Vichy Liftactiv Supreme

/
10 Comments
U poslednje vreme baš sam zaređala sa dekorativom, a nakupilo se i dosta preparativne kozmetike koja zaslužuje recenziju. U ovom postu prikazaću svoj doživljaj Vichy Liftactiv Supreme kreme.
Vichy Liftactiv Supreme zasniva se na jednoj posebnoj ideji. Naime, godine nisu jedine koje odaju starost kože, već to čine i sati i dani koji prolaze. Različiti znakovi starenja kože postaju izraženiji kako dan prolazi.
Vichy je klinički i objektivno izmerio starenje kože tokom dana: od jutra do večeri koža gubi sjaj, znakovi umora su vidljiviji, njena čvrstina se smanjuje, a bore su izraženije. Instrumentalna merenja koja su naučnici vršili svake večeri dokazala su da su bore izrazitije, posebno u uglovima očiju i oko nosa (nazolabijalne bore), elastičnost tkiva je smanjena, povećano je crvenilo i koža je manje čista, zbog čega je ten sivkast. Novi proizvod predstavlja novu viziju progresivne nege koja uklanja znakove starenja u svakom trenutku kada su oni vidljivi: TRENUTNO pružajući utisak glatke i ujednačene površine kože, TOKOM DANA pružajući svež i odmoran izgled kože sve do uveče te DUGOROČNO delujući protiv bora i gubitka čvrstine kože. Vichy je pritom iskoristio jedinstvene aktivne sastojke: ramnozu (5% koncentracija) + neohesperidin (2% koncentracija), udružene sa ekskluzivnom Vichy tehnologijom »Day-Proof« koju čine adenozin (zaglađuje kožu i deluje protiv bora) i kofein (stimuliše kožu i smanjuje zadržavanje vode). Formula proizvoda Liftactiv Supreme obogaćena je tehnologijom optičkog 3D-poboljšavanja koja na pogled i na dodir preoblikuje površinu kože. Ovo osigurava kombinacija prekrivajućih čestica, matirajućeg pudera i belih mikro-kuglica koji u trenu zaglađuju površinu kože i daju joj sjaj. Matirane mikrosfere sa finim belim bisernim prahom brišu nepravilnosti. Ten je pritom matiran i ujednačen.
Recenzije preparativne kozmetike su kod mene ređe zato što više volim da isprobavam šminku, ali i zato što smatram da nema smisla pisati o kremama, gelovima za čišćenje i sl. bez duže upotrebe i ispitivanja u različitim vremenskim uslovima i fazama kroz koje koža prolazi. Uvidela sam da sam za mnoge kreme jedan utisak imala nakon nedelju dana, a sasvim drugi nakon mesec dana upotrebe. Ovo je krema koju sam počela da koristim u oktobru, zajedno sa još nekoliko proizvoda koje sam kombinovala prema potrebi.
Prema opisu proizvođača, ovo je krema čija su ciljna grupa žene preko 40 godina. Iako nemam toliko, ova krema mi je jedna od najboljih koje sam koristila. Kreme koje nose oznaku anti-age i koje su namenjene ženama u poznijim godinama su, po pravilu, masnije i teže i odgovaraju suvoj koži kakvu ima moja majka, ali uvek sam se pitala kakve kreme koriste starije žene koje imaju masniju kožu, nije da se suvišna masnoća magično izgubi kako se pređe određena starosna granica. Ova krema je fino rešenje za ovaj problem pošto je namenjena normalnoj i mešovitoj koži (ja bih slobodno dodala i masnoj), a ipak poseduje i osobine koje treba da ima jedna krema za zreliju kožu.
Krema je bele boje i prijatnog mirisa. Gelaste je tekture te se lako maže i vrlo brzo upija. Kao podloga za šminku jedna je od najboljih koje sam probala. Nije da nakon mazanja matira kožu na klasičan način, efekat nije vidljiv odmah po nanošenju već deluje tako da mi tokom dana nos i čelo manje prosijavaju. Ovaj efekat sam na početku pripisivala puderima, prajmerima, noćnoj kremi, ali nakon duže upotrebe utvrdila sam da je upravo Liftactiv Supreme zaslužna za to. Bila bi mi dovoljna kao jedina nega u svim godišnjim dobima osim zime kada povremeno ipak moram da dopunim nekim serumom ili uljem pošto su mi obrazi skloni dehidraciji. Masna koža najverovatnije ne bi imala potrebu za dopunskom negom. Svaki put kada je trebalo da izađem iz kuće ujutro, a da pristojno izgledam i kasno uveče mazala sam upravo ovu kremu, kako zbog uticaja na smanjenje prosijavanja tako i zbog toga što mi čini kožu odmornijom i svežijom. Mešovita koža je, čini mi se, najnezgodnija za pronalaženje krema pošto one treba da se uklope i sa masnim i sa suvim delovima, a ovoj kremi to baš fino polazi za rukom, niti mi je preteška na nosu, niti mi je preslaba na obrazima. Uvek mi je neprijatno kada treba mnogo da hvalim proizvod koji je PR uzorak, ali reći ću to ovako - imam gomilu proizvoda na čekanju, neke sam dobila, neke sam kupila, dakle nije mi nužda da mažem neku kremu po svaku cenu. Ipak, ovu kremu sam skoro potrošila, imam je još za dva-tri mazanja, videćete je u narednom postu o potrošenim proizvodima i ne bih je koristila četiri meseca da mi se jako ne sviđa.
 
Da li ste možda probali ovu kremu? Kako vam se svidela? Koja je krema vas oduševila u poslednje vreme?


You may also like

10 коментара :

  1. e a ja bas moram da kupim sad kremu, mislis da bi bila ok i za supermasnokosce? nocu sam na vichy detox po tvojoj preporuci, probala sam idealu serum ali je on meni previse vodenast, ne godi mi, ne znam da li su svi serumi takvi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi, verovatno bi masnokošcu bila dovoljna kao jedina nega, a nema šanse da bi prosijavanje bilo jače, moja koža generalno nije masna, ali nos baš baš jeste i sasvim lepo izgleda uz ovu kremu i nakon dosta sati. Videla sam da imaju u nekim Lilijima otvorene ove kreme kao testere pa vidi da probaš pre kupovine za svaki slučaj. Serumi uglavnom jesu takvi, Idealia je čak više silikonasta nego drugi serumi, obično su još vodenastiji.

      Избриши
  2. Necu probati ovu kremu, bar ne uskoro jer imam daleko manje godina, ali uvek preskacem ovakve postove, pa sam sad ipak odlucila da procitam jednu i vidim sta te skupocene kremice rade! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svašta rade :) Jeste ti rano za ovu kremu, ali ipak nije ona baš nužno za pozne godine, svrstala bih je u 30+ kategoriju.

      Избриши
  3. Nisam jos probala ali po opisu ne djeluje lose. Ja sam zasad na Loreal Triple Active Day kremi i super mi je. Mozda nekad u buducnosti probam i ovu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam nekad imala tu, bila mi je ok kao letnja krema :)

      Избриши
  4. Анониман6.1.15. 21:15

    Deluje sjajno ova recenzija, preporucicu kumi, ona bas ima problem da nadje odgovarajucu kremu za njen tip koze (mesovita ka masnoj, a dehidrirana), a mene su odusevile neke apotekarske anti-age i vitaminske varijante kao i bademovo ulje kao dodatna nocna nega (Galafarm). Naravno sve u vezi nevena je moj prijatelj, pa ni klasicni balea masni krem ne moze da ne bude u mojoj postavi. Jekoderm za ekstremnije suvoce i fenomenalni Dahlia univerzalni krem su mi uvek "u ekipi". Mislim da sam sve nabrojala :-)
    Alekta*
    PS, ja inace nisam neki ljubitelj recenzija preparative, sto je sigurno pogresno, ali ovo sam sa uzivanjem procitala :-)
    Srecan Bozic i koliko varnica toliko i kremica i mackalica!!! :-DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ijao, kakva želja! :))))) Hvala, hvala, takođe! Bogme sam videla mnogo varnica, biće ovo onda godina mackanja :D
      Hvala i na preporukama!

      Избриши
  5. I ja sam nedavno potrošila ovu kremu, bila mi je stvarno ok.Što se tiče liftinga nisam primjetila nešto ali krema kao takva je stvarno ok.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam ni ja za lifting, nema se još šta zatezati, srećom, ali sviđa mi se što mi odgovara i na masnim i na suvim delovima, a to nije lako uklopiti.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...