Moja nega kose u poslednja tri meseca - Marrakesh & Insight

/
16 Comments
Pre malo više od tri meseca u ovom postu navela sam koje proizvode testiram. Od proizvoda za kosu tu su bila ova tri sa fotografije, kupljena na Sajmu kozmetike i došlo je vreme da napišem svoje utiske o njima.
Imam utisak da je za kosu možda i najteže proceniti da li je neki proizvod dobar ili ne, pogotovo ako se proizvodi rotiraju ili/i često ubacuje nešto novo. Iz ovog razloga htela sam da novim proizvodima dam poštenu šansu tako da su ova tri sa slike jedino šta sam koristila za kosu u prethodna tri meseca uz povremeni dodatak Marrakesh prskalice. Bila sam dobra pa sam kod svakog pranja (osim dva) zaista držala pakovanje na glavi barem pola sata i dala sve od sebe da budem nežna prema svojoj kosi.
Krećem od utisaka za šampon:
Marrakesh Nourish Argan & Hemp Oil Therapy Daily Cleansing Shampoo ne sadrži sulfate, parabene, ftalate, alkohole, silikone, sastojke životinjskog porekla, boje, tetrahidrokanabinol, propilen glikol, naftne derivate. Simpatično je kad se duže nabroja šta proizvod NE sadrži nego šta sadrži :) Celokupnu listu sastojaka možete pročitati na slici iznad, a izdvojiću konoplju, argan, aloju veru, maslinu i hidrolizovani pšenični protein. Kao što rekoh u uvodu, kupila sam ga na Sajmu kozmetike i platila 1000 i neki dinar, a inače se može kupiti u Cvrletovim salonima.
Šampon je potpuno proziran i prilično gust zbog čega mu pakovanje nije baš najsrećnije rešenje, teško je kroz mali otvor istisnuti dovoljnu količinu. Miris mu je prijatan, pomalo oštar i vuče na aloju. Ne mogu da kažem da ne peni, ali definitivno peni znatno manje od bilo kog šampona koji sam probala osim šampona domaće firme Suncokret. Nakon pranja kosa zaista izgleda drugačije nego što sam navikla da izgleda. Reći ću to ovako: u potpunosti je ogoljeno pravo stanje kose što u mom slučaju podrazumeva fascinantno upetljanu i potpuno suvu masu. Nisam eksperimentisala sa šamponima za dubinsko pranje kose, ali mislim da nakon njih kosa otprilike ovako izgleda - nema tu ni mrvice silikonskih ili drugih dodataka koji bi omekšali kosu i učinili da deluje lepše nego što jeste, to je samo vaša sasvim čista kosa u svom realnom stanju. Uprkos slabijoj količini pene jako dobro opere kosu, posle njega je baš škriputavo čista. Mislim da postoji minimalan broj žena koje bi ovaj šampon mogle da koriste bez naknadnog dodatka u vidu pakovanja ili balzama.
Insight Dry Hair Nourishing Mask jedan je od najpopularnijih proizvoda za kosu u poslednje vreme. To je hranljiva maska za dubinsku ishranu suve kose, obogaćena kokosovim uljem, puterom od koštice ploda indijskog drveta , bademovim uljem, fitokompleksima i organskim ekstraktima ovsa. Jača i hrani suvu i dehidriranu kosu. Ne sadrži SLS, mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise. Pakovanje od 500ml platila sam 500 dinara.
Kao što vidite na fotografiji iznad, pakovanje je bele boje i standardne gustine za ovaj tip proizvoda. Meni miriše na karamele :) Trajalo mi je tačno tri meseca, pritom kosu perem ređe od proseka, ali realno je i da stavim veću količinu od proseka u očajničkom pokušaju da se lakše raspetlja. Pakovanja sam uvek stavljala samo na krajeve kose, ali su mi za ovo na Sajmu kozmetike rekli da ga stavljam na celu kosu, uključujući i teme pošto ne sadrži sastojke koji otežavaju kosu već samo one koji je hrane. Rešila sam da rizikujem pa sam ga tako i koristila i nakon toga sam stavljala kesu na glavu i držala ga pola sata ili duže. Po ispiranju kosa mi je bila mekana i svilenkasta, dakle potpuno druga slika u odnosu na onu nakon pranja šamponom. Na Sajmu su mi rekli da ovo pakovanje otvara folikule dlake kako bi hranljivi sastojci dublje prodrli u vlasi, ali da zato nakon njega obavezno treba da upotrebim i balzam koji će folikule zatvoriti i na taj način učiniti kosu manje osetljivom i omogućiti hranljivim sastojcima da ostanu u dlaci i deluju duže od tih pola sata koliko je pakovanje na glavi. Pakovanja sam uvek posmatrala kao jače varijante balzama i baš nikada nisam koristila i jedno i drugo pri jednom pranju, ali rešila sam da ipak probam tako da sam svaki put masku ispirala i potom nanosila balzam, ovog puta samo na krajeve.
Insight Damaged Hair Restructurizing Conditioner služi za oporavljanje oštećene kose, čini je mekom i sjajnom. Obogaćen je organskim ekstraktom pšeničnih klica, maslinovim puterom, uljem argana, uljem pirinčanih mekinja i fitokompleksima. Ne sadrži mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i miris. Pakovanje od 500ml isto sam platila oko 500 dinara, koliko se sećam.
Kada biram proizvode za kosu uvek sam na mukama koju liniju da izaberem. Kosa mi je suva, da, ali je ujedno i oštećena i tanka i beživotna. Pošto sam uzela masku iz linije za suvu kosu htela sam da isprobam još neku liniju pa sam balzam uzela iz linije za oštećenu kosu. Balzam dolazi u praktičnom pakovanju sa pumpicom, bele je boje, ne mnogo gust, prijatnog i ne naročito intenzivnog mirisa. Njega trošim duplo sporije od druga dva proizvoda, valjda zato što ga stavljam samo na krajeve tako da sam tek na polovini flašice. Držim ga oko pet minuta, a onda započinjem proces raščeljavanja koji je uvek mučan poduhvat, ali jesam veoma zadovoljna performansama ovog balzama, značajno doprinosi raspetljavanju. Probala sam, jednom, da raspetljavam kosu kada mi je na glavi maska, ali nije išlo ni blizu onako dobro kao što ide sa balzamom. Nakon ispiranja kosa izgubi nešto od one divne mekoće koju ima nakon maske, ali ne žalim se, s obzirom da zaista pomaže u raspetljavanju.

Sada je red da sumiram utiske. Započela sam upotrebu ovih proizvoda u vreme kada mi je kosa, pošteno govoreći, već plakala za makazama. Ne zanosim se da postoje proizvodi koji mogu da oporave već oštećenu kosu tako da to ni od ovih nisam očekivala, a ni dobila. Međutim, nakon tri meseca ne vidim ni da mi je kosa više oštećena nego što je bila iako je redovno maltretiram raspetljavanjima gde se kosa neizbežno dodatno kida. Meni je sad baš krajnje vreme za šišanje, ali više što je kosa izgubila oblik i što se oštećeni deo mora smanjiti nego što više ne mogu da podnesem čvorove, a to je, inače, standardni razlog za moje šišanje. Pre ovih proizvoda već dan-dva nakon pranja mogla sam da napipam čvoriće na nekim delovima kose (uvek deo uz vrat), a sada ili prođem bez čvorova ili ih otkrijem tek nakon pet-šest dana. Sviđa mi se i što mi ovi proizvodi ne ispravljaju lokne kao što mi se znalo dešavati sa drugim proizvodima. Sve u svemu, zadovoljna sam i nastaviću sa ovakvim principom nege, s tim što ću testirati i još neke proizvode. Već sam kupila i počela da koristim Insight šampon za suvu kosu, a prilikom sledeća dva pranja probaću tester Amika Nourishing maske pa ću je kupiti ako mi se bude svidela, a ako ne kupujem ponovo ovu Insight za suvu kosu. Rado bih uvela i neku od tzv. prskalica samo nisam smislila koju bih pa ako imate neki predlog bila bih zahvalna :)
Da li ste probali ove proizvode i kako vam se sviđaju? Koje proizvode za kosu bez (ili sa minimumom) štetnih sastojaka vi volite?


You may also like

16 коментара :

  1. Ta maska mi je omiljena od svih insight koje sam probala, mada ja je znatno manje drzim na glavi, oko 5-10 min. Moja kosa je tanka i nije tretirana, pa mozda i nemam potrebe za tim. Inače probala sam da je mazem i na teme, onako kako si mi rekla i prijatno sam se iznenadila kako kosa uopste nije masna :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno i ne, ja sam težak slučaj :) Videh malopre kod tebe na blogu da si probala ovaj način, super što ti odgovara!

      Избриши
  2. InSight je odlican! Nisam probala sampon, ali maska mi se mnogo svidja!
    Odlican post :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com/2015/01/urban-decay-naked-3-palette-review.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Insight definitivno ima proizvoda vrednih pažnje.

      Избриши
  3. Hvala na iscrpnom tekstu..Uzivam u tvom blogu. Svasta sam nesto kupila zahvaljujuci tvojim tekstovima. Predlazem ti Revlon All In One Hair Tretman. Ne znam da li je zdrav ali radi :) Posle prvog koriscenja ( lol, zvucim kao teta iz reklama) : raspametila sam se ali i moja kosa :)) Mnooogo dobra maska. Da li zdrava ne znam ali je moja kosa bila sjajnija, zdravija, krajevi nisu bili suvi ali ni slepleni ili previse meni(kako bude nakon nekih maski)..reci nemam. Ali stvarno. Pored toga, prskalica je ustvari maska koja se ne ispire, tako da zbogom smaranje sa balzamom i maskom. Znam da je skup ( 150ml = 1600+- koji din .) ali posle korisnjenja testera koji ima 9ml, spremam se za kupovinu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      Hvala i na predlogu, ali probala sam Revlon i nije mi odgovarao, nekako mi je ravnao lokne i slepljivao kosu. Znam da ga hvali baš mnogo žena, većini odgovara, ali moja kosa je, eto, prilično specifična, istovremeno i tanka, slaba, suva, oštećena i kovrdžava pa mi dosta često ne odgovaraju proizvodi koje druge žene vole, avaj :( Drago mi je što si ti našla odličan proizvod za sebe, nadam se da ću i ja naći neki.

      Избриши
  4. Jao i ja sam u potrazi za dobrom prskalicom...
    Moja kuma, koja inače ima sitne sitne lokne, prvo nanese balzam da bi raščešljala kosu, pa je onda pere i sve ostalo... Ne znam da li si probala tako da je pereš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam nekada davno, ali ne ide, kad se kosa jako upetlja onda tu bude i trunčica svega i svačega koje se upletu u čvorove i bude još teže nego kada je kosa makar čista. Ranije sam dosta često stavljala balzam pre pranja, ali je nisam češljala već samo ostavljala da odstoji i to jeste pomagalo. Hvala na predlogu :) Sad joj slede makaze pa ćemo videti kako će ići.

      Избриши
  5. Korisni saveti. Inace ja sam probala Insight Dry masku,lepo mirise, kosa mi je za nijansu meksa......ali nista spektakularno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je korisno :) Šteta za masku, ali ne može sve svima odgovarati, zato i ima ovoliko proizvoda na tržištu :)

      Избриши
  6. Ja bih sve ovo htjela probati! U posljednje vrijeme sam zaluđena kosom i nikako da stanem isprobavati nove proizvode. Nadam se da će Insight biti dostupan i nama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se nadam da hoće, cene su baš povoljne, a proizvodi ipak nisu klasični drogerijski.

      Избриши
  7. Ja ne eksperimentišem puno što se tiče kose. Nekako sam je pustila da vodi svoju politiku i digla ruke od nje. Srećne i ona i ja. Mada Insight maska mi je u planu za probanje, jer je plavi čuperak nešto suvlji. Inače drago mi je što si uspela u raspteljavanju i raščešljavanju kose :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ti je kosa u dobrom stanju, a reklo bi se da jeste nemoj ni eksperimentisati :)
      Masku probaj, nije skupa, a ne verujem ni da bi mogla da napravi nešto loše kosi u svakom slučaju.

      Избриши
  8. Ovaj Marrakesh sampon ima jako fin sastav, mislim da je bas dobar za one koji imaju ostecenu kosu, bas zbog prisustva proteina, ali i ovih hidratantnih sastojaka. Za onu kosu koja nije tretirana i ostecena, kojoj fali samo hidratacija, jer je suva na dodir - mislim da ne bi bas odgovarao (bar ne na duze staze). :)
    Nikako da probam nešto od Demaged (ne znam da li se bitno razlikuje sastav i efekat pakovanja i maske Insight demaged?).
    Uglavnom, prezadovoljna sam sa Insight dry pakovanjem i često ga mixujem sa još nekom maskom kad radim dubinsku hidrataciju. :)
    Ja lično nemam poverenje u prskalice, jednostavno mi nemaju nikakvu f-ju, jer mi ništa ne znaći da nanesem neki preparat samo površno (,,gde otkači, gde zakači'' :D ) pa sam se zato okrenula leave-in kremama koje nanesem na svaku sekciju kose. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja je i suva i oštećena i sve vala :(
      Prema onome šta sam čitala trebalo bi da se Damaged maska i balzam razlikuju.
      Nažalost, nisam pronašla dobru leave-in kremu, sve mi nekako otežaju kosu ma koliko malo stavila, najlepše su mi lokne kad nema ništa na njima.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...