EOTD - New Year 2014/2015, part II

/
17 Comments
Obećala sam mini seriju predloga šminke očiju za Novu godinu pa da ne bi serija ostala na jednom predlogu evo još jednog :) Ovaj look ima dve varijante - nešljokičastu i sa malo šljokica za nas koji ne možemo bez njih za praznike.
Kao što vidite, nešljokičasta varijanta je krajnje jednostavna i nosiva i u drugim prilikama. Evo i srebrnog, svetlucavog bonusa:
Koristila sam sledeće proizvode:
1. Stavila sam Essence I love Stage bazu za senke. Meni ova baza nije ni za šta, previše je slaba za moje kapke i koristila sam je isključivo za igranje sa šminkom ovog tipa i to čisto da je konačno potrošim.
2. Stavila sam Aura Correct Me u nijansi 301.
3. Nanela sam preko celog gornjeg kapka, a stavila i dužinom donjeg senku Apple Mint iz Front Cover Eye Color Revolution seta (recenzija). Upotrebila sam tečni iluminator koji dođe u ovom setu tako da sam senku nanela vlažnu kako bi boja bila intenzivnija. Opredelila sam se za ovu boju zato što je tako neobična, nije zelena, a nije ni siva, nešto je između. U pregib kapka stavila sam malčice divne tamnozelene Pin Top senke.
4. Uokvirila sam oko crnom olovkom iz ovog seta i malo razmazala sunđerčićem koji dođe uz olovku.
5. Stavila sam Too Faced Better Than Sex maskaru.
6. Obrve sam malčice doterala Golden Rose olovkom koja je u principu za oči, ali ima nijansu koja je taman za obrve, a za oči je ionako previše tvrda.
7. To je sve za nešljokičasto izdanje, jednostavno je skroz i vrlo brzo, a za šljokičasto upotrebila sam Sephorinu maskaru i ajlajner u jednom i izvukla srebrnu liniju dužinom gornjih trepavica, a onda dodala srebrne šljokice i na trepavice. Uživo su šljokice znatno, znatno upadljivije, jednostavno mi ne uspeva da na fotografijama prilažem šljokice dovoljno realno, avaj :( Evo linka do recenzije ovog proizvoda, stvarno je praktičan, ima ga u prodaji i ove godine, u srebrnoj i zlatnoj varijanti, sada je znatno jeftiniji, 886 dinara.
Može li da prođe ili je previše obično za Novu godinu? :)


You may also like

17 коментара :

  1. Анониман24.12.14. 19:40

    Mnogo ti lepo i ovo!!! <333
    Stvarno je predivno, meni sivo nikad ne moze da dosadi, ali stvarno sa time nema greske!
    Ovaj Aurin korektor mi je na spisku sigurno cu ga uzeti.
    Volela bih da vidim tvoju kolekciju ruzeva, sta trenutno najvise koristis i sta mislis o ovoj mat pomami i generalno karminomaniji :-)
    Cekamo jos novogodisnjih kombinacija, naravno :-D
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korektor je kao Lorealov,to slobodno mogu reci imala sam ga i ovo je jako slicno!

      Избриши
    2. Hvala, draga Alekta :) Hvala i na predlogu, ne verujem da ću slikati kolekciju, ali mogao bi da padne neki grupni post o ruževima.
      Ana, kad kažeš da je kao Lorealov misliš li da je dobar ili ne? :)

      Избриши
    3. Pa svako ima drugaciju kozu i sve tako da svakome to drugacije lezi.Mislim da je dobar u smislu da skoro isto pokriva a kako da kazem "laksi" je,tekstura i sve tako da mi vise prija kozi i ne uvlaci se u borice.Sve u svemu je ok.

      Избриши
  2. Анониман24.12.14. 22:33

    Ma kakvi obicno,odlicno je,kao uostalom i ostali tvoji makeup radovi na ocima:) Slazem se sa Alektom,tj i mene zanima tvoje misljenje o opsednutosti ruzevima koja hara planetom:D Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Ne znam da li bih mogla da napišem ceo post o tome, mišljenje bi stalo u par rečenica :)

      Избриши
  3. Wow, nisam znala da ove nijanse sjenila tako lijepo pristaju smeđim očima! <3 Jako lijepo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Smeđim očima pristaje sve, to je prednost koju imamo mada bih ja radije da su me zapale zelene oči :D

      Избриши
  4. Prosto predivno, meni je ovo jedna od omiljenih kombinacija boja! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Meni se sviđaju neobične nijanse senki, one same budu dovoljne,

      Избриши
  5. Prekrasno, hvala ti na ovim divnim idejama za ovo svečano vrijeme :*

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. Hvala puno :) Verovatno će u mom slučaju ipak biti onaj šljokičasti, zlatni look iz prethodnog posta.

      Избриши
  7. Prelepo se šminkaš :). Ja senke koristim samo u specijalnim prilikama i to otprilike izgleda ovako, jednostavno a efektno :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) U poslednje vreme za svaki dan, tj. posao češće upotrebim samo olovke, suviše sam nenaspavana da bih se igrala i sa senkama, ali inače su senke neizostavan deo šminke :)

      Избриши
  8. kako lijepo izgleda ovaj skroz srebrni make up look.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...