Proizvodi koje sam potrošila 15

/
10 Comments
Puna tri meseca nije bilo posta o potrošenim proizvodima, najviše zato što mi je dosta proizvoda pri kraju, ali kako paralelno koristim nekoliko proizvoda istog tipa nikako da ih dokrajčim. Sada je bilo krajnje vreme da ispraznim ladicu u kojoj držim gomile prazne ambalaže, a trebalo bi da novi post ovog tipa bude relativno skoro.
Potrošila sam Mixa Bi-phase Cleanser, dvofazno sredstvo za skidanje šminke. Volim i koristim micelarne, ali kada je reč o skidanju šminke sa očiju dvofazni uljani skidači su mi ubedljivo najbolje rešenje. Ovaj Mixin skidač planiram da ponovo kupim (mada ne tako skoro, nedavno kupih Garnierov i Eucerinov), cena mu je povoljna, a on je stvarno nežan, fino uklanja šminku i, što je vrlo važno, ne treba mi posle pola sata da skinem uljani trag sa očiju. Što se mene tiče, jedan od najboljih drogerijskih dvofaznih skidača.
Potrošila sam malu Bioderminu micelarnu, pisala sam o njoj ovde. Po učinku ona mi je najbolja od micelarnih koje sam probala, sada trošim veliko pakovanje, a iako sam bila rešila da neko vreme ne eksperimentišem sa micelarnim ipak isprobavam i Rilastil za osetljivu kožu kad sam je već dobila.
Labello Fruity Shine Cherry boji usne u crvenkastu nijansu koja mi, nekim čudom, stoji tako da sam ga rado nosila. Miriše stvarno lepo, pravi voćkasti miris, a nega je prosečna, ima boljih balzama, kako kod drugih brendova tako i kod samog Labella.
Za Essence I love Stage bazu bih volela da mi je odgovarala, ali avaj, moji kapci su masni i spušteni i potrebna im je mnooogo jača baza od ove. Ukoliko imate normalne kapke mogla bi vam odgovarati, znam nekoliko žena kojima je ona sasvim dovoljna. Nažalost, ja sam je koristila isključivo za kućne igrarije sa šminkom. Prednost su joj fina nijansa boje kože i lako razmazivanje. Pisala sam o njoj detaljnije u ovom postu.
O Afroditinoj micelarnoj pisala sam u ovom postu i stvarno sam jedva čekala da je nekako dokrajčim, pogotovo sada kada sam imala otvorene i Biodermu i Rilastil koje su drastično bolje od nje. Ne bih ponovila kupovinu.
Sanex Zero% i Balea Cocos&Nektarine dva su tzv. zdrava dezodoransa koje sam koristila u prethodnom periodu. Sanex sam kupila u Grčkoj mada bi trebalo da ga ima kod nas u parfimeriji Godina i planiram da ga ponovo kupim, miris je vrlo osvežavajući, a izdržljivost maksimalna moguća za jedan dezodorans bez aluminijuma. Svakako mi je među najboljima koje sam koristila. Baleu ne bih ponovo kupila, najviše zbog mirisa koji je nekako prejak, kokosa nema ni u tragovima, a nektarina je tako veštačka. Probaću jednom dezodorans sa mirisom maline, nadam se da je miris prijatniji.
Balea dezodorans za stopala bio je rezultat jedne impulsivne kupovine. Proizvod bi trebalo da osvežava umorna stopala i uklanja neugodne mirise. Imam problema sa naticanjem stopala pa imam običaj da kupim proizvod koji će ih malo rashladiti i osvežiti, ali ovo mi je bio potpuni promašaj. Miris je grozan, ma zapravo nije da je on toliko ružan koliko guši i tera na kašalj, kako ga naprskam kašljem i kašljem i kašljem. Nisam ga potrošila, prsnula sam nekoliko puta i bacila.
O Dr. Hauschka Rosen Bad pisala sam u ovom postu. Kupka je zaista prijatna pod uslovom da imate kadu i da volite miris ruže. Kako ne ispunjavam nijedno od to dvoje nisam mogla da uživam u njoj onako kako zaslužuje. 
Sephorin gel za tuširanje je jedan vrlo simpatičan proizvod, evo o čemu se radi:
Stigao je pred Dan zaljubljenih, ali je ostao deo kolekcije jer je zgodan poklon. Dobije se, dakle, gel za tuširanje u beloj ambalaži, a uz njega crni flomaster kojim se ispiše poruka po želji. Gel miriše poput kupki za bebe, ima prijatan, nežan, puderasti miris.
Palmolive Aromatherapy Warm Vanilla kupila sam jer povremeno baš upadnem u vanila maniju. Ipak, nije ovo ona vanila koju volim, miris je nekako previše običan i previše blag za moje pojmove tako da ga ne bih ponovo kupila.
Afrodita šampon protiv opadanja kose sa belim lukom kupila sam zbog brojnih pohvala na koje sam naišla, a nije da sam gadljiva na dobre, a ultra jeftine proizvode :) Avaj, meni je ovaj šampon grozan! Nisam ga koristila dovoljno dugo da utvrdim da li utiče na smanjenje opadanja kose jer mi je kosa izgledala baš jadno uz njega, a čak i nisam preterano kritična prema šamponima. Na kraju sam ga koristila za pranje četkica, kade, prostirki za kupatilo, ma svega osim kose. Afrodita šampon sa pomorandžom mi je, zanimljivo, bio sasvim prijatan, temeljno je prao kosu i lepo je izgledala posle. Ipak, moja kosa je jako zahtevna i presuva i bojim se da joj standardni šamponi nisu dobri na duže staze tako da sam prešla na šampone bez sulfata i planiram da ih se držim u narednom periodu.
Sunsilk Keratinology je tretman za oporavak kose koji sam kupila u Grčkoj i opisala u ovom postu. Svideo mi se kao malo koji proizvod tog tipa i svakako ću ga kupiti ponovo kada budem bila u prilici, a ako imate predlog za neki sličnih osobina bila bih zahvalna :)
Huh, to beše sve za petnaestu kantu :)


You may also like

10 коментара :

  1. Анониман28.12.14. 02:13

    Essence baza je uzas kad kupis, pa kad malo potrosis bude extra! Pa kad jos malo ostane pred kraj bude uzas kao na pocetku :/
    Ubedljivo najcudnija baza koju sam ikada koristila. I ja cekam da dokrajcim moju i da uzmem Too faced, bas imam zelju da probam posle tvoje preporuke.
    Interesantno je da sam dobila preporuku za ovu dvofaznu Mixu, da je kao onaj stari L'orealov pre nego sto su ga prepakovali, ali ipak za mene nije bas to to. Nije mi novi L'oreal nesto, ali cu se ipak drzati njega. Ok je Mixa, ali nesto mi ostavila bas neki zesce ravnodusan utisak :/ Losioni za telo su im genijalni.
    Afrodita pomorandza je meni ubedljivo najbolja iz te linije, probala sam sve i ona mi je najbolja, a beli luk mi je takodje bio groooozaaannn! Previse mi je isusivao teme i nikakav ucinak nije imao sto se tice namene.
    Probaj Baleu Romantic Star ako hoces vanilu, isto nema aluminijum i mene podseca jako na one vanilaste parfeme iz devedesetih, jeste da je malo "sintetika" zonfa, ali je definitivno lep i ima ucinka :-)
    Udavih, ali nisam ni dugo kad malo bolje razmislim :-DDD
    Alekta***
    Ps. nemoj djubretom da zavrsis godinu, baci neki lep poslednji ovogodisnji post da svecarski udjes u NG :-DDD
    Pps. Uzela sam Aurin korektor, extra je!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni baš nikad nije valjala, ali ja jesam težak slučaj za baze :( TF je sjajna, sigurna sam da nećeš zažaliti.
      Od tih skidača najbolji mi je bio bebi plavi Garnier, šta im bi pa ga izbaciše pojma nemam ... Nije loš novi ljubičasti, ali nije onoliko dobar :(
      Probaću Romantic Star obavezno, hvala!
      Ti nikad ne daviš, šta ti je :)
      PS Da znaš da si u pravu, ide sutra još jedan EOTD!
      PS2 Baš mi je drago!

      Избриши
  2. Heh, meni je baš Afrodita sa belim lukom bila odlična za kosu, mnogo mi je pomogao protiv opadanja kose, a lepo je i prao kosu :)
    A Labello Cherry mi je tiha patnja, nije ga bilo kad sam ja tražila, pa sam uzela od lubenice :D em mi se ne dopada boja, em miriše na krastavac :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uopšte ne sumnjam da ima žena kojima je super, ne bi ga toliko vas hvalilo tek tako, ali avaj, meni je kosa baš bedno izgledala sa njim :( Jao, pa gde krastavac :)))))

      Избриши
  3. i ja sam uzela dva aurina korektora i super su mi ! a za nesto sto ce mi drzati sljokice na mestu uzela sam Fix + od MAC-a , pa cu videti kako ce se pokazati

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago! Nemam Fix+, javi kakav je za te svrhe :)

      Избриши
  4. Hvala za iskustva :) Posto si spomenula sampone bez sulfata, da li moze nesto o njima, koji su to, gde se kupuju, cena... Bas sam zainteresovana :)
    Blog ti je odlican! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, hvala tebi na lepim rečima :) Na tržištu nema mnogo šampona bez sulfata, ali opet ih ima dosta, ovaj koji sad koristim je Marrakesh, evo ga u ovom postu http://sminkajeljubav.blogspot.com/2014/10/proizvodi-koje-trenutno-testiram.html Pored njih, najpoznatiji su i Insight šamponi, Alexandar Cosmetics je uvoznik, ima na dosta mesta u gradu i nisu skupi, ne znam cenu šampona, ali maska i balzam su nešto oko 500 dinara za ogromna pakovanja od pola kila pa ne bi trebalo ni da je šampon više. Ovaj moj Marrakesh je oko 1000 dinara, ima ga u Cvrletovim salonima, koristim ga malo više od dva meseca i baš mi se sviđa, opisaću u januaru ceo ritual pranja kose, rekla bih da ima efekta.

      Избриши
  5. Petnaesta kanta, svaka cast! :) Od svih proizvoda gore, jedino sam biodermu koristila i po tvojim mini recenzijama vidim da nisam mngo propustila :) Nisam probala nista od MIXA-e a mogla bih :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, baš leti vreme, uskoro će post broj 300! Da mi je neko rekao da će ih biti toliko ne bih verovala :D Mixa skidač je fin, dobra je i micelarna, a odlična krema sa 40% glicerina, posebno za pete.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...