Dr. Hauschka Foundation

/
17 Comments
Prošlog meseca imala sam priliku da prisustvujem izuzetno zanimljivoj promociji Dr.Hauschka šminke u parfimeriji Metropoliten, a glavna zvezda bio je unapređeni Dr.Hauschka tečni puder u veštim rukama Karima Sattara. U ovom postu možete pročitati moje utiske o promociji i samom puderu.
Karim Sattar je internacionalni make up artist sa bogatim iskustvom i znanjem koji proteklih godina radi ekskluzivno za Dr. Hauschku. Na četiri lepe žene predstavio nam je četiri različita tipa šminkanja - od jednostavnog prikazivanja moći Dr. Hauchka šminke kod ulepšavanja tena preko jednostavne dnevne šminke do atraktivne večernje šminke na Nataši, a posebni bonus bilo je šminkanje simpatične gospođe iz prisutne publike na kojoj je demonstrirao trikove za šminkanje zrele kože. Podelio je sa nama nekoliko korisnih trikova, a Lena i ja nismo mogle da odvojimo pogled od njegove kolekcije četki :)
Bilo je jako zanimljivo posmatrati Karima u akciji, što zbog umeća, što zbog šarma koji je, naravno, neophodni preduslov za ovakav posao :) Večernji look je privukao najviše pažnje, kako zbog lepote tako i zbog toga što mu je cilj bio razbijanje predrasude po kojoj je prirodna šminka kakva je Dr. Hauschka dobra samo za jednostavne, dnevne lookove. Iako sam više sklona brendovima druge filozofije nikad nisam ni pomislila da se sa prirodnom šminkom ne bi mogli izvesti efektni i glamurozni večernji lookovi, kod mene je problem jedino u tome što volim veću raznovrsnost boja i završnica, ali Dr. Hauschka svakako ima asortiman koji pokriva većinu potreba prosečne žene.
Za reformulisani Dr. Hauschka tečni puder proizvođač kaže da ima odličnu pokrivnu moć zasnovanu na mineralnim pigmentima, kao i sastav baziran na organskim uljima i voskovima, esencijama i ekstraktima lekovitih biljaka koji čuva vitalnost kože i jača njene prirodne funkcije. Bogat je uljem jojobe (jedino "matirajuće' ulje), kokosa (predstavlja prirodnu zamenu za silikone), makadamije, nara, koštice kajsije, šargarepe, a tu je i ši puter.
045
Postoji pet nijansi ovog pudera označenih brojevima od 01 do 05, a zanimljiv momenat promocije bio je kada je Karim svakoj od nas rekao koja bi joj nijansa bila odgovarajuća. Nijedna prisutna žena nije dobila nijansu veću od 03 tako da su dve najtamnije u stvari namenjene ženama koje nisu sa ovog podneblja. I nijansa 03 je bila retka, velika većina žena dobila je preporuku ili za 01 ili 02. Za mene je izabrao 01, što mi je najpre bilo čudno, s obzirom da je istu nijansu odredio i za Lenu i za Natašu koje su svetlije od mene. Ipak, nije mi palo na pamet da dovedem u pitanje sud čoveka koji je našminkao stotine žena tim puderom tako da sam kući ponela nijansu 01 i već pri prvom nanošenju potvrdila da je izbor bio pravi. Naime, puder spada u one lagane sa velikom moći prilagođavanja nijanse, a pored toga 01 je zapravo upravo za moj ten, a asortimanu fali jedna još svetlija nijansa pa je zbog toga Karim pri šminkanju Nataše spustio puder i malo prema vratu kako ne bi bilo prelaza i kako joj lice ne bi izgledalo tamnije od ostatka tela. Kao što rekoh, puder se izuzetno prilagođava tako da bi jednu nijansu mogle da koriste žene čiji je ten u rasponu od tri-četiri nijanse pudera drugih brendova. Moja nijansa, broj 01, ima neutralni podton koji mi potpuno odgovara.
041
046
Kao što vidite na fotografijama, puder dolazi u elegantnoj, crnoj tubici zapremine 30ml, a cena mu je oko 2600 dinara. Otvor tube je dovoljno uzak tako da nema curenja pudera ni teškog istiskivanja.
Miris pudera se razlikuje u odnosu na ranije verzije. Proizvođač kaže da puder na početku ima sveže, citrusne note koje po nanošenju prime tople mirise kokosa i vanile, a ja bih rekla da taj sveži momenat ne osećam već da su mi makadamija i vanila prve asocijacije kad ga pomirišem. Miris je prilično intenzivan, ali se ne zadržava kasnije na koži i stvarno je prijatan.
Karim nam je preporučio da ovaj puder nanosimo četkama i to zato što sunđerčići upijaju više proizvoda, a kod nanošenja prstima koža na jagodicama prstiju upila bi deo pudera pošto ovo nije klasični puder čiji bi ga brojni silikoni zadržavali na površini. Ukoliko baš želimo da ga nanesemo prstima preporuka je da prethodno namaženo prste nekom kremom koja bi pretstavljala barijeru. Stavljala sam ga i prstima i sunđerčićem tipa Beauty Blendera i različitom vrstama četki. Interesantno koliko je sunđer koji je idealan za većinu pudera za ovaj potpuni promašaj, a koliko lepo izgleda kad se nanese klasičnom ravnom, pljosnatom četkom za puder kakve inače jako retko koristim. Sviđa mi se i kako izgleda kada ga stavim prstima, ovo je lagan puder sa kojim nema mnogo muke oko nanošenja.
Pokrivanje mu je slabo, a uz više slojeva i sav trud nikako ne može proći kao više od srednjeg, a rekla bih da nema smisla ni forsirati. Karim nam je odao jedan savet za poboljšanje moći pokrivanja pudera: treba prvo naneti Dr.Hauschka kameni puder (ili neki drugi, važno je samo da je mineralni, sa drugim vrstama ovo ne funkcioniše pošto može izgledati gnjecavo i flekavo) pa onda ovaj tečni. Na ovaj način pokrivanje postaje srednje, ali svakako će biti potreban i korektor za dodatno prikrivanje bubuljica i fleka. Meni se kod ovog pudera najviše sviđa upravo to njegovo lagano pokrivanje kojim se ten ujednači i koža izgleda odmornije i svežije, a pritom čak i iz blizine izgleda kao da nema nikakvog pudera na licu. Ako hoću stvarno efektno prikrivanje pora i ostalih nedostataka izabraću neki drugi puder, a ovaj koristim u brojnim prilikama kada želim da ne izgledam (previše) našminkano, a da mi istovremeno koža izgleda lepše. Mislim da bi se posebno svideo ženama koje muči siv ten i beživotna koža pošto sa ovim puderom lice nekako sine i to na potpuno diskretan, a ipak po efektu svakako primetan način.
Iako slabo verujem u univerzalne pudere usudila bih se da kažem da bi odgovarao praktično svim tipovima kože. Podrazumeva se da će Dr. Hauschka puder naglasiti suve ljuspice, ali praktično nema pudera koji to ne radi i zato je suvu i/ili dehidriranu kožu potrebno prvo dobro pripremiti. Normalna i mešovita koža ne bi trebalo da imaju nekih problema sa njim, a mislim da bi čak i kod masne bio makar prosečno dobar po pitanju brzine prosijavanja. Kada stavim ovaj puder ujutro (bez setovanja) dovoljno mi je da ga popravim kamenim puderom samo jednom u toku dana i to samo na nosu koji mi je jedini klasično mastan deo lica. 
Na meni ne oksidira uopšte, pomalo se preslikava na ekran mobilnog telefona i sl., ali ispod proseka za pudere, ali u drugoj polovini dana pudera jednostavno ima manje na licu, biće da ga koža više upije od drugih zbog njegovog prirodnijeg sastava. Naravno da ga itekako ima na tuferu kojim skidam šminku, ali ako očekujete da nabacite sloj pudera ujutro i fino ga fiksirate tako da on izdrži do večeri sa prosijavanjem kao jedinom promenom onda je bolje da izaberete neki drugi puder. Ako, pak, želite ugodan puder koji nećete osećati na koži i koji pritom ljudi oko vas neće primećivati, ali će primećivati blistavije i svežije lice onda je ovo puder na koji treba da obratite pažnju.
Završnica mu je, očekivano, prirodna. Pogledajte kako nijansa 01 izgleda na swatchu na ruci:
DrHauschka
Pogledajte i kako izgleda na najkritičnijem delu moga lica; na prvoj fotografiji nemam ništa, na drugoj možete videti koliko je nijansa slična mom tenu, a na trećoj kako koža izgleda sa jednim tankim slojem Dr. Hauschka tečnog pudera:
DrHauschkaFoundation
Prikazala sam vam kožu iz velike blizine kako biste mogli da bolje proučite efekat, ali podrazumeva se da uživo i na normalnoj udaljenosti moje pore ne izgledaju baš ovako :D
Kako vam se čini ovaj puder? Da li biste ga poželeli ili od pudera očekujete neke druge osobine?


You may also like

17 коментара :

  1. I meni se najviše sviđa kada ga nanosim flat četkom, što je čudno budući da ja tečne pudere najradije nanosim prstima. Sviđa mi se kako ujednači lice i to kako se nekako "upije" u kožu. Još uvek ga testiram i nisam sigurna da li je boja malčice tamnija ili sam puder na licu blago oksidira, ali imam utisak da će mi najviše odgovarati u nekom letnjem periodu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš to, nekako se upije dovoljno da izgleda potpuno nevidljiv, a ipak ujednači ten. Realno je da je nijansa tebi tamnija. bar preko zime, s obzirom da je meni idealna :)

      Избриши
  2. Mislim da bi ovaj puder meni baš odgovarao pošto obožavam prirodan izgled i šminkam se minimalno :) Baš iscrpna recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek se zanesem kad pišem o puderima pa ispadne velika recenzija :D Ovaj puder definitivno izgleda maksimalno prirodno i neupadljivo, više od bilo koje BB kreme koju sam probala.

      Избриши
  3. Uh, bas mi se dopao, mogu slobodno reci zahvaljujuci tvojoj recenziji, tako lepo preneses svoje utiske da ja odmah "padnem". :D
    Mislim da cu ga kupiti cim potrosim Maybelline AffiniMAT koji mi je izuzetan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh, pa hvala ti puno, divno je to čuti! :) Nisam probala taj Maybelline, štaviše mislim da jedno pet godina nisam probala nijedan njihov puder, možda što mi se svojevremeno Affinitone nije sviđao.

      Избриши
    2. Zakljucila sam da imamo jako slican tip koze, mislim da bi i tebi on odgovarao. :)

      Избриши
  4. Одговори
    1. Jeste, pogotovo za one koje žele da im puder bude potpuno neprimetan :)

      Избриши
  5. Dopada mi se kako izgleda koza nakon nanosenja, daje prirodan izgled i nije previse izrazen. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno nije, uživo deluje još prirodnije i još diskretnije, tvrdim da bi malo ko uopšte mogao sa sigurnošću da kaže da je ovaj puder stavljen, toliko je diskretan, a opet ujednačenje tena svakako daje.

      Избриши
  6. Potpisujem recenziju, ovaj puder je dobar za nekoga tko ima ok kožu, nikako ne prekriva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, realno nije za žene koje žele da im se stvarno prikriju upadljiviji nedostaci.

      Избриши
  7. imam ga i ja, sviđa mi se što je lagan i lijepo stoji na kozi

    ОдговориИзбриши
  8. Ma kakvu kolekciju četkica on ima, ja sam i dalje u čudu :o
    Još nisam stigla da testiram puder, ali se radoznalo bacam ovih dana u isprobavanje.
    Prelepe su ti fotografije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo da, sve bih mu pokupila!
      Ne mogu da verujem da još nisi isprobala puder, ja se momentalno bacim na svaki novi kao da ništa drugo nemam :D

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...