Sephora Teint Infusion Ethereal Natural Finish Foundation

/
31 Comments
Novitet među proizvodima Sephorinog brenda je ovaj zanimljivi puder. Pročitajte kako se ponaša na mojoj mešovitoj koži.
Sephora Teint Infusion 016
Šta kaže proizvođač:

Sephora Teint Infusion Ethereal Natural Finish Foundation je lagani, hidratantni puder, sa prirodnom završnicom koja čini puder jedva primetnim. Vrlo tečna tekstura lako se spaja sa kožom pružajući joj nadogradivo lako do srednjeg pokrivanja i osećaj kao da pudera ni nema na licu. Formula besprekorno klizi po koži, kreirajući primetno gladak izgled.
Rezultati istraživanja:
Tokom 18 dana 98 žena je koristilo ovaj puder i:
- 75.5% smatra da se proizvod idealno stapa sa kožom
- 75.5% smatra da je puder toliko lagan da imaju osećaj da nisu ništa stavile na lice
- 81.6% smatra da je ovaj puder primetno zagladio njihov ten
- 84.7% smatra da je ovaj proizvod dugotrajan

Lista sastojaka:
Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Isododecane, Peg-10 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Talc, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Alcohol, Disteardimonium Hectorite, Sorbitan Sesquioleate, Polymethylsilsesquioxane, Tocopheryl Acetate, Caprylic/Capric Triglyceride, Water, Viola Tricolor Extract, Spilanthes Acmella Flower Extract, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin. May Contain: CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides).
Sephora Teint Infusion 024
Sephora Teint Infusion 026
Puder dolazi u staklenoj bočici sa pipetom uz pomoću koje se lako istisne željena količina proizvoda, ali je realno da će izvlačenje poslednje petine proizvoda biti prilično otežano. Pakovanje sadrži 20 ml, a zanimljivo je da cena zavisi od nijanse. Na našem tržištu postoji 12 nijansi, što je jedna zaista fina brojka, a cene idu u rasponu od 1050 dinara (nijansa br. 29) preko 1720 (tri najtamnije) do 2550 dinara za preostale. Ovakvo pakovanje nije novitet, imaju ga i Lancome Nude Miracle, Dior Nude Air, Armani Maestro Fusion, ali nije ni uobičajeno, nema ga među puderima srednjeg cenovnog ranga. Svi ti puderi sa ovakvom ambalažom spadaju u istu kategoriju: to su ultra lagani puderi koji se minimalno osećaju i primećuju na koži.
Tečni puderi se obično dele na one na bazi vode, silikona ili ulja, prva grupa je verovatno najbrojnija. Ovo je puder na bazi silikona i to je jasno već pri prvom kontaktu sa njim pošto mu je tekstura neverovatno glatka i skliska. Imam zaista mnogo tečnih pudera, oni spadaju među proizvode koji su moja slabost i koji mi lako uskoče u korpu i mogu da kažem da nemam nijedan čija je tekstura makar nalik ovom puderu. Lancome Teint Miracle je pojam laganog pudera, ali ovaj je, bez sumnje, još lakši. Izuzetno je tečan pa se mora pripaziti da ne iscuri prilikom nanošenja, ali se suši sporo tako da ima više nego dovoljno vremena da se izblenda po potrebi. Jednom kada se osuši postaje vrlo postojan i ne preslikava se, recimo, na ekran mobilnog telefona ili odeću. Dovoljna je vrlo mala količina pudera da se pokrije celo lice, znatno manja nego što je prosek kod tečnih pudera pošto ovaj puder klizi po koži i izuzetno se lako razmazuje. Može se nadograditi, probala sam da stavim čak tri sloja na određena mesta, ali pokrivanje u svakom slučaju ostaje tek lako ka srednjem, ne bih ga uopšte mogla svrstati među srednje. Zahvaljujući silikonima ublažava pore, mada ne koliko prosečan silikonski prajmer. Jedan od dva glavna aduta ovog pudera taj mekši, nežniji, zamućeni (ok, očito da mi fali odgovarajući prevod engleske reči blur) celokupan izgled kože koji čini da lice deluje svežije i lepše. Drugi glavni adut je neverovatno lagana tekstura ovog pudera, lakši je od bilo koje BB kreme koju sam probala. Puder, inače, praktično nema miris, pošto mu nisu dodati parfemi. Nakon nekoliko sati blago sklizne sa nosa koji mi je najmasniji, to je jedini deo mog lica gde je koža klasično masna, ali manje sklizne nego što je to slučaj sa Lancome Teint Miracle. Na ostalim delovima lica ponaša se besprekorno sve do skidanja. Mešovita koža sklona dehidraciji kakva je moja je, inače, idealna za testiranje pudera pošto postoje delovi lica koji se ponašaju kao suva, normalna, umereno masna i vrlo masna koža :D Suve pečate od dehidracije ovaj puder naglasi, ali činjenica je i da ih naglasi praktično svaki puder, no ipak bih bila oprezna kod preporučivanja ovog pudera osobama sa suvom kožom. Za normalnu i umereno masnu definitivno jeste, za vrlo masnu nije ili bar nije za samostalno nošenje, dakle bez pudera za setovanje. Najviše će ga voleti osobe koje i inače biraju lagane pudere, za koje su minimalne šanse da će se primetiti na licu i koji se ne osećaju na koži. Neće pokriti bubuljice i fleke za kojima će biti potrebno dodatno prikrivanje korektorom, ali će prikriti mitesere i velike pore i ujednačiti i ulepšati ten.
Izbor nijansi je dobar mada je više toplih, a moja nijansa je 23 natural beige. Nisam je birala tako da je tamnija nego što mi treba pa je nisam poredila sa drugim puderima koje imam. Zahvaljujući tako laganoj teksturi izuzetno se prilagodi boji kože tako da su male šanse da se baš promaši nijansa. Pogledajte, najpre, kako izgleda na swatchu na ruci:
Teint_Infusion_Sephora
A potom pogledajte fotografiju najgoreg dela mog lica bez ikakve šminke i sa ovim puderom (jedan sloj):
To je taj efekat blurovane kože koji je još vidljiviji sa normalne udaljenosti, kada nije ovoliko zumirano. Ovako izgleda dobrih devet sati nakon stavljanja, u međuvremenu sam samo jednom pokupila višak masnoće sa nosa blot papirićem:
008
Da rezimiram ukratko:
- izuzetno je lagan i ne oseća se na koži
- minimalno je primetan
- daje lagano pokrivanje
- smanjuje pore i prikriva sitnije nedostatke na koži
- daje licu mekši, svežiji i lepši izgled
- odgovarao bi normalnoj i mešovitoj koži, potencijalno i suvoj

Volite li ovu vrstu pudera? Kako vam se čini ovaj puder?


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

31 коментар :

  1. Bas sam razmisljala o ovom puderu i njegovoj kupovini, zvuci nestvarno dobro, a recenzija je fenomenalna.. Prodato!! :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, hvala ti :) Neko će verovatno ostati razočaran stepenom pokrivanja, ali meni se sviđa što je toliko diskretan, a ipak ublaži pore i ujednači ten.

      Избриши
  2. Prvo sam pomislila kako je boja pretamna za tvoje lice ali vidim da se super prilagodio. Čini se super izbor za nekoga ko nema previše za prekriti, ja koja izgledam kao mesni narezak ipak trebam jače prekrivanje :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boja je definitivno pretemna, da sam ja birala uzela bih dve nijanse svetliju, ali je fascinantno koliko se prilagodi, naročito nakon nekih 10-15 minuta, da me vidiš sa njim na licu ne bi pomislila kako sam preterala. Ti nikako ne izgledaš kao mesni narezak! Nikako! No potrebu za jačim pokrivanjem razumem, imam je povremeno i ja, srećom sve ređe.

      Избриши
  3. Moram ti reći da je recenzija fenomenalna i da sam iste sekunde poželjela ovaj puder :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga Jasmina :) Mislim da bi ti se svideo, pre svega zato što znam da voliš da eksperimentišeš sa tečnim puderima, a ovaj ima vrlo neobičnu teksturu, izdvaja se.

      Избриши
  4. zanimljivo kako meni nije nikad palo na pamet uopće razmišljati o tome na bazi čega je određeni tekući puder, a naravno da je i to bitno. Kao i obično, detaljna i odlična recenzija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Većina pudera je ionako na bazi vode tako da podela i nije od ključnog značaja :)

      Избриши
  5. Odlična recenzija, baš sam se nešto premišljala u Sephori kad sam gledala taj puder, posebno zbog pakovanja koje mi je fenomenalno (na šta uvek padnem :-)), ali sad vidim po ovoj recenziji da nije to ono što tražim...treba mi veća pokrivnost. Hvala za recenziju koja mi je uštedela par hiljada ;-))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da je korisno :) Definitivno nema šanse da se postigne veće pokrivanje, kod njega ono ide od ultra laganog do laganog.

      Избриши
  6. Kad ce baze za oci uporedni test?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuuuuh :( Baš me je sramota što sam toliko odužila sa pisanjem tog posta, trebalo bi da ga skinem sa liste, nema smisla više, izvinjavam se zbog neodgovornosti. Muka je što sam za taj post zamislila da uzmem istu senku i svaki dan je nosim sa drugom bazom i slikam ujutro i kada dođem sa posla, ali nikako da sprovedem taj eksperiment, ili ja nemam vremena ili bude mnogo sivo i mračno za slikanje. Svečano obećavam da ću se potruditi da makar napišem još jedan post o sledećim bazama na listi - MAC Paint Pot i TF Shadow Insurance.

      Избриши
    2. :D Joj bre ja pitala samo a ti se raspisala :D
      Sad me sramota :P

      Избриши
    3. :D :D :D
      A kad se osećam krivom što ima godinu dana da sam najavila te postove i ništa.

      Избриши
  7. Imam jos jedno pitanje, koje rumenilo nosis ovde? PREDIVNO JE!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala :) Rumenilo je Estee Lauder Peach Passion, ali ima tu i Dior hajlajtera, onog iz posta od pre dve nedelje.

      Избриши
  8. Pa da li je moguce da nije stiglo prethodno pitanje. :(
    Napisah da mi se dopadaju karakteristike pudera i da cu obratiti paznju, mada kazes da ima tendencije da se nakuplja oko dehidriranih delova , sto mi je malo problem..
    Inace, kakav je tvoj stav sto se tice koriscenja proizvoda nakon isteka roka upotrebe? Ja smatram da je za neke proizvode (tipa senke, hajlajtere, rumenila) dozvoljeno prekrsiti to i (ne) koristiti ih u skladu sa menjanjem konzistencije, boje, mirisa itd...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije stiglo :(
      Nakuplja se, oko nozdrva nekad imam ljuspice suve kože i upadljivije su sa ovim puderom nego bez njega mada je to tako praktično sa svakim puderom.
      Što se tiče roka upotrebe, vrlo retko iznosim stav na tu temu da me ne bi zasula gomila trulog paradajza :D U principu jeste pametno koristiti proizvode samo koliko im je rok upotrebe i svaka čast onima koji to rade, ali ja se na rok ne obazirem, jednostavno imam previše šminke da bih je mogla potrošiti u roku i nemam srca da bacim, recimo, divni puder nakon šest meseci kako bi trebalo. Držim se pravila da je nešto ok za upotrebu sve dok nema nikakvih promena u mirisu, teksturi, izgledu i ponašanju na koži. Kod preparative sam znatno opreznija, ali tu i ne gomilam otvorene proizvode kao kod šminke, nikad nemam otvorene više od 3, maksimalno 4 kreme pa i uspem da potrošim u roku.

      Избриши
  9. Po svemu sto si opisama (a i po sastavu), mene ovaj puder neodoljivo podseca na L'Oreal Nude Magique Eau de Teint Foundation, koji nikada nije stigao kod nas :D. Doduše mislim da L'Orealov manje upada u pore. U svakom slučaju, takve pudere volim da koristim leti i ne previše često (zbog svih tih silikona). Sviđa mi se bočica i pipeta. Charming!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačno znam koji je, videla sam ga kod osobe koja ga je kupila u inostranstvu i očekivala da stigne jednom i ovde, a nikad nije. Nisam dosad imala iskustvo sa ovakvim puderima, većina nas koje imamo problem sa prosijavanjem beži od ovog tipa, ali mislim da ubuduće neću, promenio mi se ukus, a čini mi se i da manje prosijavam u poslednjih godinu-dve.

      Избриши
  10. Super recenzija! Nikada nisam koristila Sephora foundation, ali čini se super! :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicna je recenzija buduci da sam sklona da odmah potrcim da probam nove proizvode i naravno ovakve recenzije su mi mnogo korisne. Bas mi je cudno ovo sto su uradili sa cenama nisam primecivala ovakve stvari do sada kod nas

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, i ja iz istog razloga čitam recenzije :) Jeste neobično ovo sa cenom, ne znam da je toga bilo ranije.

      Избриши
  12. Анониман27.2.15. 17:08

    Iako nije tema ovog posta da li mozes da mi kazes kakav ti je utisak o Sephora Bubble mask koju si pomenula u nekom od ranijih postova ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno :) Maska ne liči ni na jednu koju sam probala, dok se stvaraju mehurići osećaj je čak neprijatan, ali ne traje dugo. Definitivno usput odradi i piling pošto delovi sa miteserima ne bugu onako grubi na dodir, a i lice izgleda svetlije. Neke veće efekte nakon 6-7 korišćenja nisam videla. Jedino bih napomenula da nije za osetljivu kožu, imam dva dehidracijska pečata koji se nakon maske baš zacrvene, tek se tokom noći smire.

      Избриши
  13. Анониман28.2.15. 22:18

    Hvala na detaljnom komentaru. Inace sve pohvale za tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши
  14. Sve pohvale za recenziju. Nadam se da pravi i dobru senku na brazdama sa prelazima nijansi, zbog fotografija, mada to verovatno zavisi i od nanosenja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ne bih znala da ti odgovorim na to, nisam ga ispitivala u tom pravcu.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...