Aura poklon paketić

/
54 Comments
Aura je me iznenadila i obradovala osmomartovskom čestitkom i paketićem, a ja sam rešila da istim povodom obradujem i neku od vas :)
Kao što rekoh, poštar mi je juče doneo paketić sa Aurinom osmomartovskom čestitkom, jako lepo dizajniranim kalendarom i prajmerom i puderom za setovanje. Divan gest, zaista, a kako Prime Me! već imam (pisala sam o njemu u ovom postu), kao i Shine Killer, rešila sam da ih poklonim nekoj od vas, a da paketić bude šareniji prilažem i lak za nokte u nijansi Touch Of Pink.
Pravila su standardna - da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u četvrtak, 12.3.2015. Srećan Osmi mart svima!
a Rafflecopter giveaway



You may also like

54 коментара :

  1. Анониман7.3.15. 11:40

    Divan poklon. Nadam se da cu imati srece 😊 Hvala na ovoj nagradnoj igri.

    ОдговориИзбриши
  2. A sada sledi faktor iznenađenja 💄

    ОдговориИзбриши
  3. Bas lepo od tebe :) Srecan Dan zena, iako je nas - svaki dan :)

    ОдговориИзбриши
  4. Srecan osmi mart,sve najlepse,poklon je divan,obozavam iznenadjenja,nadam se da cu imati srece,srecno svima,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  5. Divan poklon. Nadam se da cu imati srece

    ОдговориИзбриши
  6. Srecan osmi mart. Poklon je divan, posebno lak za nokte ove roze nijanse. :)

    ОдговориИзбриши
  7. I tebi srecan praznik i jako lepo od tebe sto si se odlucila na tako divan gest. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Divni pokloni :) Srecan 8.mart svim damama.

    ОдговориИзбриши
  9. Divan poklon, obozavam Auru :) Srecan i tebi praznik :*

    ОдговориИзбриши
  10. Poklon je divan, srećan 8. Mart devojke :)

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepa nagrada a i vasi proizvodi su super odusevljena sam ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Odrađeno sve valjda kako treba, srećan "dan žena" koji je inače svaki dan a ne samo taj jedan dan :)

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман9.3.15. 15:30

    Srecan 8. Mart! Nadam se da sam sve uspesno obavila u prijavi za nagradu! Super su vam postovi! Pozz MissD

    ОдговориИзбриши
  14. srecan 8 mart.volim poklone pa mozda budem imala srece.

    ОдговориИзбриши
  15. PODELILA...POŽELELA!
    SRETNOOO SVIM DAMAMA!
    CMOOK :*

    ОдговориИзбриши
  16. Zaista LEPA, VREDNA i pre svega KVALITETNA NAGRADA!
    SRECNO DRAGE MOJE DAME! :)

    ОдговориИзбриши
  17. Mmmm... obožavam AURU i nadam se ,nadam se, nadam se ... poklončiću! _-*

    ОдговориИзбриши
  18. Iskreno se nadam da sam odradila sve po jusu ;)

    ОдговориИзбриши
  19. Nisam probala Aura kozmetiku, ali planiram što prije i nadam se osvojiti ovaj paketić :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...