Aura Final Matte ruževi - prvi deo

/
41 Comments
Nakon tečnih, kozmetika Aura napravila je još jednu liniju mat ruževa. I ova linija ima 13 nijansi, a u ovom postu prikazaću vam prvih sedam.
Ruževi imaju plastično, crno pakovanje koje deluje stabilno i ne klima se, kvalitetnije je u odnosu na ruževe iz ranijih linija. I ovde Aura sledi svoj fini običaj da prelepi nalepnice preko proizvoda tako da se vidi da nisu otvarani. Svaki ruž ima 4,5 grama i košta 600 dinara u Liliju, ali i do 100 dinara manje u manjim parfimerijama. Pre nego što su mi stigli ruževi čitala sam kako imaju neprijatan miris i prišla sam im obazrivo, ali meni zaista mirišu skroz prijatno, neverovatno koliko je doživljaj mirisa različit od osobe do osobe.
Nisu suvi kako bi se očekivalo od mat ruževa, štaviše prilično su kremasti. Uporediću ih sa Golden Rose mat ruževima pošto verujem da je većina probala makar neki - GR su kremastiji na početku, ali kasnije se javi osećaj suvoće dok je kod Aure obrnuto, kod mazanja su suvlji, ali kasnije je osećaj kao kod bilo kog ruža koji nije mat. U odnosu na Aurine tečne mat ruževe znatno su prijatniji na usnama, logično, ali i znatno manje postojani. Sa ovim ruževima ne može se jesti, piti se može obazrivo, a pozitivna strana im je što postepeno blede, ne izgube boju prvo u sredini već se to dešava ravnomerno pa ne izgleda ružno. Verujem da će linija najviše oduševiti ljubiteljke crvenih ruževa pošto ima nijansi za sve podtonove (crveni idu u drugom postu). Pogledajte swatcheve prvih sedam nijansi na ruci, prva fotografija napravljena je unutra, a druga na suncu:
Idemo sada na pojedinačno predstavljanje, a rešila sam da malo promenim stil fotografija pa će se tako videti i deo lica kako biste bolje stekli utisak o nijansi i njenom uklapanju uz ten:
Nijansa 701 - Guess Who je ubedljivo moja omiljena nijansa iz ove linije. Verovatno već znate da spadam u žene kojima većina nijansi ne stoji, intenzivne boje na meni izgledaju smešno, a svetle su obično krečaste i previše svetle. Moje najdraže nijanse ruževa su one u boji mesa, ali nije ni tu lako postići idelani balans tako da ruž ne bude previše roze ni previše braon ni previše svetao ni taman. Teško je izvesti i da ruž deluje skupo, a da pritom nije skup. Ovaj ruž je upravo takav, savršena nijansa, uklopiva uz svaku šminku. Mažem ga kao da druge nemam, a toliko mi se sviđa kako mi stoji da bih ga svrstala u top pet omiljenih ruževa koje imam, a imam ih stvarno mnogo. Nije nijansa kakvu ima svaki brend drogerijskog ranga, zapravo je ogromna većina nema pa obratite pažnju na njega, makar pogledajte swatch u radnji.
702 - Midnight Kiss je jedna od onih kameleon nijansi za koje, nažalost, ne možete znati kako će izgledati na vama sve dok je ne probate na usnama. Na ruci je boje maline, a na mojim usnama baš povuče na roze. Fotografisala sam je više nego ijednu drugu i ovo jesu realne boje na usnama, neverovatno koliko se promeni.
703 - Boomerang je moja druga najdraža nijansa iz ove grupe. To je tamna, topla boja maline, elegantna i idealna za hladniji period godine. Kada počne da bledi povuče malo na ljubičasto. Verujem da bi posebno lepo stajala ženama tamnijeg tena i kose.
704 - Dusty Rose je klasična, svetlo roze, ovakve nijanse zovem roze za plavuše. Meni grozno stoji, kako zbog tena tako i zbog više nijansi na kosi, ali na ženi svetlog tena i kose sigurno izgleda nežno i lepo i verujem da će biti među popularnijim.
705 - Drama Queen definitivno ima dobro odabran naziv. Drečavo, drečavo, drečavo! Slična je nijansi 608 Instant Crush iz linije tečnih ruževa, ovo je vrlo upadljiva, hladna neon roze nijansa koja baš nije za svakoga, ali nesumnjivo privlači pažnju.
706 - Pink Age je zanimljiva nijansa, nešto između ružičaste i crvene, na meni je više ružičasta i svakako topla. Jako je upadljiva, prosto se mora zadržati pogled na njoj, a ona je i jedna od najbolje pigmentovanih nijansi. Po tom pitanju Aura prati svoj uobičajeni šablon - intenzivnije nijanse su bolje pigmentovane od onih svetlih.
707 - Violet Code je ljubičasto-šljivasta, hladna nijansa koja u pakovanju deluje znatno tamnije nego što u stvari jeste.

To bi bio prikaz prve grupe nijansi, biće i druga za nekoliko dana. Koje nijanse su vaši favoriti među ovih sedam?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

41 коментар :

  1. Citala sam dosta recenzija, ali u svakoj mi se svidi samo prva nijansa. Nisam zaljubljena u nju i ne verujem da cu je kupiti, ali svakako mi je drago sto Aura napreduje. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo ti nju pogledaj uživo, ne znam hoćeš li onda odoleti, meni je ta ubedljivo najbolja :)

      Избриши
  2. Guess Who i Boomerang. Jedva cekam crvene :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман3.1.15. 19:17

    Pink Age ti stoji predobro!!! Bas sam odusevljena kako ti osvezi ten i ide ti uz kosu najstvarnije :-)))
    Khm... definitivno bledo roze boje nisu tvoji prijatelji, mnogo "isprano" delujes, ko da su te dva puta centrifugirali sa Ace-om, ali zato ti je ovaj Boomerang i ovaj tvoj ljubimac cucnuo ko cucavac!
    Koliko je slican Guess who sa Ring my bell? :)
    SAMO DA NE POCNU KO AVON DA STANCUJU KARMINE KO DA NISTA DRUGO NE POSTOJI OD KOZMETIKE -.-
    Oprosti na caps lock, ali moram istaci da se lepo vidi sta im zameram :-DDD
    Veseli post za veseli pocetak NG, mnogo mi se svidja recenzija, najbolja koju sam do sada procitala i pogledala :-)
    Sve najjjjjj Alekta :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ne stoji mi, bar ne uživo, to je onaj čuveni sindrom male devojčice i mamine šminke :D Bledo roze je čist užas na meni, ali može biti ok na nekoj plavuši.
      Guess Who i Ring My Bell uopšte nisu slični, ovaj prvi je boja mesa, nekakva prljavo rozikasto-smeđkasta dok je drugi klasična topla roze. Slični su jedino po intenzitetu, nisu skroz svetle, a nisu ni tamnije, upadljivije nijanse.
      Hvala, hvala, sve najbolje takođe :)

      Избриши
  4. Pink Age ti stvarno fenomenalno stoji! :)
    Guess Who je isto fina nijansa.

    Kako mi se cini, ja cu ih skroz preskociti, Nyx me razmazio pa kad stavim mat ruz, ne planiram ubrzo da ga popravljam. Ali lepe su boje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi da mi uživo ne stoji, sva sam smešna sa njom :D Guess who je za mene čisto savršenstvo od neutralne, svakodnevne nijanse, kao da su mene pitali kakvu da naprave. Nisam probala mat Nyx, imam samo jedan kremasti ruž.

      Избриши
  5. Boomerang je super nijansa i ovi ruzevi me i po pakovanju i po teksturi podsecaju na Rimmel by Kate Moss kojima sam odusevljena

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da podsećaju! Boomerang je jedan i od mojih favorita :)

      Избриши
  6. Meni je naaaajlepša 703 :)))
    definitivno. odnosno za sada, čekam
    da predstaviš drugu turu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nekako sam mogla da pogodim da će ti baš taj biti najlepši :D

      Избриши
  7. meni su sve odlicne i sve bih nosila osim ove blijede roze. takve bih zakonom zabranila da se proizvode :D ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :D Ni za mene baš nikako nisu takve nijanse, ali ima žene na kojima su lepe, nije čak ni mali broj.

      Избриши
  8. Prekrasni ruževi, vidi se da ne stvaraju suhe usne i vrlo su pigmentirani.

    ОдговориИзбриши
  9. Dusty Rose te čini kao da imaš 15 godina, u nekako pozitivnom smislu, odlicno ti stoji =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ijao, da znaš :D Samo ja bih to rekla ovako - čini kao da se šminkam kao kad sam imala 15 godina, dakle loše :)))

      Избриши
  10. Neverovatno ali nas dve imamo slican ukus kad su karmini u pitanju. I meni se najvise dopada kako ti stoji Guess who. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, super :) Guess Who je meni toliko lepa i praktična da mi dođe neverovatno da se nekom ne bi svidela :)

      Избриши
  11. U daaa prva nijansa je zakooon! Meni ubedljivo omiljena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona im je pogodak 100%, mislim da ima vrlo mali broj žena kojima se ne bi svidela.

      Избриши
  12. Boomerang i Pink age :) Bas su lepe!

    ОдговориИзбриши
  13. Prekrasno si ih predstavila uistinu lijep izbor boja :)

    ОдговориИзбриши
  14. predivno izgledaju, a stalno kukam kako mi je žao što ih nema kod nas :)

    ОдговориИзбриши
  15. predivne su mi sve boje, tako da ne znam koju bi probala osim roze i pitanje je kako bi neke boje stajale uz moje ten. bilo bi dobro da aura proširi svoju ponudu i u HR i vjerujem da bi ovde kao i kod vas dozivjeli veliki uspjeh

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dugo s eveć priča o tome, nadam se da će uskoro konačno doći do ostvarenja plana, i ja mislim da bi prodaja fino išla, pogotovo sada kada su unapredili asortiman.

      Избриши
  16. Uvek se obradujem recenzijama ruževa jer me mrzi da sama tražim. Prvi i poslednji mi se najviše sviđaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim kad mi neko otkrije nijanse, najčešće me mrzi da detaljno istražujem u parfimerijama :)

      Избриши
  17. Idem po Boomerang, gotovo! :) Meni se dopada kako ti stoje ruževi a apsolutno se slažem sa tobom za nijanse boje mesa, teško je pogoditi pravu.
    Srećni praznici, sve najlepše ti želim u ovoj 2015.!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, sve najlepše i tebi! :)

      Избриши
    2. Hvala ti!
      Uzela sam Boomerang, boja je fantastična, malo tamnija na mojim usnama. Videćemo kakav će biti što se tiče postojanosti :)

      Избриши
  18. 702, 704 su odlicni, ali 706 je savrsena nijansa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, baš sve tri koje meni, nažalost, ne stoje :)

      Избриши
  19. Divne boje ,vesele ,vedre baš kakve ja volim :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...