Sephora Gift Ocean - preporuke + poklonče

/
24 Comments
Kao i svake godine u ovo doba, u Sephoru je stigla gomila limitiranih, prazničnih proizvoda. U ovom postu pogledajte i pročitajte moje utiske o nekima od njih, moje preporuke, a naći će se tu i nagradica :)
Kao prvo, Zlatana je, kao i uvek, savršeno predstavila kolekcije, ovakvi postovi su njena specijalnost pa detaljan prikaz, sa cenama, možete pogledati kod nje, ukoliko već niste. Ja ću podsetiti na neke proizvode koje smatram zanimljivim iz ovih ili onih razloga i priložiti fotografije samih proizvoda iz naše Sephore.
Krećem od Benefita. Ne mogu da prežalim što nama nije stigao biser Benefitove novogodišnje kolekcija, paleta Cheeky Sweet Spot koju je Jasmina recenzirala ovde. Benefitova specijalnost su rumenila i mnogo sam želela tu paleticu koja se, razumljivo, već rasprodala po svetu. Od ovoga šta imamo isplativa je paleta Cutie Cravings (5450 dinara) i to zato što sadrži čuveni Hoola bronzer koji uvek dobro dođe, njihovu najprodavaniju maskaru, They're Real (recenzija ovde), prajmer The POREfessional, četiri senke i sjaj za usne koji je odličan.
Ciate vodi kada je u pitanju slatkoća ambalaže. Ima li nekoga ko ne bi poželeo ovakav double-decker? Pored seta Big Beauty Bus sjajna ideja za poklon su ove kugle za jelku koje sadrže lak unutra, Tree Trinkets. Postoji šest nijansi, a cena jedne kugle je 1450 dinara.
Kod Too Faced šminke takođe sam ostala razočarana zbog nedolaska jednog prelepog seta - La Belle Carousel. No s vedrije strane, jesmo dobili nekoliko drugih, takođe dobrih setova. Pažnju ubedljivo najviše privlači set Everything Nice, sa čak 20 senki, dve popularna rumenila, bronzer Chocolate Soleil i hajlajterom. Recenziju već imate na blogu Dressing Case. Zanimljiv je i Beauty Wishes & Sweet Kisses jer sadrži dva popularna bronzera - Chocolate Soleil i Snow Bunny Luminous, tri senke iz nove Chocolate Bar palete i sjaj za usne.
Ipak, ako vam budžet nije preveliki ili/i ako želite da pametno kupujete, bez podleganja novogodišnjoj euforiji set Christmas Party Must Haves je pravi izbor. On košta 2070 dinara, a dobiju se proizvodi koji realno vrede znatno više. Tu je njihova najbolja baza Shadow Insurance, istina malo pakovanje, ali trajaće nekoliko meseci, maskara Better Than Sex za koju je upitno da li je baš takva, ali jeste jedna od najboljih maskara koju sam probala, kao i Chocolate Soleil bronzer koji može da traje jako dugo i malo pakovanje prajmera za lice, taman za nekoliko isprobavanja. Ne sumnjam da će se jako brzo rasprodati, ako već nije.
Ukoliko ste razmatrali da izdvojite pare za najpoznatiju GlamGlow masku za lice sada je pravi trenutak pošto se po redovnoj ceni maske YOUTHMUD® Tinglexfoliate Treatment dobije puno pakovanje maske i plus mini verzije SUPERMUD® Clearing Treatment i THIRSTYMUD™ Hydrating Treatment maski. Rexaline set je takođe isplativ ukoliko razmatrate neki od njihovih proizvoda za ultra, super hidrataciju - tu je puno pakovanje kreme Hydra-Dose Hyper-Hydrating Rejuvenating Cream, a dobije se i mala verzija okoloočne Hydra-EyeZone gel-cream kao i Hydra-BodySatin od 30ml.
Stigla su dva nova parfema brenda Jimmy Choo koji Sephora ekskluzivno zastupa kod nas. Jimmy Choo Man je relativno lagan parfem, blizu kategoriji uniseks parfema dok je Stars slatkast ženski parfem kome ću posvetiti i zaseban post. Recenzirala sam već dosta parfema pa ako ste primetili da vam se ukus ne poklapa sa mojim obavezno probajte Jimmy Choo Stars pošto uopšte nije moj tip mirisa :)
U kolekciji Sephorinog brenda uvek su mi slatke ovakve male palete, a ovogodišnja, Vip Pass (1320 dinara) ima jako lepo iskombinovane boje:
Po dizajnu je ubedljiva zvezda set Sephora 4 Eye Look Books koji sam detaljno prikazala u ovom postu. Zanimljive su ove sunđeraste trake uz pomoć kojih se prave punđe, a set krema za ruke je uvek lep izbor:
Svetlucavi neseseri su uvek dobar izbor za praznični poklon, a i ove godine tu je štapić sa kupkama raznih mirisa i boja, sjaj za usne u obliku kuglice za jelku (zlatni, pored patkice za kupanje), a simpatičan je i set šarenih turpijica za nokte.
Na blogu World of happy nails možete pogledati recenziju seta za nokte - Sephora Creative Nail Art. Prazničnu kolekciju za negu tela, kao i uvek, čine gel za tuširanje, piling za telo, losion za telo i mrežica za kupanje, a ove godine imaju neobičan, ali osvežavajući miris šumskog voća i tamno ljubičastu boju:
Znam da svake godine žene pojure da vide kako izgleda praznična velika paleta, ali ovog puta ipak bih vam pre skrenula pažnju na jednu drugu Sephorinu paletu slične cene - Sephora Chroma Color. Po meni je ovo jedan od najboljih prazničnih setova. Paleta je jako lepo dizajnirana, izgleda kao neka skupa knjiga, a unutra se nalaze 54 senke u svim mogućim bojama, ali i 12 olovaka za oči! Sephorine olovke za oči su, po pravilu dobre, a izbor od 12 nijansi je privlačan za svaku ženu kojoj olovke predstavljaju bitan deo šminke. Da kupujem jedan veći set ovo bi bio moj izbor.
Svaka praznična kolekcija ima svoju maskotu, a ovogodišnja je zaista mnogo slatka :)
Pogledajte čega još ima:
Make Up For Ever ima dva veća seta - Studio Case sa 12 senki i Artist lajnerom i Beauty Pro Box koji dobija moju preporuku jer vredi više nego što košta. Po ceni od 4130 dinara dobije se HD prajmer koji je sjajan (recenzija ovde), HD puder za setovanje šminke, mini maskara, mini crna Aqua Eyes olovka (meni su njihove olovke jedne od najboljih na tržištu), crveni ruž i crvena olovka za usne.
Tu je i spomenuta velika paleta, ovogodišnja ima oblik mašne kad se sklopi, a kad se otvori izgleda ovako:
Najavih poklonče u naslovu, čine ga svetlucava, srebrna Sephora senka, mirišljavi, roze sjaj za usne u metalnoj kutijici, svetlucavi ukrasi za telo ili lice i perlice za kupanje:
Pravila su uobičajena za moje nagradne igre - da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri potrebno je da popunite Rafflecopter prijavu na dnu posta. Bilo bi lepo da lajkujete stranu na FB-u, ako želite možete i da podelite obaveštenje o nagradnoj igri, ali to nije neophodan uslov, znate da ne insistiram na uslovima koji mogu da ugroze nečiju privatnost. Možete se prijaviti uz pomoć svog Facebook naloga ili/i mejl adrese ukoliko ne koristite Facebook. Nagradna igra otvorena je za sve. Dobitnica će biti određena preko random.org-a u četvrtak, 11.12. Srećno!
a Rafflecopter giveaway
Privlači li vas nešto iz ovih kolekcija?


You may also like

24 коментара :

  1. Mene zanima da li znas koliko je sephora puder? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike, divni komadi. Sve, sve ali Orka je najlepša <3

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! Sve je prelepo, teško mi je da odlučim šta mi se najviše dopada. Planiram da kupim neku od Too Faced paleta, ali verujem da će se do tada već rasprodati. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Zavisi koju želiš, Christmas Party Must Haves sigurno hoće, moguće i Everything Nice, ona treća će verovatno ostati.

      Избриши
  4. Анониман6.12.14. 19:24

    Koliko kosta ovaj set sa cetkicama? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi da je 1720, lepo je upakovan, ali nisu neke četke, za te pare bolje uzeti neku iz redovne kolekcije.

      Избриши
  5. Uvek su mi zanimljivi ovi postovi sa svim novogodisnjim novitetima,mada moram proznati da me nekako retko namame dovoljno da nesto i kupim. Ne znam sto je tako. Proslogodisnja mini paletica mi je bila lepa al kad god sam isla po nju nesto je nisu imali i na kraju je ne kupih.

    ОдговориИзбриши
  6. Videla si na instagramu sve :) Uzela Everything nice, dobila Christmas party must haves, sad se razmišljam da kupim i ovu treću od Too Faceda. A mogla bih malo i na Benefit da se preorijentišem. Mada privlači me i MUFE i Glamglow maskice.
    Ah, da - sephora je ljubav :D Definitivno odlučih da uzmem Chroma color posle NG ako se ne proda ;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesam, jesam, uživancija za tebe :) Chroma Color je super izbor, ne verujem da će se prodati, mislim da će žene pre kupovati onu drugu veliku iako je Chroma mnooogo bolja.

      Избриши
  7. Jao koja ponuda,da se razbolis! Sve im je divno! Sve me privlaci! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Divne slike, kao i uvek.. Obožavam kako prezentuješ nove stvarčice koje stižu u Sephoru, namamiš me da sve poželim :D Ugrabila sam već dva seta, a ovaj Benefit mi je divan. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala ti, baš znači d aovo čujem, ja sve mislim da mi ovaj tip postova ne ide :)
      Super za kupovinu!

      Избриши
  9. malo je reci da OBOZAVAM tvoje NG sephora postove, Ove god mi je favorit VIP Pass, uvek se hvatam za senke

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Njih odlažem jer sve ne znam kako bih prišla tolikoj gomili slika i proizvoda, jedva napišem na kraju i to kad je baš krajnje vreme :) Meni su isto te male palete jako slatke, jednostavno, a lepo dizajnirane i lepe su nijanse.

      Избриши
  10. Анониман8.12.14. 18:22

    Sta da kazem, obozavam Sephoru i sve ovo pred NG. Sve mi se svidja i sve bih kupila, ali moram se kontrolirati :'( Inace dobro je sto sam od orke pomislila da je pingvin :/
    I meni je jako zao zbog Benefita, a volela bih da imam nesto od Too faced-a, recimo ovu bazu za oci bih probala. Ovaj insurance. Valja li ista za masne i naravno spustene kapke?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam od orke mislila da je kit, ali dobro, nisam mnogo omašila :D
      TF baza je, po meni, najbolja baza za spuštene kapke koja se može kupiti kod nas! Ona svetlucava verzija o kojoj sam ranije pisala mi je možda čak i mrvicu bolja.

      Избриши
  11. Preslatka maskota! :) Bas volim Sephoru, kad bi se barem opet otvorila u Hrvatskoj!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo bi lepo, ali sumnjam, vi imate Muller koji nadoknađuje mnogo toga :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...