Tri sredstva za čišćenje lica - Bioderma, Roc & Dr. Hauschka

/
16 Comments
U ovom postu pisaću o svojim utiscima o trima sredstvima za čišćenje lica, a ujedno i o tome koliko je mešovita koža komplikovana za negu i koliko je važno ne donositi sud o preparativnoj kozmetici prebrzo.
Ova tri proizvoda jako se razlikuju međusobno, kako po tipu kože kojoj su namenjeni, tako i po samoj vrsti proizvoda. Ipak, svima je zajednička uloga koju bi trebalo da obavljaju - učinkovito čišćenje kože lica, uklanjanje ostataka šminke i nečistoća i pomaganje u održavanju prirodnog balansa kože. Kao i ogromna većina žena sa mešovitom kožom skačem sa proizvoda za masnu na proizvode za osetljivu kožu pa uskoči tu i neki za normalnu i na kraju nijedan ne odgovara u potpunosti i, što je još važnije, nijedan ne odgovara u svakom godišnjem dobu ni svakom stanju kroz koje mešovita koža prolazi. O svakom od ova tri proizvoda jedno sam mišljenje imala na početku upotrebe, a sasvim drugačije danas. Povremeno imam grižu savesti što znatno ređe pišem o preparativnoj kozmetici nego o dekorativnoj, ali činjenica je da je za ovu prvu potrebno najmanje mesec dana upotrebe da bi se doneo sud, a nekada je neophodno utvrditi kako deluje u toplijem, a kako u hladnijem periodu godine.
Idemo na pojedinačne utiske, krećem od Bioderme:
Bioderma gel
Bioderma Sebium Gel Moussant je penasti gel za čišćenje mešovite i masne kože. Blago čisti kožu i smanjuje lučenje sebuma i zapušavanje pora. Može se koristiti i za telo. Ne sadrži sapun i hipoalergen je. Koristi se svaki dan, ujutro i uveče tako što se manja količina gela nanese na vlažnu kožu, blago utrlja i potom ispere. Pakovanje od 200ml košta oko 1500 dinara.
Lista sastojaka:
Aqua/water/eau, sodium cocoamphoacetate, sodium laureth sulfate, methylpropanediol, disodium edta, mannitol, xylitol, rhamnose, fructooligosaccharides, zinc sulfate, copper sulfate, ginkgo biloba leaf extract, peg-90 glyceryl isostearate, lactic acid, laureth-2, potassium sorbate, sodium chloride, propylene glycol, sodium hydroxide, fragrance (parfum). [bi 418]

Ovo je gel diskretnog mirisa, pravi penu na licu, ali ne naročito gustu, lako se ispire i ostavlja lice zaista čisto. Uvek mi treba neki proizvod ovog tipa kako bih uklonila eventualne ostatke šminke i temeljno očistila lice nakon uklanjanja šminke dvofaznim sredstvima i micelarnim rastvorima. U tom smislu ovo je sjajan proizvod, posle njega ne ostaje ni najmanji trag na peškiru.
Nema žene sa mešovitom kožom koju u nekom periodu ne izluđuje višak masnoće u T zoni i koja ne krene da kupuje proizvode namenjene smanjenju masnoće. Kada sam tek kupila ovaj gel bila sam oduševljena - lepo je uklanjao šminku, temeljno čistio lice koje je nakon njega izgledalo matirano i to dugo. Nakon malo duže upotrebe jesam primetila smanjenje mašćenja nosa mada je takav efekat zapravo teško pripisati konkretnom proizvodu pošto je u igri uvek više faktora. Kako su prošle velike vrućine krenuli su da mi se pojavljuju suvi pečati na obrazima. Pojačala sam noćnu negu, ali značajnijeg poboljšanja nije bilo sve dok nisam prestala da koristim ovaj gel. Kao što se pokazalo mnogo puta, mešovita koža sklona dehidraciji daleko je od masne kože i džaba što pomaže u kontroli masnoće kad izazove štetu na drugom mestu, a kad se šminkam svakako lakše kamufliram višak masnoće od suvih pečata preko kojih nijedan puder ne izgleda dobro. Mnogo puta sam pročitala da žene sa masnom kožom obožavaju ovaj gel i ako imate takvu svakako preporučujem da ga probate, ali pripazite ako vam je koža sklona dehidraciji. Planiram da nastavim da koristim ovaj gel kada ponovo dođu vrućine.
Roc energising mousse
Roc Energising Cleansing Mousse ili energetska pena za čišćenje lica namenjena je svim tipovima kože pa i osetljivoj. Nežno čisti lice, a energetski sastojci (bakar, cink i magnezijum) revitalizuju kožu dok je glicerin i sorbitol hidriraju. Ne sadrži alkohol i ne zapušava pore. Flašica od 150ml košta oko 1500 dinara.
Lista sastojaka:
Water, glycerin, polysorbate 20, cocamidopropyl betaine, sodium lauroamphoacetate, sodium laureth sulfate, sodium, magnesium aspartate, zinc gluconate, copper glucconate, lauroamphodiacetate disodium, xanthan gum, Lauric acid, lauryl hydroxyethyl imadazoline, disodium EDTA, citric acid, sodium glycol, sodium benzoate, phenoxyethanol, fragrance.

Mnogo, mnogo volim pene za čišćenje lica. Nema to veze sa njihovom delotvornošću, samo mi je zabavna ta tekstura, volim gomilu pene u rukama koju onda veselo trljam po licu, šta da kažem, valjda me nisu dovoljno kupali u penama uz gumene patkice kao malu :D Ova pena ima nežan, cvetni miris koji se po ispiranju više ne oseća. Maksimalno je nežna na dodir i tako lako i lepo očisti lice koje je primetno nežnije nakon čišćenja. Baš zbog tog osećaja bebeće mekane kože obožavala sam ovu penu do pre neki dan. Sporo se troši, jedna pumpica je dovoljna za jednu upotrebu, a koristila sam penu samo uveče tako da je sigurno ne bih potrošila jedno pet meseci pa je vrlo isplativa. Isprobala sam dosta penastih čistača, a ovaj mi je najnežniji i najprijatniji od svih, pritom sam ga koristila i u periodu kad mi je koža bila iritirana i nisam osetila nikakvo peckanje. Pre neke tri nedelje primetila sam proklete pečate suve kože na obrazima. Nisam ništa menjala u svakodnevnoj nezi i koristim proizvode koji definitivno lepo hidriraju i nisam uspevala da otkrijem uzrok pečata. Mnogo puta sam pročitala da svi penasti čistači isušuju kožu upravo zbog same pene, sastojak koji je odgovoran za mehuriće odgovoran je i za isušivanje, ali bilo mi je nepojmljivo da moja divna, nežna penica može da mi isuši lice. Nažalost, može :( Prelomila sam, prestala da je koristim, prešla na Dr. Hauschka Cleansing Cream i pečati su nestali za dva-tri dana. Svakako ću nastaviti da je koristim kada dođe toplije vreme i isključe centralno grejanje koje je fatalno po kožu sklonu dehidraciji, ali utvrdila sam da penasti čistači, ma koliko blagi bili, ipak mogu da isuše kožu.
Dr. Hauschka Cleansing cream
Dr. Hauschka Cleansing Cream je najprodavaniji proizvod ovog brenda. Pri osmišljavanju preparata za čišćenje, Elisabeth Sigmund se setila kozmetike koju je upotrebljavala njena majka u Beču. Ona je u porcelanskoj kutijici imala pastu od badema koju je koristila za čišćenje lica. Bademovo brašno veže za sebe nečistoće i dubinski čisti pore. Zbog navedenih svojstava bademovog brašna, Elisabeth Sigmund došla je na ideju da razvije recept koji sadrži mlevene bademe u kombinaciji sa bademovim uljem, uljem pšeničnih klica i lekovitim biljkama koje neguju kožu. Između ostalog, izabrala je zečju detelinu, kamilicu i neven. Tako je nastala Dr.Hauschka krema za čišćenje koja ne isušuje kožu već je neguje i jača stimulišući procese samočišćenja. Ne sadrži tenzide i nežno čisti kožu (ne narušava kiselost tj. pH kože) (preuzeto sa sajta Metropoliten.rs). Cena za 50ml ove kreme je oko 1500 dinara.
Lista sastojaka: voda, brašno slatkog badema, ekstrakt zečje deteline, ekstrakt nevena, alkohol, ulje kikirikija, ulje pšeničnih klica, ekstrakt kamilice, ekstrakt kantariona, ekstrakt hamamelisa, ulje slatkog badema, prirodni miris (eterična ulja), citronelol, geraniol, ekstrakt acerole, ksantan, algin

Priznajem da generalno nisam sklona prirodnoj kozmetici kao ni posebnim načinima i ritualima za njenu upotrebu. Ni najmanje ne negiram njenu delotvornost i povremeno dajem šansu i takvim proizvodima, ali više sam sklona standardnoj kozmetici, čisto stvar ukusa i ličnog doživljaja. Ipak, nakon nekoliko prezentacija, a naročito nakon ovog opisa na blogu Lene Novitz poželela sam ovu kremu. Način upotrebe je specifičan, pogledajte detaljan opis kod Lene, a ja sam dala sve od sebe da redovno sprovodim ovakav ritual. Krema je zaista posebna, nakon upotrebe koža je na dodir glatka i deluje nahranjeno, kao da sam namazala kremu iako je lice samo očišćeno. Nije slična nijednom drugom proizvodu koji sam probala. Koristila sam je neko vreme, možda oko tri nedelje, nisam primetila neko veće poboljšanje, ali mi je svakako prijala i jedini razlog što sam prestala je taj što njena primena zahteva malo više vremena i truda koje u tom periodu nisam mogla da uložim. Nakon muke sa Roc penom vratila sam se Dr. Hauschka kremi i čudo jedno koliko mi prija sada kada mi je koža isušena. U principu bih volela da malo bolje čisti lice, ako šminku prethodno baš dobro ne skinem micelarnim rastvorima ostane trag na peškiru i nakon ove kreme za čišćenje, ali spremna sam da zažmurim na ovo pošto suvih pečata nema i koža više nema onaj izmučen izgled.

Raspisah se pošteno, ali morala sam objasnim koliko je mešovita koža u stvari nezgodna i kroz koliko različitih stanja prolazi tokom godine. U toplijem periodu ponaša se vrlo slično masnoj, u proleće i jesen najsličnija je normalnoj koži, a zimi poprima odlike osetljive pa čak i suve kože. Nema univerzalnog pravila ni vrste proizvoda koji bi joj uvek odgovarali, sve se svede na to da treba pratiti stanje kože i negovati ga u skladu sa njim.
Prolazi li vaša koža kroz ovakve faze? Koje proizvode za čišćenje lica volite?


You may also like

16 коментара :

  1. Mnogo volim Vichy proizvode!Ali i Bioderma je odlicna :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo sam nekoliko Bioderminih proizvoda probala, ali svakako će ih biti više ubuduće :)

      Избриши
  2. Takodje imam mešovitu kožu i delim muku sa njom, sa tim da mi je T-zona mešovita i sklona dehidrataciji, a obrazi normalni. Oduševljena sam Dr. Hauschka kremicom za mešovitu kožu, i baš bih volela i ovu kremu za čišćenje da probam.
    Jedno vreme sam skroz bila u fazonu ,,prelazim na prirodnu kozmetiku", dok se nisam malo i opekla. Jednostavno, lice mi nije najbolje reagovalo, i umesto blistavog i magičnog preokreta dobila sam tonu onih malih sitnih bubuljica na čelu, koje saniram već 4 meseca. Od tada sam na ,,standardnoj" kozmetici. :) Ipak, Dr Hauscka nije imala nikakve negativne posledice.
    Sjajan post, baš me je zanimalo Bioderma sredstvo. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj onda i kremu, velike su šanse da će ti se svideti, naravno ukoliko budeš mogla da se navikneš na drugačiji koncept primene. Mogu misliti kako je tek "zabavno" kad je dehidracija na masnom delu :(
      Hvala :)

      Избриши
  3. Bukvalno pravim listu postova sa proizvodima za negu kože kako bih znala šta da kupim, super si objasnila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da je bilo korisno i srećno sa odabirom :)

      Избриши
  4. Odličan post. Jako je važno pošteno očistiti lice i zato ovakve postove s guštom čitam, Voljela bih probati Hauscka cleasing cream:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jeste, baš je važno, a tako je teško naći odgovarajući proizvod i tako se lako napravi šteta.

      Избриши
  5. Slazem se da je mesovita koza uzas za odrzavanje. Primecujem da mi se u proteklih nekoliko meseci normalizovala koza i mascenje nosa smanjilo, ali ocekujem povratak u toplijim danima. Ono sto mislim da mi je najvise pomoglo kod normalizovanja koze jeste sto sam iz upotrebe izbacila sve proizvode koji pene. :) Najvise mi prijaju balmovi za ciscenje, ali je kod nas ponuda krajnje zalosna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, izgleda da je izbacivanje penastih proizvoda jedino rešenje i za mene iako njih najviše volim zbog toga što mi najtemeljnije očiste lice :(

      Избриши
  6. I ja muku mucim sa mesovitom kozom. Najgore mi je da izaberem sredstvo za ciscenje. Evo sad mi je pena pri kraju i pojma nemam sta da kupim. Videla sam da ima neko novo Roc sredstvo za ciscenje (pena valjda), navodno jako blago, al nisam pametna.
    Najradije bih pene i gelove izbacila, ali onda uvek mislim da mi nije koza dovoljno cista. Zao mi je sto je kod nas slaba ponuda ulja i balmova, a da su u nekom srednjem cenovnom rangu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, sredstva za čišćenje su najveća muka, biće da tu treba da tretiramo svoju kožu kao suvu. I ova Roc pena važi za jako, jako blagu i u principu i jeste takva, ali kad je vreme ovako hladno valjda ipak treba nešto još blaže. I ja zato koristim pene i gelove, sve drugo mi nije dovoljno efikasno u smislu čišćenja, to mi je mana i za Dr. H, pogotovo kad na licu imam par slojeva pudera i koječega :(

      Избриши
  7. Definitivno prolazi kroz faze, nekad se zasitim svakog cistaca :/ Najvise mi je kozu isusio lrp gel, vichy mi nista nije radio a avene sam kupila ponovo jer mi je uvijek bio najprijatniji na licu a osjecala sam i da ga ocisti.
    Ne vjerujem da bih se i ja navikla na ciscenje kremom, sta ja znam, i micelarnu ispirem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da :( LR nisam probala, Vichy roze pena mi je bila fina, a za Avene sam zapamtila da treba da ga probam :)
      Nije ispiranje problem kod dr. H. kreme, i ona se ispire, samo je proces stavljanja drugačiji. Mislim da se ja ne bih mogla navići na ulja i balmove za čišćenje upravo zbog toga, ako se nakon skidanja šminke nisam deset puta ispljuskala vodom džaba :D

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...