Jimmy Choo Stars

/
16 Comments
Recenzirala sam već dosta parfema (pogledajte pod tagom Mirisi), bilo ih je raznih vrsta, ali svima je jedna stvar bila zajednička - sviđali su mi se. Pročitajte sada recenziju jednog parfema koji mi se ne sviđa :)
Stars je najnoviji Jimmy Choo parfem, pojavio se tek pre dva meseca. Kažu da je ovo miris koji izražava auru moderne žene i ujedinjuje snagu i lepotu, glamur i samopouzdanje. Spada u grupu chypre mirisa, njegove gornje note čine pomoranža i kandirana pomorandža, u srcu su trigrova orhideja i toffee (puter karamela), a bazne note formiraju indonezijski pačuli i sandalovo drvo. Dizajn flašice inspirisan je venecijanskim Murano staklom. Parfem je limitirano izdanje, a cena mu je 9790 dinara za 90ml, u pitanju je parfemska voda (EDP).
Mislim da ništa nije toliko subjektivna kategorija kao miris. Pojam lepog mirisa se toliko razlikuje od osobe do osobe da prosto nema smisla praviti liste najboljih parfema, a pogotovo ne pokušavati da se pronađe onaj koji bi odgovarao svima ili barem velikoj većini. Za "moje" mirise često pročitam kako su tetkasti, za neke popularne ja mislim kako su otužni ili dosadni. Nisam nijednoj ženi poklonila parfem, a da je prethodno nisam pitala za mišljenje, jedina osoba kojoj opušteno biram parfeme je muž i to zato što nikad nisam promašila, sviđaju mu se isti kao i meni, biće da ima nešto u onoj teoriji o feromonima, mirisima i privlačnosti :)
Jimmy Choo Stars je pravi praznični parfem, totalno se uklapa uz euforiju koja prati novogodišnje i božićne praznike, kao i samu zimu i sneg. Da je slatkiš bio bi keksić od đumbrira, da je dekoracija bio bi zlatna zvezda na vrhu jelke, da je šal bio bi od prave vune, čupav i dugačak. Da postoji Baba Mrazica, ovo bi bio njen parfem :D
Iako možda prema sastavu očekujete voćni miris on to ni najmanje nije, ubedljivo dominiraju kandirana pomorandža i karamela, dakle sladak je i težak već na samom početku. Obično nije lako zamisliti miris na osnovu nečijeg opisa, ali verujte mi da ovaj možete - zamislite kako topite kesicu karamela, u to ubacujete kandiranu pomorandžu i štapić vanile i lagano kuvate neko vreme. E pa miriše baš tako na početku :) Kasnije postaje jasno da se tu ubacuju i neke drvenaste note. Definitivno je parfem za zimsko vreme, a one koje vole ovakve mirise verovatno će asocirati na ušuškanost i toplinu. Prilično je postojan, mogu da ga osetim i nakon nekoliko sati, verujem da u tom pogledu ne bi nikog razočarao. Ne bih mogla da ga vežem za neku starosnu grupu, jednostavno ide uz žene koje vole kolačaste parfeme ma koliko godina imale. Avaj, ja nisam među njima. Previše mi je slatkast ovaj parfem, a ovakvi mirisi mi van kuhinje nisu zanimljivi. Kako rekoh u uvodu, mirisi su najsubjektivnija kategorija pa ako ste čitajući moje ranije recenzije parfema zaključili da nam se ukusi ne poklapaju dajte šansu ovom parfemu :))
Šta vam se čini, da li bi ovakav parfem imao šansu kod vas?

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobila sam od proizvođača/uvoznika/PR-a, ali to ne utiče na objektivnost moje recenzije.


You may also like

16 коментара :

  1. Moram ga probati. Probala sam Flash lights, zahvaljujuci tebi i istog momenta ga kupila. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš mi je drago da ti se sviđa! Meni je on divan, za razliku od ovog novog, ali svakako će nekome baš ovaj biti očaravajući :)

      Избриши
  2. Ne svidja mi se kuticija ni malo :D Pre nakicena, zmijska koza i zvijezde :/ A ni po opisu mirisa mi ne zvuci privlacno. Vise volim cvijetno, drvenasto, orijentalno i zacine.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni meni, jeste prenakićena kutija, mada mi se sama flašica sviđa, lepo prelama svetlost :)

      Избриши
  3. Meni se ne dopadaju pafremi drvenastih nota a kad se spomene sandalovina prvi mi na pamet padnu mirisljavi stapici iz indian shop-a. Ja volim vocne poput Boss Orange.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tako nekako, i meni je India shop prva asocijacija :D

      Избриши
  4. I feel your pain :) Naprskali su me u prolazu u trznom centru..jedva sam cekala da stignem kuci da se istusiram. Ja sam, inace, obozavalac uniseks i vodenih parfema pa mi je ovo poremetilo sva cula i zeludac..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ijao :D Kod mene nije antipatija baš tako gadna, ali nije parfem koji bih nosila.

      Избриши
  5. Ja zimi volim kolačaste parfeme, tako da bi mi se ovaj prema tvom opisu trebao svidjeti :D No bočica mi nije nimalo privlačna

    ОдговориИзбриши
  6. Jao bas si me zainteresovala za ovaj parfem! :D Zimi volim slatkise, onako lepljivo slatke.

    ОдговориИзбриши
  7. Bočica mi je simpatična, ali mi se baš i ne sviđa sam parfem... =)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja recimo baš volim ovako gurmanske parfeme :) A neće mi biti prvi put da zahvaljujući "negativnoj" recenziji kupim parfem koji ću da obožavam :D. Lep tekst, btw.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, i ja sam za neke naučila da prepoznajem ukus pa ako njima ne odgovara znam da meni hoće :) Hvala :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...