EOTD - Be My Valentine!

/
40 Comments
Zaključila sam da nema smisla da u poslednjih deset postova koji se prikazuju na naslovnoj strani bloga ne bude nijedan look pa ubacujem ovu prilično nežnu šminku sa začinom u vidu pomalo neobičnog ajlajnera :)
Look je nastao ovako:
1. Uzela sam MAC Paint Pot u nijansi Painterly (koji sam zaboravila da slikam) i nanela ga preko celog kapka kao bazu.
2. Na podočnjake sam stavila Aura Correct Me korektor u nijansi 301.
3. Preko celog kapka stavila sam senku Kitten iz Too Faced Cat Eyes palete (nežno roze senka). U pregib sam stavila minimalnu količinu senke Panther (mat crna) i izblendala. Ispod obrva i u unutrašnji ugao oka stavila sam senku Meow (bež nijansa). Donji kapak podvukla sam senkom Pussy Cat (ljubičasta) uz pomoć kose četkice.
4. Vodenu liniju iscrtala sam čuvenom Max Factor olovkom 090 Natural Glaze.
5. Upotrebila sam Shiseido crni gel lajner kako bih izvukla jaču liniju, ali samo od polovine kapka. Ovo je nešto šta često radim, čak češće nego što izvlačim celu liniju jer na ovaj način ne zatvaram oko (večni problem sa spuštenim kapcima).
6. Stavila sam Too Faced Better Than Sex maskaru.
7. Obrve sam tek malo naznačila Artdeco olovkom u nijansi 6.
A šta vi planirate za Dan zaljubljenih? :)


You may also like

40 коментара :

  1. Predivno, obožavam ljubičanstvene i pinkaste tonove na očima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Volim ih i ja, samo ne znam zašto ih onda ne stavljam baš često :D

      Избриши
  2. Baš je super, ovo je nešto što bih i nosila za valentinovo :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepo! Ovo je vrhunska fora sa ajlajnerom, meni je jedan kapak malo spusten i na njemu nikad ne pocinjem liniju skroz u unutrasnjem uglu, malo varam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Da, baš to, skroz je drugi utisak kad se ne krene od početka :)

      Избриши
  4. Анониман12.2.15. 17:15

    Jaoooo ovo je meni predivno stvarno! Prelepo ti stoji i boje su bas po mom ukusu <3
    Moram da ti kazem da mi je ovaj Aurin korektor f-e-n-o-m-e-n-a-l-a-n!
    A ovaj Shiseido tecni ajlajner je predobar! :-O
    Alekta :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) E baš mi je drago da ti se korektor sviđa!

      Избриши
  5. Čitajući preporuke po blogovima kupila sam ovaj korektor i uopšte nisam zadovoljna.Bojom i kako-tako (301),ali teksturom nikako.Moram da napomenem da mi je ovo prvi korektor koji sam kupila tako da prosto ne znam ni šta da očekujem :).Nepravilnosti nemam,koristim ga za podočnjake,ali mi se uvlači u borice (koje se samo sa puderom skoro i ne vide).Koliko korektora treba da kupim dok ne nadjem onaj pravi :)) ?Šalim se naravno,ali može li preporuka za još neki korektor (razmišljam o L'Oreal-u),ili je to ista priča kao sa maskarama - traži dok ne nadješ ono što ti odgovara?Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš kako, nema tog korektora sa kojim borice neće delovati upadljivije nego što deluju bez korektora, to je tužna istina o korektorima i odnosi se i na najskuplje i na najjeftinije :( Razlika je jedino u stepenu upadljivosti, sa nekim korektorima izgledam kao da imam bore 50-ogodišnje žene, a neki ih tek malo naglase, Aura je u ovoj drugoj grupi. Hoću da kažem da je zapravo moguće i da ti taj Aurin stoji i bolje nego što bi neki drugi. Uh, nisam baš utešila,a? :) Pokušaj sa Maybelline Age Rewind (onaj sa sunđerčićem, po Lilijima ga uglavnom nema, ali spazih u DM-u pre neki dan), on se uvlači još i manje od Aurinog, jedino što Aurin i nešto bolje pokriva. Lorealov nisam probala, ali obično ga hvale. Pozdrav!

      Избриши
  6. super je look, po mom ukusu. ne previše, a ne skroz neutralno, bas ga fino začini ova rozo-ljubičasta :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se dopada look :)
    Mada, čim je tu Too Faced nema greške ;)
    Kako ti se čini maskara? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Maskara je odlična, jedna od boljih koje sam probala!

      Избриши
  8. Baš mi se dopada kako ovo odradila, ovo su mi jedni od omiljenijih tvojih postova. :)
    Inače, ja nikako da shvatim šta je tacno "vodena linija". :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Vodena linija ti je ona crta malo iznad donjeg kapka, ona "granica' između očne jabučice i kapka, okvir kapka. Pomalo je vlažna pa otuda naziv vodena linija/waterline.

      Избриши
    2. Stvarno? Baš sam mislila da je to nešto sasvim drugo, mada je i logično šta je.
      :D

      Избриши
  9. Анониман13.2.15. 13:10

    Divno je Coxy,divno ! Toliko. Reci su suvisne :)) Kristina

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepo si odradila ovo! Lajner je perfektan, i dopada mi se kako ti ide uz oblik očiju!
    Jedan od meni najlepših look-ova na blogu :))

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan look, niti previse napadno, niti lagano, savrseno. Sve pohvale :)

    ОдговориИзбриши
  12. Prelepo, prelepo , prelepo <3
    I boje, i kako si nanela. Roze tonovi ti mnogo dobro stoje. Ja sam ranije samo ovako i znala da nanesem ajlajner, nekako mi je bilo lakse, a i efektnije je zbog malog prostora na kapku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) I ja najčešće ili ne stavim na unutrašnji deo ili stavim, ali znatno tanju crtu nego na spoljašnji.

      Избриши
  13. Fenomenalno! Uvek sam ljubomorna kad vidim kako to druge žene lepo umeju da nanesu ajlajner! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ne spadam ja u one najpreciznije, nikako, ali se vežbom svašta postigne :)

      Избриши
  14. Obožavam roza senke ;-) posebno u kombinaciji sa eyelinerom. Super ovo izgleda!

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo mi je jedan od tvojih najlepsih lukova. :) Mnogo mi se dopada.
    I ja tako znam da nosim lajner.

    ОдговориИзбриши
  16. Lijepooooo :) me gusta mucho, suck on that, spusteni kapci :D vidi tusa kako si dobro izvukla!
    Sta bi s tobom i ljubicastom, nema iritacija?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ako te gusta onda je to nešto :D Hvala!
      Znaš kako, ovo iznad je roze, ljubičaste je bilo samo malo ispod i nije mi smetala, baš je neka čudna ljubičasta. Inače i dalje imam alergiju, da :(

      Избриши
    2. Steta, vidim da bas volis ljubicastu ali hajde pokusaj tako nesto sa rozom i nekim primjesama crne ili sta ja znam. Snalazis se i sama kako vidim :D

      Избриши
  17. Ja sam za Dan zaljubljenih imala samo masku za lice :D Inače, super ti je ovaj look, trebala bi češće koristiti roze nijanse:)

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман3.7.16. 11:32

    Prelepo. Najlepse šminkaš oči diljem interneta. :D Ili, da budem preciznija, baš po mom ukusu: izblendano, sa merom, precizno, ne dižeš senke do obrva, obrve nisu prejake i sve tako. Hvala, tvoje radove mogu da prepisujem i rado to činim! :)

    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Au, kakav komentar :-) Hvala puno, baš sam polaskana!

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...