Chanel Poudre Universelle Libre Natural Finish Loose Powder

/
22 Comments
Ovo je puder koji imam već dugo, ali nekako nije dolazio na red za recenziranje, a sada je konačno dočekao svoju priliku :)
Chanel kaže da je ovo izuzetno nežan puder koji pruža lagano, prozračno pokrivanje sa mekom mat završnicom. Setuje šminku i ujednačava boju tena. Sadrži pigmente koji reflektuju svetlost i pomažu u prikrivanju nesavršenosti. Sunđerčić/pufna za nanošenje nanosi pravu količinu pudera kako bi se dobila savršeno prirodna završnica. Zahvaljujući kristalnom prahu dobijenom iz lauryol lysine-a pruža izvanrednu ugodnost prilikom nanošenja i savršeno klizi po koži. Može se koristiti samostalno ili kao završni puder preko bilo koje vrste tečnog pudera. Pakovanje sadrži 30g, a cena mu je oko 6000 dinara, ne sećam se koliko tačno, ali vrti se tu negde oko 50 evra.
Znate da jako volim šminku i da kupujem šminku svih cenovnih rangova. Mišljenja sam da je za dobar look važnije umeće nego sami proizvodi. Za dosta vrsta proizvoda ne vidim razliku između skupih i jeftinih, barem ne u efektu koji daju. Za ruž ću, recimo, jako retko dati više novca zato što mi je važnija sama nijansa od osobina ruža. Ipak, smatram da postoje i skupi proizvodi koji opravdavaju svoju cenu i kojima se ne može naći odgovarajuća zamena u nižem cenovnom rangu. Puder u prahu je jedan od tih proizvoda. Nije da se ne može naći povoljan puder u prahu koji služi svrsi, ali nijedan mi nije bio toliko dobar koliko su neki skuplji puderi bili. Chanel Natural Finish Loose Powder je jedan od njih.
Ovako u kutijici izgleda kao bilo koji drugi puder. Međutim, na licu se odmah vidi razlika. Savršeno je mekan i svilenkast, idealno sitan pa divno prione na kožu. Nikad nisam koristila pufnu/sunđer koji se dobije uz njega, navikla sam da nanosim pudere velikim, rastresitim četkama mada znam da neke žene baš vole da ga utisnu u kožu ovom pufnom ili gustom, ravno sečenom četkom kako bi bolje pokrile pore. Koristim ga u najvećem broju slučajeva kao završni puder, dakle nakon tečnog, ali bilo je prilika kad sam ga koristila i samostalno. Stavljen u manjoj ili većoj količini, nikada, ali nikada ne izgleda brašnjavo i to mu je jedna od najlepših osobina. Takođe, puderi u prahu/kamenu hoće da se skupljaju na dehidriranim mestima, a sa ovim to nije slučaj. Kada pričaju o famoznim Guerlain kuglicama žene obično spominju kako im one ublaže prelaze (između rumenila, bronzera i sl.), a meni se to dešava sa ovim puderom, učini da šminka izgleda prirodnije i nežnije. Ne matira, završnica mu je prirodna s tim što se tako lepo stopi sa licem da mi se čini da delujem svežije. Nije da se ne stapa sa tenom, ali mislim da je odabir prave nijanse ključan za ovaj puder. Moja je 25 Peche Clair (treća najsvetlija) i na prvu loptu je svetlija od nijanse koju ima moje lice, ali se razlika u stvari ne vidi odnosno ide u korist onog efekta svežine koji sam spomenula.
Od ovog pudera dobijam sve šta želim od jednog pudera u prahu - setuje tečni puder, ujednači ten, učini pore manje vidljivim i pristojno kontroliše prosijavanje nekoliko sati. Zapravo mu ne nađoh nijednu manu osim što Jasmina i Ivana kažu da je Diorov puder u prahu još bolji što tek treba da otkrijem :)
Cena jeste visoka, ali ipak mislim da je vredi platiti, naravno ukoliko je neko uopšte u mogućnosti, s obzirom da može da traje dobre dve-tri godine. Ovome mome ima dve godine i nisam ni četvrtinu potrošila, a koristila sam ga baš mnogo puta, u jednom periodu čak isključivo njega.
Koji je vaš omiljeni puder u prahu? Da li ste spremne da za ovaj proizvod izdvojite više novca?



You may also like

22 коментара :

  1. Odavno mi je na wish listi, al nikako da mu dodje red :) Trenutno sam u potrazi za mineralnim, al kad jos malo potrosim ove za setovanje koje imam, taj ce biti kupljen :D
    Odličan post, kao i uvek :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja čas želim neki mineralni čas ne želim, a verovatno me je samo strah da ne ispadne da taj mineralni samo nosi takav naziv, a u stvari je daleko od toga. Hvala :)

      Избриши
  2. Sviđa mi se ovaj puder :) Koristila sam isto puder u prahu od Calvin Kleina i bila jako zadovoljna. Ali vjerujem da je cijena ovog Chanelovog poprilično paprena ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jeste i nije :) Visoka je ovako kad se pogleda, ipak je to nekih 50-ak evra, ali ima i skupljih i plus ovaj puder traje godinama pa se isplati.

      Избриши
  3. Kako mi se cini predivan puder i odlicna recenzija :) Ja koristim Artdeco i Pupa, jer to mogu da platim, ali bih sigurno probala i ove da sam u mogucnosti. Slazem se sa tobom da nije uvek skuplje bolje, ali cesto ima bas velike razlike... Meni je Pupa odlican i posle njega imam onaj svileni osecaj na licu, ali mi se cini da mi pre prosija lice ispod njega, nego ispod artdeco... Jos uvek ih testiram... Svidja mi se to sto si napisala da lice ne izgleda brasnjavo... Verujem da vredi probati ovaj proizod :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Lice sa ovim nikako ne izgleda brašnjavo, čini mi se da ne bi tako izgledalo taman stavila triput veću količinu od normalne. Skupa šminka ne opravdava uvek cenu, čak bih rekla da češće ne opravdava nego što opravdava, ali ima komada u koje se isplati uložiti, u skladu sa mogućnostima, jasno :)

      Избриши
  4. Odlično opisano! Jako dobar i kvalitetan puder :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da nisam jos procitala tosu recenziju za ovaj puder,a to mnogo znaci. Cena jeste visoka, ko sto Chanel zna da nam radi...jako dugo mi je na listi zelja, nije samo zbog cene vec sto ih imam par,sve ih volim i nikad da potrosim ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš, mislim da ni ja nikad nisam naletela na ženu koja je rekla ili napisala da ne voli ovaj puder! Razumem i ovo za listu želja :)

      Избриши
  6. Kao masnokozac, spremna sam da odvojim dosta visoke sume novca radi neceg sto ce me spasiti prosijavanja. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O da, svi smo :) Nije ovom puderu glavni adut sprečavanje prosijavanja mada je i tu sasvim ok, više je celokupan utisak koji ostavlja, nekako koža izgleda tako fino i prozračno :)

      Избриши
  7. Zvuci fenomenalno :)
    Ja volim moj NYX mineralni, a kada je tecni puder u pitanju, Chanel je Chanel, uvek :) Obozavam Mat Lumiere...definitivno vredi svaki izdvojeni dinar <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, neki proizvodi baš vrede uloženog novca, srećom :)

      Избриши
  8. Анониман11.12.14. 09:55

    Imam i volim ovaj puder. Ovo je puder koji se svakako isplati kupiti jer je kolicina skoro pa nepotrosiva. Ne znam ni koliko dugo ga imam jer rotiram ovaj, diorov i ben nye. I svi su mi dobri. Nanosim ih nekad velikom ravnom cetkom, a nekad ovim plisanim pufnicama tako sto ih utiskujem u kožu. Mozda je diorov za nijansicu najbolji, ali to je zaista neznatno. Tako da izmedju diorovog (16g) i ovog chanelovog (30g) bi uvek preporucila chanel jer ga ima skoro duplo vise. Ko narucuje preko interneta, a zeli dobar, jeftin puder u prahu, neka razmisli najpre o ben nye. Btw odlicna recenzija! Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, ako je još neki puder u igri praktično nema šanse da se potroši ovaj! Uh, Ben Nye želim! A vidiš, pojma nisam imala da Dior ima samo 16g, to je praktično duplo manje, onda je Chanel znatno povoljniji. Hvala :)

      Избриши
  9. Анониман11.12.14. 13:40

    Otkad ja ovo zelim da uzmem. Ima vec neko vreme, ali sve mi drugo prece :/
    U pravu si skroz, ni ja za ruz ne mogu da zamislim da dam neke velike novce, ali za puder i za bazu za senke - da. Bas treba da uzmem Too faced za kapke, hocu da probam, znas li mozda kolika je njena cena u Sephori, ima li zasebno da se kupi ili je iskljucivo u setovima?
    Alekta*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima zasebno da se kupi, cena je nešto oko 2000, u setovima obično budu manja pakovanja.

      Избриши
  10. Želim, želimmm! 30g je stvarno dosta, mama ga već godinama koristi i tvrdi da nema boljeg pudera u prahu.. I sama sam se u to uverila, ali cena je veoma visoka tako da će ostati na wl sigurno godinama :D

    ОдговориИзбриши
  11. Chanel, YSL i MAC - omiljeni :-))))

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...