Nikada nisam...

/
63 Comments
Nisam dugo imala blogofilozofiranje pa nadoknađujem ovim laganim postom. Razmišljala sam o tome koliko se kozmetičke navike i zadovoljstva razlikuju od žene do žene, ono šta je jednoj neizostavan deo nege i uživancija drugoj je čist kuluk ili/i gubljenje vremena. Ukusi se, naravno, takođe neverovatno razlikuju. Evo šta i zašto ja nikad nisam :)
Nikad nisam...
...uradila piling ruku
Ozbiljno, da ne čitam blogove ne bih ni znala da žene uopšte rade piling ruku, nikad mi to nije palo na pamet.
...držala pakovanje na rukama
Isto kao stavka iznad. Koža ruku mi je normalna, bude nešto suvlja preko zime, ali nemam većih muka sa njom pa se valjda zato i nisam mnogo uživela u negu, mazanje kremom je kod mene i početak i kraj.
...uradila dubinski uljani tretman noktiju
I za ovo sam čula zahvaljujući blogovima. Mrzi me prilično, ali mislim da ću se ipak naterati da ubacim ovakve tretmane povremeno, realno je da su mi potrebni.
...bila na manikiru
Vrlo verovatno da grešim, ali nekako mi klasični manikir nikad nije bila usluga koja opravdava cenu, uvek sam bila sama svoj majstor. Jesam bila dva puta na nadogradnji noktiju i oba puta zažalila, trebalo mi je posle sto godina da oporavim nokte.
...nosila neku neon nijansu na noktima
Nisu meni neon nijanse nužno ružne na tuđim noktima, ali mi je potpuno nezamislivo da namažem nokte nekom drečavom nijansom, jednostavno to nisam ja.
...priuštila svojim stopalima mirišljavu kupku
Nega stopala je za mene nužno zlo. Redovno sređujem pete jer ako ih malo zapustim odmah izgledaju kao da sam orala njima, ali daleko od toga da uživam u tretmanu. Ne vidim smisao u dodavanju finih kupki, eteričnih ulja ili latica ruža, ionako jedva čekam da obavim posao i radim nešto zanimljivije.
...imala na noktima na nogama neku upadljivu nijansu laka ili nail art
Ne volim svoja stopala ni nokte na nogama (dobro, ne volim naročito ni one na rukama) tako da uvek biram nešto neutralno šta ne skreće pažnju.
...bila u solarijumu
Smatram solarijum baš nezdravim i plus nisam preluda za tamnijom verzijom sebe tako da solarijum nikada nije bio opcija.
...uživala u ritualu pranja kose
Mnogo mrzim pranje kose, svaki put toliko četkanja, raspetljavanja, čupanja i svaki put po završetku pomislim kako sada imam najveću moguću udaljenost od narednog pranja kose :D
...peglala kosu
Ne znam zašto se nekako podrazumeva da žene sa loknama makar povremeno ispravljaju kosu, peglanje kod mene nikad nije bilo opcija, em mi ne bi stajalo, em mi je kosa i bez toga slabašna pa se, tako, silno iznenadim kad se neko silno iznenadi što nikad ne peglam kosu.
...išla kod frizera na frizuru
Ozbiljno, baš nikad, čak ni za svadbu. Nakon šišanja frizerke mi osuše kosu i naprave frizuru i svaki put jedva čekam da dođem kući da operem kosu i namestim je kako se meni sviđa. Mislim da je iz ovoga jasno zašto nikad nisam poželela da mi neko drugi napravi frizuru.
...prespavala sa nekim pakovanjem na kosi
Svaka čast ženama koje to mogu, nema sumnje da je to korisno za kosu, ali ja ne bih imala mira cele noći.
...ofarbala kosu u plavo
Imala sam razne nijanse crvene, nekoliko nijansi smeđe, jednom sam čak nehotice ispala skroz crnokosa, ali plavuša nikad nisam bila, mislim da bih izgledala skroz neprirodno. Ironija je što bih, da sam mogla da biram, poželela da se rodim kao plavuša.
...poželela da se ošišam baš na kratko
Mnogo volim dugu kosu iako zaista dugu nikad nisam imala i dan kad se budem ošišala skroz na kratko biće dan kada sam digla ruke od želje da izgledam lepo. Nadam se da ga još mnogo godina neće biti.
...poželela da imam ravnu kosu
Ravna kosa je prelepa, ali ne na meni, ne sa ovakvim oblikom glave.
...napravila domaću masku za lice
Nije da ne verujem u moć domaćih maski niti mislim da su kupovne neuporedivo bolje. Jednostavno sam navikla na kupovne maske i njihovu teksturu i miris pa nemam želju da eskperimentišem sa nečim šta mi možda ne bi bilo ugodno.
...zaboravila da namažem kremu pre izlaska iz kuće
Ok, ovo je samo delimično tačno, jesam zaboravljala u baš mladim godinama, ali u poslednjih 6-7 sigurno nisam, mažem kremu odmah po umivanju. 
...išla na  tretman voćnim kiselinama
Ranije sam mislila da je to rezervisano za ljude koji imaju akne i ozbiljnije probleme sa kožom tako da nisam eksperimentisala čak ni kod kuće sa proizvodima sa jačom koncentracijom voćnim kiselina. Otkako pročitah da bi trebalo da utiču i na sužavanje pora interesovanje mi se povećalo.
...otišla na posao potpuno nenašminkana
Spadam u one koje veruju da poslovni izgled podrazumeva makar minimum šminke (istina je da je kod mene minimum vrlo retka pojava) tako da uvek ustanem koji minut ranije kako bih se našminkala. 
...stavila ruž ili sjaj, a da pritom nisam imala i oči našminkane
Prilično često zaboravim da stavim ruž ili sjaj, naročito ujutro, a nikad ne stavim njih bez ostatka šminke, valjda zato što više volim da naglasim oči nego usne. 
Verovatno ima još dosta toga, ali ovde ću se zaustaviti. Šta vi nikad niste?


You may also like

63 коментара :

  1. Super post,opušten i zanimljiv,malo promene i razonode :). Ni ja nisam mnoge nabrojane stvari tako da razumemo se :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, to je bio cilj - malo promene i opuštanja :)

      Избриши
  2. Baš interesantan post i ne mogu da vjerujem da ove stvari nisi radila. Jedino što ja nikad nisam je otišla na posao nenašminkana i poželjela da se ošišam na kratko, sve ostalo jesam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A nisam, šta ću, za neke sam lenja, negde je problem što nisam sklona eksperimentisanju :)

      Избриши
  3. Uuuuu, jako zanimljiv post, baš mi je bilo zabavno da ga čitam :D
    Ja nikad nisam nosila crno na očima i crveno na usnama (ako mi se nosi nešto ultra wow sa crnim smoky eyeom, to bude bordo), ni ja nikad nisam odradila piling ruku jer zaista nikad nisam imala potrebu za tim i nikad nisam kupila niti stavila na sebe antiperspirant, čak ni da probam, uvek mi je to delovalo maksimalno nezdravo i rezervisano za ljude koji apsolutno nemaju drugog izbora, ja nisam imala potrebe za njima te sam ranije nosila obične dezodoranse sa aluminijumum, a od pre dve godine sam na zdravim i jako sam zahvalna na minimalnom znojenju koje sam nasledila :)
    Ima još sigurno, ali da ne davim u komentaru koji je ionako kilometarski haha :D
    Sjajan post, slobodno blogofilozofiraj češće ^^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ti slobodno piši koliko želiš, volim ja i duge komentare :)
      Razumem za crno i crveno, i ja sam jako, čak i previše, oprezna sa crvenim nijnsama ruževa. Svaka čast za antiperspirante! Nažalost, u mladim godinama koristila sam ih redovno, i to posebno u periodu puberteta, opametila sam se tek naknadno :(

      Избриши
  4. Анониман19.1.15. 11:37

    takodje izlivala nokte prosle godine prvi puta u zivotu i ostala bez njih nakon toga, a da ne govorim da se godinama sisam sama

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto je i meni bilo, dok nisu nokti potpuno izrasli ponovo ni na šta nisu ličili :( Kupila sam na kraju veštačke nokte, lepak i turpije pa kad mi propadne neki, a ostali su lepi stavim sama sebi kao priručno rešenje. Ne šišam se sama (svaka čast kad uspevaš!), ali itekako umem da otfikarim neki posebno upetljani pramen.

      Избриши
  5. Nikad nisam otisla u saunu, uradila piling ruku, sama se isfenirala(nema sanse), nosila crni lak...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, sauna, to sam zaboravila, a isto nisam nikad bila, imam osećaj da bih se ugušila tamo! Crni lak sam nosila, imala sam buntovničku tinejdžersku fazu, uklapalo mi se sa imidžom :D

      Избриши
  6. hehe...ovo je bas zanimljivo:)
    moram da priznam da ni ja nisam neke od navedenih stvari uradila ali neke stalno radim npr pakovanje na kosi drzim celu noc i obozavam to :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Svaka tebi čast na tome, nema sumnje da je pametno, ali kad meni đavo ne bi dao mira :(

      Избриши
  7. Nikada nisam bila kod kozmetičarke radi bilo kakvog tretmana lica. Bogu hvala nikada nisam imala potrebe za tim. I svašta nešto sa vrha e tvoje liste :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećna ženo! Ja sam prvi put bila sa 13 godina, odvela me mama kad su mi se pojavili džinovski miteseri i hvala joj na tome, ko zna na šta bi mi koža ličila da je to pušteno tek tako.

      Избриши
  8. Ja volim pilinge :D ali nikada nisam prespavala sa pakovanjem, tačno bih bila budna cele noći i razmišljala o tome :D
    A nikad nisam radila nadogradnju noktiju, niti bila u solarijumu :) srećom imam prilično jake nokte, tako da o nadogradnji nikada nisam ni razmišljala, a solarijume ne volim, jer ih ne smatram baš najzdravijom zanimacijom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E to, to, celu noć bih bila svesna da imam nešto na glavi :D
      Super za nokte! Nadogradnju ne bih ponovila, ali razmatram izlivanje, deluje 100% prirodno ako se lepo uradi.

      Избриши
  9. Potpuno te razumem za to (ne)uživanje u ritualu pranju kose. :D

    ОдговориИзбриши
  10. svasta nesto nisam ni ja sa ove tvoje liste :D jesam spavala s kokosovim uljem na kosi i peskirom preko jastucnice i nije mi smetalo jer spavam k'o top. jesam peglala kosu i jesam sti puta pozeljela da je ravna. kad je ravna, operes, osusis i izlijeces vani. ja moram nastimati lokne da ne izgledam kao da me krava zvakala, a drugi dan mi je kosa vec ni kovrdzava ni ravna i vezem je :(
    nisam nikad bila kod kozmeticarke, niti na manikuri, niti radila nokte, frizuru jesam ali bolje sama sebi nastimam, solarij jesam mozda dva-tri puta nekad davno, kao tinejdzerka. nikad nisam nigdje otisla bez barem maskare :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast za ulje, ja probala i ustala nakon dva sata jer nije bilo šanse da zaspim.
      Ima dosta poklapanja, a vidiš, ja izlazim i bez mrvice šminke, ne ovako kad se treba videti sa nekim, ali do pijace redovno :D

      Избриши
  11. Ja sam uradila većinu stvari s ove liste (ne sve, npr. nisam išla na tretman voćnim kiselinama, a i šta će mi). Slažem se sa prvim komentarom za post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast, većinu bi i trebalo nekad uraditi, ali razlike su svakako zabavne :)

      Избриши
  12. Dosta stvari sa tvoje liste i ja nikada nisam. :) Prvenstveno, gajim identičnu mržnju prema pranju kose. Sušenje isto ne volim, ali nije mi ni pola toliko teško koliko da se nateram da operem kosu. Takođe, nikada nisam otišla u solarijum i ne vidim razlog zašto da idem. Svakako sam bleda i ne žudim za tamnijom nijansom bledog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, ne volim ni sušenje ali to makar nije tako zamorno, ne ostanem bez pola kose, a i izbegavam fen čim dođe lepo vreme :)

      Избриши
  13. haha pa odlican post :D Ni ja ne volim pranje kose jer samo se umrsi, opada i sve zivo sto ne volim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :D Jeste, to je jedan od razloga, koliko kose ode mogla sam stotine perika dosad napraviti :D

      Избриши
  14. Isto kao i ti osim to sam bila na manikiru (jednom :)), peglala kosu, poželela da imam ravnu kosu (celu mladost sam to želela :)), napravila sam i domaću masku za lice, ali pre hiljadu godina i sada zaboravljam da namažem kremu pre izlaska iz kuće namerno :). Ostalo sve ni ja nisam nikad :D

    ОдговориИзбриши
  15. Pomislila sam da sam ja ovo pisala. Pa skroz smo iste. Mislila sam da samo ja kad dođem od frizera jedva čekam da sredim kosu a od frizera se vraćam krišom da me ne vidi neko slučajno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, i ja, baš tako! Najsrećnija sam kada je hladno vreme pa mogu posle da nabijem kapuljaču na glavu i sakrijem kosu do kuće :D

      Избриши
  16. Анониман19.1.15. 17:25

    Auuu, pa ja sam bila ubedjena da sam ja jedino zensko koje ne uziva u onome u cemu vecina zena (kako sam ja mislila) uziva. Ali posle citanja posta skidam ti kapu, vecinu stvari sam probala a neke cak i radim s uzivanjem :))
    Sto se tice pranja kose, nasla sam resenje - jednostavno sidjem u salon ispod zgrade samo na pranje. U tome uzivam, ali susenje i feniranje me izludjuju. Nekoliko puta (leti) sam iz salona dosla mokre kose, nisam imala zivaca da me suse :)) Smiljana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvi, ima nas mnogo :D Super za salon, a razumem skroz deo sa sušenjem, ja redovno izađem mokre kose, samo ako je iole toplo vreme, mrrrrrzim kad mi nabiju vreo fen uz glavu, lepo čujem kako mi svaka dlaka vrišti i zapomaže.

      Избриши
  17. Nikad nisam isla u solarijum i na tretmane lica. Sve ostalo..pa..spavam sa maskom i rukavicama/ carapicama bar jednom nedeljno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast! I za rukavice i čarape ponašam se kao beba - nemam mira dok ih ne svučem :D

      Избриши
  18. Анониман19.1.15. 20:47

    Ali pete i oranje, hahahaha, premocan idiom od fraze, nasmejah se od srca :-D
    Ista stvar za nadogradnju noktiju, dva puta sam radila, jedva sam nokte oporavila. Neka hvala.
    Mnoge rituale takodje nisam upraznjavala, s tim sto mi je solarijum posebno odvratan. Ima mi neku bakterijsku konotaciju i asocira me na prljavstinu i bolestinu, zazalila sam sto sam ikada bila. Sunce je sunce.
    Jednom sam probala frizuru kod frizera, za maturu. Izasla napolje iz salona, pirnuo tajfun instantno, kao po Marfiju porucen - frizuru vise nisam imala dok sam dosla do kuce. Od tada sam sama svoj majstor :D
    Sjajan post, nedostajalo mi je ovo tvoje filozofiranje :-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kad je tako :D :D
      Istina je vala i da solarijum ne deluje ni higijenski, mislim zavisi od salona, jasno, ali za mnoge nemam utisak da dovoljno dobro očiste aparat između klijenata.
      Sad sam se postidela, nisam rekla istinu u postu - JESAM bila na frizuri jednom! Za malu maturu sam otišla, oči isplakala nakon toga, taksijem došla kući da operem kosu i namestim po svome :D Valjda je bilo traumatično iskustvo pa sam ga duboko potisnula.
      Hvala :)

      Избриши
  19. baš fora post :D
    imamo sličnosti :D
    ni sama se nisam nikad ofarbala u plavo, radila piling ruke, nosila neon lakove na noktima... :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ma svaka žena u stvari nije radila gomilu toga šta se kao podrazumeva :)

      Избриши
  20. Super fora, odlican post i divna ideja, bas mi se dopalo :) Kod mene su velike krajnosti sto se konkretno tvoje liste tice, ili nisam radila nikad ili radim redovno, na primer nikad nisam radila piling ruku niti drzala masku na rukama ali obozavam neon nijanse i uvek imam poduze nokte. :) Mrzim da perem kosu, nikad ne bih prespavala sa pakovanjem ali jedina osoba koja mi dira kosu je frizerka, ne pamtim kada sam je poslednji put sama namestala :) Nikad nisam isla u solarijum niti kod kozmeticarke, niti pozelela da se osisam na kratko (pu pu daleko bilo) ali obozavam da priredim kupku stopalima i nikad ne idem na posao nenasminkana. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Uh, kako mora da je super kad imaš frizera koji ume da ti lepo namesti kosu, ne treba žaliti pare za to!

      Избриши
    2. Imam groznu kosu, ni tamo ni ovamo, ni ravna ni kovrdzava, da se slogira covek, i onda mi je lakse da izdvojim malo za to nego da se mucim kod kuce po nekoliko sati i ne uradim nista, ali da je super osecaj, jeste :D :)

      Избриши
  21. imamo dosta slicnosti...nikad nisam isla kod kozmeticara,u solarujum ni u saunu...nikad nisam izasla iz kuce,a da nisam stavila ruz ili sjaj na usne..nisam koristila uvijac za trepavice,plasim se te sprave :) .. nisam do skoro koristila tonik za lice,samo se umijem namazem kremu i cao,sad sam to malo promenila..nikad nisam isla na profesionalno sminkanje,nikad se nisam sisala na kratko.... i takoooo :) he he dosta ima toga,bas je bilo zanimljivo prisetiti se..a to za piling ruku i ja nisam imala pojma dok nisam citala da vole da se pilinguju i po pola sata,ali krema za ruke-nikad nisam oprala ruke a da je nisam namazala... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Saunu sam zaboravila da ubacim, a isto nisam nikad bila. Probaj nekad profesionalno šminkanje, zabavno je, ako ispadne loše smeh je zagarantovan, ako ispadne dobro čovek se šokira kad vidi koliko drugačije izgleda. Svaka čast za ažurno mazanje kreme za ruke, nisam ni blizu toga!

      Избриши
  22. Super mi je post :) Baš interesantan :D

    ОдговориИзбриши
  23. Jaoooo odlican post! Moram i ja ovo a napravim. Bas je zabavno. Moram da priznam da i ja dosta od ovoga nisam radila. Osim neonskih i drecavih boja...slaba sam na njih. :D

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман20.1.15. 16:03

    Coxy,care:)! Kakav post! Ni ja nisam nikad:radila piling ruku/nogu,isla u solarijum,isla na manikir/pedikir,peglala kosu,farbala kosu u plavo(zakleta crnka),napravila masku za lice,isla na posao nenasminkana,isla kod kozmeticara na tretman lica i depilaciju nogu.Iz kuce jesam izasla par puta bez trunke sminke ali nikad vise,nikad!,osecala sam se kao da sam bila bez odece i gubava (ovo bi psiholozi verovatno strucno objasnili haha :)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, hvala, drago mi je da je zabavno :) Poklapamo se kod čitave gomile stvari, samo ja jesam bila par puta na medicinskom pedikiru, muka me naterala. I meni je nekako neprijatno bez šminke, nije da mene sad to malo šminke koje obično stavim ne znam kako ulepša, ali bolje se osećam, a verujem da to automatski utiče i da bolje izgledam, čisto zbog stava. Pozdrav :)

      Избриши
  25. U solarijum sam isla ukupno dva puta i to pre skoro 15 god i mislim da necu nikad vise. Nisam nikad bila kod kozmeticara, manikira i pedikira. Nemam problematicno lice a nokte nikad ne bih nikad dala da mi neko pipne. :D Inace kad radim pre podne idem potpuno nenasminkana na posao a popodne obrnuto. Nikada ne lezem u krevet nasminkana ma koliko da sam umorna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nokte i ne treba da daš nikom da ti pipne, savršenstvo ne treba dirati! :) Vidiš, to za šminku sam zaboravila da ubacim, isto nikad nisam legla, a da nisam skinula šminku makar se puzeći dovukla u 4 ujutro.

      Избриши
  26. Ovo je super post i drugaciji od svega sto sam citala, bas mi se dopada i podseca me na tag-ove koje bas poznate blogerke rade! Ja sam skroz razmazila svoja stopala i nema mi nista bolje nego da im posle napronog dana napravim kupku to me bas relaksira, probaj sigurna sam da ce ti se dopasti :) I definitivno se slazem da nisam pozelela kratku kosu kada zelim promenu skratim siske ili slicno nista drasticno ali znam mnogo devojaka kojima kratka kosa stoji mnogo bolje tako da sve zavisi od osobe :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa, htela sam nešto opušteno i lagano :) Joj, baš sam sigurna da me ništa vezano za stopala ne bi relaksiralo, uopšte ne uživam u tome, ali verujem da je super onom ko se pronađe.

      Избриши
  27. Uh ni ja nisam dosta od ovoga radila... Pakovanje za ruke preko noci, piling ruku, od ulja za ruke stavim nekad samo na zanoktice, maske za kosu preko noci, manikir identicno kao i ti i ne bih vise nikad nadogradila, neon nijansu sam nosila na plazi - zutu, rozu, narandzastu i tirkiznu ako se racuna u neon..ali sve na kratke nokte! (bitno napomenuti,nisam imala drecave kandze) :D
    Sto se ovih stavki za kosu tice, razlicita nam je pa sam ovo i radila :D Ti nisi ni za svadbu isla frizeru na frizuru?
    U solariju sam bila dvaput, tj potrosila dvije kartice od po sat. Jednom pred maturu i jednom nesto pred ljeto, nemam ni ja pojma. Ali tad nisu bili ovi turbo solariji nego nekakvi light pa eto... Ali nije mi nesto za ponavljati, isusi dosta i kozu i kosu pa mi se ne svidja :/ O onom gorem necu ni da razmisljam... mladost :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, čak i za svadbu sam bila sama svoj majstor što je podrazumevalo opranu i fino osušenu kosu, udenut češljić sa velikim cvetom i nekoliko ukosnica :D
      Eh, da, mladost, bilo je tu raznih bisera pa i kozmetičkih :)

      Избриши
  28. Dosta toga sa liste ni ja nisam nikad radila, posebno otisla na posao nenasminkana, cak smatram nekulturnim da mi ljudi gledaju plave podocnjake, crvene kapilare i ostale neprivlacnosti na licu :) Nikada se nisam farbala kod kuce, osisala na kratko, farbala u crno ni crveno, pa ni skroz u plavo, nadogradjivala trepavice (vidim da je to sad hit), nosila crveni karmin preko dana (ne racunajuci poneku svadbu),nosila preteman puder (na sta sam najponosnija ikada :D )... verovatno jos milion stvari koje i ne padaju na pamet :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod šminke za posao baš ne znam šta bih mislila, s jedne strane jesam za to da svaka žena odluči da li nešto želi ili ne, ali sa druge nekako mi uz posao ide neki minimum šminke kao deo makar minimalno sređenog izgleda. Dosta toga ni ti nisi :) Nažalost, jesam nosila pretamni puder kao tinejdžerka samo što tad uopšte nisam bila svesna da je pretaman.

      Избриши
  29. Oooodlično! Ajde što nisi nikada bila u solariju i peglala kosu ali moraš isprobati piling ruku i dubinske tretmane za ruke i stopala, divota! A i tretmane s AHA kiselinama jako volim i mislim da bi svatko trebao jednom napraviti bez ozira na tip kože.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno bi trebalo da probam te tretmane, slažem se :)

      Избриши
  30. Uh, ni ja skoro ništa od ovoga nisam nikad radila :D :D Jednom bila u solarijumu i imala sam plavu kosu, to si videla :D Dobro, imala sam upadljivu nijansu na noktima na nogama, ali nikad nail art :D

    ОдговориИзбриши
  31. Kao da sam ja pisala! Toliko slicnosti, ova pakovanja i pilinzi za ruke nikada ni pomislila na to, krema mi je dovoljna. Dvije stvari koje nikada ne bih uradila su solarijum i gel nokti. Prije dva mjeseca sam prvi put otisla na manikir i to samo sto sam radila neke slike za salon pa dobila beauty day, i na kraju nisam ni nalakirala nokte nekom bojom :D. Predobar post!

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...