Aura Final Matte ruževi - drugi deo

/
20 Comments
Aura ruzevi 178
Ovo je prikaz drugog dela Aurine linije ruževa Final Matte.
Aura ruzevi 195
Utiske o ruževima podelila sam u prvom postu kada sam prikazala prvih sedam nijansi. U nastavku pogledajte prikaz preostalih šest nijansi među kojima dominira crvena boja u raznim varijantama. Swatch na ruci:
Aura ruzevi 221
Aura ruzevi 207
Aura ruzevi 029
Aura ruzevi 034
708 - Naive Peach je jako svetla nijansa, za moj ten presvetla. Po tipu nijanse podseća na 704 Dusty Rose, ali je ova ipak breskvasta kako i naziv kaže. Nezgodna je za mazanje, jako je teško naneti je tako da ne ostanu štrafte, u tom pogledu upadljivije nijanse su neuporedivo bolje.
Aura ruzevi 046
Aura ruzevi 052
709 - Whoopee je jako, jako upadljiva nijansa, skoro da zaslepi koliko je drečava. Spada u tople, koralne nijanse kakve obično vole žene tamnijeg tena.
Aura ruzevi 210
Aura ruzevi 020
Aura ruzevi 013
710 - Heart Rate je prva od četiri nijanse iz ove linije koje potpadaju pod crvene. Najsvetlija je i najneobičnija od crvenih, pod nekim vrstama osvetljenja je više koralna nego crvena, a pod nekim upadljiva, jarka crvena koja svakako ima i narandžasti ton. Ona je izuzetno dobro pigmentovana, jedan lagani prelaz ostavlja punu boju.
Aura ruzevi 059
Aura ruzevi 062
711 - Kissed By Fire je klasična jarko crvena nijansa (bright red). Topla je, spada u nijanse koje pristaju maslinastim podtonovima, savršeno pigmentovana, lako se nanosi, polazi mi za rukom da je pristojno namažem čak i bez olovke. Ako imate sreće da vam ovakve nijanse stoje ne sumnjam da ćete je voleti.
Aura ruzevi 216
008
Aura ruzevi 072
712 - Emotional Impact je elegantna crvena hladnog podtona, nijansa na kakvu se obično pomisli kada se kaže crveni ruž. Kada počne da bledi vuče na boju maline. Inače je ista kao Aurina olovka za usne br. 43, bukvalno nema razlike pa joj je odlična dopuna.
016
027
713 - Dark Triumph je tamnija, topla crvena. Vuče na bordo, ali ipak nije tako tamna kao što bi se zaključilo iz naziva, verujem da mnoge žene priželjkuju još tamniju crvenu od ove. Za mene je ovo idealna crvena, a mnogo mi je teško da potrefim nijansu, na meni većina deluje previše drečavo i neprikladno.
To bi bile sve nijanse, da imam priliku da se okušam u kreiranju nijansi predložila bih dodatke u vidu baš tamno bordo, zatim baš tamno ljubičaste, može i neka braon ili cinober za nas ljubiteljke, a svakako bi bilo lepo videti i još neke nežnije nijanse. Moj apsolutni favorit kolekcije je nijansa Guess Who, toliko mi dobro stoji da je svrstavam u top pet svih ruževa koje imam! Uz moj ten jako lepo idu i Boomerang i Dark Triumph.
Koje se vama nijanse sviđaju? Kakve biste nijanse predložili kao dopunu linije?


*Proizvode predstavljene u ovom postu dobila sam od proizvođača, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

20 коментара :

  1. Poslednje dve su mi najlepse. :) I na tebi i ovako. :)
    Da, fali im nesto na ljubicasto, pogotovo sto je sad bas u trendu. I bordo.
    I mozda nesto rozikasto, ali nosivije, da nije bas jako bledo.
    Imam utisak da ima dosta slicnih nijansi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ima, prilično su male razlike između ovih što vuku na koralno. Poslednja mi lepo stoji i uživo, a pretposlednja nikako, ja sam baš klasični topli tip kome ne stoje takve nijanse :)

      Избриши
  2. Анониман14.1.15. 01:12

    Prelepo ti stoje crvene nijanse, zaista :)
    Jedva docekah drugi deo :D
    Kissed by fire, Emotional Impact, Dark Triumph i ajde evo ova nevaljala Naivna breskvica, mozda bi bila bolja sa nekim sjajem preko, lepa je nijansa. A od prve ture, zaista mi je najlepsa Boomerang, Guess who i Pink Age :)
    To ti je to, a ja sam pravo da ti napisem nesto u fazonu mirnijih nijansi sto se tice karmina, tacnije "nudarim" tj "niti vristim niti mracim" :D
    Vratila sam se GR, DJ i Avon nudacima, kao i sjajevima [ :O ], jer su me, iskreno, malo umorile ove drecave boje. A pocelo je malo da me smara i ovaj trend sa tamnim ruzevima, iako ih i sama imam par komada i to bas divnih. Vec mi to sve mirise da moze uskoro biti vrlo pase u bjuti vrld mejkap feshn jes jes trendu ;D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      E da, dobra ideja za sjaj za naivnu breskvu, bila bi znatno lepša!
      Mene ne smaraju tamni ruževi, možda zato što nemam ni jedan jedini, ne stoje mi tamne boje i gotovo, ali baš volim da ih vidim na drugima. Podrazumeva se da su, što se mene tiče, boje mesa apsolutni trend uvek :)

      Избриши
  3. meni su posljednje dvije nijanse najljepse :) super si ih predstavila, puno je bolje ovako kad se vidi i malo lica i malo cupave grive :D nego samo usne kad su izrezane.

    ОдговориИзбриши
  4. Volim tvoje postove sa ruževima jer uspeš prilično realno da ih uslikaš. Svaka čast. Mnogo je to teško :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, kad to dođe od osobe koja ih je i sama slikala zaista ima težinu :)

      Избриши
  5. Poslednja dva ti odlično stoje, a taman su boje kakve i sama nosim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, uživo mi stoji samo psolednji, ali i to je nešto, ne žalim se :)

      Избриши
  6. Предлажем љубичасту, као Mac Gunner. Ипак, тешко ће се тако нешто направити и продавати код нас, али могу увек да се надам :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad sam guglala Gunner, opaka boja! :) Takve nijanse je praktično nemoguće naći među ruževima povoljnih cena, ali možda se omakne :)

      Избриши
  7. Predooobri su, posebno poslednja dva :) Slike su bas mocne :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман15.1.15. 02:07

    Najvise mi se dopadaju Boomerang i Pink Age od svih zajedno,a na tvojim usnama su,po mom skromnom misljenju,najlepsi Boomerang i Emotional Impact:) A dodala bih i neku bordo i trula visnja nijansu. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala ti, taman su meni ta dva omiljena, uz Guess Who, naravno :)

      Избриши
  9. Pre svega, srecna ti Nova godina, sve najlepse ti zelim. :)
    Elem, mislim da su moji favoriti u prethodnom delu ove recenzije (Drama Queen).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala, takođe, neka ti bude uspešna u svakom pogledu! :)
      Da znaš da bih bila u stanju da pogodim za Drama Queen, zapamtila sam da ti se sviđala slična nijansa kod tečnih :D

      Избриши
  10. Meni se sviđa Whoopee! A ova prva nikako, zaista je previše bleda.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...