EOTD - New Year 2014/2015, part III

/
14 Comments
Kako reče jedna draga čitateljka - ne bi trebalo da godinu završim postom o potrošenim i bačenim proizvodima, nije lepa simbolika pa ubacujem još jedan predlog za novogodišnju šminku očiju :)
Šminka je u suštini jednostavna, ali ipak očito novogodišnja, bez šljokica nije išlo, ali jesam se kontrolisala :)
Ovako je to išlo:
1. Stavila sam MAC Paint Pot u nijansi Painterly preko celog kapka kao bazu.
2. Upotrebila sam zlatastu senku Half Baked iz Urban Decay Naked 1 palete kao glavnu senku koju sam nanela preko celog kapka, samo sam u spoljni ugao dodala i malo senke Smog (tamnija zlatna).
3. U pregib kapka i malo iznad stavila sam Inglot AMC 74 i izblendala, a više sam senke stavila u spoljni ugao.
4. Stavila sam Aura Correct Me u nijansi 301.
5. Stavila sam malo Too Faced Glitter Glue baze na kosu četkicu za ajlajner i nanela je dužinom donjeg kapka. Potom sam istom četkicom nanela zlatne Make Up For Ever Holodiam šljokice.
6. Čisto radi iluzije punoće trepavica izvukla sam na gornjem kapku, uz samu liniju trepavica, tanku liniju Eveline Celebrities braon tečnim ajlajnerom.
7. Stavila sam Too Faced Better Than Sex maskaru mada bi bilo bolje da sam ipak ubacila i veštačke trepavice.
8. Obrve sam malo pojačala Golden Rose olovkom koju sam zaboravila da slikam.
I to bi bilo sve za ovu godinu, čitamo se ponovo sledeće godine :)


You may also like

14 коментара :

  1. onaj prvi je najbolji! obrati paznju na trunjenje senke

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Realno jeste :) Znam za senku, u pravu si, bilo je malo mračno u sobi zbog ovog vremena pa sam tek kad sam prebacila fotografije na kompjuter videla da nisam počistila senku, a bilo mi žao da ne postavim look zbog toga.

      Избриши
  2. Gdje si kupila naked paletu? Ja nigdje ne mogu naći...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poodavno sam je kupila, dok ju je još bilo u Sephori :(

      Избриши
  3. ja bih mozda stavila umesto ove rozikasto crvene sivu ili bordo ali mi je look ok . I ja cu sigurno ici na zlatno za novu godinu....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam htela bordo, ali sam shvatila da je nemam :O Valjda što mi takva nijansa ne stoji, bar ne kao glavna senka. Moj konačni izbor biće nešto slično onom prvom looku i biće vala gomila šljokica :D

      Избриши
  4. sviđa mi se kombinacija dvije različite nijanse zlatne, svijetlije ispod oka i tamnije iznad...jako lijepa šminka za tu večer, nije previše šljokica mada mi je zapravo Nova godina jedna od rijetkih večeri kada je u redu malo pretjerati i sa šljokicama:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ivana, i ja mislim da se tada može preterivati sa šljokicama :)

      Избриши
  5. Mnogo mi se sviđa kako Half naked izgleda na tvom kapku :) ja sam je probala, ali nije to to :D
    Moja šminka će biti kao tvoj EOTD II, samo sa tamnijim senkama (volim tamno sive nijanse pa to ti je :D) :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Volim i ja tamno sive nijanse, o da, nego izbegavam da stavljam u lookove ovde da ne bude da uvek vrtim isto :D
      PS Nadam se slikama tog looka ;)

      Избриши
  6. meni se kombinacija boja bas svidja, onako skroz efektno je :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман31.12.14. 16:50

    Jasta jasta, nista bez svecarskog posta :-D
    Najvise mi se svidja tozla ofkors :-D
    Inace, vrlo zanimljivo, ja bih mozda pojacala liniju lajnera i ubacila pokoji trepavicni umetak na krajeve. Mislim dusu dalo da se zaigras, realno :-)
    Zelim ti mnogo bolju godinu, kao i svima nama, da nam budes i dalje broj jedan za kozmetiku i da svasta nesto lepo citamo kod tebe na blogu :-)
    Moram da kazem da sam zaista razocarana u sta se pretvorilo kozmetoblogovanje u poslednjih... paaaa recimo godinu dana. Cak i neke koje sam rado pratila i volela, vise ne mogu da posecujem, zato sto "znas vec". Zelim ti da zadrzis nivo i kredibilitet, kao i kvalitet koji je ovde kod tebe neosporan. Da ostanes realna, dosledna sebi i svojim zeljama pre svega, a mi cemo te svakako pratiti pa makar recenzirala pakovanje maramica - ali koje si ti odabrala :-)
    Uzivam svaki put kad ovde svratim, zaista odmorim mozak i telo, i zelim da tako i ostane i slobodno ubaci neki post poput putopisa sa Lefkade, toga sigurno ljudi uvek budu zeljni :-) Mada, dugo nisi filozofirala na neku temu, a to znas da uvek bude najzanimljivije, ako smem da primetim :-D
    Sve najlepse u Novoj godini ti zelim od srca najblogerko Srbije, a i sire :-D
    Tvoj verni fan, a sledece godine - Usce!! :-DDD
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajme, kakav komentar, pala sam sa stolice! :D
      Ne znam lepo šta da napišem, svako zahvaljivanje mi se čini bezvezno i preslabo na ovoliko divne reči! Hvala ti puno, puno, i ja tebi želim sve najbolje u ovoj godini :)
      Hvala na sugestijama, u pravu si za look, a neverovatno kako si potrefila sa idejom za putopis, zaista nameravam da napišem jedan u ovom mesecu, iznenadilo me je koliko je taj o Lefkadi bio čitan.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...