NUXE Creme Prodigieuse Yeux (Anti-Fatique Moisturising Eye Cream)

/
21 Comments
Nisam već dugo recenzirala kremu za negu područja oko očiju iako veoma vodim računa o toj regiji pa ću vam u ovom postu napisati svoje utiske o jednom od najprodavanijih proizvoda brenda NUXE koji nam je nedavno došao.
NUXE je francuski brend čija je priča počela još 1957. godine. Naziv je kombinacija reči priroda „NATURE“ i luksuza „LUXE“ pošto i sama kozmetika predstavlja spoj prirode i luksuza. Proizvodi ne sadrže mineralna ulja, parabene kao ni sastojke životinjskog porekla, a sadrže dragocene aktivne, biljne sastojke u optimalnim koncentracijama. U proseku je oko 80% sastojaka prirodnog porekla. Više podataka o brendu kao i o linijama proizvoda i prodajnim mestima možete pronaći na njihovom sajtu: http://www.nuxe.rs/.
Kod nas postoje četiri kreme ovog brenda namenjene nezi područja oko očiju: Nuxuriance Yeux et Lèvres, Merveillance Expert Yeux, Nirvanesque Yeux i Crème Prodigieuse Yeux. Kremu iz prve linije nisam ni razmatrala pošto je iz linije namenjene starijim ženama (deluje na duboke bore, smeđe pege, opuštenu kožu), a brzo sam odbacila i Merveillance Expert Yeux koja bi trebalo da zateže bore i deluje protiv otečenih i tamnih podočnjaka i to zato što je ipak namenjena ženama između 45 i 55 godina i mislim da nema smisla da krenem sa takvim proizvodom već sada. Dvoumila sam se između kremice iz Nirvanesque linije namenjene ženama koje su prešle trideset ili/i onima kod kojih su se pojavile prve mimičke bore i Prodigieuse koja je namenjena svim starosnih dobima, dakle svima kojima je potrebna dodatna hidratacija. Definitivno spadam u ciljnu grupu za Nirvanesque kremicu, i po godinama i po stanju kože, ali ipak sam izabrala ovu iz Prodigieuse linije i to zato što je jako popularna, spada u pet najprodavanijih NUXE proizvoda.
Šta kaže proizvođač

Crème Prodigieuse Yeux deluje protiv prevremenog starenja kože oko očiju i protiv podočnjaka i natečenosti. Lagana je i nemasna te osvežava pogled.
Snažna kombinacija antioksidanasa (dragoceni večni cvet, plavi zvezdan i ekstrakt kakaa) štiti od prevremenog starenja, dok prirodna hijaluronska kiselina omekšava kožu i zateže fine bore oko očiju. Biljni kofein deluje protiv otečenosti i tamnih podočnjaka, a biljni glicerin pruža obilje hidratacije.
Ova hidratantna krema namenjena je svim tipovima kože i svim starosnim dobima.
Lista sastojaka:
Krema dolazi u pakovanju sa pumpicom koja dobro funkcioniše, a cena za standardnih 15ml je oko 2000 dinara. Bele je boje, srednje gustine, a miris joj je neka blaža varijanta mirisa koji ima čuveno NUXE suvo ulje. Ne zadržava se i ne verujem da bi smetao čak ni onima koji ne vole jače mirise u kozmetici.
Pre detaljnijeg opisa kreme podsetiću da imam prilično suvu regiju oko očiju sa već vidljivim boricama (one klasične, u obliku svračijih nožica), genetika tu nikako nije na mojoj strani, ali nemam otečene podočnjake skoro nikada, a nisu ni preterano tamni, tu sam neki prosek.
Krema se lako razmazuje (iako nema silikone) i brzo upija, mogu da pređem na stavljanje korektora već nakon dva-tri minuta. Nema efekat posvetljivanja podočnjaka (trebalo bi da ga kremica iz Nirvanesque linije ima, čisto da znate ako to tražite), a ni nakon duže, redovne upotrebe nisam primetila da su mi podočnjaci manje tamni nego što su bili. Međutim, odmah po mazanju koža postane jako mekana, ali ne na onaj način na koji je omekšaju silikonski prajmeri već je prosto elastičnija, poput kože na drugim delovima lica gde nije tako tanka. Hidratacija je definitivno ono šta se dobija od ove kreme i to dugotrajna. Ako je namažem uveče ujutro mi je koža divno elastična, isto važi i za jutarnje mazanje gde kasnije, tokom dana, postoji primetna razlika na dodir. Probala sam da je ne namažem jedan dan i to je sasvim druga priča, koža je odmah grublja i deluje suvo, dakle krema nema trajniji efekat u smislu da će koža biti u mnogo boljem stanju nakon nekoliko nedelja mazanja, ali bez ikakve sumnje pomaže koži da održi nivo vlažnosti, a samim tim deluje kao prevencija stvaranju novih bora. Više od ovoga ni ne očekujem, pogotovo ne u ovom cenovnom rangu.
Nije me ni najmanje iritirala, čak ni kada sam je nanosila baš blizu oka (da, znam da ne treba, ali ne mogu da odolim) niti je izazivala podbulost i natečenost. Kako nemam otečene podočnjake nisam mogla da proverim deluje li, ali proizvođač preporučuje da se krema pre upotrebe ostavi nekoliko minuta u frižideru za još bolji efekat protiv otečenosti. Krema nije ni teška ni masna, ali nije ni vodenasta i primetno hrani kožu tako da mi je jasno zašto piše da je namenjeno svim starosnim dobima, zaista ne vidim zašto je neko ne bi mogao koristiti.
Sve u svemu, ovo je vrlo fina krema za negu područja oko očiju i bez dileme bih je ponovo koristila.
Koju okoloočnu kremu vi volite ovih dana? Koji NUXE proizvod vam se svideo?


You may also like

21 коментар :

  1. Ja sam se za rođendan častila sa Reve du Miel balzamom za usne i kremom za ruke, mali Mujo nije mogao da propusti te senzacije :D
    Danas sam ih baš kupila, probaću ih čim dođem kući, iskreno se nadam da će opravdati hype :D
    A ovu kremicu kupujem čim potrošim sadašnju okoloočnu, ne bih da ih gomilam bezveze, ali po tvojoj recenziji ova pruža sve što ja od okoloočne kreme tražim, a sastav mi se baš sviđa :)
    Sjajan post kao i uvek! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe, neka si! :) Kakav je balzam, da li je zaista tako dobar kao što čitam? E da, srećan rođendan :)
      Krema mislim da spada u one univerzalne, skroz je fina. Hvala :)

      Избриши
  2. Uh, bas si me zagrejala za ovu kremu, a recenziju sam jedva docekala :D Preko dana, tj kao podlogu korektoru kremu uvek stavljam skoro do same ivice donjih trepavica, inace bi korektor izgledao grozno. Uveče se trudim da ispoštujem tu okoloočnu regiju. Trenutno mackam Bioderminu uveče, ona je ultra lagana. Za korektor mi treba neka jača, Sebamed Q10 mi je jedna od omiljenih već godinama :) A od skoro koristim Bioten Genovate kao podlogu korek. mnogo fina krema za malo para :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Huh, nisam, nažalost, probala nijednu od te tvoje tri pa ne mogu da uporedim, ali mislim da bi ti se svidela, ne znam jedino da li bi ti bila dobra po pitanju nadutosti, ali trebalo bi. Probaj tester, svakako :)

      Избриши
  3. ne koristim nista oko ociju, jer nikako da nadjem nesto da nije preskupo i sve kao cituckam o kremama, ali ne znam nis sama sta mi treba. nemam jos borica, ali bih eto da krenem sa negom i hidriranjem. koliko ti je trajala krema?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potrošila sam oko pola za nekih mesec i po, dakle tri, možda i 4 meseca, ja baš onako obilno mažem. Sigurna sam da bi ti se svidela, jednostavno nema ovde ništa šta se ne bi svidelo nekome ko nema preterano zahtevnu kožu, ali ako ne bi davala više para probaj sa nekom jeftinijom, možda Eucerin Q10, trebalo bi da je ona skroz ok.

      Избриши
  4. Potpuno opravdano sam je stavila na wish listu :) napisala si sve što mi je trebalo da znam :) odlično je i hvala!
    Trenutno koristim vichy idealia kremu, ali imam načetih nekoliko o kojima sam čak i pisala u par navrata a onda ih posle mesec, dva redovne upotrebe stavljala u stranu, kako bih probala nešto drugo i nikako da ih potrošim na kraju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Razumem, imam i ja 3-4 otvorene, a sada sam baš rešila da ih dokrajčim pre otvaranja neke nove. Ova mi je stvarno jedna od najboljih koje sam probala poslednjih godina.

      Избриши
  5. bas ti hvala za informacije ... moja Mama koristi nuxe i odusevljena je ... ja sam kupila neke proizvode - jos cekaju (dok ne potrosim tubice koje su jos polupune :) ) ... jos uvijek trazim onu NAJ kremu za njegu oko ociju ... nju mi je nekako najgore naci jel imam bas velike zahtjeve ... em da ne pece, em da brzo upija, em da dijeluje protiv podocnjaka itd
    trenutno koristim kiehls - ona mi je za jutarnju rutinu super, jel bas brzo upije i uopste ne pece u ocima (ima i takvih - paradoksno ali istinito) :) puno poz iz beca

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Ova sigurno ne peče, definitivno brzo upija, na podočnjake ne deluje nešto spektakularno, ali prija koži. Nisam ništa Kiehls probala, a volela bih. Pozdrav :)

      Избриши
  6. E ovo je Nuxe proizvod koji dugo zelim da kupim i prvo cu nju sigurno kupiti. Nisam ni ocekivala losu recenziju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno sam se trudila da budem kritična i kremica ima svojih mana, ali je ipak, onako sve u svemu, odlična za moje potrebe :)

      Избриши
  7. Upravo koristim ovu kremu. Toliko su je svi nahvalili da sam ju morala kupiti. Slažem se s tvojom recenzijom, lagana, fina krema za kožu koja nije previše suha.

    ОдговориИзбриши
  8. Trenutno koristim Vichy Idealia i nije losa ali nije ni nesto posebno, ovu cu probati sledecu jer sam se dvoumila izmedju nje i Nirvanesque i ova recenzija je prevagnula :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Idealia je meni ok za dan zbog efekta posvetljivanja, ali ova NUXE je mnogo bolja krema u smislu nege :)

      Избриши
  9. Uh, zelim da probam ovu posle tvoje recenzije, treba mi neka kremica kako mi korektor ne bi ulazio u borice oko ociju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da kažem baš da korektor ne ulazi u borice posle nje, ali definitivno lepo neguje kožu :)

      Избриши
  10. Meni je ova kremica izvrsna i definitivno vrijedna uloženog novca! ;) Meni je čak koža bila fino mekana i elastična kad bih preskočila mazanje, ali definitivno bolje stanje dok sam bila redovna i mazala 2x dnevno! ;)
    btw. i ja nanosim kremu blizu oka ponekad, i na kapke, posvuda. šta me briga, nije mi odmoglo do sada. :D
    Odlična recenzija!

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...