Aura Cover Me Concealer

/
12 Comments
Aura Cover Me
Nakon Correct me tečnih korektora namenjenih prikrivanju podočnjaka Aura je lansirala i novu liniju korektora namenjenu pokrivanju bubuljica, fleka i drugih nepravilnosti na licu. U ovom postu možete pročitate moje utiske o njima i pogledati swatcheve svih pet postojećih nijansi.
Aura Cover Me
Korektori su u stiku, upakovani poput ruževa, a ambalaža deluje dovoljno čvrsto, zasad mi se korektori nisu rasklimali. Cena korektora je 399 dinara (mada cena zavisi od toga gde kupujete, po manjim parfimerijama Aura je jeftinija nego u Liliju), a dobije se 4,5 grama. Imaju pomalo neobičan, starinski miris, ali nije prejak, ni ne oseti se ako ga baš ciljano ne pomirišete tako da meni ne smeta, ali sam čitala da se neke žene žale pa obratite pažnju ako ste od onih koje su jako osetljive na mirise.
Idemo na nijanse:
Aura Cover Me
Aura Cover Me
151 Beige - najsvetlija nijansa, toplijeg podtona, ali ne upadljivo, mogla bi da prođe i kao neutralna. Nešto je svetlija od mog tena u ovoj zimskoj fazi tako da bi mogla odgovarati i vrlo svetloputim ženama osim ako se ne radi o onom mlečno belom tenu
152 Ivory - najsvetlija hladna nijansa, vidno je rozikasta i nešto tamnija od 151, ali bi i dalje odgovarala ženama svetlog tena.
153 Cream - srednja nijansa, toplog podtona, ovog puta je reč o zaista žućkastoj nijansi koja ne bi prošla kod hladnih tipova. Ja kombinujem 151 i 153, s tim da je ova druga bliža boji mog lica, ali svetlija mi nekad odgovara ako pokrivam neko crveno čudovište.
154 True Beige - hladna nijansa, ali ne upadljivo, može da prođe i kao neutralna.
155 Sand - najtamnija nijansa ove linije, prilično je tamna, sumnjam da na ovom podneblju ima žena kojima je potrebna tamnija od nje (dobro, osim onih baš iskvarcovanih).
Pogledajte swatch nijansi, od najsvetlije do najtamnije:
Aura Cover Me
Korektori su prilično kremasti, ni blizu gustine kakvu ima, recimo, Artdeco Camouflage Cream, te se znatno lakše razmazuju. S druge strane, i pokrivna moć im je nešto manja, ali ipak dovoljna da se uz malo truda prekrije bubuljica ili fleka. Bubuljice pokrivam tako što stavim malu količinu korektora na četkicu i bockam preko bubuljice. Drugom četkicom, a nekad i prstom, malo razmažem ivice kako bi se korektor bolje stopio sa kožom. Kod većih čudovišta ovo uradim pre pudera, kod manjih nakon pudera, a kod onih najgorih stavim korektor prvo pre pudera, a onda dodam još malu količinu i posle, ali to su baš retki slučajevi, uglavnom situacije u kojima se poklopi da imam baš važnu priliku i baš gadno čudovište. Ukoliko se na lice stavi samo ovaj korektor ili se stavi nakon tečnog pudera, a bez setovanja ne uspeva da izdrži ceo radni dan, nakon nekih pet sati primetim da je skliznuo. Ako se setuje puderom u kamenu ili prahu ili ako se stavi ispod tečnog pudera tog problema nema.
Kako kod recenzija korektora slika definitivno govori više nego hiljadu reči prikazujem vam kako je ovaj korektor pokrio dve nepravilnosti na mojoj koži. Mogle sam ih i bolje zakamuflirati da sam stavila i tečni puder, ali namerno nisam htela da mešam ovaj korektor sa drugim proizvodima kako biste videli baš njegovu moć na delu. Na prvom swatchu pogledajte kako sam prekrila ožiljak od opekotine na unutrašnjoj strani podlaktice:
opekotina
Na drugom swatchu pogledajte kako je prekrivena jedna fleka od nedavne bubuljice:
AuraKorektor
Sve u svemu, korektori imaju skroz finu moć pokrivanja, a izbog nijansi je pristojan, možda bih eventualno dopunila još jednom srednjom nijansom, između 153 i 154. Mana im je nedovoljna trajnost, ali to se reši setovanjem kamenim ili puderom u prahu. s obzirom na cenu, moglo bi se reći da su korektori odlični.
Kako se vama čine? Da li biste ih probali?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

12 коментара :

  1. Lepo to sve izgleda, mada mi nije neophodan jer mi je Artdeco kamuflaza sasvim dobra za nepravilnosti, sto se tice podocnjaka tu je MAC Select Moisturecover, divan inace. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Select Moisturecover, zeznula sam se i kupila Select Cover-Up koji je verovatno MAC-ov najgori korektor :(

      Избриши
  2. Koristim Cover Me puder koji ima odlicnu prekrivnu moc, planiram u skorije vreme da kupim i korektor, cula sam dosta pohvala. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam ih jednom u starom ruhu jer su bili hvaljeni, ali pored MF pan stika mi je iskreno njihov bio nula :/ prekrivanje, suvoca, sve...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam probala stare pa ne mogu da uporedim, ali ovi definitivno nisu suvi, bez sumnje su mnogo manje suvi od Artdeco kamuflaže koja, istina, i bolje pokriva.

      Избриши
  4. Korektori OK, ali recenzija i slike za svaku pohvalu! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29.3.15. 18:49

    Koristila sam Aurine korektore u stiku ali u belom pakovanju i odlicno su mi se pokazali, ne znam da li su ovi iz posta njihova reformulisana verzija, ali pogledacu testere obavezno :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, ovo je reformulisana verzija, pogledaj pa uporedi :)

      Избриши
  6. Nasle ste sve izbacivati korektore sad, kod Anele sam vidjela kamuflaze i probala bih Flormar zasad, mada se i Aura cini kao dobar izbor, posebno ova prva nijansa. Ah...decisions, decisions :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A naiđe tako sezona :D Nisam probala Flormar, kamuflaža je super, a jesu dobri i ovi :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...