Dior Vibrant Colour Powder Blush - 421 Starlight

/
16 Comments
Ovo je jedan od proizvoda koje sam poslednje kupila, ali ipak dobija prednost u odnosu na druge kod recenziranja pošto je limitirano izdanje.


Diorblush 421 Starlight deo je limitirane kolekcije za jesen-zimu 2014-2015. Iako u nazivu stoji da je rumenilo ovo je zapravo hajlajter i to diskretan i tako lep da mi nije jasno zašto nije privukao veću pažnju. Upakovan je kao standardna Diorova rumenila - 7g proizvoda dolazi u elegantnoj, čvrstoj kutijici sa velikim ogledalom i četkicom prekrivenim zaštitnim plastičnim poklopcem. Kutijica ima plišanu navlaku kao dodatnu zaštitu. Puna cena mu je oko 4900 dinara, dakle kao i za ostala Diorova rumenila (ja ga ulovih sa popustom).
Četkica koja dolazi uz proizvod sasvim je upotrebljiva. Verovatno to ne bi bio slučaj da je ovo zaista rumenilo, ali ovako je skroz fina za nanošenje hajlajtera. Starlight je u ambalaži vrlo svetao, vuče na naradžasto-rozikasto i reklo bi se da spada u toplije hajlajtere dok je na koži primetno hladniji, ali opet takav da bi stajao praktično svakom podtonu. Zanimljivo mi je da praktično nema miris. Očekivala sam nešto očaravajuće, možda poput Guerlain kuglica, ali ne, on jednostavno ne miriše. Pogledajte fotografije iz velike blizine:
Imam dosta hajlajtera, smatram da su oni proizvod u koji vredi uložiti novac jer traju dugo i daju koži "ono nešto" šta nije vidljivo na prvu loptu, ali šta doprinosi opštem utisku blistave i lepe kože lica. U zavisnosti od prigode, doba dana i ostatka šminke koristim praktično sve nijanse hajlajtera; i breskvaste i zlataste koji daju topli sjaj i beličaste koji su sasvim hladni i razne nijanse roze i boje šampanjca. Spadam u tip žena koje mogu da iznesu i jači hajlajter, a da to ne deluje previše sjajno i kičasto, ali ipak postoje prilike kada želim da dam koži blistavost, a da to ni najmanje nije upadljivo. Za takve prilike odličan mi je, recimo, Mac Strobe, ali i Dior 421 Starlight. Nema na (našem) tržištu mnogo hajlajtera koji su ovoliko diskretni, a ipak vrše svoju ulogu. Ne sadrži šljokice i kada se nanese bukvalno je blistavost sve šta se primećuje. Ne deluje baš upadljivo čak ni u debelom sloju, a u standardnom je takav da bi ga mogle izneti čak i žene na kojima i minimum šminke deluje primetno i koje su oprezne sa hajlajterima. Nežan je i svilenkast na dodir, lako se nanese praktično bilo čime, stavljala sam ga i četkicom koja dolazi uz proizvod i četkom za rumenilo i širokom četkom i prstima. Teško je preterati i savršeno se stapa sa kožom, zato se i nanosi toliko lako. Izrazito je postojan, kako izgleda kad ga tek stavim tako izgleda i pre nego što ga skinem, ma koliko sati prošlo u međuvremenu. Pogledajte kako izgleda na swatchu na ruci, s tim što imajte u vidu da je ovo debeli sloj kakav ne bih stavila na lice:
Pogledajte i kako izgleda na licu, trudila sam se da ga prikažem i tu kako biste stekli što bolji utisak, s tim da je ovaj tip proizvoda jako teško fotografisati, što zbog odsjaja što zbog delikatnosti samog proizvoda:
Kako vam se sviđa Dior 421 Starlight? Koji hajlajter vi najviše koristite u poslednje vreme?


You may also like

16 коментара :

  1. Boze moj... Kako je divan....:inlove:....
    Tebi predivno stoji, stvarno. Zanima me dokle se on moze nabaviti, ja ga moram uloviti????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma prelep je stvarno, uživo je još lepši, ne može aparat nikad 100% da uhvati ovakve proizvode. Hvala :)
      Ne znam dokle će biti u prodaji, shvatam sad da nikad nisam ni razmišljala do kada drže LE kolekcije i šta rade sa neprodatim proizvodima :/

      Избриши
  2. Uh, savrsen, savrsen <3
    Bas ovakve diskretnije volim, a nijansa je prelepa :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam luda za hajlajterima a od Diora sam imala iz Nude kolekcije, bio je savršen. Sve od Diora je skoro savršeno :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep je!!!! Ne verujem da je ovako diskretan. Izgleda bukvalno kao da su ga pravili za mene :D
    Ja se hajlajtujem tek ponekad, i to najsvetlijim UD senkama u paleti, nekad Venus, nekad Virgin :DDD
    Da, treba mi hajlajter :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaaa :) Stvarno je malo ovoliko diskretnih hajlajtera, obično su znatno upadljiviji.

      Избриши
    2. Zaboravih da kažem da mi se veoma dopada kako ti stoji :) tako je suptilan na licu, ali fenomenalno odradi posao :)

      Избриши
  5. Pristaje nijansa skrozzz tvom tenu, nadam se da bi i meni tako divno stajao.. Mislim ako ga nađem negde s obzirom da je LE :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, sigurna sam da bi :) Ima ga još sigurno, nisam ni ja ovaj tako davno kupila.

      Избриши
  6. Da li je jos uvek na popustu? Gde ga ima?
    Pozz
    Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Popust od 20% će sutra i prekosutra biti u parfimeriji Beautique u Merkatoru :)

      Избриши
  7. Prekrasan je ovaj diorček i ako i kada budem u prilici pridružit ću ga svojoj kolekciji. Mada se meni jako sviđa i primjerak iz Diorskin Nude kolekcije. On je pak, čini mi se, više šampanjast, ali i dalje prekrasan. <3
    Ja sam ovisna o highlighteru i mislim da ne prođe niti jedno šminkanje bez njega. Jednostavno, volim da blješči :D Već dugo koristim Mary-Lou Manizer i on mi je ultimativni favorit.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam još zagledala Nude kolekciju, ali zvuči odlično :)
      Isti slučaj za hajlajtere, samo ih vrtim, ali obavezno je neki tu. Mary-Lou mi je ubedljivo prvi na listi želja, ubedljivo! :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...