Pevonia Botanica tretman lica - Myoxy Caviar & Pearl

/
6 Comments
Pre nekih mesec dana imala sam divnu priliku da uživam u tretmanu lica Pevonia Botanica kozmetikom u spa centru Olympus u hotelu Hyatt Regency i to u divnom društvu Lene Novitz. Kako je bilo pročitajte u nastavku posta:
Iako je poslednjih godina Beograd dobio mnogo prepih hotela, Hyatt Regency uspeva da ostane pojam luksuznog hotela. U okviru njega postoji spa centar Olympus koji je otvorenog tipa, dakle ne morate biti gost hotela da biste koristili njegove usluge. U svojoj ponudi ima bazen, đakuzi, fitnes salu, saunu, parno kupatilo, mlazne tuševe i bogatu ponudu masaža, tretmana lica i tela.
Pevonia Botanica je brend koji koriste prestižni spa i wellness centri u svetu, a sadrži i liniju kozmetike namenjenu kućnoj nezi. Pevonia Botanica proizvodi sadrže najfinije prirodne morske i biljne sastojke, a u kombinaciji sa tehnološki naprednim formulama i tretmanima pružaju veoma vidljive rezultate. Brend ima izuzetno veliki asortiman - čak 250 proizvoda koji se kombinuju u raznovrsnim tretmanima, kako za profesionalnu tako i za ličnu upotrebu. O proizvodima dostupnim kod nas možete se informisati na sajtu pevonia.rs.
Imala sam priliku da isprobam tretman lica Myoxy Caviar & Pearl. Ovo je anti-age tretman mada ga mogu koristiti i mlađe osobe pošto se njime podstiče regeneracija kože, kroz masažu i dejstvo proizvoda. Linija sa ekstraktima bisera utiče na smanjenje bora i poboljšanje elastičnosti kože. Efekat zategnutije i dubinski obnovljene kože vidljiv je već nakon jednog tretmana, ali se preporučuje vezivanje 5-6 tretmana u seriji za potpun rezultat.
Tretman traje oko 70 minuta i izuzetno je prijatan i opuštajući. U prostoriji je diskretno zeleno svetlo, čuje se lagana ambijentalna muzika, a divna Ivana započela je tretman uklanjanjem šminke i čišćenjem lica uz ugodnu masažu.  Na kožu mi je nanela enzimski piling prijatnog mirisa, a zatim i serum. Zbog celokupne atmosfere, a naročito opuštajuće masaže mislim da nema osobe kojoj se ne prispava na tretmanu i koja se, makar privremeno, ne opusti i zaboravi na svakodnevni stres. Na okoloočnu regiju nanosi se specijalna krema sa kavijarom, jedan od najpopularnijih Pevonia Botanica proizvoda, koja smanjuje podočnjake i ublažava sitne borice.
Uz dosta masaže koja me je naterala da opet pomislim kako bi stvarno bilo lepo da naučim makar osnovne tehnike masiranja lica, Ivana mi je stavila deblji sloj kreme sa kavijarom pa onda zaštitnu masku preko, a onda masku sa kavijarom sa termo efektom. Maska se stvrdne nakon nekih petnaestak minuta i počinje da se zagreva. Osećala sam se kao da imam neki topli peškir na licu, nije neprijatan osećaj, ali svakako jeste urnebesno smešan prizor, pogotovo kad se stvrdnuta maska skine i dobije otisak lica :D (hvala Leni na ovim fotografijama).
Zanimalo me je mogu li se enzimski piling i maska sa kavijarom kupiti za kućnu upotrebu, ali avaj, proizvodi su previše jaki za to, koriste se samo u okviru tretmana u salonima, ali postoji cela linija proizvoda sa kavijarom blaže koncentracije koji su namenjeni kućnoj nezi. 
Dok je maska stajala na licu usledio je piling ruku sa masažom i to proizvodom koji miriše najdivnije moguće - uljano-kremastim pilingom od manga i marakuje za koji sam imala želju da dohvatim kašiku i krenem da ga jedem. Preporuku bih dala balzamu za telo -  De-aging body balm papaya&pineapple jer je prosto neverovatno koliko odmah učini kožu mekanom.
Deo Pevonia Botanica asortimana i predivni piling od manga i marakuje

Nakon tretmana uživala sam u čaju i prizoru Lene pod maskom :D Nisam još u godinama kada se imaju problemi sa opuštenošću kože, ali ipak sam mogla da primetim razliku u čvrstini i elastičnosti kože pre i posle tretmana, bila je drugačija na dodir i izgledala je odmornije, a danima kasnije nisam imala ni d od dehidriranosti kao ni potrebu za jačim kremama i negom.
Sve u svemu, tretman u spa centru Olympus bio je jedno savršeno opuštajuće iskustvo, ugodno za sva čula :)


You may also like

6 коментара :

  1. Znaš i sama koliko volim tretmane, ovako nešto bi svatko trebao barem jednom mjesečno. Ja bih ovu masku !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh, da, samo da je malo manje para bilo bi redovno :) Ja sam htela da kupim piling, mnogo mi se svideo, ali, baš kao i maska, nije za kućnu upotrebu,

      Избриши
  2. Hehe, a bilo nam je zabavno :D
    Mene moja maska nije toliko ugrejala, ili sam ja bila too relaxed da primetim da se išta dešava :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo da, bilo je super :D
      Mene je baš grejala, možda i što sam je onoliko pipkala na svaka dva minuta.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...