La Roche-Posay dnevna nega za svaki tip osetljive kože

/
2 Comments
Prošlog petka bila sam na promociji La Roche-Posay proizvoda namenjenih nezi osetljive kože. Iako obično ne pišem ovaj tip posta, rešila sam da napišem nešto više o klasifikaciji proizvoda s obzirom da je osetljiva koža ono šta muči većinu nas.
Osetljiva koža se, najčešće, dovodi u vezu sa suvom kožom iako zapravo baš svaki tip kože može biti osetljiv. Osetljiva koža je nepredvidiva i svaka ima različite simptome i intenzitet. Koža može regovati na vremenske prilike, stres, neodgovarajuću kozmetiku, UV zračenje, zagađenje iz okruženja i dr. Nisu ni reakcije svačije kože iste: koža svoj protest može iskazati kroz perutanje, dehidracijske pečate, svrab, crvenilo, ekcem, zatezanje, peckanje, razne vrste iritacija. Smatra se da koža jeste osetljiva ako neki od ovih simptoma postoje u dužem vremenskom periodu ili se ponavljaju. Logično je da neće neko sa suvom osetljivom kožom koristiti iste proizvode kao neko sa masnom osetljivom kožom. La Roche-Posay u asortimanu ima primerenu negu za svaki tip osetljive kože. Idemo na kraće predstavljanje proizvoda:


La Roche-Posay termalna voda
Odgovara: svim tipovima kože
Deluje: umiruje i osvežava kožu i deluje kao prirodni antioksidans, usporavajući proces starenja

Hydreane Light
Odgovara: normalnoj i mešovitoj koži
Deluje: pomaže koži da zadrži vlažnost i smanjuje znakove osetljivosti kože
Hydreane Rich
Odgovara: suvoj i izrazito suvoj koži
Deluje: pomaže koži da zadrži vlažnost i smanjuje znakove osetljivosti kože
Hydreane BB Cream
Odgovara: svim tipovima kože
Deluje: hidrira, umiruje i štiti osetljivu kožu i ujednačava i osvežava ten. Postoje dve nijanse.
Nutritic Intense
Odgovara: suvoj i veoma suvoj koži
Deluje: intenzivno obnavlja gornji sloj kože, smanjuje osećaj zatezanja i suvoće.
Nutritic Intense Rich 
Odgovara: veoma suvoj koži
Deluje: intenzivno obnavlja gornji sloj kože, smanjuje osećaj zatezanja i suvoće, oslobađa kožu bolnog osećaja

Toleriane Ultra
Odgovara: svim tipovima netolerantne kože sklone alergijama
Deluje: intenzivno hrani kožu, sadrži minimum sastojaka kako bi se smanjila mogućnost alergije, izrazito visoka tolerancija. Ne sadrži konzervanse, parabene, parfeme, boje, lanolin ni alkohol.
Toleriane Ultra Fluide
Odgovara: mešovitoj i masnoj netolerantnoj koži sklonoj alergijama
Deluje: intenzivno hrani kožu, sadrži minimum sastojaka kako bi se smanjila mogućnost alergije, izrazito visoka tolerancija. Ne sadrži konzervanse, parabene, parfeme, boje, lanolin ni alkohol.
Toleriane 
Odgovara: normalnoj i mešovitoj netolerantnoj koži 
Deluje: intenzivno hrani kožu, umanjuje zatezanje, bockanje i osećaj peckanja kod netolerantne kože.
Toleriane Rich
Odgovara: suvoj netolerantnoj koži 
Deluje: intenzivno hrani kožu, umanjuje zatezanje, bockanje i osećaj peckanja kod netolerantne kože.
Redermic C za suvu kožu
Delujezahvaljujući retinolu i vitaminu C deluje na restrukturisanje površine kože i bori se protiv znakova fotostarenja.
Redermic C za normalnu i mešovitu kožu
Deluje: zahvaljujući retinolu i vitaminu C deluje na restrukturisanje površine kože i bori se protiv znakova fotostarenja.

La Roche-Posay ovih dana ima aktivnu i jednu humanitarnu akciju: 
Napravite selfie sa svojim omiljenim La Roche-Posay proizvodom, stavite hashtag(ove) ‪#‎mojLRPselfi‬ ‪#‎mojLRPselfie‬, a zatim podelite svoju sliku na ovom linku:
Svakim selfie-jem, LRP donira proizvod deci iz Zvečanske ulice :) 
Takođe, svake nedelje pet najkreativnijih dobija poklon paket. 

U apotekama koje drže LRP proizvode može se pronaći Sensitest kojim se određuje profil osetljivosti kože i olakšava izbor pravog proizvoda.
Nije mi bilo lako da prelomim u koju grupu spadam. Odbacila sam odmah opciju vrlo osetljiva jer da je tako ne bih mogla da isprobavam ovoliko proizvoda. Odbacila sam i nije osetljiva jer da je tako ne bi mi koža reagovala na hladnoću, suv vazduh i sl. Generalno sam sklona alergijama pa sam razmatrala i tu opciju, ali sa  je na kraju ipak odbacila, opet zbog količine proizvoda koje isprobavam bez smetnji. Ostalo je da mi je koža ili neznatno osetljiva ili osetljiva, a obe su me opcije dalje odvele do Toleriane Ultra Fluid-a.  Upravo je to proizvod koji bih i sama izabrala za toplije vreme, a za hladnije Hydreane Light, možda čak i Toleriane. 
Koji bi proizvod odgovarao vašoj koži? 


You may also like

2 коментара :

  1. Ja sam isprobala celu Effaclar kolekciju, a sada sam presla na Toleriane :)
    Jako sam zadovoljna svim proizvodima, svi su mi odgovarali osim Hydreane BB kreme. Ona mi se bas nije svidela, nekako mi je premasna bila, eno je stoji u ormaricu, nisam je skoro koristila, mozda mi se promeni stav o njoj :)
    Odlican post, bas si mi pomogla, nisam mogla da se odlucim koji sledeci proizvoda uzmem ;)
    A selfi postavljam ovih dana sigurno :))

    Pozdrav,
    -A

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da je ova kategorizacija nekome pomogla, to joj je bio cilj :) Probala sam samo tester te BB kreme i nije mi nijansa odgovarala, a imam utisak i da je pre za normalnu i mešovitu sa manje masnom T zonom. Pozdrav :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...