu oko noktiju. Istovremeno poboljšava obnavljajuća svojstva kože. Brzo se upija i ne ostavlja masne tragove. Cena je svega 220 dinara, a dobije se 100 ml kreme.
Krema je žućkasto-bele boje, srednje gustine i ima onaj pravi zimski miris. Miriše na kolače, slatkasto i pomalo teško, ali i prijatno. Upija se prilično brzo i ostavlja zaštitni film. S jedne strane to joj je vrlina pošto štiti kožu od negativnih spoljnih uticaja, ali istovremeno to joj je i mana pošto nakon pranja ruku one ostaju skliske i baš treba ukloniti višak kreme kako bi se moglo normalno funkcionisati. Za kremu ove cene nega je više nego pristojna, nije da trenutno oporavi ruke, ali nakon nekoliko dana vidi se promena. Ipak, u fazi kad mi se ruke načisto isuše (mrzim klime!) nije mi dovoljna dok u ostalim jeste. Nisam primetila neki poseban efekat na nokte.
025
029
Za kraj, tu je čuvena L´Occitane krema sa ši puterom namenjena suvim rukama.
Sadrži visoku koncentraciju ši putera, glicerina, silikona i masnog alkohola, kao i veliki broj biljnih ekstrakata poput semena lana, meda, kokosovog ulja, ulja slatkog badema i drugih. Cena pakovanja od 30 ml je 900 dinara.
Krema je bele boje, srednje gustine, a miriše vrlo prijatno, pomalo cvetno. Upija se izuzetno brzo, ne stignem ni da namažem ruke do kraja, a prvo mesto na koje sam nanela kremu već ju je upilo. Ne ostavlja primetan zaštitni film, ali trenutno omekša kožu, a meni se posebno sviđa što joj daje diskretni sjaj. Prosto koža živne i deluje svilenkasto, kako na izgled tako i na dodir. Ako mi koža postane suva dovoljno je da ovu kremu namažem jednom tokom dana i jednom uveče da bi narednog jutra ponovo izgledala normalno. Prilično je skupa za jednu kremu za ruke, ali bih je kupila ponovo, mažem je ređe nego druge kreme pa se donekle kroz to isplati, a svakako se isplati kroz samu negu koju pruža.
Koje ste kreme vi koristili, imate li neku da preporučite?


You may also like

34 коментара :

  1. Meni L'Occitane nikako nije odgovarala. Nije mi se svideo ni miris ni efekat, ali buduci da nemam bas zahtevne ruke nisam efekat ni ocekivala. Preporucujem ti Balea kremu i masku za ruke sa uljem makadamija oraha :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većina je voli, ali nema tog proizvoda koji odgovara svima, jasno. Hvala na preporuci :)

      Избриши
  2. 2 kreme od te tri sam imala, Nuxe i L Occitane i moram reći da me nijedna ni druga nisu oduševile. Nuxe, ne pruža suvim rukama ništa, a i lepljiva mi je. Lo sam dobila dva kom iz Elle časopisa, takodje, suvim rukama nikakvu negu ne pruža a i miris mi se nije dopao.
    Pošto mi stoje pored kompa na poslu, moraju da mi te kriterijume ispune, ne lepojivost i brzo upijanje, i naravno da mi suve ruke regeneriše. To su dve kreme koje sigurno više neću uzeti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nuxe nije ni mene, ali L occitane jeste iako sam joj stvarno prišla krajnje skeptično pošto je tolika fama oko nje. I ja sam obe držala upravo pored kompa na poslu :D

      Избриши
  3. Odlican post :)
    L'occitane sam probala više puna i mnogo je volim, ali mi je zao da dam toliko para za kremu za ruke... Nuxe mi je bila fina, onako taman. Dovoljno lagana, a opet sam osecala da nesto radi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Žao je i meni u principu, ali eto, morala sam da probam. Nuxe je fina ovako, ali očekivala sam da na duže staze bude bolja.

      Избриши
  4. Nuxe i Afrodita kreme mi se ne dopadaju, zato sto apsolutno ne podnosim taj film koji se stvara, posebno kod afrodite. Loccitane ostavlja na mojoj kozi skoro neprimetan film, tako da mi je favorit medju ove tri. Jos uvek trazim svoju idealnu kremu za ruke. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i meni je film jako smetao kod Afrodite, posebno nakon pranja ruku. I ja još uvek tražim baš idealnu :)

      Избриши
  5. Loccitane prelepost! Iznova kupujem i izuzetno odgovara mojim suvim šakama. Nedavno sam imala neku omanju alergiju na šakama i jedino sam nju mogla da mažem bez dodatnih iritacija. Preporučujem je uvek. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam joj prišla baš skeptično, kao i svim proizvodima oko kojih je velika fama, ali jeste mi se svidela, stvarno je dobra krema :)

      Избриши
  6. Bas sam zelela da probam tu Nuxe kremu al sad sigurno necu posto mi se miris njihovog suvog ulja ni malo ne dopada. :( Loksiten kremicu sam probala i ne dopada mi se ni ona bas ni malo. Mirs mi je odbojan a nege nema nigde.
    Afroditinu kremu sam kupovala nekoliko puta i ok mi je ali nista posebno. Jos uvek tragam za dobrom kremom i bas se nerviram sto ne mogu da nadjem. Imam jedno 6-7 krema u opticaju i kad ih sve potrosim kupicu neku Alessandro jer su mi se dopale na Sajmu kozmetike.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da, taj miris neke obožavaju, a neke ne podnose, ja sam neka srednja kategorija, ok je, ali nije da sam skroz očarana. Joj, pa kako te L Occitane ne neguje, meni stvarno jeste dobra, a vala sam bila opako skeptična kad sam je kupovala :(
      I ja i dalje tragam za baš idealnom kremom, svakoj fali makar nešto.

      Избриши
  7. Ja mislim da još nisam našla savršenu :) Trenutno imam upravo L'Occitane Shea i sviđa mi se sto se brzo upija, ali bih volela da je još malo hranljivija. Nadala sam se da bi Nuxe mogla da bude ta savršena, ali izgleda da ću morati da tražim dalje...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto, i ja bih volela da je malo hranljivija, nije da nije dobra, ali volela bih da je jača. Nuxe je, bez sumnje, manje hranljiva od nje, avaj...

      Избриши
  8. Imam zelju da probam Loccitane, nekako mi deluje najprivlacnije.
    Imam jedno pitanje za tebe, nisam informisana, da li je i dalje u prodaji MAC-ov Strobe? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A treba je probati jednom makar, ima, srećom, i onih skroz maleckih pakovanja :)
      Strobe cream se definitivno prodaje, videla sam ga kod nas, ali mislim da je Strobe Liquid (to je moj) povučen. Efekat bi trebalo da je isti, jedino je ovaj prvi bolji za suvlju, a drugi za masniju kožu.

      Избриши
    2. Meni je potreban neki hajlajter, mozes li preporuciti neki koji je nalik na MAC-ov Strobe ili onaj tvoj od Diora, limitirano izdanje?

      Избриши
    3. Ta dva se baš razlikuju. Strobe Cream je po efektu isti kao ovaj moj strobe Liquid, samo je tekstura drugačija i to je prosto sjaj koji koža dobije i to hladan, rozikasto-plavičast, na nekome sa lepšim tenom dao bi onaj efekat porcelanske lutke, a u kombinaciji sa puderom daje čisto svežinu licu. Dior Starlight je još uvek u prodaji koliko znam, on je više neutralan, prosto diskretan odsjaj na određenim delovima. Volim oba, a pored njih volim i Benefitove High Beam, on pomalo liči na Strobe samo što je jači.

      Избриши
  9. Afroditinu kremu sam probala i super mi je, bas mi se svidela. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ona nije loša po pitanju nege, naprotiv, pogotovo kad imam u vidu cenu, ali ubi taj film koji ostavlja :(

      Избриши
  10. Ja sam imala sve tri. Nuxe-0 bodova za mene, preslaba jedino super miriši. Loccitane dobra al precjenjena i Afrodita se za moje suhe ruke odlično pokazala:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i meni je ona slaba, tj. efekat koji daje traje prekratko, Loccitane volim, ali bih volela da je malčice jača, a kod Afrodite me ubi film koji ostavlja, mogla sam je mazati samo noću, no dobro, moglo bi joj se i progledati kroz prste kad je toliko jeftina :)

      Избриши
  11. Анониман22.4.15. 21:27

    Meni je ova Afroditina omiljena krema za ruke, koje su izrazito suve. Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je i meni bila iznenađujuće fina po pitanju nege, naročito nakon nekoliko dana, ali mi je strašno smetalo što ako je namažem ujutro svaki put kad operem ruke posle ne mogu da se oslobodim skliskosti. Ako je budem ponovo kupila koristiću je kao noćnu negu, a pored kompjutera na poslu treba mi neki drugi tip ipak.

      Избриши
  12. I ja volim tu L'occitane <3
    Nuxe planiram da kupim, ali nikako da dodje na red, jer ih imam previse :D
    Moja najdraza je definitivno Mixa za suve delove koze, kao i LRP Cicaplast ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ta Mixa odlična, ali za pete i laktove. čudo napravi :)

      Избриши
  13. Анониман23.4.15. 09:24

    Probala sam sve tri i utisci su mi onako. Možda mi se najviše svidela Nuxe, ali je i ona dobra samo kada mi koža nije previše suva. Favorit mi je Bottega Verde Moroccan Argan. Uzela sam je prošlog leta u Liliju ali nešto ne mogu da se setim da li ih još uvek drže.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam zašto i ja imam utisak da više nema Bottega Verde kod nas, možda i grešim, baciću pogled danas, baš idem u Lilly. Ja još nisam našla idealnu za period kad su mi ruke baš suve, u normalnim fazama imam nekoliko koje su mi skroz dobre.

      Избриши
  14. Nisam od ove tri probala samo Afroditinu. L'Occitane mi se mnogo sviđa, divan pomadast miris, i meni sasvim dovoljna nega. Nuxe mi se isto jako sviđa. Možda sam očekivala da je malčice hranljivija, ali moje ruke nisu problematične osim u zimskom periodu kad su sklonije isušivanju pa moram koristiti masniju negu.
    Fotografije su.... #dopuni :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Juuu, tek sad primetih da nisam odgovorila na komentar, izvini :(
      L'Occitane stvarno volim i verovatno ću probati još neku kremicu iz njihovog asortimana, druge dve ne verujem da ću ponovo koristiti. Za L'Occitane sam i ja mislila da je još jača, ali ok je i ovakva kakva je :)

      Избриши
  15. Afroditu obožavam ali u zimskom periodu, izuzetno je teška krema. A Loccitane nikad da probam, valjda se setim uskoro :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, ako ništa onda zato da vidiš opravdava li svoju famu kod tebe :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...