Tri ulja: NUXE Huile Prodigieuse, Sephora Super Regenerating Oil-Serum i Alverde Wildrose

/
20 Comments
097
Iako mi je to do pre nekoliko godina bilo potpuno nezamislivo, počela sam da dajem šansu uljima u nezi moje mešovite kože sklone dehidraciji. U ovom postu pišem o svojim iskustvima sa NUXE Huile Prodigieuse, Sephora Super Regenerating Oil-Serum & Alverde Wildrose.
U vrlo mladim danima bila sam ubeđena da mi je koža jako masna. Naknadno sam shvatila da ona, srećom, pravo mašćenje nije ni upoznala i da je nos jedini klasično mastan deo mog lica, a da mi je tip kože ipak mešovit, sa normalnim obrazima, nažalost previše sklonim dehidraciji kao odgovoru na nepovoljne klimatske prilike. Ulja su se, standardno, dovodila u vezu sa negom suve kože i verujem da bi se svaka žena sa masnom kožom pre nekih 7-8 godina zgranula na ideju da namaže lice nekim uljem, a nasmejala na teoriju po kojoj ulja čak i doprinose smanjenju lučenja sebuma. Stalno se dolazi do novih otkrića, a ponešto je i stvar aktuelne mode pa tako sada većina kozmetičkih kuća ima u ponudi i neko ulje za negu lica kako suve tako i masne kože. Osnovna ideja je da pravilno izabrana ulja neguju i hrane masnu kožu, šaljući joj pritom signal da već postoji dovoljna količina masnoće pa tako ona luči manje sebuma. Moram da priznam da takav efekat nisam primetila ni sa jednim uljem koje sam probala, što iz ovog posta, što drugim uljima, ali ne odbacujem opciju da će mi možda jednom neko odgovarati i u tom smislu. Meni je najvažnije što nisam primetila ni nikakve negativne efekte upotrebe ulja, neko mi prija više, neko manje, ali koža niti mi se više masti niti više isušuje kada koristim ulja umesto krema ili seruma tako da ću nastaviti sa eksperimentisanjem sa uljima sve dok ne nađem svoje idealno.
101
103
Sephora Super Regenerating Oil-Serum koristim duže vreme, kao što možete videti na fotografijama, potrošila sam već pola flašice. Serum dolazi u elegantnoj staklenoj flašici od 30ml sa pipetom i ovo je skroz prikladno pakovanje pošto ulje nije gusto pa se lako izvlači. Cena mu je oko 2800 dinara. Miris je diskretan, ne naročito lep, ali se ionako jedva oseti, a ulje je potpuno bezbojno. Sadrži ulje podzemnog badema koje koži pruža esencijalne masne kiseline i ima zaštitna i regenerativna svojstva. Ovo je zaista uljani serum, dakle proizvod negde na pola puta između onog šta očekujemo od ulja i nekog klasičnijeg seruma. Nije masno onoliko koliko su standardna ulja, lakše klizi po licu. Dovoljna količina za celo lice je ona koja se dobije kad se istisne količina u pipeti dobijena jednim pritiskom. Ovo nije suvo ulje, ali upija se otprilike istom brzinom tako da jedva imam vremena da malo izmasiram lice pre nego što koža upije ulje. U toplom periodu godine mi je preteško na T zoni, ali mi tokom zime odgovara čak i kao podloga ispod pudera, pogotovo onih težih tipa Revlon Color Stay. Kada kažem da mi odgovara tu najpre mislim da mi se sa njim masni delovi ne maste više nego inače, ali da dehidracijski pečati kasnije postaju vidljivi, valjda se ulje više zadržava na njima u odnosu na neku kremu pa se automatski puder manje nakuplja oko njih. Namenjen je svim tipovima kože, s tim što bi suvoj, bez dileme, bila potrebna dodatna nega, a verovatno su osobe sa mešovitom i masnom idealna ciljna grupa.
Lista sastojaka: Caprylic/Capric Triglyceride, Isononyl Isononanoate, Isopropyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Cyperus Esculentus Root Oil, Parfum (Fragrance), C12-15 Alkyl Benzoate, Schizandra Chinensis Fruit Extract, Algae Extract, Geraniol, Citronellol, Sorbitan Laurate, Linalool, BHT, Acetylated Glycol Stearate, Tristearin, Citral, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7.
153
160
NUXE Huile Prodigieuse je njihov najpoznatiji proizvod i prva asocijacija na NUXE kao brend. Podatak da se u svetu na svakih pola sata proda jedno NUXE suvo ulje govori dovoljno. Sadrži šest bogatih biljnih ulja - lešnik, makadamiju, slatki badem, kamenilu, gospinu travu i borag. Manje pakovanje od 50ml košta oko 1800 dinara. Flašica je staklena, sa pumpicom kojom se lako dozira. Miris mu je baš intenzivan, kao i kod ostalih NUXE proizvodima, nije mi odbojan, ali nije ni da ludujem za njim. Ulje se može koristiti i na licu i na telu i na kosi što ga čini zanimljivim i praktičnim. Na telu sam ga samo jednom upotrebila i to čisto iz radoznalosti i zaista je divno, učini kožu savršeno glatkom i mekanom, ali pošto mi je koža tela normalna i nezahtevna sasvim su mi dovoljni i jeftiniji proizvodi. Koristim ga na kosi, ranije sam ga stavljala na suve krajeve na način na koji stavljam silikonske kapi, a onda sam kod Lene videla malo drugačiji način: na dlanove se istisne nekoliko pumpica, onda se nanese na krajeve vlažne kose i gužva, a potom osuši fenom. Za kovrdžavu kosu ovakav način daje najlepši efekat, kosa deluje zdravije i sjajnije. Koristim ga i na licu, iako se to preporučuje pre svega suvoj koži, ali volim osećaj mekoće koji ovo ulje ostavlja, neverovatno koliko je lagano i nemasno.
Lista sastojaka: Cyclomethicone, Octyldodecanol, Caprylic/capric Triglyceride, Isodecyl Neopentanoate, Isononyl Isononanoate, Hypericum Perforatum (hypericum Perforatum Extract), Prunus Dulcis (sweet Almond Oil), Ethylhexyl Methoxycinnamate (octinoxate), Camelia Oleifera (camellia Oleifera Extract), Borago Officinalis (borage Seed Oil), Butyl Methoxydibenzoylmethane, Fragrance, Tocopherol.
106
Ovo Alverde Wildrose ulje je verovatno najviše spominjano ulje kod nas. Sa cenom od oko 400-500 dinara za 15ml svakako spada među najpristupačnija pa se najlakše prelomi da se pruži šansa upravo njemu. Ulje dolazi u plastičnoj flašici sa pipetom, lako se izvlači i nanosi. Žute je boje i miriše na ružu, ovde imajte u vidu da to nije miris kao kad stavite nos u buket ruža već onaj standardni miris ruže u proizvodima kozmetike koja spada među prirodne. Mnogo, ali mnogo ga ne volim i to je glavna stvar koja me odbija od ovog ulja. Znam da cepidlačim i da je to samo miris, ali težak mi je i odbojan i zato mnogo puta radije posegnem za nekim drugim proizvodom. Ne spada u ona najmasnija ulja, ali mi je ipak preteško ako ga nanesem na suvu kožu jer ga moram staviti više kako bi se uspešno razmazalo. Najbolje funkcioniše kad ga stavim na vlažnu kožu i to tako da upotrebim bukvalno dve kapi, sve preko toga ostane mi na koži kao mastan film. Primetno pomaže kod već postojećih dehidracijskih pečata, ali ne sprečava nastanak novih. Ipak, ovo je ulje koje koristim kada mi koža deluje suvlje i umornije od njenog proseka, a za svakodnevnu upotrebu bilo bi mi prejako, verujem da bi više odgovaralo ženama sa suvljom kožom.
Lista sastojaka: Simmondsia Chinensis Seed oil; Prunus Amygdalus Dulcis oil; Prunus Persica Kernel oil; Rosa Canina fruit oil; Caprylic/Capric Triglyceride; Pyrus Malus Seed Extract; Limonene; Citronellol; Linalool; Geraniol; Benzyl Benzoate; Coumarin; Parfum. 
Koristite li ulja u nezi kože lica i tela? Imate li neko da preporučite?


You may also like

20 коментара :

  1. Ne koristim ulja. Ambalaza Nuxe ulja mi je preslatka i bas je privlacna.
    Posle ovog posta mozda se odlucim da kupim neko ulje i probam u nezi lica, koza mi je takodje mesovita. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nuxe toliko svi spominju i hvale da ga vredi probati makar jednom, za početak malo pakovanje :)

      Избриши
  2. Ja sam dosad na licu koristila samo ulje ljesnjaka i vjerovatno postoji razlog zasto mi nije odgovaralo ali prestala sam da ga koristim ubrzo.
    Miris ruze ni ja nimalo ne volim, tako da me ovo alverde nikad nije privlacilo bez obzira na cijenu.
    Nuxe bih htjela da imam, cisto da vidim zbog cega je toliko hvaljeno kao i bio oil. Ako ikad njega isprobas, citala bih tvoju recenziju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A trebalo bi da ti lešnik baš odgovara :( Neverovatno kako sve treba isprobati na sopstvenoj koži da bi se utvrdilo kako se ponaša.
      Drago mi je da čujem da nas ima još koje ne volimo ovaj miris, uglavnom se on ženama sviđa. Ako budem isprobala ulje pisaću svakako :)

      Избриши
  3. Koristim ulja i kao i ti, prije mi nije padalo na pamet koristiti ih u njezi lica :)
    Trenutno mi je favorit Caudalie Polyphenol C15 Overnight Detox Oil, stvarno čini razliku na mom licu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam recenziju kod tebe, deluje vrlo privlačno :)

      Избриши
  4. Meni je isto prije bilo nezamislivo koristiti ulje u njezi moje mješovito/masne kože lica. Ali kada sam probala, vidjela sam da su rezultati odlični! Uglavno koristim prirodna ulja, od Green Girl i od Dr. Stribora.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, neverovatno koliko se i stavovi i sama nega promene sa godinama :)

      Избриши
  5. Анониман10.3.15. 08:48

    E sad stvarno ne znam sta da radim povodom Alverdea, htela sam da ga uzmem, ali zbog ovih performansi koje si opisala, nisi mi bas nesto prezadovoljna. A i plasticna je flasica, to mi se stvarno ne dopada, vise volim kad su ulja u staklenoj. Nuxe me ne privlaci bas zbog te pomame koja mi je u rangu sa onom L'occitane kremicom, a Sephora mi nekako vise za dekorativu :D
    Za sada se drzim Galafarm proizvoda i mogu da ti kazem da mi je badem odlican kao i neven. Mada probala bih jos neke proizvodjace, naravno.
    Super post, koristan veoma!!
    Alekta :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam prezadovoljna, da, nije loše, ali nije mi ni sjajno, ali realno ono i jeste za suvlju kožu od moje, da ne spominjem da je za žene kojima taj miris nije grozan. Što se tiče pomame, jesi u pravu, to kad krene preplavi sve, ali u slučaju oba proizvoda razumem pomamu :)
      Hvala :)

      Избриши
  6. sad sam u marakesu uzela arganovo ulje (argan raste samo u maroku) i rece mi prodavacica da se na lice nanosi 4 kapi uvece (celo, obrazi i brada), planiram malo i na kosu, eventualno na lice. Nadam se da cu se upustiti u ovu avanturu, iako mi je i nakon toliko godina sumnjiva cinjenica da ulje stavljam na lice =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaaaao, pa blago tebi, to je divno! :) Obavezno piši utiske!

      Избриши
    2. Анониман5.10.15. 19:03

      Ja sam u Marakesu pre 7 godina uzela arganovo ulje na preporuku i iako sam imala veoma problematicno lice sa aknama nisam verovala da ce mi ulje izleciti lice i smanjiti oziljke! Zao mi je sto nisam uzela vise pakovanja jer su mi arganova ulja koja mogu da se kupe kod nas sad, drugacija i nisam zadovoljna kao sa tim. Ako znas gde i koja arganova ulja original, odnosno 100% argan, mogu da se kupe/naruce molim te da napises.

      Избриши
    3. Nažalost, ne znam, a mislim i da takvog kod nas ni nema, ali ako pročita neko upućeniji neka me ispravi.

      Избриши
  7. Obožavam ulja i koristim ih za sve, od kose, lica do tijela. Od tvojih imam samo Nuxe a Alverde mi je uzrokovao ogromne vulkane tako da se i sada naježim kada ga vidim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Huh, gadno :( Pročitala sam nekoliko puta da je Alverde stvorilo probleme, ali neuporedivo više da je preporodilo kožu. Svede se na to da čovek mora eksperimentisati na sopstvenoj koži,a to je najteže :(

      Избриши
  8. Sto se ulja tica, koristim jedino ona koja su namenjena za negu kose, nisam nikada mislila da je to neki neophodan proizvod za neku koze lica (bar ne meni). :) A druga stvar je ta sto mi se cini da ne mogu svoj tip koze svrstati striktno ni pod jedan (ko moze?)
    Imam masnu T zonu (sa narocito izrazenim mascenjem nosa) koja je bogata mitiserima manje-vise , mislim, nos posebno i celo suptilno. Obrazi su mi normalni, cini mi se, i ponekad mi iskoci neka bubuljica na bradi. Ali , najveci mi je problem to sto ti kazes, ti dehidratacijski pecati, ili.. ne bas pecati, ali vidni znaci dehidrirane koze, narocito na celu i oko nosa nekada. U skladu sa ovim cinjenicama, jasno ti je vec da mi je jako tesko odabrati cak i najobicniji puder, pa nemam niti pojma , a ni potrebe da posezem za uljima..
    Uh, raspisah se. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa koža ti baš zvuči kao moja :D Meni jedino iskoči i poneko čudovište na bilo kom delu lica, a s vremena na vreme imam i baš pečate od dehidracije, pored tih manjih znakova. Sve u svemu, odabir pudera je opako težak, razumem skroz, jednostavno nema idealnog za svaki deo lica.

      Избриши
  9. Za razliku od njege tijela koja mi često sadržavala i ulja, lice u kombinaciji s uljem mi je bilo NO GO! Imam masniju kožu, zapravo mješovitu s izrazito masnom t zonom, koja je na momente i suha pa sam odlučila probati ulja. Prvo sam u rutinu uvela korak skidanja šminke s kokosovim uljem (<3), a sada već neko vrijeme koristim i Caudalie noćno ulje. Iskreno, da sam barem to ranije učinila! Ja sam se s uljima nekako našla...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjajno, ništa bolje nego kad čovek nađe pravu kombinaciju za svoju kožu :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...