EOTD - Nova godina 2014/2015

/
27 Comments
U poslednje vreme ređe objavljujem Eyes of the day postove, ali planiram da to nadoknadim jednom mini serijom predloga novogodišnje šminke za oči :)
Volim šljokice i to jako, a tako malo imam prilika da ih nosim sada kada više ne izlazim po diskotekama. Stoga, Nova godina bez šljokica za mene nije Nova godina, ako ne sijam kao jelka šta sam uradila :D Ovaj look je, očito, u skladu sa tim mojim poimanjem, ali trebalo bi da objavim i koji bez šljokica za one koji ne dele moju ljubav prema šljaštećem :)
Koristila sam sledeće proizvode:
1. Preko celog kapka stavila sam Too Faced Shadow Insurance Glitter Glue (recenzija). Ovo je, dakle, baza baš za šljokice, takve baze su vrlo lepljive kako bi se šljokice zalepile za njih i kako ne bi otpadale tokom večeri. Obične baze nikad ne drže šljokice toliko dobro pa ako češće stavljate šljokice treba da imate i neku ovakvu bazu. Sephora ima jeftiniju verziju, tek je nešto malo lošija od Too Faced, a biste izdvojili što manje novca poslužiće i Essence mada jeste vidno slabija od ove dve.
2. Sintetičkom četkicom nanela sam Make Up For Ever Holodiam Powder u nijansi 304 preko celog kapka. Ove šljokice imam već dve godine, ali ima ih i dalje u Sephori, obično u korpicama pored kase. Odlične šljokice po finim cenama imaju Aura, ali i Kozmetika Martinović, njihove sam šljokice koristila još u osnovnoj školi, a i dan danas imaju iste takve :)
3. Iz Urban Decay Naked 1 palete upotrebila sam senku Smog nanevši je u pregib kapka i malo iznad pregiba (zbog spuštenih kapaka) celom dužinom oka. Darkhorse sam nanela na pregib u spoljnjem uglu oka, a uz Naked i Buck na ivicama sve sam to izblendala.
4. Stavila sam Ardell Demi Wispies trepavice uz pomoć Aurinog lepka koji toplo preporučujem, sjajan lepak za malo para, samo sačekajte dovoljno da se prosuši na trepavicama pre nego što ih zalepite.
5. Stavila sam Too Faced Better Than Sex maskaru kako bi se bolje spojile moje trepavice sa veštačkim.
6. Počistila sam višak šljokica oko očiju i nanela Aura Correct me u nijansi 301
7. Potom sam uzela kosu četkicu za ajlajner, malčice je pokvasila i njome nanela senku Leopard iz Too Faced Cat Eyes palete dužinom donjeg kapka.
8. Obrve sam sredila senkama iz Sephorinog setića spomenutog u ovom postu koji sam nekako uspela da zaboravim da slikam.
Kako vam se sviđa look? Delite li moju ljubav prema šljokicama ili ste ipak za mirnije lookove u novogodišnjoj noći?


You may also like

27 коментара :

  1. a sta je nova godina bez sljokica, naravno da se slazem :D super je kombinacija.

    ОдговориИзбриши
  2. Look je prefantastičan :) Sviđa mi se kombinacija boja i ja sam za šljokice raspoložena skoro svaki dan, a ne samo za novu godinu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) I ja bih šljokice na redovnoj bazi, ali stvarno nemam prilika za njih :(

      Избриши
  3. moj tip sminke za slavlja a i kad god mogu jel da nadjem neki razlog ! i zlatne su mi najomiljenije !
    Ne znam gde mi je baza za sljokice , sta mislis da li bi mac-ovi paint potovi mogli da drze sljokice ? Kakva je aurina baza , znam da oni bas imaju veliki izbor sljokica pa verovatno imaju i bazu ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su zlatne ipak najdraže :) Nije paintpot loše rešenje ako nema baš baze za šljokice, pogotovo ako je malo stariji i već krenuo da se suši. Aura uopšte nema bazu za oči, ni za senke ni za šljokice, baš neobično, ali nemaju. Ako bi nešto jeftino uzmi Essence Colour Arts.

      Избриши
  4. Kad ovako vidim look kod tebe kupuju mi se sljokice :D nemam nijedne :/ a treba ih se imati za ovakve prilike...

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo je dobar look <3
    Ja volim šljokice i sjajne senke, mada me nervira osipanje... Znaci trebalo bi da ulozim u Glitter Glue :)
    Ja se bas razmisljam sta cu za Novu, nije mi toliko bitno sta cu obuci, koliko kako cu se nasminkati :D :D Al najverovatnije izaberem neku klasicnu opciju, lajner, vestacke trepavice i neki bordo karmin :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Definitivno treba uložiti u bazu baš za šljokice, ogromna je razlika između takvih i standardnih. Klasične opcije su uvek dobre ako već nemaš potrebu za šljaštećim :)

      Избриши
  6. Volim šljokice, a za Novu godinu su idealne! :)
    Ovo jako lepo izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Samo nek šljašti!
    Ja bih sve okitila u disko kugle i šljokice :)))

    ОдговориИзбриши
  8. Uh i ja volim šljokice i ovo je idealno vrijeme za njih :) divan eotd

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман19.12.14. 23:56

    Ko ne voli sljokice, ne voli ni ljude.
    Sjajno i apsolutno prelepo si ovo odradila ;-)
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
  10. Ovo je look koji ću definitivno isprobati jer za ove dane obožavam zlato i šljokice!

    ОдговориИзбриши
  11. Ma ti mene prosto odusevis ovakvim postom! :D Svaka ti cast. Prelepo.

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo je jako lijepo, bas mi se svidja, uvijek imas tako neke fine prijedloge koje bih i sama nosila. Jako volim sljokice, ali ih redovno onako djeciji odusevljeno gledam na drugima, jer ja zbog osjetljivih ociju uvijek oplacem kad ih na sebe stavim. Bilo mi je dobro ono Aurino ljepilo-baza, jedino sam sa njim mogla drzati sljokice da se ne rasipaju, ali mi se osusilo, a kod nas se vise ne moze kupiti, a nemam ni Sephoru u blizini. Na koju to Essence bazu mislis- onu obicnu ili onu sto je ranije bila u tubici?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O, hvala ti puno :) Za šljokice stvarno treba baza koja je baš za njih, previše lete svuda sa običnim bazama. Mislim na Essence koja je došla uz pigmente - Color Arts, trebalo bi da je još ima.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...